Яке місце цього уроку в темі, розділі, курсі?




Скачати 32.57 Kb.
НазваЯке місце цього уроку в темі, розділі, курсі?
Дата конвертації20.04.2013
Розмір32.57 Kb.
ТипВопрос
uchni.com.ua > Культура > Вопрос
Самооцінка ефективності уроку
Схема 1

Самоаналіз уроку вчителем передбачає відповіді на наступні запитання:


  1. Яке місце цього уроку в темі , розділі, курсі? Його зв'язок із попередніми уроками?

  2. Які особливості класу було враховано під час планування уроку?

  3. Які завдання планувалося вирішувати на уроці? Чим влаштовував такий вибір завдання?

  4. Чим влаштовував вибір структури і типу уроку?

  5. Чим влаштовував вибір змісту, форм і методів навчання(за елементами уроку)?

  6. Які умови (навчально-матеріальні,гігієнічні,морально-психологічні,естетичні й тимчасові) було створено на уроці? Наскільки вони сприяли успішній роботі?

  7. Чи були відхилення від плану уроку? Чому? Які саме? До чого вони призвели?

  8. Як можна оцінювати результати уроку? Чи вирішено його завдання? Чи не було перевантаження учнів?

  9. Які висновки на майбутнє можна зробити з результатів уроку?


Схема 2

  1. Загальна структура уроку ( основна дидактична мета уроку :його місце в системі уроків з теми: основні моменти уроку, дозування часу: дотримання основних вимог до оформлення кожного уроку, ефективність використання часу на уроці).

  2. Реалізація основної дидактичної мети уроку. (Виконання вимог програми, співвідношення матеріалу, поясненого на уроці і даного на самостійну роботу, організація сприйняття, уваги, пізнавального інтересу, організація первинного закріплення матеріалу, перевірка якості ЗУН, виконання розділу програм, вимоги до знань: опитування учнів - принцип виклику, диференційовані завдання, використання орієнтовних норм оцінок учнів, даних у програмах).

  3. Розвивальний аспект уроку (залучення учнів до здійснення основних розумових операцій, подолання посильних труднощів, розвиток пізнавальної самостійності й послідовності, науковості зв’язку теорії з практикою, міцність знань).

  4. Дотримання основних принципів дидактики (принцип наочності, свідомості та активності в роботі вчителя й учнів, доступності і посильності, систематичності і послідовності, науковості, зв’язку теорії з практикою, міцності знань).




  1. Метод навчання ( методи ведення нового матеріалу, закріплення і вироблення вмінь і навичок, контролю; відповідність методів загальної спрямованості навчання дидактичній меті, специфіці навчального предмета; залежність вибору методів навчання від матеріальної оснащеності шкіл).

  2. Виховний аспект уроку(використання виховних можливостей зміст у навчального матеріалу, формування світогляду, зв'язок із життя, виховання сумлінного ставлення до праці, навчання, використання виховної можливості оцінки, виховний вплив особистості вчителя).

  3. Учитель на уроці (підготовка до уроку, роль конспекту, види діяльності на уроці, контакт із класом, індивідуальний підхід до учнів, значення предмета, захопленість ним, зовнішній вигляд учителя).

  4. Робота учнів на уроці(підготовка учнів до уроку, активність на різних етапах уроку, види діяльності, культура мови, дисципліна, ставлення до предмета, вчителя; динаміка працездатності, моменти найвищої активності, зниження працездатності, їхні причини, рівень сформованості вміння вчитися).

  5. Гігієнічні умови уроку (приміщення, його оснащеність .меблі, дотримання принципу розташування, розклад на цей день, тривалість і характер проведення змін, вплив гігієнічних умов на динаміку працездатності на уроці).

Схема 3


  1. Яке місце уроку в темі, розділі, курсі? Як цей урок пов'язаний з попередніми, як цей урок «працює» на наступні уроки? Який тип уроку?

  2. Які особливості учнів було враховано під час планування даного уроку?

  3. Які завдання вирішували на уроці: освітні, виховні, розвивальні? Чи було забезпечено їхній взаємозв’язок? Які завдання були головними? Як враховано особливості класу?

  4. Чи раціонально було розподілено час, відведений на всі етапи уроку? Чи логічне «зв’язування» між етапами уроку?

  5. Чи доведено головне, істотне на уроці?

  6. Яке сполучення методів навчання обрано для розкриття нового матеріалу?

  7. Яке сполучення форм навчання було обрано для розкриття нового матеріалу і чому?

  8. Доцільність диференційованого підходу до учнів? Як здійснювався?

  9. Як було організовано контроль засвоєння знань, умінь і навичок? У яких форм і яких методах здійснюється?

10. Як використано на уроці навчальний кабінет,

які засоби навчання?

11. Чи вдалося цілком реалізувати всі

заплановані завдання? Якщо не вдалося, то чому? Як учитель планує виконати нереалізоване?

Схожі:

Яке місце цього уроку в темі, розділі, курсі? iconСамоаналіз уроку вчителем
Яке місце уроку в темі, розділі, курсі? Як він пов'язаний із попе­редніми, на що в них опирається? Як він працює на наступні уроки,...
Яке місце цього уроку в темі, розділі, курсі? iconПсихолого-педагогічні та техніко-гігієнічні вимоги до сучасного уро­ку
Точне І творче виконання програмно-методичних вимог до уроку; чітке визначення типів уроку І його місце в темі, бачення особливостей...
Яке місце цього уроку в темі, розділі, курсі? iconТема уроку
Обладнання: сюжетні малюнки по темі, тлумачний словник, презентація до уроку, комп ютер
Яке місце цього уроку в темі, розділі, курсі? iconУроку в темі Тема уроку
Вступ. Предмет вивчення “Географії материків І океанів”. Тематичні карти І робота з ними
Яке місце цього уроку в темі, розділі, курсі? iconПлан-конспект уроку фізики в 11 класі Контрольна робота з теми «Електричне поле»
Мета уроку: контроль та оцінювання знань, умінь І навичок учнів по вивченій темі
Яке місце цього уроку в темі, розділі, курсі? iconУроку в темі Тема уроку

Яке місце цього уроку в темі, розділі, курсі? iconУроку фізичної культури для учнів 5-а класу по темі «футбол» Тема уроку
Мета уроку: закріпити виконання техніки ударів, зупинок м’яча та вкидання м’яча в гру;формувати комунікативну компетентність учнів;...
Яке місце цього уроку в темі, розділі, курсі? iconУроку в темі Тема уроку
Дискретність електричного заряду. Будова атома. Електрон. Йон. Закон збереження електричного заряду
Яке місце цього уроку в темі, розділі, курсі? iconПитання на тематичну атестацію в 11 класі по темі Прості алгоритми
Яке слово використовується для позна­чення початку виконуваної частини програми мовою Pascal?
Яке місце цього уроку в темі, розділі, курсі? iconРозділ нейромережі як інтелектуальний елемент інформаційної системи
Класифікація алгоритмів навчання буде наведена в наступному розділі, а питання їх побудови будуть вивчені у подальших розділах. У...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка