Громадсько-державної програми «Освіта Дорослих УкраїнИ» за сприяння Інституту ціложиттєвого навчання юнеско 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2 Тел./ факс (044) 288-27-63




Скачати 213.96 Kb.
НазваГромадсько-державної програми «Освіта Дорослих УкраїнИ» за сприяння Інституту ціложиттєвого навчання юнеско 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2 Тел./ факс (044) 288-27-63
Дата конвертації06.03.2013
Розмір213.96 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Культура > Документы











Всеукраїнське

координаційне бюро

Міжнародної

громадсько-державної програми

«Освіта Дорослих УкраїнИ»

за сприяння Інституту ціложиттєвого навчання ЮНЕСКО

01033, м.Київ, вул. Паньківська, 2

Тел./ факс (044) 288-27-63





UKRAINIAN

COORDINATION BUREAU of
^

INTERNATIONAL ADULTS

EDUCATION PROGRAM


with assistance by the UNESCO

Institute for Lifelong Learning
2 Pankivska Street, Kyiv, 01033, UKRAINE

Tel./fax (044) 288-27-63

Міністерство освіти і науки України


^ Академія педагогічних наук України

Товариство «Знання» України

Благодійний фонд імені Антона Макаренка

Інститут підготовки кадрів промисловості Мінпромполітики України

Всеукраїнська асоціація післядипломної та безперервної фахової освіти

^ Академія дистанційної освіти

Асоціація безперервної освіти дорослих

Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих

Інститут психології ім. Г.С. Костюка АПН України

програма

^

VIII Міжнародного

“ТИЖНЯ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ” в Україні,

що відбудеться у формі освітньої магістралі єднання Півночі і Півдня України під девізом:


«Освіта дорослих для культури

ціложиттєвого навчання»

6-11 вересня 2007 року

Київ – 2007



Сайт «Освіта дорослих України»

в Інтернеті

http://ua-ed.narod.ru

Електронна пошта (E-mail):

apartment@bigmir.net


^

ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАПРОШЕННЯ



Запрошуємо Вас взяти участь у VIIІ Міжнародному «Тижні освіти дорослих» в Україні, що відбудеться у формі освітньої магістралі єднання Півночі і Півдня України, що проходитиме у м. Києві 6-11 вересня 2007 року під девізом «Освіта дорослих для культури ціложиттєвого навчання».

Стратегічною метою Тижня в Україні є прямування до досягнення цілей проголошеного на період з 2003 по 2012 рік Організацією Об’єднаних Націй

^ Десятиліття Суспільної ПРОСВІТИ,

що визначаються як:

  • оволодіння людиною способами життя в постійно ускладнюваних суспільних взаєминах;

  • опанування мовою суспільства, в якому живе людина;

  • опанування культурою суспільства, в якому живе людина.

Як і в Україні, досягненню цих цілей сприяють власні національні Тижні освіти дорослих, які взаємоузгоджено відбуваються в Австралії, Австрії, Беніні, Ботсвані, Чехії, Єгипті, Естонії, Фінляндії, на Мальті, у Бельгії (Фландрії), Німеччині, Новій Зеландії, Португалії, Палестині, Філіппінах, Словенії, Південній Африці, Швейцарії, Великобританії, Боснії та Герцеговині, у Буркіна-Фасо, на Островах Зеленого Мису, Гані, Гайані, Данії, Ісландії, Індонезії, Ірані, на Мадагаскарі, Малі, в Нідерландах, Нігерії, Румунії, Італії, Саудівській Аравії, Сенегалі, Сінгапурі, Свазіленді, Замбії, Кенії, Японії, Бразилії, Мексиці, Албанії, Болгарії, Литві, Норвегії, Російській Федерації, Швеції, Сербії, на Кіпрі – країнах, що приєдналися до освітнього руху дорослих.
5-6 вересня 2007 року, четвер

1-й канал Національного телебачення України

Представлення мети, завдання і змісту заходів VIII Міжнародного ”Тижня освіти дорослих” під девізом: “Освіта дорослих для культури ціложиттєвого навчання”. 16.30, 18.30.

Київська міська державна регіональна телерадіокомпанія.

Програма “Місце зустрічі – Хрещатик, 26” з Анастасією Богдановою. На 10 запитань відповідає Голова Всеукраїнського координаційного бюро Міжнародної громадсько-державної програми “Освіта дорослих України” С.І. Болтівець.

  1. Освіта дорослих: в чому її сутність?

  2. Чому обрана така форма як “Тиждень”?

  3. Які ще країни проводять для дорослих освітні тижні?

  4. Хто може стати учасником “Тижня освіти дорослих” і як це зробити?

  5. Які заходи попередніх “Тижнів” були, на Ваш погляд, найбільш навчальними і яскравими?

  6. Як Ви оцінюєте розвиток сучасної освіти дорослих в Україні, порівняно з іншими країнами-учасниками цього руху?

  7. Коли і ким засновано День тата – Батька? Як він відзначається?

  8. Якщо Вами висунута мета ціложиттєвого навчання, то яким чином розрізнити: хто вже дорослий для цього, а хто ще ні?

  9. Ваші побажання щодо поліпшення законодавства для освіти дорослих?

  10. Ваші поради дорослим щодо їхнього навчання у переддень відкриття VIII “Тижня освіти для дорослих”?


^ 7 вересня 2007 року, п’ятниця

Тема дня: ”Моральні ідеали влади для громади”.

Місце проведення: Київський планетарій (м. Київ, вул. Велика Васильківська, буд. 57/3).

^ Зоряний зал товариства “Знання” України.

11.00 – Відкриття виставки „Освіта і кар’єра” з проблем освіти дорослих.

Огляд виставки „Освіта та кар’єра – Навчальні курси всіх напрямів” та „Підручник – 2007” з метою надання інформації про навчальні курси всіх напрямів, ознайомлення з новинками навчальної літератури для дорослих. Виставки представляють нові видання підручників та навчальної літератури, навчальних посібників, періодичних видань, комп’ютерних дисків для навчання, комп’ютерної літератури. Тематичні розділи виставок – „Підготовчі відділення та підготовчі курси вищих навчальних закладів”, „Курси іноземних мов”, „Комп’ютерні курси та комп’ютер для освіти”, „Розвивальні курси”, „Навчальна література”.

11.30 Привітання учасників VIII Міжнародного „Тижня освіти дорослих” в Україні.

  1. Кремень Василь Григорович, Президент Академії педагогічних наук України, Президент Товариства “Знання” України, академік Національної академії наук України, професор, доктор філософських наук.

  2. Шинкарук Василь Дмитрович, Заступник Міністра освіти і науки України, професор, доктор філософських наук.

ДОПОВІДІ:

1.^ Освіта дорослих для культури ціложиттєвого навчання.

Болтівець Сергій Іванович, Голова Всеукраїнського координаційного бюро Міжнародної громадсько-державної програми “Освіта дорослих України”, заступник директора Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України, доктор психологічних наук.


2. Політичне просвітництво в освіті дорослих України.

Кушерець Василь Іванович, Голова правління Товариства “Знання” України, професор, доктор філософських наук.

3. Формування у майбутніх учителів трудового навчання способового підходу до викладання змісту освітньої галузі “Психологія”.

Юрженко Володимир Васильович, заступник директора з наукової роботи Інституту професійно-технічної освіти АПН України, кандидат педагогічних наук.

4.Компетентісно орієнтований підхід до професійно-технічної освіти дорослих: висновки для практики із дефінітивної характеристики.

^ Кудикіна Надія Василівна, вчений секретар Інституту професійно-технічної освіти АПН України, професор, доктор педагогічних наук.

5. Наслідування як механізм засвоєння етичних норм дітьми дошкільного віку.

Кравчук Лариса Володимирівна, методист Київського педагогічного університету ім. Бориса Грінченка.

6. Співрозвиток батьків та дітей в контексті українських соціокультурних реалій.

Вовчик-Блакитна Олеся Олександрівна, провідний науковий співробітник лабораторії психології дошкільника Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України, кандидат психологічних наук.

7. Відповідальність як стрижневий чинник почуття дорослості.

Гурлєва Тетяна Степанівна, науковий співробітник лабораторії консультативної психології та психотерапії Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України.

8. Самобутність професії самооборонця як одна із гарантій безпеки країни.

Щербацька Вікторія Василівна, здобувач кафедри професійної педагогіки Національної академії Служби безпеки України, військовослужбовець.

9. Виховання як фактор збереження роду у філософсько-педагогічній концепції Памфіла Юркевича.

Юрас Ірина Іванівна, доцент Національної академії Служби Безпеки України, кандидат філологічних наук.

10. Аналіз негативного психологічного впливу силових структур на дисидентів та опозиціонерів.

Сікора Богдан Веніамінович, керівник “Громадського інституту передових суспільних перетворень”, заступник директора “Центру прогнозування соціально-економічних та політичних процесів”.

11. Гендерні аспекти освіти дорослих.

Говорун Тамара Василівна, головний науковий співробітник Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України.

12. Цілісність внутрішнього світу особистості і збереження генофонду нації.

Максименко Сергій Дмитрович, академік-секретар Відділення психології, вікової фізіології та дефектології АПН України, директор Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України, доктор психологічних наук, професор.

13. Сучасні проблеми корекційної андрагогіки.

Шевцов Андрій Гаррійович, професор Інституту корекційної педагогіки та психології Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова.

14. Перспективні напрями розвитку професійної освіти дорослих в Україні

Сігаєва Лариса Євгеніївна, керівник Секретаріату Всеукраїнського координаційного бюро Міжнародної громадсько-державної програми “Освіта дорослих України”, старший науковий співробітник відділу інноваційних педагогічних технологій Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих АПН України, кандидат педагогічних наук.

15. Врахування психофізіологічних особливостей дитини у підготовці майбутніх педагогів.

Кочерга Олександр Васильович, завідувач кафедри методики та психології дошкільної та початкової освіти, кандидат психологічних наук, доцент

16. Система економічної освіти в Україні: андрагогічний аспект.

Медвідь Людмила Андріївна, доцент кафедри педагогіки і психології Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана, кандидат педагогічних наук.

17. Стилеві особливості навчальної діяльності дорослих.

Борисенко Лариса Леонідівна, старший викладач кафедри педагогіки і психології Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана.

18. Творча конструктологія: пролегомени.

Моляко Валентин Олексійович, завідувач лабораторії психології творчості Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України, дійсний член АПН України, доктор психологічних наук.

19. Психологічна готовність особистості до розв’язування творчих задач.

Третяк Тетяна Миколаївна, провідний науковий співробітник лабораторії психології творчості Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України, кандидат психологічних наук.

20. Розуміння дітьми творчих задач.

Ваганова Наталія Аркадіївна, науковий співробітник лабораторії психології творчості Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України, кандидат психологічних наук.

21. Сприймання учнями малюнка у звичайних та ускладнених умовах.

Гулько Юлія Анатоліївна, науковий співробітник лабораторії психології творчості Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України, кандидат психологічних наук.

22. Критерії прояву хореографічних здібностей особистості.

Поклад Ірина Миколаївна, старший науковий співробітник лабораторії психології творчості Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України, кандидат психологічних наук.

23. Актуалізація творчого потенціалу у підлітків в учбовій діяльності.

Полякова Ганна Семенівна, старший науковий співробітник лабораторії психології творчості Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України.

24. Реалізація творчого потенціалу особистості у художньо-графічній діяльності.

Медведева Надія Віталіївна, науковий співробітник лабораторії психології творчості Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України.

25. Особливості прояву творчого потенціалу особистості в процесі конструювання.

Латиш Наталія Михайлівна, науковий співробітник лабораторії психології творчості Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України.

26. Духовно-психологічна безпека учня в освітньому просторі.

Кіричевська Елеонора Всеволодівна, науковий співробітник лабораторії психології творчості Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України.

27. Психологічні особливості розуміння гумору старшокласниками.

Рибальченко Олександра Вікторівна, аспірантка лабораторії психології творчості Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України.

28. Групова рефлексія як психологічний механізм в освіті дорослих.

Найдьонова Любов Михайлівна, аспірантка лабораторії психології творчості Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України.

29. Реалізація творчого потенціалу учня у процесі навчання географії.

Бедлінський Олексій Іванович, аспірант Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова.

30. Інноваційні підходи до формування правової культури дорослих.

Смірнова Валентина Олександрівна, молодший науковий співробітник відділу інноваційних педагогічних технологій Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих АПН України.

31. Технологічне забезпечення особистісного розвитку майбутнього соціального педагога в системі вищого навчального закладу.

Вайнола Ренате Хейкієвна, докторант кафедри соціальної педагогіки Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова.

32. Перспектива розвитку освіти дорослих в Україні в контексті європейської інтеграції.

Мартіросян Олена Іванівна, старший викладач кафедри суспільно-гуманітарних дисциплін Київського педагогічного коледжу.

33. Сучасний директор технікуму: управлінський аспект.

Ніколаєнко Світлана Валеріївна, старший викладач кафедри теорії і методики післядипломної педагогічної освіти Центрального інституту післядипломної педагогічної освіти АПН України.

34. Впровадження інформаційних технологій в освіту дорослих.

Поясок Тамара Борисівна, заступник директора з навчально-методичної роботи Кременчуцького інституту Дніпропетровського університету економіки та права, кандидат педагогічних наук, доцент.

35. Проблема навчання дорослих людей протягом життя.

Пуцов Володимир Іванович, завідувач кафедрою теорії і методики післядипломної освіти Центрального інституту післядипломної педагогічної освіти АПН України, кандидат педагогічних наук.

36. Сучасний стан психолого-педагогічної підготовки майбутніх податкових інспекторів засобами інформаційно - комунікативних технологій.

Артеменко Інна Едуардівна, молодший науковий співробітник відділу інноваційних педагогічних технологій Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих АПН України.

37. Формування умінь та навичок самостійної роботи майбутніх інженерів у контексті ціложиттєвого навчання.

Гордієнко Майя Григорівна, викладач кафедри іноземних мов Кременчуцького державного політехнічного університету імені Михайло Остроградського.

38. Фахова інноваційна культура педагогічних працівників.

Ігнатович Олена Михайлівна, докторант відділу педагогічної психології і психології праці Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих АПН України.

39. Проблема підготовки творчої особистості в освіті дорослих.

Смілянець Олена Геннадіївна, старший науковий співробітник відділу інноваційних педагогічних технологій Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих АПН України.

40. Запровадження структурної гармонії систем в освіті дорослих.

Головенко Людмила Петрівна, викладач кафедри інформаційних систем та мереж Вінницького торговельно- економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету.

41. Особливості проведення індивідуального заняття у вищій школі економічного профілю.

Ярчук Тетяна Василівна, викладач кафедри інформаційних систем та мереж Вінницького торговельно- економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету.

42. Використання педагогічних технологій під час проведення практичних занять з майбутніми фахівцями перукарського мистецтва.

Шульга Надія Василівна, викладач перукарського мистецтва Київської академії перукарського мистецтва.

43. Підготовка та підвищення кваліфікації фахівців перукарського мистецтва в умовах розвитку сучасної України.

Князська Вікторія Володимирівна, викладач перукарського мистецтва Київської академії перукарського мистецтва.

44. Впровадження інноваційних методів з метою розвитку професійного інтелекту художника-модельєра зачіски.

Луб’янська Світлана Павлівна, ректор Київської академії перукарського мистецтва.

45. Особливості підготовки фахівців перукарського мистецтва з дизайнерського профілю в Україні.

Борщ Ірина Павлівна, проректор з навчально- методичної роботи Київської академії перукарського мистецтва.

46. Професійна підготовка майбутніх фахівців фінансово - економічного профілю з аудиту по міжнародним стандартам у вищих начальних закладах.

Карпусь Валентин Володимирович, Генеральний директор аудиторної компанії „У.К.Р.-Аудит”.

47. Інтерактивні технології забезпечення ціложиттєвого навчання дорослих.

Сисоєва Світлана Олександрівна, завідуюча відділом інноваційних педагогічних технологій Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих АПН України, доктор педагогічних наук, професор, член – кореспондент АПН України.

48. Розвиток материнської функції молодої жінки.

Яремчук Наталія Володимирівна, аспірантка Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих АПН України.

49. Впровадження інформаційних технологій в професійну підготовку майбутніх економістів.

Вінник Ніна Іванівна, науковий співробітник відділу інноваційних педагогічних технологій Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих АПН України.

50. Формування здорового способу життя дорослої людини засобами туризму.

Конох Анатолій Петрович, завідувач кафедрою теорії і методики фізичної культури та туризму Запоріжського національного університету, кандидат педагогічних наук.

51. Формування культури здоров’я дорослої людини.

Сущенко Людмила Петрівна, завідувач кафедри фізичної культури, доктор педагогічних наук, професор Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова.

52. Етико-гуманістична концепція Григорія Сковороди у сучасному вимірі освіти дорослих

Ткаченко Лідія Іванівна, аспірантка Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих АПН України

53.Перспективи впровадження двохступеневої системи неперервної професійної освіти в Україні.

Здіорук Сергій Іванович, завідувач відділу гуманітарної політики Національного Інституту стратегічних досліджень, доцент, кандидат філософських наук.

54.Формування готовності до морального самовиховання упродовж життя.

Люріна Таніта Іванівна, професор кафедри теорії та історії педагогіки Київського міського педагогічного університету імені Б.Д. Грінченка, кандидат педагогічних наук.

55. Формування гуманістичних орієнтацій студентів у процесі культурологічної підготовки.

Лебедєва Алла Володимирівна, старший викладач кафедри культурології Київського інституту соціальних і культурних зв’язків імені Святої Ольги.

56.Формування креативних умінь самостійної діяльності студентів засобом інтерактивного проектування.

Мороз Владислав Володимирович, аспірант кафедри педагогіки Національного авіаційного університету.

57.Інноваційні технології вдосконалення професійної компетентності директора дошкільного навчального закладу.

Шут Наталія Миколаївна, методист-кореспондент Київського міського педагогічного університету імені Б.Д.Грінченка.

58. Формування професійної компетентності викладачів вищого навчального закладу аграрного профілю.

Полозенко Оксана Василівна, доцент кафедри соціальної роботи та психології Національного аграрного університету, кандидат педагогічних наук.

59. Технологія розвитку обдарованої дитини в позашкільному навчальному закладі.

Ласкаржевська Валентина Вікторівна, керівник гуртка відділу народної творчості Київського Палацу дітей та юнацтва.

60. Підготовка аграріїв: зарубіжний досвід.

Гавренко Юлія Петрівна, аспірантка кафедри іноземних мов Білоцерківського державного університету імені Погрібняка.


61. Педагогічні засади підготовки вчителів до освіти дорослих: зарубіжний досвід.

Лещенко Марія Петрівна, завідувач кафедри педагогіки Київського національного університету імені Тараса Шевченка, доктор педагогічних наук, професор.

62. Розвиток професійного мислення особистості у процесі освіти дорослих.

Нагорна Галина Олексіївна, професор кафедри теорії музики і композиції Одеської державної музичної академії імені А.В. Нежджнової, доктор педагогічних наук.

63. Естетичне виховання дорослих упродовж життя.

Зотєєва Тамара Олексіївна, доцент кафедри дошкільної педагогіки Одеського південноукраїнського державного педагогічного університету імені К.Д. Ушинського, кандидат педагогічних наук.

64.Теоретико-методичні основи забезпечення процесу підготовки викладачів вищого навчального закладу.

Москаленко Алла Миколаївна, доцент кафедри педагогіки Київського національного університету імені Тараса Шевченка, кандидат педагогічних наук.

65. Роль самоосвітніх навичок у професійній кар’єрі юриста.

Василенко Олена Вікторівна, секретар Всеукраїнського координаційного бюро Міжнародної громадсько-державної програми “Освіта дорослих Україні”, доцент кафедри іноземних мов Київського національного університету внутрішніх справ.

66. Стратегія розвитку екологічної освіти майбутніх фахівців водного транспорту в контексті угод Болонського процесу.

Гуренкова Ольга Володимирівна, старший викладач академії водного транспорту.

67. Роль сучасного педагога у реалізації принципів безпечної життєдіяльності учнів.

Лапаєнко Світлана Володимирівна, вчений секретар, кандидат педагогічних наук.

68. Формування ціннісного ставлення до природи у процесі вивчення іноземних мов.

Магрламоваи Каміла Газамфарівна, аспірантка Дніпропетровського університету.

69. Екологічна освіта дорослого населення.

Лук’янова Лариса Борисівна, старший науковий співробітник Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих, кандидат педагогічних наук.

70. Спільність походження і освітньої культури Індії, України і Південної Америки.

Кукулевська Софія Ісаївна, громадська діячка, кандидат економічних наук.

8 вересня 2007 року, субота


Тема дня: „Спонуки і заохоти дорослих до власного освітнього зростання”.
^ Центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Дарницького району м. Києва за участю Благодійного фонду “Паростки”.

Круглий стіл на тему:

Волонтерська діяльність – шлях до професіоналізму: наступність поколінь у соціальній роботі”

^ Місце проведення: м. Київ, Харківське шосе, 172 а, 2-ий поверх, Соціально-психологічний реабілітаційний центр. Початок о 10.00


1. Привітальне слово.

Анікін Микола Геннадійович, перший віце-президент Всеукраїнської асоціації післядипломної та безперервної фахової освіти, відповідальний працівник Секретаріату Кабінету Міністрів України.

Вакаріна Вікторія Леонідівна, директор Центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Дарницького району м. Києва.
2. ^ Перспективи залучення молодих спеціалістів до роботи з дітьми та молоддю.

Дмитренко Ігор Віталійович, заступник директора Центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Дарницького району м.Києва.

3. ^ Наступність поколінь в діяльності соціальних служб для молоді.

Мельниченко Марина Василівна, начальник відділу соціальної роботи Центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Дарницького району м. Києва.

4. ^ Особливості підготовки волонтерів до роботи в центрах соціально-психологічної реабілітації.

Вощенко-Свєтлорусова Любов Іванівна, менеджер соціальної програми “Реалізація заходів соціально-психологічної реабілітації та соціокультурного розвитку дітей та молоді з функціональними обмеженнями” у Дарницькому районі м. Києва.

5. Із досвіду роботи Школи волонтерів. Інтегрований прес-центр дитячо-юнацької газети “Сонячний зайчик”.

Свєтлорусова Ганна Володимирівна, соціальний педагог, аспірантка Київського Національного університету ім. Тараса Шевченка.

6. Психологічний супровід волонтерів та профілактика їхнього емоційного вигоряння.

Бастун Наталія Анатоліївна, провідний науковий співробітник Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України, кандидат психологічних наук.

7. Гармонізація почуттів матері у вихованні розумово відсталої дитини.

Пінчукова Лариса Олексіївна, науковий співробітник Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України.

8. Роль волонтерів у формуванні статево-рольової поведінки клієнтів соціально-психологічних реабілітаційних центрів.

Лукомська Світлана Олексіївна, аспірантка Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України.

9. Врахування психофізіологічних особливостей дитини у підготовці майбутніх педагогів.

Кочерга Олександр Васильович, заступник директора Інституту післядипломної педагогічної освіти, завідувач кафедри методики та психології дошкільної та початкової освіти, доцент, кандидат психологічних наук.
^

10. Діалог культур як передача досвіду поколінь.


Бастун Микола Володимирович, старший науковий співробітник Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих АПН України, кандидат психологічних наук.

^

Дискусія

Запитання до дискусії:


  1. Шляхи забезпечення наступності поколінь у соціальній роботі з дітьми та молоддю з функціональними обмеженнями.

  2. Роль волонтерів у діяльності соціально-психологічних реабілітаційних центрів для дітей та молоді з функціональними обмеженнями.

  3. Перспективи розвитку волонтерської служби у соціальній роботі з дітьми та молоддю з функціональними обмеженнями.


^ 9 вересня 2007 року, неділя

Тема дня: “Суспільна просвіта і побудова демократії”.

Місце проведення: м. Ялта Автономної республіки Крим.

10вересня 2007 року, понеділок
12.00

Круглий стіл на тему:

Національна безпека України і пропаганда гомосексуальної поведінки: конфлікт інтересів”

^ Місце проведення: Інститут психології ім. Г.С. Костюка АПН України (м. Київ, вул. Паньківська, 2).

ДОПОВІДІ:

1. ЗМІ як ключовий інструмент у формування норм поведінки.

Кухарчук Руслан Володимирович, заступник головного редактора телеканалу СІТІ, голова громадського руху “Любов проти гомосексуалізму”.

2. Захист національних інтересів України від небезпечної пропаганди сексуальних збочень.

Качор Тарас Володимирович, керівник юридичного відділу ТОВ “Панорама СВ”.

3. Пропаганда гомосексуалізму – шлях до виродження нації.

Муляр Юрій Васильович, голова громадської організації “Центр соціального захисту молоді і юнацтва”.

4. Причини виникнення гомосексуальних потягів та шляхи їхнього подолання.

Новохатній Андрій Миколайович, консультант громадського руху “Любов проти гомосексуалізму”.

5. Психологічна допомога гомосексуалістам в межах телефонного консультування.

Царенко Людмила Григорівна, науковий співробітник Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України.

6. Сім’я як основа держави і нації.

Решетинський Валерій Миколайович, голова об’єднання церков “Українська Місіонерська церква”.

7. Лейсбійки – гомосексуали – бісексуали - трансгендери: нова соціальна група чи фактор соціального ризику?.

^ Покальчук Олег Володимирович, науковий співробітник Інституту соціальної і політичної психології АПН України.

8. Прояви психологічної деформації культурного поля особистості при гомосексуальній залежності.

Гридковець Людмила Михайлівна, старший науковий співробітник Інституту педагогіки і психології професійної освіти АПН України, кандидат психологічних наук.
УЧАСНИКИ:

Кухарчук Руслан Володимирович, заступник головного редактора телеканалу СІТІ, голова громадського руху “Любов проти гомосексуалізму”.

^ Качор Тарас Володимирович, керівник юридичного відділу ТОВ “Панорама СВ”.

Муляр Юрій Васильович, голова громадської організації “Центр соціального захисту молоді і юнацтва”.

^ Новохатній Андрій Миколайович, консультант громадського руху “Любов проти гомосексуалізму”.

Царенко Людмила Григорівна, науковий співробітник Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України.

^ Решетинський Валерій Миколайович, голова об’єднання церков “Українська Місіонерська церква”. Зелений Юрко, оглядач радіоцентру “ФДР”.

Малий Михайло, оглядач відділу міжнародної інформації телеканалу ICTV.

^ Євтушенко Тетяна, голова служби телефонного консультування “Добре слово”.

Онищенко Галина Іванівна, провідний науковий співробітник Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України.

^ Гончаренко Тетяна Геннадіївна, редактор журналу “Психологія”.

Єрмусевич Олена Іванівна, науковий співробітник Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України.

11 вересня 2007 року, вівторок

Тема дня: Татів день – День Батька, вперше в світі заснований Україною 11 вересня 2002 року в ході ІІІ Міжнародного „Тижня освіти дорослих” в Україні. Місце проведення: м. Київ, вул. Паньківська, 2 ( Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України).

12.00

Батьківські оповіді:

Вусатюк Іван Романович, голова.

Афанасенко Іван Григорович, перший заступник голови Ради організації ветеранів 105-го територіального району Голосіївського району, м. Києва, учасники бойових дій Другої світової війни.

Підведення підсумків VIII Міжнародного “Тижня освіти дорослих” в Україні.

Ухвалення рекомендацій суспільним інституціям і органам державної влади.

Обговорення актуальної проблематики VIII Міжнародного “Тижня освіти дорослих” в Україні, що відбудеться у вересні 2008 року.

Відзначення учасників VIII Міжнародного “Тижня освіти дорослих” в Україні.

Святковий концерт “Тріумф України”.

Урочисте закриття VIII Міжнародного “Тижня освіти дорослих” в Україні.


Схожі:

Громадсько-державної програми «Освіта Дорослих УкраїнИ» за сприяння Інституту ціложиттєвого навчання юнеско 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2 Тел./ факс (044) 288-27-63 iconГромадсько-державної програми «Освіта Дорослих УкраїнИ» за сприяння...
Бажаю “Тижню освіти дорослих “ в Україні величезних успіхів І подальшого розвою, І не тільки на цих конференціях, а й усьому руху...
Громадсько-державної програми «Освіта Дорослих УкраїнИ» за сприяння Інституту ціложиттєвого навчання юнеско 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2 Тел./ факс (044) 288-27-63 iconГромадсько-державної програми «Освіта Дорослих УкраїнИ» за сприяння...
Державний інститут управління та економіки водних ресурсів Держкомітету водного господарства України
Громадсько-державної програми «Освіта Дорослих УкраїнИ» за сприяння Інституту ціложиттєвого навчання юнеско 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2 Тел./ факс (044) 288-27-63 iconГромадсько-державної програми «Освіта Дорослих УкраїнИ» за сприяння...
Державний вищий навчальний заклад «Університет менеджменту освіти» Національнї апн україни
Громадсько-державної програми «Освіта Дорослих УкраїнИ» за сприяння Інституту ціложиттєвого навчання юнеско 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2 Тел./ факс (044) 288-27-63 iconГромадсько-державної програми «Освіта Дорослих УкраїнИ» за сприяння...
Державний інститут управління та економіки водних ресурсів Держкомітету водного господарства України
Громадсько-державної програми «Освіта Дорослих УкраїнИ» за сприяння Інституту ціложиттєвого навчання юнеско 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2 Тел./ факс (044) 288-27-63 iconВ м І н І стерство праці та соціальної політики україни
Київ-01, вул. Еспланадна, 8/10 тел.: (044)226-24-45, факс: (044)289-00-98 e-mail
Громадсько-державної програми «Освіта Дорослих УкраїнИ» за сприяння Інституту ціложиттєвого навчання юнеско 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2 Тел./ факс (044) 288-27-63 iconПадко/Київ, вул. Фролівська 6/8, корпус 1, Київ, 04070, Україна Тел....
Програма реформування тарифів та реструктуризації комунальних підприємств в україні
Громадсько-державної програми «Освіта Дорослих УкраїнИ» за сприяння Інституту ціложиттєвого навчання юнеско 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2 Тел./ факс (044) 288-27-63 iconІмр/Київ, вул. Ігорівська, 14, Київ, 04070, Україна Тел. (38 044)...
Програма реформування тарифів та реструктуризації комунальних підприємств в україні
Громадсько-державної програми «Освіта Дорослих УкраїнИ» за сприяння Інституту ціложиттєвого навчання юнеско 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2 Тел./ факс (044) 288-27-63 iconІмр/Київ, вул. Ігорівська, 14, Київ, 04070, Україна Тел. (38 044)...
Програма реформування тарифів та реструктуризації комунальних підприємств в україні
Громадсько-державної програми «Освіта Дорослих УкраїнИ» за сприяння Інституту ціложиттєвого навчання юнеско 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2 Тел./ факс (044) 288-27-63 iconІмр/Київ, вул. Ігорівська, 14, Київ, 04070, Україна Тел. (38 044)...
Програма реформування тарифів та реструктуризації комунальних підприємств в україні
Громадсько-державної програми «Освіта Дорослих УкраїнИ» за сприяння Інституту ціложиттєвого навчання юнеско 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2 Тел./ факс (044) 288-27-63 iconПадко/Київ, вул. Фролівська 6/8, корпус 1, Київ, 04070, Україна Тел....
Програма реформування тарифів та реструктуризації комунальних підприємств в україні
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка