Методичні рекомендації вчителям, які викладають предмет "Художня культура" Головні завдання курсу "Художня культура"




Скачати 31.15 Kb.
НазваМетодичні рекомендації вчителям, які викладають предмет "Художня культура" Головні завдання курсу "Художня культура"
Дата конвертації01.07.2013
Розмір31.15 Kb.
ТипМетодичні рекомендації
uchni.com.ua > Культура > Методичні рекомендації
Методичні рекомендації

вчителям, які викладають

предмет "Художня культура"
Головні завдання курсу "Художня культура"
1. Збагачення емоційно-естетичного досвіду учнів, формування культури почуттів, пробудження особистісно-позитивного ставлення до мистецьких цінностей.

2. Опанування учнями художньо-практичними вміннями та навичками, формування комплексу художніх компетенцій, які забезпечують здатність керуватися набутими знаннями та вміннями у самостійній діяльності, у процесі самоосвіти.

3. Розуміння учнями зв'язків мистецтва з природним, соціальним і культурним середовищем життєдіяльності людини, усвідомлення власної причетності до художніх традицій свого народу з одночасним розумінням особливості інших національних картин світу.

4. Виховання культури міжнаціонального спілкування через вивчення художніх традицій народів різних країн.
Обов'язки вчителя художньої культури
Вчитель повинен:

1. Створювати умови для передачі аури творів мистецтв та позитивної енергії учням.

2. Розвивати в учнів почуття успіху від власних досягнень, впевненості в спроможності самостійно вирішувати художні завдання.

3. Вчити співпереживати та інтерпретувати, прилучатися до вітчизняних і загальнолюдських цінностей, самовизначатися у світі культури, удосконалювати свій художній світ.
Якою інформацією повинен володіти вчитель художньої культури?
1. Знати вимоги державних документів про освіту.

2. Сучасними інноваційними процесами і технологіями в галузі освіти.

3. Сучасними вітчизняними та зарубіжними науково-педагогічними вимогами до художньо-естетичного розвитку школярів.

4. Психологічними закономірностями загального і художнього розвитку учнів.

5. Базовими та варіативними навчальними програмами з мистецтва для загальноосвітніх закладів.

6. Методикою проведення уроків з предмету "Художня культура".

7. Знати особливості інноваційних педагогічних технологій (інтерактивних, проектних та ін.) порівняно з традиційним навчанням.

8. Розуміти специфіку організації самонавчання в галузі мистецтва та специфіку організації позаурочної, гурткової та клубної роботи.
Які вміння повинні бути у вчителя художньої культури?
Вчитель повинен вміти:

1. Проводити уроки з предмету "Художня культура" з учнями старших класів та дотримуватися вимог навчальних програм.

2. Впроваджувати інноваційні технології викладання мистецтва.

3. Застосовувати сучасні аудіовізуальні засоби, засоби мас медіа.

4. Діагностувати художньо-естетичний розвиток учнів за критеріями оцінювання освітніх результатів.

5. Добирати художні твори для проведення уроків (музичні, образотворчі, візуальні).

6. Самостійно працювати із сучасною психолого-педагогічною літературою та мистецькими матеріалами (слайди, фонохрестоматії, відео) та організувати позаурочну діяльність учнів з художньої культури.
Що потрібно готувати до кожного уроку?
1. Технічне забезпечення уроку (для прослуховування музики, демонстрації відео, перегляду слайдів, комп'ютерних презентацій та проектів).

2. Додаткову літературу (інформаційні джерела, довідники, літературні твори, періодичні видання, енциклопедії).

3. Роздатковий матеріал.

4. Наочні матеріали (портрети, репродукції, художній вернісаж із дитячих робіт, схеми (комп'ютерні), таблиці, виставку робіт декоративно-ужиткового мистецтва та ін.).


^ Документація вчителя

Календарно-тематичне планування.

Поурочні плани роботи.

Аналіз рівня навчальних досягнень учнів.

Діагностика художньо-естетичного розвитку учнів 9-11 класів та аналітичний самоконтроль.

План позаурочної виховної роботи з художньої культури.

Наочні матеріали: схеми, плакати, мультимедійні презентації, репродукції картин, споруд, скульптур, портрети видатних діячів, відеотека, фонохрестоматія.

Роздаткові матеріали:

- тести до тематичного оцінювання (різнорівневі),

- тести та питання до індивідуального письмового опитування,

- питання до самостійних робіт, семінарів-практикумів, конференцій,

- картки із схемами, таблицями,

- опорні конспекти,

- уривки художніх творів,

- поезій,

- історичних подій тощо.

Сценарії виховних закладів, плани-конспекти відкритих уроків.

Матеріали узагальненого досвіду роботи.
Як описати власний досвід? Структура цілісного опису досвіду роботи:


Журнал «Відкритий урок», липень-серпень 2009


Схожі:

Методичні рекомендації вчителям, які викладають предмет \"Художня культура\" Головні завдання курсу \"Художня культура\" iconПрограма для загальноосвітніх навчальних закладів художня культура
Художня культура” (10-11 кл.) здійснювалась відповідно до Державного стандарту базової І повної загальної середньої освіти в галузі...
Методичні рекомендації вчителям, які викладають предмет \"Художня культура\" Головні завдання курсу \"Художня культура\" iconЗа темою “Методологічний супровід викладання
Лоіппо, кандидат філософських наук, мальцев леонід Леонідович для вчителів, що викладають (або збираються викладати) інтегровані...
Методичні рекомендації вчителям, які викладають предмет \"Художня культура\" Головні завдання курсу \"Художня культура\" iconТема: Культура І людина в сучасному світу
Відображення емоцій І почуттів, думок І мрій людини у цінностях художньої культури. Художня культура як засіб само пізнання І творчої...
Методичні рекомендації вчителям, які викладають предмет \"Художня культура\" Головні завдання курсу \"Художня культура\" iconПрограма для загальноосвітніх навчальних закладів художня культура
Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів „Художня культура” (9-11 класи)
Методичні рекомендації вчителям, які викладають предмет \"Художня культура\" Головні завдання курсу \"Художня культура\" iconМетодичні рекомендації вчителям фізичної культури Рекомендуємо викладачам...

Методичні рекомендації вчителям, які викладають предмет \"Художня культура\" Головні завдання курсу \"Художня культура\" iconПлан-конспект уроку художньої культури у 10 класі 22. 11. 10 Тема:...
Хорова, вокально-симфонічна І симфонічна музика. Напрями популярної музики. Музичне виконавство та освіта
Методичні рекомендації вчителям, які викладають предмет \"Художня культура\" Головні завдання курсу \"Художня культура\" iconРозробка змісту навчальної програми “Художня культура” (9-11 кл.)...
Розробка змісту навчальної програми “Художня культура” (9—11 кл.) здійснювалася відповідно до Державного стандарту базової та повної...
Методичні рекомендації вчителям, які викладають предмет \"Художня культура\" Головні завдання курсу \"Художня культура\" iconКроссворд по предмету "Художня культура (укр.)"

Методичні рекомендації вчителям, які викладають предмет \"Художня культура\" Головні завдання курсу \"Художня культура\" iconПрограма для загальноосвітніх навчальних закладів естетика 11 клас
Це, насамперед, музичне та образотворче мистецтво, художня культура та естетика. Їх об’єднує загальний принцип “культуротворення”,...
Методичні рекомендації вчителям, які викладають предмет \"Художня культура\" Головні завдання курсу \"Художня культура\" iconМетодичні рекомендації щодо вивчення предметів художньо-естетичного...
Одне з найважливіших завдань 2010/2011 навчального року впровадження нового змісту освіти в 10 класі старшої школи. Предметом художньо-естетичного...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка