Скачати 148.78 Kb.
|
Зориківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Міловський район Л ![]() ![]() ![]() Зориківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Міловський район Луганська область ![]() (Творчий) ![]() Актуальність проекту Реалізація проекту “Формування особистості молодого громадянина України в системі партнерства громади і школи” передбачає залучення батьків та громади села до організації спільних культурно-масових заходів та змістовного дозвілля. Тому необхідним є встановлення, зміцнення і поглиблення партнерських стосунків між школою, сім’єю, громадськістю. Впровадження проекту “Дозвілля школи та громади” сприятиме
Мета проекту
Гіпотеза проекту Формування патріотизму, розвиток творчих здібностей, художньо-естетичної культури, виховання в дусі поваги до свого народу набуде ефективності за умови, коли:
Завдання проекту
Автори проекту: Жихарєва Світлана Вікторівна, Тюпін Вячеслав Валерійович Виконавці проекту: учні, вчителі, батьки, громадськість ^ I Підготовчо-діагностичний етап (січень 2008р. – квітень 2008 р.)
II Організаційний етап (травень2008р. – серпень 2008р.)
а) концепції, напрямків та формату діяльності; б) банку науково-методичної літератури; в) творчих груп для розробки короткострокових проектів культурно- масових заходів;
^ (вересень 2008р – грудень 2011)
IV Узагальнюючий етап (вересень-жовтень 2011 р.)
V Резервний етап
Очікувані результати Результатом роботи має стати:
^ Міловський район Луганська область ![]() ![]() Актуальність проекту Народознавство - це система фундаментальних знань про конкретний народ, про особливості побуту і трудової діяльності, національний характер, психологію, світогляд, історично-культурний досвід, у тому числі і здобутки у галузі навчання і виховання, а також про свій родовід, що є органічною частиною народу. Про спосіб життя й виховання у сім’ях, про отчий край і все пов’язане з ним. Народне – це завжди правдиве, істинне, вічне й завжди сучасне. Народознавство – ось порятунок у вихованні учнів, ефективні ліки наших душ. Джерела українського народознавства сягають сивої давнини. Протягом віків воно вироблялося, утверджувалося, передавалося з покоління в покоління. Талановиті наші предки мали сильні традиції, звичаї, усно-поетичну творчість, різні види високохудожнього мистецтва, ефективну систему навчання і виховання. Дітей виховував народ, і діти ставали народом. Так споконвіку велося на Україні. І ця традиція повинна повсюдно утверджуватися сьогодні. Актуальність цього проекту полягає в тому, що він спрямований на розширення знань учнів про життя і побут, звичаї і традиції свого народу; формування особистості громадянина України; виховання у молоді поваги до минулого; відродження надбань односельців та продовження у сучасному і майбутньому. Мета Дослідити культуру народу рідного краю; поглибити знання учнів про життя, побут, звичаї і традиції; сформувати особистісні риси громадянина України; навчати дітей бережливому ставленню до минулого, бути продовжувачами надбань земляків; привчати учнів до самостійної пошукової роботи. Завдання
Об’єкт дослідження Побут мешканців села, сімейні звичаї та традиції, пісні, танці, ігри, вишивки, художня творчість, усна народна творчість. Автори проекту: Бакаєва Наталія Іванівна – вчитель української мови та літератури вищої категорії; Григоренко Олена Миколаївна – вчитель початкових класів. Термін дії: 2008 – 2010 роки Етапи роботи над реалізацією проекту I. Науково – теоретична підготовка “Все про народознавство” ( січень – серпень 2008р.)
^ “Мої земляки” ( вереснь 2008р – серпень 2009р)
III. Практичний етап “Від теорії – до справи” ( вересень 2009р – грудень 2010р)
Очікувані результати Діти обов’язково відкриють для себе нове і цікаве з історії культури рідного краю, зможуть побачити, чим наші земляки збагатили національну культуру. Вони розумом і серцем засвоють певні норми поведінки, етику і естетику побуту, культуру, оволодіють уміннями та навичками трудової діяльності та фізичного виховання.
4. Методичні розробки заходів. Зориківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Міловський район Луганська область ![]() (Інформаційний) ![]() ^ Інформація відіграє велику роль у нашому житті. Завдяки їй людина осмислює навколишній світ, засвоює правила співжиття, здобуває необхідні знання. У світі стрімких змін засоби масової інформації стають все значущим фактором існування та розвитку людини, тим більше у юному віці індивідуума, коли налагоджуються стосунки із соціальним середовищем. В умовах партнерства школи і громади важливим чинником є залучення молоді до використання засобів масової інформації. Вони сприяють формуванню інформаційної культури, вмінню співпрацювати з громадськістю, добирати і висвітлювати в різних аспектах необхідну інформацію. ^ інформування учнів, батьків та громадськість про творчі справи навчального закладу в умовах експериментально-дослідницької діяльності; формування інформаційної культури учнів та їх активної життєвої позиції; мовної культури та культури спілкування. Завдання проекту:
^ Січень 2008 – січень 2011 рокиАвтори проекту: Соляник Тетяна Іванівна Рибалка Світлана Вікторівна Соляник Едуард Анатолійович ^ І. Підготовчо-діагностичний етап(січень 2008р. – вересень 2008р.)
ІІ. Організаційно-виконавчий етап. (вересень 2008р. – вересень 2010р.)
^ (вересень 2010р. – січень2011р.)
^
Зориківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Міловський район Луганська область ![]() (Пошуковий) ![]() Актуальність проекту На сучасному етапі перед школою стоїть завдання виховати високоморальне, національно-свідоме, підростаюче покоління, патріотів своєї Батьківщини, спадкоємців і продовжувачів прогресивних національних традицій. Патріотизм учнівської молоді має ґрунтуватися на історико-культурних традиціях народу . Тому особливо актуальною є організація пошуково-дослідницької роботи учнів, відновлення історичної пам’яті через вивчення минувшини кожного куточка рідної землі, створення літописів та привернення уваги широких кіл громадськості до збереження свідчень наших земляків. Мета Виховання патріотизму, бережливого ставлення до культури, традицій свого народу, розвиток життєвої компетенції учнівської молоді, підвищення громадської активності учнів, формування шанобливого ставлення до ветеранів війни і праці, традицій свого народу. Гіпотеза Проект „Мій рідний край – легенда” є складовою частиною експериментально-дослідницької роботи з проблеми „Формування особистості громадянина України в системі партнерства громади і школи” і буде ефективним за таких умов: - визначення напрямків пошуково-дослідницької роботи з історії рідного краю; - озброєння теоретичними знаннями про структуру наукової праці, вимог до неї, методів дослідження; - пошуково-дослідницька спрямованість роботи над історією рідного краю; - поетапне здійснення пошуково-дослідницької роботи та створення умов, що сприяють осмисленню історії шляхом використання краєзнавчого матеріалу. Завдання - створення ініціативної пошукової різновікової групи учнів для впровадження пошуково-дослідницької діяльності; - організація пошуково-дослідницької роботи учнів; - поширення знань про рідний край серед населення регіону та учнівської молоді; - формування навичок пошуково-дослідницької роботи, етики спілкування, оформлення науково-дослідницьких робіт; - освоєння нових підходів в здійсненні пошуково-дослідницької роботи. Термін виконання 2008 - 2011 навчальні роки. Виконавці Тугай Наталія Іванівна Прядкіна Тетяна Іванівна Найденко Олена Іванівна учнівський колектив Етапи впровадження проекту
Очікувані результати:
поповнення експозиції музею інформаційними матеріалами та новими експонатами. |
![]() | Курсового проекту Зміст пояснювальної записки (перелік питань, що розробляються у проекті): Культурологічна та естетична актуальність, об’єкт проекту,... | ![]() | Запрошуємо до участі в реалізації освітньо-профілактичного проекту «Правовий десант» «Розвиток громадської ініціативи серед молоді Полтавської та Черкаської областей» за фінансової підтримки Національного фонду підтримки... |
![]() | 1. «Сонце російської поезії». (Олександр Пушкін. Життєвий І творчий... Тема «Сонце російської поезії». (Олександр Пушкін. Життєвий І творчий шлях митця.) Реалізація проекту «Подорож до Росії за часів... | ![]() | Опис проекту «Ми-партнери» Актуальність: Партнерство-це спілкування з однолітками у мережі Інтернет, обмін думками та знаннями, тим, що цікаво дітям даного... |
![]() | Закономірності та математичні співвідношення Постановка курсового проектування (назва теми, актуальність, стислий огляд курсового проекту) | ![]() | Вчителю до атестації Рекомендації щодо підготовки та проведення творчого звіту Творчий звіт Творчий звіт – це комплекс заходів, що відбивають цілісну систему роботи педагога з розв’язування педагогічних, психологічних, соціальних... |
![]() | І. Вступ Актуальність проекту Тим більше що кожен з нас у житті виступає І як виробник, І як споживач, І як громадянин. Економічна освіта в школі необхідна для... | ![]() | Практична робота №4. Створення, збереження, запуск проекту за заданим зразком Мета роботи. Відпрацювати навички запуску Visual Basic, створення проекту за зразком, запуску проекту на виконання та збереження... |
![]() | Методи контролю та самоконтролю вихованості учнів нестерук В. В.... Актуальність. Управління цілісним педагогічним процесом неможливе без зворотного зв’язку, який несе характеристику його результативності.... | ![]() | Конкурсу (жовтень) інформаційне забезпечення ІІ всеукраїнського конкурсу... «Творчий учитель – обдарований учень» – ІІ всеукраїнський конкурс за участю педагогів загальноосвітніх, спеціалізованих та позашкільних... |