Курсового проекту




Скачати 220.88 Kb.
НазваКурсового проекту
Дата конвертації17.08.2013
Розмір220.88 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Культура > Документы


Міністерство культури і туризму України

Київський національний університет культури і мистецтв

Факультет дизайну та реклами

Кафедра дизайну одягу

«Пояснювальну записку затверджено»

Завідувач кафедри дизайну одягу

______________________________

(вчений, ступінь, П.І.Б.)

______________________________

(підпис)

Протокол засідання кафедри №_____

від «____» ________ ______року
КУРСОВА РОБОТА

з комп’ютерного дизайн-проектування

на тему: Презентація модного бренду «Lydarik» за мотивами японського стилю

Виконала: студентка ІІІ курсу

Гр. ДХМо – 109 к Поцелуева Л.

Керівник курсового проекту:

асист.


Київ – 2012

Міністерство культури і туризму України

Київський національний університет культури і мистецтв

Факультет дизайну та реклами
^

Кафедра дизайну одягу



Завдання на курсовий проект
Студенту

(ці)__Поцелуєвій. Л.__

  1. Тема курсового проекту “ ”
Затверджена на кафедрі дизайн одягу “ _____” _____ 20... №


2. Термін здачі студентом завершеного проекту на кафедру “___” 20…р.
3. Зміст пояснювальної записки (перелік питань, що розробляються у проекті): Культурологічна та естетична актуальність, обєкт проекту, мета та завдання проектування, обґрунтування проектних стратегій, ескізна частина, графічна складова проекту.
4. Перелік графічних матеріалів: трансформації висхідного зразка, ескізи колекції, фото, ескізи зі зразків колекції, рекламний графічний комплекс “Фірмовий стиль” (графіка в програмі Фотошоп) як проектна складова колекції.


  1. Керівник курсового проекту: _____________________________

ЗМІСТ

ВСТУП.................................................................................................................
РОЗДІЛ І.
^

Предпроектний аналіз висхідного матеріалу по темі курсового проекту





    1. Збір та аналіз матеріалу з обраної теми. Збір та аналіз візуальної інформації для створення рекламного буклету для презентації модних інновацій......................................................................................................

    2. Вивчення та аналіз аналогів сучасних поліграфічних продуктів, що використовуються в легкій промисловості (колір, об’єм, якість видань, формат, особливості форматів, текстур)................................................

    3. Вивчення та аналіз візуальних матеріалів всесвітньовідомих модних брендів (логотип та його місце в композиції)........................................

    4. Аналіз текстильних тенденцій та їх презентація...................................

    5. Аналіз трендів в модній індустрії (форма, колір, фактура, образ)......

    6. Аналіз архетипів в модній індустрії (висока мода, прет-а-порте).......

Розділ ІІ.

Проектний розділ

2.1. Обгрунтування проектних стратегій

2.2. Розробка власної концепції презентації рекламного буклету..............

2.3.Створення пропозиції текстильних матеріалів (орнамент, фактура, кольорове рішення, світосприйняття)............................................................

2.4.Створення власного образу для презентації (фотографування та цифрова обробка моделі).................................................................................................

2.5.Композиційне рішення буклету......................................................................

2.6.Розробка та презентація кольорової гами.......................................................

2.7.Розробка та презентація фактури текстильних матеріалів.............................

Розділ ІІІ.

Технологічна стратегія відтворення проекту

3.1. Розробка та презентація проекту засобами комп’ютерної техніки.................................................................................................................

3.2. Технологія виконання проекту...................................................................

3.3. Технологічні перспективи втілення проекту............................................
ВИСНОВКИ ....................................................................................................
^ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.....................................................

ВСТУП
Не так далекі часи, коли Японія була закритою державою. Усе нове тe так легко приходило в цю країну, та і європейці без особливого полювання не приймали новинок з Країни Висхідного Сонця. Ця країна - країна прадавніх традицій, глибокої поваги до історії. Досі при згадці назви Японія спливають асоціації самураї, гейші, кімоно і сакe. Але Японія сьогодні передова держава в усіх галузях високих технологій, науки і техніки. Який же сучасний японський стиль в одязі? Невже досі японці носять свої традиційні кімоно?

Взагалі то ні. Вже кілька років тому японська мода міцно зміцнилася на світових подіумах. Японці внесли свій колорит і східну таємницю в європейський стиль одягу. Класичний європейський одяг не яскравих відтінків, спокійний і лаконічний. Японський же одяг відрізняється буйством фарб, багатошаровістю, поєднанням непоєднуваного. При цьому японці примудряються не перейти грань, не виглядають без смаку.

Кожна східна модниця прикрашає себе різними аксесуарами. Браслетики, брошки, заколочки, кольорові принти, все йде в хід. Кожна дівчина має цілу скриньку або скриньку зі всілякими прикрасами. У ходу у японок зроблені власними руками аксесуари сумочки, намиста, браслети, вишивка. Особливо популярні сумочки. Навіть якщо її купили в магазині, то модниці їх так удосконалять, що від первинного виду не залишиться сліду.

Дуже ефектно виглядає поєднання сучасного одягу з традиційним японським одягом. Прикладом такого симбіозу є широкий японський пояс обі. Раніше нього пов'язували поверх кімоно. А сьогоднішні модниці поєднують обі з джинсами, туніками і сукнями.

На хвилі захоплення усім східним і зокрема японським європейські модниці намагаються наслідувати сучасний японський стиль в одязі. Але багато експертів в області моди і стилю стверджують, що почуття японського стилю властиво тільки людям, що народилися в цій загадковій країні або прожили там досить тривалий час. Важко з ними не погодитися. Схід - справа тонка. І опанувати усі ці тонкощі не так просто. Не кращим виходом буде бездумне копіювання нарядів японських модниць. Але внести невелику нотку, японський акцент в європейський наряд під силу кожній жінці.

Японська культура керується принципом - "усе зайве потворно". Основа японського стилю - порожнеча, що підкреслює внутрішню витонченість людини.

Даний образ я створила за мотивами японського стилю. Насамперед я хотіла показати витонченість силуетних форм, ніжність та чистоту. У даному образі хотілося передати тонкі почуття, поезію тіла, “мову любові” до цієї культури.

Метою моєї курсової роботи є створення модного бренду “Lydarik”.

Об’єктом дослідження є японський стиль.

Предметом дослідження є презентація модного бренду “Lydarik”.

РОЗДІЛ І

^

Предпроектний аналіз висхідного матеріалу по темі курсового проекту





    1. Збір та аналіз матеріалу з обраної теми. Збір та аналіз візуальної інформації для створення рекламного буклету для презентації модних інновацій


Світ давньосхідної культури, розуміння швидкоплинності буття, з існуванням людини, його душі і природи як єдиного цілого, з гармонією і спокоєм. Мить людського життя подібна до миті цвітіння сакури. [п.1.1.рис.1.]

Будь-який національний костюм так чи інакше відбиває особливості матеріальною і культурному життя народу, у тому числі і національний характер. [п.1.1.рис.2.] Це повною мірою відноситься і до кімоно, яке в XX столітті отримало велику популярність у світі. Тип крою, силует, окремі деталі і мотиви активно використовувалися в інтернаціональній моді, але саме кімоно в його традиційному виді до цього дня залишається для іноземців однієї з найбільш труднопостигаемых областей японської культури. Є немало представників західного світу, до тонкощів тих, що вивчили японську мову і літературу, музику, чайну церемонію, икебану, бойові мистецтва і так далі, але навіть на них кімоно виглядає стороннім. Багато говорилося і писалося

про те, що кімоно ідеально підходить до японського типу фігури, як жіночою, так і чоловічий. Воно дійсне зорово коригує пропорції невисоких по природі японців, але справа не лише в створенні ілюзії стрункості.

Кімоно не просто регламентує малюнок і ритм рухів, але і є свого роду фокусом національної психології. Японка в кімоно утілює еталон стриманої грації, м'якій жіночності і скромності, надівши кімоно, не в змозі виразити ту природну гармонію пластики, якій чарують японки. Те, що саме кімоно "бере" участь в створенні образу, підтверджується тим, що в європейському одязі ті ж японські пані сприймаються інакше. Треба уміти носити кімоно, як, втім, і будь-який костюм, який відрізняється певним стилем, характером, образом. Традиційні чоловічі кімоно, строгі, темних забарвлень, втрачаються на фоні надзвичайно багатих декоративними ефектами жіночих зразків. Індивідуальні особливості і краса кімоно розкриваються тільки коли його надіває людина. Одно і те ж кімоно на різних людях виглядатиме по-різному. Надягання і носіння кімоно вимагають особливих знань і уміння, які регламентуються певними правилами. Поза, осанка мають велике начення і мають бути природні. Спину мають тримати прямо, підборіддя - злегка втягнутим, а плечі - розслаблено. Необхідно уникати різких і розмашистих рухів, оскільки в цьому випадку можуть бути видні руки вище за кисті і ногу, а навіть швидкоплинне мигтіння ніг між полою, що відкрилася, вважається поганим тоном. Важливій складовій жіночого костюма являється пояс оби (у чоловічому варіанті він не грає такої ролі). Відоме вираження: "Суть краси (мається на увазі костюма вцілому) прикріплена до спини жінки", а народна приказка свідчить: "Жінка, що не вміє зав'язати оби, нічого не вміє". Якщо оби виступає як естетичний центр костюма, то рукави отримали емоційно-ліричне значення. [1.1.рис.3] Причому ця традиція зародилася задовго до появи кімоно. Поетика кімоно не обмежується темою рукавів. Його декор майже завжди пов'язаний з часом роки і відбиває поезію і символіку природних явищ. Історія кімоно, надзвичайно цікава і різноманітна, є однією з прекрасних сторінок японського декоративного мистецтва.
c:\users\nastya\documents\1322550537_l2dcp7bfw3zggof.jpeg c:\users\nastya\documents\1328349019_000ad2wr.jpeg

[п.1.1.рис.1.] [п.1.1.рис.2.]
c:\users\nastya\documents\obi-knot.png
[1.1.рис.3]

Сучасне ж кімоно набагато простіше, ніж ті, що носили древні предки теперішніх японців. Повний комплект, що складається з 12 частин, нині носять лише наречені та гейші. Надівати цей наряд тепер допомагають спеціальні костюмери, що мають ліцензію. На вибір кімоно роблять вплив такі чинники, як громадське положення, вік, особливості заходу і пора року.

Кожна сукня - це певне послання, яке той, що тільки знає здатний прочитати. Kurotomesode - це кімоно чорного кольору з нанесеним нижче талії малюнком. Цей одяг призначається для офіційних церемоній і надівається лише заміжніми жінками. Це може бути весілля дітей. Куротомесодэ має п'ять зображень сімейного герба на рукавах, спині і грудях.

Furisode переводиться, як рукави, що розвиваються. Нижній їх край дістає майже до щиколоток. Це кімоно надівають дівчата на весілля родичів і в день повноліття, усе його полотно покрите візерунками. Irotomesode - кімоно одного тону з малюнком. [п.1.1. рис. 4]


[п.1.1. рис. 4]


    1. Вивчення та аналіз аналогів сучасних поліграфічних продуктів, що використовуються в легкій промисловості (колір, об’єм, якість видань, формат, особливості форматів, текстур)


У сучасних умовах бізнесу успішно працюють тисячі компаній, як у великих мегаполісах, так і в маленьких містах. Десь розвивається промисловість і мистецтво, а десь сільське господарство, робляться товари і зароджуються високі технології.

Для того, щоб кожна фірма могла стати відомою і мала можливість максимально швидко донести до будь-якого клієнта інформацію про свій товар або про свою послугу, існує зручний ресурс - довідник підприємств.

Довідково-інформаційним порталом може скористатися кожен, що бажає, а це, поза сумнівом, найкращий спосіб заявити про себе на просторах мережі інтернет.

У наш час неймовірно важко уявити той факт, що пару сотень років назад у світі не існувало поліграфічних послуг і люди чудово обходилися без них. Зараз, коли абсолютно все насичено інформацією, важливість поліграфічної продукції представлена в наявності. Наприклад, уся " кухня" діловодства складається з продуктів поліграфії це всілякі накладні, теки, квитанції і бланки, друк і штампи.

Сучасна поліграфія характеризується усіма видами передових технологій, що дозволяє надавати найрізноманітніші види поліграфічних послуг : суцільне і вибіркове лакування, фальцювання, ламінація, тиснення, висікання, усі види скріплення, безшовне, ниткошовне, клейове.

Організація ділових зустрічей, проведення корпоративних вечірок, уявлення потрібної інформації реальним клієнтам, створення різноманітних рекламних акцій – усі ці дії потребують наявності поліграфічних виробів – календариків, флаєрів, плакатів, рекламних буклетів та візиток.

У перекладі з грецької мови слово «katalogos» означає " перелік". У російському розумінні це слово вже давно перейшло за рамки такого вузького значення. Сьогодні каталог є виданням певної рекламно-інформаційної спрямованості. Завдяки поєднанню в собі цих двох функцій, каталог став воістину незамінним помічником в наочному уявленні послуг і товарів, які продає та або інша компанія.

Від маркетингового проспекту сучасний каталог відрізняється, по-перше, об'ємом, а по-друге, якістю виконання. Йдеться про повноцінне поліграфічне видання, яке містить мінімум чотири смуги. Звичайно, кількість сторінок може варіюватися. Їх може бути десять, а може бути сто.

Друк каталогів - найвідповідальніший із завдань будь-якої друкарні. Вся річ у тому, що будь-який каталог має найвище значення для продажів різної продукції, тому що саме при його розгляді споживач приймає рішення про купівлю. Тобто дуже важливо інформацію про товар передати максимально якісно і привабливо.

Друк каталогів - це:

1. Оригінальна ідея, яка притягне увагу клієнта, запам'ятається йому і до того ж змусить проглянути каталог до кінця.

2. Грамотне верстання, яке дозволяє скомпонувати інформацію так, щоб вона була доступнішою для сприйняття.

3. Найсучасніші технології створення каталогів. Будь-якій складності дизайнерська задумка може бути реалізована як за рахунок образотворчих засобів, так і за рахунок вибору різних матеріалів і технологій.


    1. Вивчення та аналіз візуальних матеріалів всесвітньовідомих модних брендів (логотип та його місце в композиції)



"Логотип - це прапор, це підпис, це дорожній знак". Логотип - пряме відображення і фірми, і її продукції. Більшість споживачів упевнена, чим ефектніше бренд компанії, тим вона успішніша і солідніша.

Стиль. Багато хто прагне створити ультрамодний логотип, проте він швидко застаріває. Доводиться постійно його модернізувати, а логотип, що часто міняється - далеко не ознака надійної і стабільної організації.

Унікальність. Трапляється, що нові фірми запозичують елементи у існуючих логотипів інших організацій. Цього робити ні в якому разі не варто! Ваша компанія індивідуальна – потрібно про це завжди пам'ятати.

Привабливість. Логотип на банерах або щоденниках повинен привертати увагу, багато уваги. Проведення опитування потенційних клієнтів - що чіпляє їх погляд, які емоції викликає ваша продукція. Ці відомості допомагають нам, дизайнерам логотипу створити щось дійсно цікаве і помітне.

Точна передача образу фірми. Простота, логічність і читаність. Чим би ми не займалися, якщо люди не розуміють ваш логотип - він даремний. Креативність. Логотип на корпоративних сувенірах і інших носіях має бути лаконічним, але з родзинкою - такій, яка буде зрозуміла саме вашим клієнтам.

Логотипи брендів є прикладом особливих креолізованих малоформатних текстів, адже у них відбувається комбінування вербальних та візуальних елементів із яскраво вираженими сематикою та символізмом. Щоб логотип набув популярності він повинен бути легко впізнаваним, для чого й використовується відповідний асоціативний ряд текстових та зображувальних елементів. [п.1.3.рис.1.] Такий мультисеміотичний малоформатний текст становить прагматично спрямоване повідомлення. Із поняттям логотипу тісно пов’язане явище брендингу – діяльності створення довгострокового інтересу до товару на основі виділення його серед інших шляхом формування і популяризації особливого образу через підсилений вплив на споживача товарного знаку, упаковки, рекламної компанії тощо.

Логотип, умовно кажучи, складається з 2 частин: ідеї і конструкції. Можна запозичити ідею і оригінально її утілити(інтерпретація штампу), можна запозичити конструкцію для оригінальної ідеї(модні тенденції). [п.1.3.рис.2.]







[п.1.3.рис.1.]






[п.1.3.рис.2.]

1.4. Аналіз текстильних тенденцій та їх презентація
Шовк, бавовна, оксамит, віскоза, елітні тканини для пошиття одягу - продукція представлена в абсолютно різноманітних стилях і забарвленнях, а також в унікальних дизайнах, які підійдуть будь-кому. При цьому і забарвлення, і малюнки завжди знаходяться в строгій відповідності з актуальними тенденціями і модними трендами. [п.1.4.рис.1]

Нестримність кольору. У цьому напрямі є присутніми усі барви веселки. Це динамічні, привертаючі увагу свіжі тони, випромінюючі упевненість і оптимізм. Тренд "Colour riot" виражений в ультрасучасному стилі простотою форм у поєднанні з інтенсивністю кольору. Якісні матеріали з ламінацією, або тканини з плетеним ефектом доповнені геометричними орнаментами і малюнками з монохромними поверхнями. У тенденції "Colour riot" допустиме використання цифрового друку з голографічними ефектами, що гармонійно підкреслюють однозначність форм.

Кустарне виробництво. Ця тенденція представлена теплим спектром кольорів природи. Сонячна і життєрадісна колірна палітра, передавальна відчуття індійського літа. Колірна гамма теплих тонів і енергія полум'яно-червоного кольору контрастує з індустріальними, металевими тонами. Для цього тренду застосуємо текстиль з шерсті, льону, бавовни і шовку. [п.1.4.рис.2] Натуральні тканини з ефектом зжатості і вощені джинсові тканини з невеликим ворсом з вивороту. Так само актуальні тканини з плетеною структурою з ефектом меланжу і тисненням на замші, вручну валяні матеріали, прошиті в складання матеріали. Особливо цікаві квілти з незвичайними малюнками, що вистьобують, печворк і інкрустація тканини з настроченими шматочками тканини імітуючі латочки. Смужки і клітини комбінуються з ворсовими вставками і об'ємними елементами. Текстильні тенденціі, фото тканин. [п.1.4. рис. 3]


[п.1.4. рис. 3]


[п.1.4.рис.1]


[п.1.4.рис.2]
Для кімоно комон, візерунок якого розподілений однаково по усій довжині тканини. Тенденції весна-літо 2012 [п.1.4.рис.4]





[п.1.4.рис.4]


    1. Аналіз трендів в модній індустрії (форма, колір, фактура, образ)


Говорячи про модні тенденції, не можна не згадати етнічний стиль. Як джерело натхнення дизайнери взяли східні мотиви. Жакети і пальта, що віддалено нагадують по крою кімоно, висока горловина у суконь і блуз, широкі пояси у брюк, кокетливі рослинні орнаменти - усе це багатство вибору дозволить знайти саме те, що підкреслить індивідуальність кожного.

Не можна не згадати і про модні відтінки прийдешнього сезону. По-перше, це чорно-біла гамма. Головним кольором сезону може по праву вважатися червоний. Відтінки червоного є присутніми на показах, здається, усіх дизайнерів. Темно-червоний, яскраво-червоний, яскраво-червоний, рубіново-червоний, томатний червоний, бургунд, кошеніль.

Також на піку популярності :

- електричний синій,

- яскравий золотий,

- шафран,

- приглушений помаранчевий,

- пляшково-зелений,

- коричневий(ближче до шоколадного),

- жовтий,

- чорний.

Як і раніше актуальні комбінезони. Тепер вони шиються з щільних тканин, наприклад, з шерсті, мають декоративний поясом-обманкою і доречні навіть в офісі.

Зазнали зміни цього сезону і брюки. Замість класичної довжини дизайнери віддають перевагу довжині по щиколотку. Абсолютно не важливо, які брюки ви виберете - вузькі або широкі, каблук обов'язковий.

Також на піку популярності - одяг з мережива. Але не тонкого літнього, а щільнішого. Ви можете вибрати строге сукня-футляр або светр, прикрашені мереживом. Носити їх краще у поєднанні з пальтом з шерсті, якщо ви хочете образ в стилі casual, або шкіряними жакетами для створення драматичного образу. [п. 1.5.рис.1]

Marc Jacobs пропонує поєднувати яскраві кольори і надівати легенкі вітровочки-анораки.

Особливо вдалими експериментами з кольором можуть похвалитися Marc Jacobs, Tommy Hilfiger і Sophie Theallet. У їх колекціях одяг за рахунок колірних схем придбаває незвичайні форми, асиметричні візерунки. Видно, що на створення колекцій 2012 дизайнери надихалися художниками супрематистами, від супрематизму були узяті геометричні форми і насиченість кольору.







Модні тенденціі осінь-зима 2012, [п. 1.5.рис.1]
Представлені вище моделі узяті з колекцій Burberry Prorsum, Jil Sander, Giorgio Armani, Roberto Cavalli, Chanel і інших. Зверніть увагу на ніжні пастельні відтінки. Будуть актуальні брючні костюми з широкими брюками і з короткими кольоровими шортами. Довгі вільні сукні у фольклорному стилі, кокетливі пишні спідниці завдовжки трохи нижче коліна, богемні і гламурні образи 70-х - усе це буде в тренді. [п.1.5. рис.2]





[п.1.5. рис.2]

1.6. аналіз архетипів в модній індустрії (висока мода, прет-а-порте)
Архетип - спосіб зв'язку образів, що переходять з покоління в покоління. Згідно Юнгою архетипи є структурні елементи людської психіки, які приховані в колективному несвідомому, загальному для усього людства. Вони наслідують подібно до того, як наслідує будова тіла. Архетипи задають загальну структуру особи і послідовність образів, спливаючих у свідомості при пробудженні творчої активності, тому духовне життя несе на собі архетипічний відбиток.

Можна сказати що два основні мотиви рухають модою. Перший - наслідування з метою перейняти досвід або добрий смак, другий, - страх опинитися поза суспільством, бути висміяним(страх ізоляції); по іншій класифікації, наслідування саме по собі є формою біологічного захисту. У сучасному світі мода пов'язана з сезонністю (весна-літо і осінь-зима). Найбільші будинки моди : Dolce&Gabbana, Armani, Lacoste,Valentino, Prada, Gucci, Calvin Klein, Hugo Boss AG. [п.1.6. рис.1]

Що ж таке "от кутюр" або "Висока мода"? "Високою модою" або "от кутюр" часто іменується все, що завгодно : і тижні моди прет-а-порте(готової сукні), і колекції самопроголошених " кутюрье". "Кутюрной" в рекламних цілях називається будь-яка ручна обробка, навіть сама елементарна. Проте між прет-а-порте( готовий одяг, французькою), нехай навіть класу " люкс", і Високою модою існує велика різниця. І полягає вона в тому, що прет-а-порте - це масовий одяг, зшитий по стандартних лекалах, зазвичай в обмеженій кількості, для продажу у фірмових або мультибрендових бутіках; тоді як Висока мода припускає ручне пошиття сукні/наряду за індивідуальними мірками для конкретної клієнтки будинку мод. Іншими словами, Висока мода - це мода не для усіх, а лише для дуже вузького кола обраних людей, які в змозі заплатити дуже високу ціну за єдину у своєму роді сукню, зшиту за їх мірками.

Висока мода - це унікальні, єдині у своєму роді речі, на створення яких йде до 150 годин роботи і більше залежно від дизайну і побажань клієнтів. Унікальність речей "от кутюр" полягає також у використанні дуже дорогої сьогодні праці висококласних ремісників, які виготовляють в традиційних для Франції спеціалізованих ательє мережива, плісировку, прикраси з пір'я, гудзики, квіти, біжутерію, рукавички і капелюхи за замовленням будинків мод. Деякий час назад великі французькі будинки Високої моди Chanel і Christian Dior викупили декілька таких ательє з тим, щоб зберегти їх знання і досвід, необхідні для Високої моди і французької моди взагалі. Наприклад, знамените ательє вишивки Lеsage. [п.1.6.рис. 2]

Колекція Valentino [п.1.6. рис.1]


Колекція Chanel [п.1.6.рис. 2]

^ РОЗДІЛ ІІ

Проектний розділ
2.1. Обгрунтування проектних стратегій
Офіційний японський одяг став повністю повторювати китайський

церемоніальний костюм. Є три типи костюма : церемоніальна сукня, придворна сукня і сукня для чиновників.

Крій, матеріал і колір одягу визначалися строго відповідно до рангу людини. У 647 р. був складений табель про ранги, в якому вказувалося, яка з тканин цінувалася дорожче за усіх. На першому місці знаходився кольоровий тканий штоф, який привозили з-за кордону, за ним йшли вишиті матеріали, пурпур і парча з різними малюнками. З кольорів найціннішими вважалися темно-пурпурний і ясно-пурпурний, потім темно-червоний, темно-фіолетовий, зелений і чорний. Пізніше в табель були внесені синьо-зелене і біле забарвлення. Найдорожчим забарвленням матеріалів став червоний, потім фіолетовий(темний і світлий), зелений(темний і світлий). Жовтий колір став вважатися імператорським. З'явилися візерунчасті багатоколірні парчеві тканини, щонайтонший шовковий газ, щільні шовкові тканини, різноколірні вишиті, набивні, трафаретні матеріали, батик. Найбільшою популярністю в цей час користувалися парча, в малюнку якого великі квіти, вінки і розетки перепліталися з сюжетними мотивами, а також шовкова тканина із зображеннями фамільних гербів. Часто на тканинах зображалися

пейзажні мотиви. Особливий спосіб забарвлення - юхата, при якому своєрідний візерунок виходив за допомогою стягання мотузками тканини в певних місцях. При зануренні у фарбу в місцях стискування тканини залишалися незабарвлені місця, пропуски, що створювало своєрідний ефект. Дорогі шовкові і парчеві тканини вживалися для парадного одягу, в широкому ужитку використовувалися грубі шовкові, напівшовкові матеріали і прядивне полотно. Парадний палацовий костюм(чоловічий - сокутай, жіночий, - дзюни-хитоэ), який практично зберігся до наших днів як костюм для урочистих церемоній, став включати різноманітний одяг, який послідовно надівався одна на іншу. Костюм під назвою "шари сосни", що складався з п'яти верхнього одягу, включав дві сукні темно-червоних відтінків, два жовтувато-зелених і одно нижнє малинового кольору. Велике значення в художньому оздобленні костюма грала суто абстрактна символіка, пов'язана з натуралістичними переконаннями

китайців, багато в чому спільними з японськими.

Я розглянула різні види національного японського одягу, її форми, крій, колірне і орнаментальне рішення, натхнення при проектуванні сучасного побутового костюма, що є для мене багатим джерелом.

Унікальність моєї коллекції в тому, що речі, які мають високу культурологічну і історичну цінність, були натхненні та зібрані з колекцій відомих світовіх дизайнерів, що присвятили вивченню японської культури багатьох років.

2.3. Створення пропозиції текстильних матеріалів (орнамент, фактура, кольорове рішення, світосприйняття)
Новий модний сезон - це нові тенденції, новий одяг, нові тканини, новий настрій.

Що стосується матеріалів: мереживо вже увійшло до усіх асортиментних груп. Мереживна тема - сезон весна, літо 2012/13. цього сезону актуальні мереживні пальта, сукні, топи спідниці.

Малюнок: квіти, зображення флори і фауни, предмети побуту - потихеньку входять в моду. Предметне середовище, наприклад сільський вид, божі корівки, машинки.[п.2.3.рис.1] Новинка - літачки. Ця тенденція простежується так само і у взутті і в шторах.

Шитво і мереживо: як і раніше актуальне мереживо (цього сезону переважно кольорове), проте воно ділить позиції з вишитою тканиною - шитвом, яке може бути як ніжним пастельним, так і яскравим принтованным. [п.2.3.рис.2]



[п.2.3.рис.1]


[п.2.3.рис.2]
Цього року нам не обійтися без речей з трикотажу. Зверніть увагу на " рихлі" фактури і трикотаж із спущеними петлями. Актуальні варіанти з вкладенням металізованих ниток. Основні тенденції, в яких ми використовуватимемо такий трикотаж, - Global traveler і Спорт+, але можливі цікаві мікси з речами інших стильових напрямів. [п.2.3.рис.3]


[п.2.3.рис.3]

2.4. Композиційне рішення буклету
Композиційне рішення буклету підкреслено динамікою в типографіці і у виборі кольорової палітри. Особливо буклет має власну стилістику, що дозволяє одразу визначити історичний період і основну тематику, а з іншої – що гармонійно укладається в загальну композицію і загальний сюжет буклету.

Виготовлений брендбук в «глянцевій» контрастовій гаммі. Продукція характерно позиціонує. Основна задумка буклету – демонстрація, з однієї сторони того, як аксесуари можуть органічно доповнити будь який образ, а з іншої сторони безпосередньо демонстрація самого образу.

Я вибрала в якості засобу реклами буклет. Розмір буклета цілком дозволяє продемонструвати як зовнішній вигляд моделі, так і усі її характеристики. Мета буклета - притягнути клієнта, зацікавити його і привести до місця реалізації послуги у сфері дизайну одягу.

Буклет дуже зручний у використанні, його завжди можна помыстити в кишеню або в сумочку. При цьому, маючи в складеному виді дуже компактний розмір, буклет в розгорнутому стані здатний містити дуже великий об'єм інформації і ілюстрацій. Буклет - засіб першого контакту, основна мета створення буклета - знаходження клієнтів. [п.2.4. рис.1] Тому використовуються буклети в тих випадках, коли з іміджевих міркувань використання листівок недоречне - на виставках, презентаціях, в офісах, іноді буклети роздають поблизу знаходження рекламованого об'єкту.

Залежно від цілей, для яких виконується друк буклетів, їх можна розділити на 2 основні види:

- масові буклети (для безадресної роздачі в місцях знаходження рекламованого об'єкту)

- іміджеві буклети (їх роздають на виставках, презентаціях, роздають клієнтам) – в моєму випадку.
[п.2.4. рис.1]

2.6. Розробка та презентація кольорової гами
Колорит, або поєднання кольорів, грає велику роль в композиції костюма. При виборі кольору для виробу потрібно пам'ятати не лише про модну в наші дні гаму кольорів, але і про те, щоб виріб прикрашав людину, підкреслював і пожвавлював очі, колір обличчя і волосся. Не слід забувати також про його вік, статуру і призначення виробу.

Схожі:

Курсового проекту iconДо виконання курсового проекту
Методичні вказівки до виконання курсового проекту з дисципліни «Проектний аналіз" для студентів спеціальності 050201 "Менеджмент...
Курсового проекту iconЗакономірності та математичні співвідношення
Постановка курсового проектування (назва теми, актуальність, стислий огляд курсового проекту)
Курсового проекту iconМетодичні рекомендації до виконання курсового проекту з дисципліни...
Методичні вказівки до виконання курсового проекту з дисципліни “Технологія галузі
Курсового проекту iconМетодичні рекомендації до виконання курсового проекту з дисципліни...
Методичні рекомендації до виконання курсового проекту з дисципліни «Процеси І апарати харчових виробництв»
Курсового проекту iconМоделювання засобами uml предметної області
Тема курсового проекту: Моделювання засобами програмного забезпечення uml rational Rose предметної області «Розробка та захист дипломного...
Курсового проекту iconРеферат Пояснювальна до курсового проекту з 26 сторінок, 5 рисунків І 2 таблиць
Об’єкт розробки – руднотермічна піч для виробництва 90 тонн на добу феросиліцію 65
Курсового проекту iconКурсового проекту «Розробка програмного блоку системи моделювання...

Курсового проекту iconКурсового проекту “Комп’ютерна гра Хрестики-Нулики” відповідає одному...
Вступ
Курсового проекту iconРеферат Пояснювальна записка
Метою цього курсового проекту є розробка локальної обчислювальної мережі для торгівельного центру, що складається з робочих станцій...
Курсового проекту iconМетодичні рекомендації до виконання курсового проекту з дисципліни...
Установка вакуумна трьохкорпусна для випарювання томатної маси продуктивністю 9 т/год
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка