Тема: Вчимося грати пантоміма, сценки, читання за




Скачати 29.29 Kb.
НазваТема: Вчимося грати пантоміма, сценки, читання за
Дата конвертації02.02.2014
Розмір29.29 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Культура > Документы
Заняття № 7-8 Дата:13.10-20.10.205р
Тема: Вчимося грати (пантоміма, сценки, читання за

особами);

Т.Ч.:Різновиди давніх театрів (звідки пішов ляльковий

театр, театр тінів тощо).

Мета: - закріпити поняття про прийоми сценічної гри;

  • розтлумачити терміни пантоміаі, міміка, жест;

  • відпрацьовувати техніку читання за особами;

  • ознайомити дітей з різновидами давнів театрів;

  • розвивати сценічне мовлення.



Зміст заняття.


  1. Вступне слово керівника:

Сьогодні ми продовжимо знайомитися з прийомами сценічної гри і будемо вдосконалювати техніку читання за особами.

Почнемо, як завжди, з теорії:

Пантоміма (от греческого pantomimos –той, що повторює)– різновид сценічного мистецтва, в якому основні ззасоби створення художнього образу – пластика, жест, міміка;

Міміка ( от греческого mimikos)- виразні рухи мязів обличчя, одна з форм прояву почуттів людини.

Жести (французький gestes - діяння) – система рухів тіла, які мають певне значення.


  1. ^ Вправи на міміку:

Спробуйте виразити на обличчі будь-які почуття (гнів, радість, щастя тощо, а ми спробуємо відгадати, які саме);

3.Вправи на жестикуляцію:

Уявіть, що ви потрапили до іншої країни і зовсім не знаєте мови. Спробуте за допомогою жестів дізнатись, котра година, як пройти(проїхати до вокзалу)тощо.



  1. Додаткова інформація про мову жестів у журналі «Друзі» № 7(46) жовтень2005, стаття «Формула успіху»,

Ст.18-20
^ 4.Виразне читання за особамиуривків з твору Л.Філатова «Сказ о Федоте-стрельце, удало молодце»
5.Теоритична частина «Різновиди давніх театрів»:

- В Др. Греции существовали различные виды театра со своими традициями, сценической техникой. Богатые и разнообразные формы зрелищ были созданы в странах Др. Востока, в Индии, Китае, Индонезии, Японии и др. В средние века носителями народного театрального творчества являлись западноевропейские бродячие актеры — гистрионы, жонглеры, скоморохи. Первый профессиональный европейский театр эпохи Возрождения — итальянская народная комедия масок (комедия дель арте, 16-17 вв.). С эпохи Возрождения театр становится литературным, тяготеет к оседлому существованию в городских культурных центрах. Произведение театрального искусства — спектакль — создается на основе драматических или музыкально-сценических произведений в соответствии с замыслом режиссера (в балете — балетмейстера и дирижера, в опере, оперетте — режиссера и дирижера) и под его руководством совместными усилиями актеров, а

- ТЕАТР КУКОЛ, вид театрального зрелища, в котором действуют куклы, управляемые актерами-кукловодами, обычно скрытыми от зрителя ширмой. Театр кукол различается устройством кукол и системой их управления (марионетки, верховые куклы — перчаточные, тростевые и др.). В русском театре кукол прославился театр Петрушки. Один из ведущих кукольных театров — Центральный театр кукол им. С. В. Образцова (Москва).
- ТЕАТР ТЕНЕЙ, вид театрального зрелища, основан на использовании плоских кукол (из картона, кожи, специальной цветной пленки), которые находятся между источником света и экраном или накладываются на него.
- КАБУКИ, один из видов классического театра Японии. Включает музыку, танцы, драму. Истоки в народных песнях и танцах. Сложился в 17 в., получил развитие в кон. 17 — нач. 18 вв. С 1652 в труппах кабуки выступают только мужчины.

В современных кабуки сохранились особая условная исполнительская манера, канонические позы, грим, декорации и др. Утвердилась преемственность актерских династий — Итикава, Оноэ и др.
6. Підсумок заняття.


Актер театра Кабуки в роли куртизанки.

Актер японского театра кабуки.

Схожі:

Тема: Вчимося грати пантоміма, сценки, читання за iconУрок: Позакласне читання Тема: «Подорож осіннім лісом»
Сьогодні проводимо урок позакласного читання. На уроках читання ми вивчаємо розділ «Цікава книга природи». Тому сьогодні я пропоную...
Тема: Вчимося грати пантоміма, сценки, читання за iconВиведення дати та часу на екран
Мета: Ми продовжуємо знайомитись з функціями виводу на екран та з функціями роботи з системним таймером. В цій лабораторній роботі...
Тема: Вчимося грати пантоміма, сценки, читання за iconУроку Тема уроку
Режим дня. Ознаки втоми. П. р. Вчимося І відпочиваємо. Організація куточку відпочинку в класі І вдома
Тема: Вчимося грати пантоміма, сценки, читання за iconУрок українського читання Тема: Казка «Мільйон мільйонів сестричок». Читання за особами
Мета: розвивати навички усного переказу за допомогою казки О. Леонтовича «Три сестриці»; формувати навички читання за особами, спираючись...
Тема: Вчимося грати пантоміма, сценки, читання за iconТема. Людина. Мета
Сьогодні на уроці ми з вами вивчимо назви частин тіла людини українською мовою, навчимося стежити за своїм здоров’ям. Будемо грати...
Тема: Вчимося грати пантоміма, сценки, читання за iconУкраїнська мова (читання)
У 2 класі продовжується формування навичок усвідомленого, правильного, плавного читання вголос цілими словами, допускається поскладове...
Тема: Вчимося грати пантоміма, сценки, читання за iconУрок читання. (З клас) Тема. Літературні казки. Анатолій Дімаров «Для чого людині серце»
Мета. Виробляти навички виразного читання. Вчити орієнтуватися в тексті твору. Розвивати усне мовлення, збагачувати словник учнів....
Тема: Вчимося грати пантоміма, сценки, читання за iconУрок читання Тема: «Допомога тваринам взимку»
Мета: Вдосконалювати навички виразного читання, уміння швидко орієнтуватися в тексті, порівнювати зміст різних творів, збагачувати...
Тема: Вчимося грати пантоміма, сценки, читання за iconТема. Вчимося переказувати «Про що говорять звірі». Переказ “Щирий друг.” Мета
Мета. Вчити дітей переказувати близько до тексту. Розвивати зв'язне мовлення учнів, уміння аналізувати прочитане, почуте І побочене;...
Тема: Вчимося грати пантоміма, сценки, читання за iconУрок читання. (З клас) Тема. Прославлення героїзму в народних казках....
Мета. Виробляти навички свідомого, виразного читання. Формувати вміння характеризувати персонажів. Вчити працювати в групах. Розвива­ти...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка