Аналітична довідка про підсумки проведення декади початкової школи




Скачати 60.36 Kb.
НазваАналітична довідка про підсумки проведення декади початкової школи
Дата конвертації03.03.2014
Розмір60.36 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Культура > Документы
Аналітична довідка

про підсумки проведення декади початкової школи

від 04.02.2013 року
Згідно з Планом роботи школи, з метою підвищення фахової майстерності вчителів, обміну досвідом з 25.02.13 до 01.02.13 в школі проходила Декада початкової школи.

Заходи в межах декади відбувались згідно із заздалегідь складеним планом, ухваленим на засіданні Методичного об’єднання вчителів початкових класів , затвердженим заступником директора з навчально-виховної роботи та головою методичної ради школи.

Декада початкової школи проходила в навчальному закладі вперше (до цього учні початкових класів брали участь в предметних декадах , що проводились в старшій школі).

В початковій школі працює шість педагогів, кожен з котрих взяв активну участь в підготовці й проведенні заходів в межах декади: провів виховний захід , відкритий урок, взяв участь у спільних заходах.

Всі виховні заходи мали українознавче спрямування, побудовані на засадах гуманізації з використанням методів етнопедагогіки , зорієнтовані на формування в учнів пізнавальних інтересів.

В ході проведення виховних заходів прослідковувалось, що вчителі початкових класів приділяють велику увагу формуванню моральної культури особистості, національної свідомості.

Зокрема , Мишковець Л.Я., класовод 4 класу підготувала « Свято українського віночка». У підготовці й проведенні заходу активну участь взяли батьки учнів 4 класу, працівники Будинку культури, що сприяє соціалізації учнів й поглибленню культуротворчої спрямованості особистості. Варто відмітити системність в роботі Мишковець Л.Я., оскільки проведений виховний захід був одним із етапів проекту «Український національний одяг і національні символи» , презентація котрого відбулась напередодні в шкільному медіа -центрі. В ході презентації проекту учні виявили вміння працювати з комп’ютерною технікою , красномовно захищати (презентувати) свої напрацювання як результат пошуково-дослідницької роботи. ЗУН учнів – результат роботи вчителя , котра , використовуючи інноваційні педагогічні технології й методики , в тому числі прийоми музейної педагогіки, формуючи навички пошуково-дослідницької роботи, дає учням сучасну якісну освіту й забезпечує наступність і безперервність навчально-виховного процесу, що значно полегшить адаптацію учнів в 5 класі.

Класовод 1 класу провела із своїми вихованцями патріотичне свято «Моя рідна Україно, я – твоя мала частина». Варто відмітити, що за короткий період перебування в школі це вже другий загальношкільний захід першокласників. Діти почуваються на сцені вільно, гарно декламують вірші, артистично виконують рольові сцени, співають. Прослідковується копітка, послідовна робота вчителя та результат її попередньої співпраці з ДНЗ . В минулому році Н.А.Мишковець запрошувала своїх майбутніх учнів, вихованців дошкільного навчального закладу , на різні заходи, що проводились в школі не лише як глядачів, а й учасників.

Класовод 2 класу Богдан Л.П., провела «Українські вечорниці». Високий рівень проведення заходу відповідав рівню голови методичного об’єднання вчителів початкових класів школи й району . В ході проведення вечорниць (дуже вдало підібрані ролі , костюми, слова) прослідковувалась творча реалізація вчителем сучасних методик розвитку особистості кожного учня , системне формування внутрішньої культури вихованців, естетичного смаку.

Класовод 3 класу Кисилюк Є.М. провела свято “Фабрика зірок ” . Захід дещо випадав із системи попередніх заходів. Саме із системи, оскільки всі заходи проводились хоч в різний час , але тематично близькі ( українознавче спрямування), в одному залі , прикрашеному в українському етнічному стилі – український віночок , барвисті рушники, піч-мазанка , пліт із соняшниками й гладишками, ткані доріжки, тощо. Всі учні й вчителі 1,2,4 класів були вбрані у вишиванки , що створювало особливу ауру , колорит й підслювало емоційне сприйняття всього, що відбувалось на сцені.

А Буратіно, Мальвіна, Гаррі Потер та інші казкові герої не з українських казок у «Фабриці зірок» - це непогано, але не зовсім органічно поєднувались з інтер’єром української хати . У Плані проведення не зазначалось, що заходи повинні бути українознавчого спрямування . Та класовод 3 класу Кисилюк Є.М. ігнорує й інші аспекти навчально-виховного процесу, що підвищують рівень шкільного патріотизму та активну громадянську позицію – не бере участі в громадянській акції «Одягнімо, друже, вишиванку!», що вже вп’яте щорічно проводиться в школі в межах декади української мови та літератури , й не спонукає до цього своїх учнів , не вдягає вишиванку й не вимагає цього від дітей на Свято останнього дзвоника й на День знань, хоч Педагогічною радою школи й на Загальношкільній конференції було прийнято рішення про внесення змін до Статуту школи, а саме : вважати вишиванку обов’язковим елементом святкового варіанту шкільної форми . Наведені факти викликають певні запитання…

Крім вищезазначених заходів, на високому методичному й естетичному рівні було проведено виставку дитячих виробів декоративно-вжиткового мистецтва , сувенірів та іграшок «Веселковий світ твоїх захоплень» (Литвин Т.Г.), у якій взяли участь учні 1-4 класів, та виставка малюнків «Зима-красуня, біла чарівниця» (Богдан Л.П.).

Розвитку розумових здібностей учнів, формуванню пізнавальної культури, вміння вести діалог сприяли такі заходи в межах декади як вікторини «Математичний калейдоскоп» (2-4 класи) , «Морозові заморочки» (1-4 кл.) , конкурс знавців української мови «Ллється рідне слово, як жива вода» (2-4 класи).

Конкурс читців дитячої поезії (власного вірша) «Наші поетичні паростки» (2-4 класи) виявив рівень творчих здібностей учнів початкової школи, навички виразного читання.

На грандіозному заході «Свято спорту і розваг» (1-4 класи) простежувалась й ефективна робота класоводів щодо фізичного розвитку дітей, зміцнення їх здоров’я : діти рухливі, активні, спритні , всі із задоволенням беруть участь в спортивних змаганнях.

Досить позитивним моментом декади було відображення такого аспекту навчально-виховного процесу як громадянська освіта й безпека життєдіяльності. Вчителями 1-4 класів було проведено вікторини на знання правил дорожнього руху, а Левонюк Т.В. провела практичне заняття в ігровій формі з дотримання правил дорожнього руху «Мова дорожніх знаків». Варто відмітити творчий підхід до підготовки та організації заняття-практикуму, що викликало зацікавленість учнів, а , отже, сприяло підвищенню мотивації їх діяльності у згаданому напрямку.

Результати проведення декади було підсумовано у фотомонтажі –блискавці у шкільному часописі «Наша школа» та оголошено на заключній лінійці для 1-4 класів.

Згідно з рішенням Методичної ради школи та Школи вищої педагогічної майстерності, кожним вчителем 1-4 класів було проведено відкриті уроки- своєрідні майстер-класи для колег. Зокрема урок української мови в 4 класі на тему :«Займенники першої особи однини і множини. Написання займенників із прийменниками»( Мишковець Л.Я.), урок математики в 3 класі на тему : «Усне додавання і віднімання виду 230+70, 200-60. Дії з іменованими числами, розв'язування задач» ( Кисилюк Є.М.), урок читання в 2 класі на тему: «Людина для добра приходить в світ й покликана завжди добро творити. В.Сухомлинський «Горбатенька дівчинка» (Богдан Л.П.), урок письма в 1 класі на тему : «Письмо малої букви «я». Підготовчі графічні вправи. Порівняння букв я, л, м. Написання буквосполучень, слів» (Мишковець Н.А.), урок «Я і Україна. (Громадянська освіта)» в 3 класі на тему : «Людські чесноти. намагайся не обманювати» (Левонюк Т.В.), урок природознавства в 1 класі на тему: «Комахи».

В ході проведених уроків вчителі початкових класів по-різному продемонстрували високий рівень професіоналізму , фахової компетентності та педагогічної майстерності. Детальний аналіз кожного уроку зроблено окремо.

Високої оцінки заслуговує добре продуманий план, чітка організація декади, належний методичний та естетичний рівень проведення заходів, їх змістовне та виховне наповнення, естетичне оформлення, зовнішній вигляд учасників та організаторів, що є результатом узгодженої роботи фахівців Методичного об’єднання вчителів початкових класів на чолі з Богдан Л.П.

Пропозиції за наслідками контролю:

  1. Більше уваги приділяти формуванню практичних навичок загальної культури поведінки учнів під час проведення заходів як на сцені, так і в залі. Досить безглуздо звучать в контексті , скажімо, українських вечорниць емоційні іноземні вигуки в «хоровому» виконанні , як от: Йес! Вав! Супер! Неестетичного, негігієнічного й навіть брутального вигляду маленьким глядачам додають «жуйки» в ротиках , в руках, знову в ротиках!

  2. Варто було б залучити хоч до проведення окремих заходів чи хоч у ролі глядачів майбутніх першокласників – вихованців дошкільної групи ДНЗ.

  3. Плануючи декаду, варто було б спочатку провести відкриті уроки, а потім- виховні заходи як підсумок.

  4. Пам’ятати, що дитину виховує кожен квадратний метр, кожне слово й жест вчителя.

  5. Виходячи з досвіду проведення предметних тижнів, в майбутньому взяти до уваги можливість тематичного об’єднання заходів в межах декади початкових класів.



Директор школи: Н.Д.Тхоржевська
Заступник директора з навчально-виховної роботи: Є.С.Доманська
Колектив ознайомлений з довідкою на нараді при директорові та через сайт школи на освітній платформі «Щоденник.ua.»

Схожі:

Аналітична довідка про підсумки проведення декади початкової школи iconЗв іт про проведення декади з математики
Заздалегідь був складений план проведення декади та створені ініціативні групи учнів в кожному класі, які заздалегідь отримали консультацію...
Аналітична довідка про підсумки проведення декади початкової школи iconАналітична довідка про стан та результативність науково-методичної...

Аналітична довідка про підсумки проведення декади початкової школи iconАналітична довідка про участь знз №14 у моніторингових дослідженнях
Проаналізовано матеріально-технічну базу, кадровий склад вчителів, наповнюваність класів
Аналітична довідка про підсумки проведення декади початкової школи iconЗаходи щодо проведення Всеукраїнської акції
...
Аналітична довідка про підсумки проведення декади початкової школи iconДержавний стандарт початкової загальної освіти Згідно із Законом...
Державний стандарт початкової загальної освіти (зі змінами, затвердженими колегією Міністерства освіти І науки України від 20. 10....
Аналітична довідка про підсумки проведення декади початкової школи iconАналітична довідка про стан надання психіатричної допомоги населенню області в 2005 році
Станом на 01. 01. 2006р психіатричну допомогу населенню області надають 65 лікарів-психіатрів, в т ч в облпсихлікарні-38, в Олександрійській...
Аналітична довідка про підсумки проведення декади початкової школи iconНаказ 01. 06. 2012 №95 Про підсумки роботи факультативів та гуртків
Перевірялися питання охоплення учнів школи позаурочною діяльністю, активність їх під час проведення занять, результативність роботи...
Аналітична довідка про підсумки проведення декади початкової школи iconПлан секційного засідання районного методичного об’єднання вчителів...
Мета: розкрити особливості процесу адаптації учнів при переході із початкової до основної школи; скласти модель та визначити головні...
Аналітична довідка про підсумки проведення декади початкової школи icon1слайд Роль шкільної бібліотеки у формуванні читацької компетентності...
Бібліотека – фактор становлення особистості учня, формування його компетентності
Аналітична довідка про підсумки проведення декади початкової школи iconТема: «Контрольно-аналітична діяльність керівника школи як система роботи управлінця»
«Контрольно-аналітична діяльність керівника школи – як система роботи управлінця»
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка