Скачати 29.19 Kb.
|
Урок №9 Архітектура та скульптура в Україні 19 століття. Палацо-паркові комплекси. Живопис. Тиражна графіка. Декоративно-прикладне мистецтво та народні художні промисли І. Виконати по одному завданню з кожного варіанта: І варіант Описати одну із пам'яток культури за планом.
План 1. Які відчуття може переживати відвідувач цієї культурної пам’ятки? 2. Який елемент пам’ятки на вашу думку є головним? 3. Які події на вашу думку могли б відбуватись на території цієї культурної пам’ятки? ІІ варіант Підготувати повідомлення (5 - 10 речень) про творчість одного з українських художників XIX ст.: 1. Т. Шевченко 2. М. Пимоненко 3. О. Мурашко 4. інші ІІ. Дати письмові відповіді: 1. Які ви знаєте відомі архітектурні ансамблі в Україні. 2. Напишіть визначення монументального живопису. 3. Назвіть види скульптур та наведіть їх приклади 4. Напевно, у кожного з вас є улюблена будівля. Напишіть, чому ви вважаєте цей будинок красивим? Які його елементи справили на вас найбільше враження? Яку на вашу думку роль відіграє оточення будівлі? Чи може воно посилити ваше враження? 5. За яку олійну картину Т. Шевченко одержав срібну медаль? 6. Хто брав участь у викупі Шевченка з кріпацької неволі? 7. Яка картина Шевченка є ілюстрацією до однієї з його поем? ІІІ. Заповнити таблиці: 1. «Видатні архітектори України XIX ст.».
2. «Архітектурні пам'ятки України XIX ст.».
ІV. Виконати малюнок Виконати силуетну архітектурної споруди за таким планом: 1. Візьміть кольоровий папір світлого тону. 2. Зобразіть на ньому іншими кольорами вечірнє небо та землю. 3. Зобразіть силует архітектурної споруди чорною гелевою ручкою або чорним фламастером. V. Виконати малюнок на одну із запропонованих тем: 1. Зразок декоративно-прикладного мистецтва. 2. Килимарство в Карпатах. 3. Зразок художньої обробки деревини. 4. Гончарство. 5. Петриківський розпис. VІ. Виконане домашнє завдання потрібно надіслати на ось цю поштову скриньку: distosvita4@ukr.net |
![]() | Уроків з використанням опорних конспектів та опорні конспекти з предмету... Використовуються такі нетрадиційні форми уроків як: робота в малих групах, урок – квк, бінарні уроки, урок – «конференція», урок... | ![]() | Урок-суд, урок-диспут, урок у полі, урок-ярмарок тощо. Тому, на... У 80-х роках ХХ ст набуло активності масове застосування нестандартних уроків, з якими вчителі пов’язували підвищення якості навчального... |
![]() | Урок. І щоб урок був плідним, будемо Добий день, діти! Сьогодні урок математики проведу у вас я. Звуть мене Тамара Семенівна | ![]() | Урок Тема. Система охолодження Урок Тема. Система мащення Урок Тема.... Опис досвіду II. Інформаційна картка |
![]() | Що таке урок. Підготовка до уроку. Урок Урок — логічно закінчена, цілісна, обмежена в часі частина навчально-виховного процесу, яку проводять за розкладом під керівництвом... | ![]() | Урок має певну структуру та складається з 5 основних етапів Вчитель має створити на уроці атмосферу безпеки треба пам ятати про те, що урок повинен бути позбавлений напруження. Тому урок ми... |
![]() | Урок Робота із знаками «Я», «хор». Введення знаків «+», «-» Урок... На початку навчання в першому класі у дитини формується усвідомлення нового статусу – школяра. Завдання педагога сформувати у дитині... | ![]() | Урок засвоєння нових знань. Урок-пам'ять, урок-спогад. Обладнання.... Тема. Олександр Довженко. «Україна в огні» – твір про трагедію українського народу в Другій світовій війні |
![]() | Урок 6 міст життя Якщо ви ще не народилися згори, то цей урок допоможе вам зрозуміти, що вам для цього потрібно. Якщо ви вже народилися згори, то урок... | ![]() | Урок в 10 класі Вектори в просторі урок 257 Телеканал «Школяр» |