Формування мислення, розвиток розумових І творчих здібностей




Скачати 438.39 Kb.
НазваФормування мислення, розвиток розумових І творчих здібностей
Сторінка1/5
Дата конвертації12.03.2013
Розмір438.39 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Література > Документы
  1   2   3   4   5
К А Р Т К А

обліку об’єктів перспективного педагогічного досвіду



Інформація про автора
Прізвище, ім”я, по батькові: _______Долечек Ганна Йосипівна________________ Рік народження _1961_ Освіта __вища_ Фах: _вчитель зарубіжної літератури__ Звання, нагороди: ______-____________________________________________________ Посада вчитель зарубіжної літератури і російської мови Педагогічний стаж 24р. Адреса досвіду: ___Житомирська обл, Малинський р-н, с. Слобідка, Слобідська ЗОШ І-ІІ ст._________________________________________________________________




Інформація про досвід
Тема: ___Формування мислення, розвиток розумових і творчих здібностей _______учнів на уроках зарубіжної літератури____________________________
Мета: _Забезпечення засобами художнього слова ефективного естетичного розвитку кожної дитини, виховання загальнолюдських цінностей формування духовно багатої, творчої особистості.______________________
^ Короткий зміст (до 1 стор.): Долечек Г.Й. - творчий, ініціативний педагог з глибоким мисленням, високим інтелектуальним рівнем. Її методика базується на ідеях розвивального навчання, досягнення сучасної психолого-педагогічної науки. Головними напрямками у її роботі є пошук і застосування нових педагогічних технологій, гуманістичних відносин між учителем і учнями, яскраво виражений індивідуально-творчий характер педагогічної діяльності.

Її девізом є слова Сократа: „У кожній людині є сонце, тільки не треба його гасити”. Вона намагається, щоб у кожної дитини це сонце світило яскравіше, даруючи людям тепло. В основі кожного уроку максимальне врахування індивідуальних особливостей учнів, їх інтелекту та психології, вдумливий вибір методів особистісно орієнтованого підходу до кожної дитини, які потребують активної розумової діяльності, з допомогою яких формуються вміння аналізувати, бачити проблеми, будувати гіпотези, припущення, фантазувати., бажання зворушити дитячу душу, пробудити в ній кращі людські якості, зробити урок захоплюючим, перетворити його на годину естетичної насолоди, хвилюючу мандрівку з учнями у невідомий світ, в таємниці людської душі і серця. Вчителем застосовуються технології проблемного навчання, уроки-дослідження, особливо при вивченні творів, де багато є суперечливості.

Активізуючи пізнавальну діяльність дітей, Ганна Йосипівна вважає однією з провідних форм уроку навчальну гру. В ній учитель послідовно і природно веде учня від простого до складного. Спочатку краще скласти казку, придумати фінал її. Далі - імпровізація, інсценування. Граючись, учні не помічають, що вчаться орієнтуватися у незвичайних ситуаціях, розвивають фантазію, допитливість, аналізують, роблять власні висновки. Отже, у навчанні органічно поєднуються процеси сприйняття, уяви, мислення. В арсеналі методів учительки - інтерактивні методи. Кожен урок проходить у пошуку, діалозі, співробітництві, де вчитель і учень є рівноправними партнерами процесу навчання. Викликає інтерес створення нестандартних ситуацій.

Так вдумливо, крок за кроком, Долечек Г.Й. формує у простих сільських дітей любов до книги, до людей, до життя, робить їх добрішими, людянішими, розумнішими, допомагає знайти себе у складному вирі сучасного життя.
^ Форма відбору:

  • Всеукраїнський професійний конкурс




  • Регіональний професійний конкурс




  • Інші професійні конкурс




  • Всеукраїнська виставка з освітніх досягнень




  • Міжнародна виставка з освітніх досягнень




  • Науково-методичне видання




  • Інше





^ Основні показники результативності: __70% її учнів мають високий і достатній рівень навчальних досягнень, беруть активну участь у районній олімпіаді___
Форма узагальнення: ______опис_____________________________________________

Схвалено (Ким, коли?): ____методичною радою РМК 2004р.__________________ Місце збереження: ___методичний кабінет відділу освіти Малинської РДА___
Шляхи розповсюдження в системі

післядипломної освіти області
Інформація про використання досвіду: _Долечек Г.Й. брала участь в обласному конкурсі „Учитель року”. Керує РМО вчителів зарубіжної літератури, надає індивідуальні консультації молодим та новопризначеним учителям__


К А Р Т К А

обліку об’єктів перспективного педагогічного досвіду


Інформація про автора
Прізвище, ім”я, по батькові: ______Корнійчук Любов Михайлівна_____________ Рік народження _1962__ Освіта __вища__ Фах: _вчитель початкових класів__ Звання, нагороди: ______-____________________________________________________ Посада _______вчитель 1 класу_________________ Педагогічний стаж 17 років Адреса досвіду: _Малинський район, Малинівський ЗНВК „Школа-сад” І-ІІІ ступенів___________________________________________________________________





Інформація про досвід

Тема: ___Розвиток навичок швидкого читання ____________________________
Мета: _____________________________________________________________________
Короткий зміст (до 1 стор.): Вчителька має високий рівень професіоналізму, досконало володіє ефективними формами і методами організації навчально-виховного процесу в початковій школі. У своїй роботі багато уваги приділяє розвивальному навчанню, здійснює диференційоване навчання та індивідуальний підхід до дітей. Навчити дітей добре читати - одне з найважливіших завдань початкової школи. У своїй діяльності вона прагне, щоб читання перетворювалось на півавтоматизований процес , і уже в другом класі багатоскладові слова сприймалися зором як єдине ціле. У сврїй роботі використовує досвід методик В.М. Зайцева, І.Т. Федоренка, В. Едигея, Б.В. Динги. На уроках читання впроваджує такі види роботи які збільшують обсяг зорового і слухового сприйняття школяра, кут зору, виробляє навички антипатії, формує стійку увагу, розвиває артикуляційний апарат, периферійний зір. Велику роботу проводить по збагаченню словникового запасу слів. На кожному уроці відводить по 10-15 хвилин вправам на розвиток дихання, читання складів з прискоренням, робота зі складовими таблицями, зорові диктанти, скоромовки, добирання рими, вправаи, що сприяють формуванню швидкої реакції на слово, багаторазове читання невідомого тексту із веденням олівця почистому рядку, читання про себе. Використовує різні ігри. Завдяки ігровим формам залучає пасивних дітей до праці, дає змогу дитині відчути успіх, повірити в свої сили. Тому 80% її дітей читають на високому та достатньому рівнях. Цінність всіх цих форм, методів і прийомів полягає в тому, що разом з швидкочитанням, діти розвивають пам”ять, логічне мислення, чіткість виразність мови, спонукає до пошуків та накопичення різної інформації з різних галузей.

^ Форма відбору:

  • Всеукраїнський професійний конкурс




  • Регіональний професійний конкурс




  • Інші професійні конкурс




  • Всеукраїнська виставка з освітніх досягнень




  • Міжнародна виставка з освітніх досягнень




  • Науково-методичне видання




  • Інше





^ Основні показники результативності: __80% її учнів мають високий і достатній рівень з техніки читання вголос і мовчки _____________________
Форма узагальнення: ______опис_____________________________________________

Схвалено (Ким, коли?): заступником директора, методистом РМК 2003року_ Місце збереження: методичний кабінет відділу освіти Малинської РДА, школа___________________________________________________________
Шляхи розповсюдження в системі

післядипломної освіти області
Інформація про використання досвіду: _Корнійчук Л.М. бере активну участь в роботі РМО класоводів, веде школу молодих вчителів-класоводів.________



К А Р Т К А

обліку об’єктів перспективного педагогічного досвіду




Інформація про автора
Прізвище, ім”я, по батькові: ______Іщук Володимир Павлович________________ Рік народження _1955__ Освіта __вища__ Фах: ____фізичне виховання_____ Звання, нагороди: ______учитель-методист___________________________________ Посада ____вчитель фізичного виховання _____ Педагогічний стаж _____ Адреса досвіду: _Житомирська обл,, Малинський район, с. Нові Вороб”ї, Нововороб”ївський ЗНВК „Школа-сад” І-ІІІ ст.____________________________




Інформація про досвід

Тема: ___Використання різноманітних форм рухової активності учнів та інших засобів фізичного удосконалення з допомогою саморобних смуг перешкод.________________________________________________________
Мета: ______________________________________________________________________
Короткий зміст (до 1 стор.): Для проведення навчальної і позакласної роботи з фізичного виховання у Нововороб”ївському ЗНВК „Школа-сад” І-ІІІ ст. створено силами вчителя, учнів і батьків відповідну навчально спортивну базу. Для проведення занять на свіжому повітрі обладнано спортивний комплекс, до якого входять: футбольне поле, баскетбольний і волейбольний майданчики, бігова доріжка (300м.), смуги перешкод, гімнастичне містечко, в якому встановлено понад 50 спортивний споруд.

Готуючись до проведення уроків Іщук В.П. враховує і передбачає фізичний стан класу, здійснює особистісно орієнтований підхід до навчання учнів. На уроках вирішує три основні напрямки: оздоровчий, тренувальний і освітній.

Більшість уроків намагається проводити на свіжому повітрі з метою загартуванню організму дітей. Тренувальний напрям служить для підвищення рівня рухової підготовленості, поліпшення функціонального стану учнів. Цьому сприяють саморобні тренажери. Уже з першого класу вчитель навчає найбільш раціональним способом пересування та бігу на смугах перешкод, підготовлених вправ до найбільш важких силових рухових дій на гімнастичних снарядах за програмою для даного класу. Результати роботи спостерігаються в учнів у старших класах. Освітній напрям дає змогу озброїти учнів знаннями з історії фізичної культури, гігієни фізичних вправ, освоєння учнями методики рухових дій, тренування розвитку рухових здібностей.

Особливе місце в системі роботи вчителя відводиться розвитку в учнів основних фізичний якостей і рухових здібностей з допомогою власноручно виготовлених спортивних конструкцій.

^ Форма відбору:

  • Всеукраїнський професійний конкурс




  • Регіональний професійний конкурс




  • Інші професійні конкурс




  • Всеукраїнська виставка з освітніх досягнень




  • Міжнародна виставка з освітніх досягнень




  • Науково-методичне видання




  • Інше





^ Основні показники результативності: ________________________________________
Форма узагальнення: _______________________________________________________

Схвалено (Ким, коли?): __________________________________________________ Місце збереження: __________________________________________________________
Шляхи розповсюдження в системі

післядипломної освіти області
Інформація про використання досвіду: ________________________________________ ____________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________


К А Р Т К А

обліку об’єктів перспективного педагогічного досвіду



Інформація про автора
Прізвище, ім”я, по батькові: _______Тузинська Зоя Миколаївна________________ Рік народження _1959___ Освіта __вища_ Фах: _вчитель хімії_____________ Звання, нагороди: ______вчитель вищої категорії_____________________________ Посада ________________вчитель хімії___________ Педагогічний стаж 16 років Адреса досвіду: ___Гранітнянська ЗОШ І-ІІІ ст., смт. Гранітне Малинського району Житомирської області________________________________________________
  1   2   3   4   5

Схожі:

Формування мислення, розвиток розумових І творчих здібностей iconРозвиток творчих здібностей, формування естетичних смаків дошкільника
Перетворення, що відбуваються в суспільстві, породжують в освіті нові вимоги до підготовки дітей до школи. Одним з них є розвиток...
Формування мислення, розвиток розумових І творчих здібностей iconФормування базової культури сучасної особистості, розвиток інтелектуальних...
Формування базової культури сучасної особистості, розвиток інтелектуальних здібностей молоді, творчої індивідуальності, творчого...
Формування мислення, розвиток розумових І творчих здібностей iconФормування інтелектуальної культури молодших школярів
Розвиток творчих здібностей має бути невід'ємною умовою змісту усіх навчальних предметів початкової школи, органічно доповнювати...
Формування мислення, розвиток розумових І творчих здібностей icon3. Вимоги до виконання та оформлення конкурсних робіт
«Надія Донеччини», вироблення екологічного стилю мислення І поведінки через формування екологічної культури учня, розвитку творчих...
Формування мислення, розвиток розумових І творчих здібностей iconПлан роботи на 2012-2013 н р. Планування участі у шкільних та позашкільних заходах
«Розвиток творчих здібностей, як засіб формування всебічного розвитку особистості»
Формування мислення, розвиток розумових І творчих здібностей iconТема: Струнка симфонія чисел. Мета
Мета: Виявлення спільних закономірностей І елементів музики І математики; розвиток логічного І абстрактного мислення, творчих здібностей,...
Формування мислення, розвиток розумових І творчих здібностей iconПлан роботи районного методичного об’єднання вчителів музичного мистецтва на 2009-2010 н р
«Формування особистості, здатної до навчання І самовдосконалення, активізація пізнавальної активності, розвиток творчих здібностей...
Формування мислення, розвиток розумових І творчих здібностей iconДосвіду
Організація дослідницької діяльності та розвиток творчих здібностей учнів на уроках
Формування мислення, розвиток розумових І творчих здібностей iconМетодичні рекомендації щодо викладання фізики та астрономії в 2012-2013 навчальному році
Для сучасного суспільного розвитку важливим чинником є формування в учнів наукових уявлень про навколишній світ, розвиток творчих...
Формування мислення, розвиток розумових І творчих здібностей iconРішенням педагогічної ради Начальник відділу освіти
Холминська зош І-ІІІ ступенів в цій освітній ситуації вбачає своєю пергочерговою задачею розвиток творчих здібностей школярів на...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка