Контрольні твори: -класний 1+1 рзм – 4 Позакласне читання – 4




Скачати 132.29 Kb.
НазваКонтрольні твори: -класний 1+1 рзм – 4 Позакласне читання – 4
Дата конвертації25.03.2013
Розмір132.29 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Література > Документы
Поурочне планування на 2010/2011 навчальний рік

за програмою для загальноосвітніх навчальних закладів

12-річної школи

Світова література 6 клас

  1. год на тиждень, всього 70 год.)

Контрольні твори:

-класний 1+1

РЗМ – 4

Позакласне читання – 4

№ п.п

Зміст навчального матеріалу

Учень:

Дата



Вступ

Пізнавальне значення світової літератури.

називає вивчені в 5 класі літературні твори;наводить приклади художніх текстів про життя, побут і культуру народів світу






Зображення в літературі життя, побуту, вичаїв, світогляду, духовних і моральних цінностей різних народів світу.

пояснює, пізнавальне значення світової літера­тури






^ Т.1 Міф і література(11год. ) Міф про виникнення світу в різних на­родів.

Т.л. міф

Дає визначення поняття міф






Причини появи схожих елементів у міфах різних народів.

пояснює причини появи схожих елементів у міфах різних народів






Взаємопов’язане та пара­лельне виникнення схожих елементів у міфах різних народів

наводить приклади існування схожих елементів у міфах про виникнення світу різних народів






РЗМ№1.Складання порівняльної таблиці для характеристики міфу і казки

пояснює, у чому полягає головна відмінність міфу від казки






^ Міф про Прометея.Велич подвигу

П рометея, самопожертва заради людей

стисло переказує міф про Прометея; пояснює, в чому велич подвигу П






Уславлення цивілізації в міфі. Причини популярності образу Прометея

висловлює судження про причини популярності П, висловлює особисте ставлення до П, аргументуючи прикладами з міфу






Міфи про Геракла

переказує міфи про Г і пояснює, чому він став улюбленцем ст греків






Міфи про Геракла

наводить приклади наявності в міфах різноманітних фантастич­них елементів вигадки






Геракл—улюблений герой стародавніх гре­ків

вйсловліоє своє ставлення до Г. аргументуючи свою точку зору рикладами з міфу






Причини надзвичайної популярності його образу.

порівнює відомості про міфологію,отримані на уроках вс. історії та зар.літературі






^ Контрольний твір «Мій улюблений міфологічний герой»

наводить конкретні приклади втілення в міфах шкали цінностей людини-народу-людства






^ Т.2 Байка у світовій літературі( 5 год.) Байка як жанр літератури та її особливості.

Т.л байка, алегорія, Езопові мова

називає головні жанрові ознаки байки

ТЛ. дає визначення понять байка, алегорія, езопова мова






Езоп «Вовкі Ягня», «Крук і Лисиця», «Мурашка і Цикада», «Хліборо­бові діти»

переказує близько до тексту зміст пояснює, чому Езопа вважають основоположни­ком жанру байки






Жан де Лафонтен „Зачумлені звірі „ Алегоричний та повчальний зміст байки

наводить приклади та пояснює легоричний, повчальний зміст вивчених байок,






Іван Крилов (1769—І844). «Вовк і Ягня» відображення законів життя людей Читає напам 'ять байку (за власним вибором).

виразно читає напам 'ять байку (за власним вибором).Порівнює один сюжет у різних авторів(Вовк та ягня:Езоп-Крилов-Глібов)






Народна мудрість: осуд свавілля та насиль­ства, людських вад; услав­лення працьовитості, розуму, людських чеснот.

висловлює особисте ставлення до проблем, що порушуються увивчених байках, обґрунтовує свою точку зору прикладами








РЗМ №2. Написання власної байки






Позакласне читання№1. Керролл Л. «Аліса в країні чудес»






Тематична контрольна робота №2






^ Т. 3Література і моральне вдосконалення людини (11год.)

Антон Чехов„Хамелеон”Т.л. оповідання

переказує близько до тексту зміст овідань
ТЛ Називає характерні риси оповідання як епічного жанру








„Товстий і тонкий”Висміювання людських вад

наводить конфетні приклади висміювання підлабузництва,чиношанування






Головні засоби творен­ня комічного та їхня рольу характеристиці персонажів і розкритті ідеї твору.

називає головні засоби творення комічного пояснює їхню рольу характеристиці персонажів і розкритті ідеї творів






Функції художньої деталі.Антитеза як художній засіб і композ.прийом

визначає і пояснює функції художньої деталі аналізує роль антитези в творах







^ Чарльз Діккенс «Різдвяна пісня у прозі»


переказує текст повісті , сприймає великий за обсягом текст цілісно






Життя знедоленої родини Кретчитів.

Подорож Скруджа різдвяної ночі в часі й просторі як можливість осягнути життя.

пояснює поняття гуманізм, ілюструє це прикладами з тексту,наводить приклади реальної і фантастичної складових твору






Гуманістичний зміст і висока людяність твору.Причини деградації особистості Скруджа.

перелічує причини деградації Скруджа,

тлумачить факт казкового переродження як рису різдвяної повісті і вияв віри у добру сутність людини, яку можна вилікува­ти від зла






Переродження Скруджа як наслідок осмислення свого життя.

висловлює особисте ставлення до проблем, що порушуються у
творі, аргументуючи свою точку зору цитатами з тексту;






Реальне й фантастичне у повісті.









Щасливий фінал як особливість різдвяного оповідання. Композиція твору.









Тематичне оцінювання з теми 3(тести)









Тема 4. Людина в життєвих випробуваннях(27год.)

Т 4.1 (13год.) Даніель Дефо

«Робінзон Крузо»

переказує близько до тексту ключові епізоди роману; сприймає великий за обсягом текст цілісно







Гімн цивілізованій прагматичній людині та її праці.

характеризує образ Робінзона Крузо






РЗМ№3. Складання цитатного плану характеристики образу Робінзона

складає цитатний план характеристики образу Робінзона






Пригоди та екзотика в романі.

висловлює особисте ставлення до проблем в рома­ні, аргументуючи свою точку зору прикладами з тексту






Роман Дефо як започаткування «робінзонад».

пояснює, що new Дефо в оспівуванні праці людини, її розуму, сили духу, здатність виживати в будь-яких умовах






Позакласне читання№2. Ж.Верн”Таємничий острів”









Жуль Верн«П'ятнадцятирічний капітан»

Т.л роман

переказує ключові епізоди роману; сприймає великий за обсягом текст цілісно






Прославлення сили людського характеру

ТЛ Дає визначення поняття роман






Привабливість образу Діка Сенда.

ілюструє прикладами з тексту






Образ Геркулеса в романі.

ілюструє прикладами з тексту






Засудження рабства.

висловлює особисте ставлення до проблем, що порушуються вромані,






Романтика подорожей, велич науки та знань як основний пафос творів Ж Верна.

аргументуючи свою точку зору прикладами і цитатами з тексту






^ Контрольний твір







Зошити

Тематична



Тема 4.2(12 год.) Джек Лондон

«Жага до життя» Сильний людський характер в екстрем. ситуації.

переказує зміст оповідання; виділяє і зачитує ключові епізоди твору






Анонімність головного героя оповідання та її зв'язок з ідеєю твору

характеризує цитатно образ героя твору; пояснює відсутністі імені






Особ­ливості сюжету та ідеї оповідання. Довкілля в зв'язках з головним героєм

визначає роль опису довкілля в оповіданні, тлумачить сенс заголовка оповідання.






Позакласне читання №3. Твен Марк. Принц і злидар









Шандор Петефі «Коли ти муж, будь мужнім...». Уславлення людської гідності, самоповаги та мужності.

висловлює судження про життєві цінності і пріори­тети, вибір альтернатив «мужність—боягузтво







Засуд­ження приниження й внутрішнього рабства у віршах Ш. Петефі.

аргументуює свою точку зору цитатами з тексту;
виразно читає напам 'ять вірш






Роберт Льюїс Стівенсон «Острів скарбів»

переказує близько до тексту,прівнює його з романо Ж. Верна






Романтика подорожей і пригод у романі «Острів скарбів»

зіставляє долю Робінзона Крузо і Бен Гана на безлюдних остро­вах







Уславлення сміливості, винахідливості, порядності (Джим Хокінс і його друзі)

порівнює образи юнаків Діка Сенда і Джима Хокінса;






Засудження жаги до зба­гачення, зрадливості, підступності (пірат Сільвер і його поплічники).

висловлює судження про головних героїв роману Стівенсона.






РЗМ№4.Усна характеристика героя






Тематичне оцінювання з теми 4.2(тести)









Тема5 (10год.) Людина та її світ

Рей Дуглас Бредбері „Усмішка” ТЛ.новела.

переказує близько до тексту новелу висловлює судження про події, зображені в творі характеризує Тома






Зневіра автора в майбутньому технократич­ної цивілізації. Знищення природи, цивілі­зації і культури як наслідок бездуховного НТП

розмірковує про причини деградації на­товпу,

вказує на риси, які відрізняють новелу від оповідання.






Трагічний оптимізм письменника: символічне значен­ня фіналу.Несподіваний фінал як формальна ознака новели.

пояснює сенс заголовку новели та його зв'язок з оптимістичним звучанням фіналу твору






Антуан де Сент-Екзюпері«Маленький принц » ТЛ. алегорія і притча

Учень:
переказує близько до тексту зміст філософської казки-притчі;
наводить приклади поетизації в ній краси чистих людських взаємин і почуттів (вірність Троянді, відповідальність перед друзями: “ми відповідальні за тих, кого приручили” тощо);
висловлює особисте ставлення до проблем, що порушуються в творі, аргументуючи свою точку зору прикладами і цитатами з тексту;
знаходить приклади втілення головних життєвих цінностей у казці, тлумачить її алегоричний сенс.
усно описує одну з планет, що відвідав Маленький принц.
^ ТЛ Дає визначення понять алегорія і притча.






«Маленький принц» — філософська алего­рична казка-притча






Поетизація в казці краси чистих людських взаємин.






Сенс подорожі Маленького принца Всесвітом . Алегоричні образи






Головні життєві цінності у казці.






Позакласне читання №4. Уеллс Г. Війна світів






Тематичне оцінювання(тести)






ПІДСУМОК

Узагальнення та систематизація вивченого протягом року матеріалу.

висловлює і аргументує судження про пізнавальне значення
світової літератури:






Узагальнення та систематизація вивченого протягом року матеріалу.

зображення в ній життя, побуту, звичаїв,
світогляду, духовних і моральних цінностей народів світу.







Резерв








Вчитель світової літератури: __________________________
Затверджено: „__“ вересня 2010 року.

Заступник директора з навчально-виховного процесу ______
Затверджено: „__“ січня 2011 року.

Заступник директора з навчально-виховного процесу ______

Схожі:

Контрольні твори: -класний 1+1 рзм – 4 Позакласне читання – 4 iconКонтрольні твори: -класний 1+1 рзм – 4 Позакласне читання – 4
Зображення в літературі життя, побуту, вичаїв, світогляду, духовних І моральних цінностей різних народів світу
Контрольні твори: -класний 1+1 рзм – 4 Позакласне читання – 4 iconУрок: Позакласне читання Тема: «Подорож осіннім лісом»
Сьогодні проводимо урок позакласного читання. На уроках читання ми вивчаємо розділ «Цікава книга природи». Тому сьогодні я пропоную...
Контрольні твори: -класний 1+1 рзм – 4 Позакласне читання – 4 iconПозакласне читання. А. Міцкевич «Світязь» Мета
А. Міцкевича, опрацювати баладу «Світязь». Зʼясувати історію її написання, визначити тему, ідею, композицію. Розвивати навички виразного...
Контрольні твори: -класний 1+1 рзм – 4 Позакласне читання – 4 iconТема. Позакласне читання. Легенди І перекази Нижньої Наддніпрянщини. Життя козаків. Мета
Нулим українського народу, зокрема з життям козаків, продовжувати розкривати поняття легенда та переказ, розвивати навики виразного...
Контрольні твори: -класний 1+1 рзм – 4 Позакласне читання – 4 iconРекомендовані твори для читання
Чи не той то хміль.                                                         Хмельницький І барабаш. 
Контрольні твори: -класний 1+1 рзм – 4 Позакласне читання – 4 iconРекомендовані твори для читання
Тіні забутих предків.                                           Подарунок на  іменини
Контрольні твори: -класний 1+1 рзм – 4 Позакласне читання – 4 iconРекомендовані твори для читання
Котився віночок по полю, а в неділеньку рано-пораненьку.    в моєї родини жито та пшениця
Контрольні твори: -класний 1+1 рзм – 4 Позакласне читання – 4 iconРекомендовані твори для читання
«Носив повік єдину мрію» (Уривок з поеми «Під чужим  небом»).  Варязька балада
Контрольні твори: -класний 1+1 рзм – 4 Позакласне читання – 4 iconРекомендовані твори для читання
Соловей. («Не щебечи, соловейку»).                               Вітер. («Гуде  вітер вельми в полі»)
Контрольні твори: -класний 1+1 рзм – 4 Позакласне читання – 4 iconУрок 5 Тема. Позакласне читання. У світі казки чарівної. Подорож казковими стежинами Мета
Обладнання. Яблука з загадками на листочках, маски казкових героїв, квітка з завданнями, виставка книжок "Українські народні казки",...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка