План проведення ммо вчителів трудового навчання




Скачати 65.48 Kb.
НазваПлан проведення ммо вчителів трудового навчання
Дата конвертації26.03.2013
Розмір65.48 Kb.
ТипМетодичні рекомендації
uchni.com.ua > Література > Методичні рекомендації
План

проведення ММО вчителів трудового навчання

25 серпня 2010 р. 9.00

Місце проведення: ЗОШ І-ІІІ ст.. № 52




Зміст

Відповідальний

Примітки

1.

Аналіз роботи ММО вчителів трудового навчання за І семестр 2010 року. Моніторинг участі вчителів у міських методичних заходах

Член методичної ради

Устінова О.В.




2.

Методичні рекомендації про вивчення трудового навчання та креслення у 2010-2011 навчальному році

  • проблеми навчально-методичного забезпечення трудового навчання в області ;

- недоліки у підготовці учнів до предметної олімпіади;

  • вивчення трудового навчання в 5-9, 10-11 класах ;

  • забезпечення вимог безпечної організації навчально-виховного процесу;

  • план роботи ММО на ІІ півріччя 2010 року.

Методист ММЦ

Бубнова В.Д.




3.

Ознайомлення з положенням проведення 5 міського Фестивалю технічної творчості школярів

Методист СЮТ




5.

Огляд новоі методичної літератури

Голова методичної ради

Сулімова С.Л.




6.

Підведення підсумків. Прийняття рекомендацій.


Методист ММЦ

Бубнова В.Д.





Рекомендації ММО вчителів трудового навчання

1.Впроваджувати сучасні інтерактивні методи викладання, які дають можливість урізноманітнити пізнавальний процес.

2. У навчально-виховному процесі утверджувати діяльнісний підхід, навчати учнів самостійно оволодівати новими знаннями та інформацією.

3. Активніше проводити роботу з обдарованими дітьми, поновити або активізувати гурткову роботу з технічної творчості учнів.

4. Продовжити самоосвітню діяльність з вивчення та впровадження новітніх технологій з розвитку особистості школяра.

5. Використовувати у навчальному процесі традиції народних промислів.

6. Проводити роботу щодо організації безпеки під час трудової підготовки учнів.

7. Активізувати діяльність щодо поповнення матеріальної бази майстерень (кабінетів) трудового навчання.

8. Зробити передплату на фахові журнали.


^ МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ САМООСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ
ПОРТФОЛІО ЯК ФОРМА ОЦІНКИ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ САМООСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ
«Портфоліо є формою автентичного оцінювання освітніх результатів за продуктом, який створено людиною у процесі навчальної, творчої, соціальної та інших видів діяльності».

(Л. Захарченко)

У зарубіжній літературі портфоліо визначається як «колекція робіт і результатів особистості, що демонструє її зусилля, прогрес і досягнення в різних сферах». Зауважимо, що портфоліо як ідея зібрання робіт відома з епохи Відродження, досвід використання в школі з’явився у 80-90-х роках у США, знайшовши широке застосування в Європі і Японії. Незважаючи на це, портфоліо «не має чіткої концепції». Професійне портфоліо вчителя свідчить не тільки про якість його педагогічної діяльності, рівень професійного зростання, ступінь професійної майстерності, сформованість професійної компетентності, але й про його професійний шлях.

Література свідчить про різні види портфоліо. У залежності від мети створення конкретного портфоліо ми пропонуємо вчителю створити:

  • портфоліо-власність (збирається для себе);

  • портфоліо-звіт (збирається для презентації, виступу, творчого звіту).

За змістом готуються:

  • тематичний портфоліо (містить матеріали стосовно роботи з однієї теми);

  • портфоліо досягнень (містить кращі роботи, наробки, свідоцтва ефективної діяльності);

  • рефлексивний портфоліо (містить матеріали й оцінку (самооцінку) досягнення цілей, особливостей якості роботи з різними джерелами інформації, роздумів, відчуттів, сприймань);

  • проблемно-орієнтований портфоліо (містить матеріали, що відображають цілі, процес і результат вирішення проблеми);

  • портфоліо представницьке (готується як підтвердження майстерності за окремими напрямками самоосвіти. Містить кращі закінчені роботи, фото, відеозаписи на електронних носіях. Обов’язковим є письмовий аналіз).

Молодим учителям можна розпочати зі створення порт фоліо документації («робочий» портфоліо). Він демонструє професійний розвиток і зростання спеціаліста, містить усі матеріали, починаючи від теми самоосвіти до практичного застосування і результату.

Яким би не був портфоліо за видом, це – сукупність матеріалів, структурованих певними чином. Великі блоки – розділи, в яких виділяємо рубрики, кількість і тематика яких визначаються конкретними умовами.

Класичний портфоліо складається із розділів: «Автопортрет» («Професійний портрет»), «Колектор», «Робочі матеріали», «Досягнення». Учителі школи готують порт фоліо – папки та порт фоліо – книжки, що мають розділи: «Інновації у професійній діяльності», «Творчий саморозвиток», «Участь у роботі педагогічних об’єднань», «Пошуково-дослідницька робота», «Публікації», «Авторські програми», «Творчі та навчальні досягнення учнів», «Узагальнення досвіду», «Навчально-методичне забезпечення педпроцесу», «Самоосвіта», «Позакласна робота».

Портфоліо обов’язкова має зміст (перелік матеріалів). Форма надання матеріалів у розділах вільна, у цьому підході відбивається суб’єктивний характер роботи з портфоліо Кількість обов’язкових рубрик встановлюється окремо: вона повинна бути необхідною і достатньою для відображення особливостей портфоліо.

Характеристики ефективного портфоліо:

  • портфоліо ясно відображають прогнозовані результати що вказані вчителем у програми самоосвіти, яких він, як очікується, досягне;

  • портфоліо містить зразки робіт, виконаних протягом певного періоду і в окремі відрізки часу;

  • портфоліо містить роботи, що демонструють технологічну компетентність учителя;

  • портфоліо містить матеріали, що оцінюють роботу вчителя адміністрацією, учнями, батьками, громадськістю.

Використана література: Управління школою № 1 (193) січень 2008 р.

^ Література, яка рекомендована вчителям трудового навчання для опрацювання
1. Трудове навчання (газета) № 7 (31) липень, 2010

- Методичний куточок: «Технології» - новий предмет у 10 кл. Методичні рекомендації. Орієнтовний варіативний модуль «Технологія клаптикового житя («печворк»)».

- Використання програми Power Point на уроках с. 11

- Розробка уроку «Трави і здоров’я» 6 кл. с. 23

- Навчальна програма «Технології»

Технологічний напрям, технологічний профіль.

Спеціалізація «Конструювання та моделювання» шв. Виробів» 10-12 кл.

(5 годин на тиждень) вкладка с. 10

- Розробка уроку « «Конструювання укр.. сорочки реглан безбуквеним методом» с. 27
2. Трудове навчання в школі (журнал) № 7 (19) липень, 2010 р.

- Розробки уроків:

- Види та технологія приготування перших страв 8 кл., с. 6

- Вишивка. Мережки. с. 10

- Різальні інструменти для токарної обробки деревини с. 20.

- Виготовлення дизайнерських виробів із тонколистового металу с. 31+ кол. вклейка.

- Поняття про меню. Складання меню с. 42.

- Дидактичні матеріали для уроків трудового навчання с. 24.

- Використання педагогічних програмних засобів на уроках трудового навчання с. 36.
3. Трудове навчання в школі (журнал) № 8 (20) серпень, 2010

- Памятка для вчителя:

- Структурв уроків за дидактичною метою с. 4

- Типи уроків

- Структура комбінованого уроку.

- Презентуємо курс «Технологія» 10 кл. Рівень стандарту с. 10. Поурочний план-конспект. Урок № 1 с. 17.

- Поєднання традиційних та інтерактивних технологій на уроках обслуговуючої праці с. 31.
4. Трудове навчання (Шкільний світ) № 6 (30), червень, 2010

- Мультимедіа власноруч. Текст, графіка, аудіо, анімація, відео с. 3.

- Програма «Побудова кар’єри» для 10-11 кл. (кружок, факультативний курс) Вкладка с. 1 (1 год. на тиждень). (Професійна спрямованість).
5. Трудове навчання в школі (журнал) № 1 (01) січень, 2009 р.

- Авторська програма з трудового навчання (хлопці) 5 кл. с. 19.
6. Трудове навчання (газета) № 10 (22) жовтень, 2009 р.

- Тестове завдання. Ручна обробка металів 5-9 кл. с. 19

- Дидактичні ігри для уроків трудового навчання (обслуговуючі види праці) 8 кл. Вкладка с. 1
7. Бібліотека «Шкільного світу» Трудове навчання. Об’єкти праці 5-9 кл.
8. Г.В. Горлишева «Трудове навчання» обслуговуючі види праці. Інструкційні карти

6 кл.

7 кл.

8 кл.

9 кл.
9. Л.В. Ажанан, А. Є. Миколаєнко

«Ці уроки трудового навчання» хлопці 9 кл.
10. А.І. Терещук. Майстер-клас. Розробки уроків. Трудове навчання. Технічні види праці. 9 кл.
11. О.В. Дмитрієва. Трудове навчання. Мій конспект (для об’єднання класів хлопців і дівчат) 5 кл.

Схожі:

План проведення ммо вчителів трудового навчання iconКалендарно-тематичний план з трудового навчання для 5-ого класу Варіант для хлопців
Узагальнення знань отриманих учнями на уроках трудового навчання у початковій школі. Завдання предмету трудового навчання
План проведення ммо вчителів трудового навчання iconКалендарно-тематичний план з трудового навчання для 5-ого класу Варіант для дівчат
Узагальнення знань отриманих учнями на уроках трудового навчання у початковій школі. Завдання предмету трудового навчання
План проведення ммо вчителів трудового навчання iconАналіз роботи ммо вчителів 2-х класів за 2011-2012 н р
Це потребує модернізації фахової підготовки вчителів початкових класів, удосконалення форм організації їх навчання, нових підходів...
План проведення ммо вчителів трудового навчання iconПлан проведення 4-го засідання рмо вчителів фізики І астрономії дата проведення
Мета: підвищення ефективності роботи вчителів через впровадження в практику навчання особистісно-орієнтованих технологій, методичне...
План проведення ммо вчителів трудового навчання iconІнтерактивний урок трудового навчання
У зв'язку з переходом трудового навчання на проектно-технологічну діяльність дещо змінилися технологічні та методичні вимоги до етапів...
План проведення ммо вчителів трудового навчання iconМетодичні рекомендації щодо підготовки та проведення ІІ етапу Всеукраїнської...
Олімпіада з трудового навчання (технологій) складатиметься з 3-х турів: творчого (теоретичного) туру, комплексної роботи та захисту...
План проведення ммо вчителів трудового навчання iconПлан проведення предметного тижня музики та трудового навчання
«Відгадай мелодію». Конкурсно-розважальна програма для учнів 1-2-х, 3-4-х класів, 09. 04. 12, відповідальний ШвецьН. В
План проведення ммо вчителів трудового навчання iconЗаходу
Виносимо подяку учасникам міського методичного фестивалю серед вчителів трудового навчання „Секрети майстерності” за своєчасно надані...
План проведення ммо вчителів трудового навчання iconПлан урок основна форма навчання іноземної мови. Бесіда за Круглим...
Урок – основна форма навчання іноземної мови. Бесіда за Круглим столом. (План І матеріали виступів вчителів прикладається)
План проведення ммо вчителів трудового навчання iconМетодичні рекомендації щодо вивчення трудового навчання (технологій) та креслення
Типовими навчальними планами для загальноосвітніх навчальних закладів на вивчення трудового навчання передбачено
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка