Школи




Скачати 82.31 Kb.
НазваШколи
Дата конвертації26.03.2013
Розмір82.31 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Література > Документы













Аналіз роботи


методичного об'єднання

вчителів української мови та літератури

Горлівської загальноосвітньої

школи I- III ступенів №41

за 2010 -2011 навчальний рік


І . Вступ


    1. Тема, над якою працювало М/О


ТЕМА ШКОЛИ: «Впровадження компетентнісно - орієнтованого підходу в навчально-виховному процесі ».
ВИХОВНА ТЕМА ШКОЛИ: «Удосконалення виховного процесу шляхом впровадження інноваційних технологій на засадах особистісно-зорієнтованого виховання».


    1. Мета методичного об'єднання вчителів української мови послідовно та цілеспрямовано формувати державну політику галузі освіти.


У 2010-2011 навчальному році члени ШМО з української мови та літератури працюватимуть над методичною темою:

«Розвиток ключових компетентностей учнів на уроках української мови та літератури в умовах особистісно зорієнтованого навчання»

підпорядкувавши їй виховну тему:

Створення умов для формування особистості учня , як патріота своєї держави й народу”.


    1. У минулому навчальному році члени методичного об’єднання працювали над розв’язанням першочергових завданнь:




  • спрямувати роботу на виконання державних стандартів освіти, виконання законодавчих, нормативних та інструктивних документів з питань освіти;

  • Впровадження профільної системи освіти:

  • в основу діяльності вчителів поставити питання запровадження перспективного педагогічного досвіду, інноваційних технологій та сучасних методик в роботі з молодшими школярами;

  • інтенсифікувати контрольно-аналітичну діяльність, спрямувати роботу на кінцеві результати навчально-виховного процесу;

  • підвищення якості освіти учнів із української мови та літератури;

  • здійснення моніторингу якості знань учнів 5-10 класів;

  • продовжувати роботу з питань створення умов для задоволення потреб учнів в отриманні начальної освіти, розцінку інтелектуальних потреб здібних і обдарованих дітей;

  • підвищення мотивації вивчення української мови, літератури через позакласні виховні заходи;

  • вирішенням науково-педагогічних проблем: „ Реалізація принципу особистісного підходу до учня в педагогічній діяльності вчителя ”,

  • „ Інтерактивні технології в системі особистісно зорієнтованого навчання на уроках української мови та літератури ”.

  • з метою поліпшення науково-методичного забезпечення вчителів продовжувати роботу щодо створення картотеки перспективного педагогічного досвіду, комп'ютерного банку інноваційних технологій та передових ідей з досвіду творчо працюючих учителів.


^ 1.4 Пріоритетні напрямки роботи

  • Реалізація особистісно - розвивального підходу до учнів у навчанні та вихованні через розробку та впровадження в педагогічну практику ефективних технологій навчання;

  • Робота з обдарованими дітьми.


^ 1.5 Відповідність напрямків роботи М/О напрямкам роботи школи, міста, області.

Діяльність методичного об'єднання вчителів початкових класів спрямована на реалізацію вимог Конституції України, Указів Президента України, Законів України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", "Про дошкільну освіту", "Про позашкільну освіту", Державних національних програм "Освіта (Україна XXI століття)", "Діти України", Національної доктрини розвитку освіти, наказів Міністерства освіти і науки України, виконання обласних, регіональних та міських програм.


^

ІІ. Робота за рівнями підпорядкування


  • шкільний (методичне об єднання, творчі групи, засідання круглого стола, презентація з досвіду роботи , відкриті заходи , та уроки

  • міський (участь у конкурсах, семінарах)

^

ІІІ. Характеристика кількісного та якісного складу педагогічних кадрів










П. І. Б. вчителя

Дата народження вчителя

Освіта

Стаж роботи

Категорія

1


Гаврилова Валентина Яківна


1953

Вища


35


Вища, учитель-методист

2

Ганза Світлана Іванівна

1966

Вища


23

I категорія


3

Загребельна Олександра Василівна

1955

Вища

34

I категорія


4

Зініч Ірина Миколаївна


1974

Вища

12

Вища


5

Шапошнікова Алла Андріївна

1949

Вища

37

Вища, учитель-методист


^

ІV. Організаційно – методична робота


4.1. Колективні форми роботи

Рівень

Зміст

2009

шкільний

М/о

5




Предметний тиждень

1




Шевченківський тиждень

1




Тиждень рідної мови

1




Засідання «Круглого столу»

4




Виховні заходи

3




Участь у педрадах.

3

міський

Олімпіада з української мови

8 і 10 місця




Міжнародний конкурс імені П. Яцика

3, 8 і 10 місця



^

Таблиця визначення якості методичної роботи з педкадрами


Показники

Оцінка (у балах)

3

2

1

0




Завжди

Частково чи рідко

Іноді

Ніколи

1. Мету і завдання методичної роботи школи чітко визначено

+










2. методична робота в школі сприяє піднесенню рівня:

2.1. Аналізу й оцінки педагогічної діяльності

+










2.2. Рівня планування й організації педагогічної діяльності

+










2.3. Результативності від застосування на практиці загально педагогічних та методичних знань:


+










3. Чи є форми методичної роботи у школі:

3.1. Оригінальними




+







3.2. Результативними

+










3.3. Доцільними




+







4. На якість методичної роботи вчителя впливають:

4.1. Шкільне м/о

+










4.2. Міське м/о

+










4.3. Методична рада міста










+

4.4. Творча група вчителів школи

+










4.5 Діяльність психологів










+

4.6. Самоосвіта

+










5. Які з названих питань потребують удосконалення в аспекті підвищення якості методичної роботи в школі:

5.1. Знання з дидактики та методики навчальних предметів




+







5.2. Опанування нових прогресивних методів викладання




+







5.3. Знання психології




+







5.4. Практичне володіння методикою викладання навчальних предметів

+










5.5. Знання критерії оцінювання

+










5.6. Обізнаність із реальними результатами педагогічного процесу в школі







+




5.7. Знання рівня професійної компетентності вчителів







+




5.8. Активізація навчально пізнавальної діяльності учнів




+







5.9. Керівництво самоосвітою вчителів




+







5.10. Вивчення і впровадження в практику роботи школи досягнень педагогічної науки та перспективного педагогічного досвіду




+







6. Найважливіші для Вашої школи результати методичної роботи:

6.1. Розвиток особистості педагога



+










6.2. Розвиток професійних якостей учителя

+










6.3. Розвиток сучасного стилю педагогічного мислення

+










6.4. Розвиток потреби у педагогічній творчості

+










6.5. Збагачення професійних знань

+










6.6. Динаміка успішності учнів

+












Результативність роботи Роботу МО оцінити «добре»


Схожі:

Школи iconПоложення про батьківський комітет середньої загальноосвітньої школи I iii ступенів №1 8
Батьківський комітет школи керується у своїй роботі Положенням про батьківський комітет загальноосвітньої школи, планом роботи школи,...
Школи iconДиректора Хорольської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №1
Як директор школи, у своїй діяльності протягом звітного періоду, я керувалася Статутом школи, Правилами внутрішнього розпорядку,...
Школи iconПротокол №1 Загальношкільних батьківських зборів піклувальної ради...
Підсумки здачі дпа в 11-му та 9-му класах та організація навчальної практики 1-8,10 класи
Школи iconДиректора Софіївської загальноосвітньої школи I-III ступенів №1
Це звіт директора школи перед трудовим колективом, представниками громадського самоврядування школи, громадськістю селища
Школи iconАналітична довідка про підсумки проведення декади початкової школи
Згідно з Планом роботи школи, з метою підвищення фахової майстерності вчителів, обміну досвідом з 25. 02. 13 до 01. 02. 13 в школі...
Школи iconПрограма наступності дошкільного навчального закладу І школи «Крок до школи»
Вступ до школи – особливий момент у житті дитини. Це новий етап у розвитку малюка: нові форми діяльності, новий стиль відношень з...
Школи iconЗакон “Про захист честі та гідності учня школи, викладача І працівника школи”
Богом, власною совістю, попереднім, нинішнім та майбутнім поколінням учнів, приймає цей Статут – основний закон учнівського самоврядування...
Школи iconСписок вчителів криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №120 на 1 жовтня 2011
До списку включається директор школи, заступник директора школи, всі вчителі (сумісники І основні працівники), штатні піонерські...
Школи iconЗатверджую Директор школи В. В. Костенко Положення про шкільну форму
Згідно Указу Президента України «Про шкільну форму», Статуту школи, рішення педагогічної та батьківської рад школи в школі введена...
Школи iconСтворення позитивного іміджу навчального закладу – необхідна умова функціонування сучасної школи
Тобто маркетинговий (створення попиту для задоволення потреб споживачів) аспект методичної служби школи є одним з напрямків оптимізації...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка