Розділ І




Скачати 51.07 Kb.
НазваРозділ І
Дата конвертації27.03.2013
Розмір51.07 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Література > Документы
Розділ і

ВСТУП

Зусилля вчителів російської мови, літератури, світової літератури спрямовані на формування творчої, національно свідомої особистості, її моральних цінностей, виховання шанобливого ставлення до державної мови та мов інших народів, прилучення до культурних надбань російського народу.

До складу РМО входять 46 вчителів російської мови та літератури. З них: «Спеціаліст вищої категорії» - 12, «Спеціаліст першої категорії» - 21, «Спеціаліст другої категорії» - 5, «Спеціаліст » - 8. Звання «Вчитель-методист» мають 2 вчителів, «Старший вчитель» - 7. Курсовою перепідготовкою було охоплено 17 педагогів, атестовано 5. Якісний склад РМО забезпечує викладання філологічних дисциплін на належному рівні, дозволяє успішно реалізовувати методичні проблеми.

Забезпечується зміцнення навчально-матеріальної бази викладання російської мови і літератури. Простежується оновлення, поповнення та ефективне її використання у Костянтинівській ЗШ №3, Полянівській, Новомиколаївській, Новобогданівській загальноосвітніх школах, Костянтинівському ліцеї «Ерудит». Але навчально-методичне забезпечення викладання ще не відповідає вимогам державних програм: бракує таблиць, підручників, електронних засобів навчання.

Стан виконання навчальних програм вивчався в Орлівській, Яснівській, Костянтинівській №3 загальноосвітніх школах.

Вчителі-словесники впроваджують вимоги державних програм та нормативних документів, календарні плани складено відповідно до чинних програм.

Ведення класних журналів здійснюється згідно з Інструкцією. Проводиться поточне, тематичне та семестрове оцінювання, повторення навчального матеріалу.

З урахуванням рекомендацій МОН України забезпечується зміст і обсяг домашніх завдань.

Вчителі - словесники сумлінно здійснюють перевірку учнівських зошитів, практикують різні види письмових робіт. Але порушується єдиний орфографічний режим, простежується недосконалість писемного мовлення школярів та читацької компетентності.

Керівники загальноосвітніх навчальних закладів здійснюють контрольно-аналітичну діяльність, спрямовану на удосконалення викладання російської мови. Поширеними видами внутрішньо шкільного контролю є персональний та фронтально-оглядовий контроль.

Розвитку лінгвістичної освіти сприяє філологічний профіль (українська філологія), який впроваджується у Вознесенській, Данило-Іванівській, Яснівській, Мирненській, Фруктовській, Новобогданівській, Промінівській, Відродженській загальноосвітніх школах, Костянтинівському ліцеї «Ерудит». В освітньому просторі району російська мова вивчається в усіх загальноосвітніх навчальних закладах.

На жаль, недостатньо використовується варіативна складова навчальних планів для інтелектуального розвитку особистості.

Заслуговує схвалення діяльність керівників ЗНЗ з українською мовою навчання, які створюють оптимальні умови для становлення духовно багатої мовної особистості ( Таран І.М., Биковський М.М., Лук'яненко В.М., Чайка О.Є., Неліпа С.В., Стрєліна В.О, Назаренко С.Б., Середняк В.М., Портнова М.Л., Мордвінова О.В., Кібальник А.В., Лисенко Н.В.ДПабанова Т.С.).

Юні філологи району беруть участь у різноманітних інтелектуальних змаганнях. Найпоширенішими з них є Всеукраїнські учнівські олімпіади. Це дієвий засіб підвищення пізнавальної активності, поглиблення знань, підтримки творчо обдарованої молоді. Не приділяється увага вирішенню цієї проблеми в Данилоіванівській, Орлівській, Промінівській, Новопилипівській, Травневій, Долинській, Мордвинівській, Яснівській, Тихонівській, Федорівській загальноосвітніх школах, учні яких не приймали участі в районній олімпіаді з російської мови та літератури.

Не забезпечується належна результативність участі школярів в змаганнях обласного рівня (Костянтинівське НВО №1 «Таврія» , Новомиколаївська ЗШІ-ПІ ст.)..

Особливе місце в реалізації творчих здібностей учнів належить МАН. Юні науковці Костянтинівського НВО №1 «Таврія» (вчителі Колосовська В.О., Шабанова Т.С.) взяли участь у II (обласному) етапі конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів - членів МАН, секція «зарубіжна література». Для захисту роботи до м. Запоріжжя була запрошена учениця 10 класу Семенова Наталія, але, на жаль, вона набрала 46 балів, що не дало їй змоги здобути призове місце.

Учнівська творчість посідає чільне місце у формуванні духовно багатої особистості.

Інтелектуальному зростанню школярів сприяє Міжнародний конкурс «Русский медвежонок», у якому взяли участь вихованці Астраханської ЗШ І-ПІ ст., Відродженської ЗШ І-ПІ ст., Костянтинівської ЗШ І-ІП ст.№3, Новобогданівської ЗШ І-ПІ ст., Новгородківської ЗШ І-ПІ ст., Новомиколаївської ЗШ І-ПІ ст., Новопилипівської ЗШ І-ПІ ст., Семенівської

ЗШ І-Ш ст., Фруктовської ЗШ І-ПІ ст., Вознесенської гімназії «Орієнтир», Костянтинівського НВО №1 «Таврія», Костянтинівського ліцею «Ерудит».

Школярі району беруть участь у Всеукраїнському конкурсі «Податки очима дітей».

Підвищенню фахової компетентності вчителів, удосконаленню філологічної освіти школярів слугує методична робота. В рамках РМО ( керівник Кірєй Г.В.) проводяться семінари, конкурси, творчі звіти, консультації.

У районному конкурсі навчальних проектів за програмою «Інтел. Навчання для майбутнього» взяли участь сім ЗНЗ. Переможцями районного етапу конкурсу спільних проектів «Фізики та лірики » стали : І місце -вчителі Костянтинівського НВО №1 «Таврія» Шабанова Т.С., Терентьєва Т.А., Балахонова О.В., II місце посіли вчителі Костянтинівської ЗШ І-ПІ ст..№3 Кірєй Г.В., Давиденкова В.Я., на III місці вчителі Мирненської ЗШ I-III ст.. Сердюкова Л.М., Кобець О.Р.

У районному етапі конкурсу «Учитель року» в номінації «зарубіжна література» взяла участь Татаринова 0.0.( Вознесенська ЗШ І-ПІ ст.).

Впроваджується ефективний педагогічний досвід вчителів району, області, України.

Слабо висвітлюються творчі здобутки вчителів у фаховій пресі та

ЗМІ.
Пріоритетні напрямки в організаційно - методичному забезпеченні викладання російської мови у 2011/2012 навчальному році:

  1. Формувати читацьку компетентність, усне та писемне мовлення школярів.

  2. Забезпечити результативність участі школярів в обласних змаганнях.

  3. Висвітлювати творчі здобутки у фаховій пресі та ЗМІ.

  4. Забезпечити зміцнення навчально-матеріальної бази.

  5. Забезпечити організацію науково-дослідницької роботи учнів.

  6. Дотримуватися вимог нормативних документів.

  7. Забезпечити ефективні види і форми контролю щодо якісного рівня навченості та належної читацької компетентності учнів.

Схожі:

Розділ І iconПлан Вступ. 2 Розділ 1 Роль та місце страхування вантажу в зовнішній...
Розділ 3 Сучасний стан розвитку страхування вантажів на Україні (проблеми І шляхи їх вирішення, зарубіжний досвід). 17
Розділ І iconЗміст Вступ с. 3 Розділ І
Розділ II. Розробка туристсько-спортивного маршруту в регіоні та пропозиції по ІХ впровадженню с. 28
Розділ І iconЗміст розділ відмінність простих та складних речень у стилістичному...
Розділ відмінність простих та складних речень у стилістичному контексті с. 3-4
Розділ І iconРозділ система етичної експертизи
Розділ мета
Розділ І iconРозділ Теоретичні основи оподаткування підприємств
Розділ Аналіз впливу податків на фінансово-господарську діяльність дп «Миргородський лісгосп»
Розділ І iconРозділ 1 Водного кодексу Загальні положення
Розділ Державне управління І контроль у галузі використання І охорони вод та відтворення водних ресурсів
Розділ І iconПлан. Вступ. Розділ Причини виникнення та розвиток терористичних...
Розділ Терористичні організації сучасності: нова методика та організаційні структури
Розділ І iconЗміст Вступ Розділ I
Розділ I. Поняття зобов’язань,їх основний зміст,сутність,склад І підстави виникнення
Розділ І iconРозділ 1 система державних фінансів україни. 5
Розділ 6 організаційні І правові засади функціонування податкової системи україни 85
Розділ І iconПортфоліо вчителя. Розділ 1
Даний розділ включає матеріали, що відображають досягнення вчителя в різних областях
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка