Основний
| Вересень-
травень
| Реалізація моделі здійснюється через:
|
|
| Літературознавча секція
| Секція виразного читання та художньої творчості
| Історична секція
| Художньо-мистецька секція
| Наставники
|
| Вересень -листопад
| Тема 1. «Сонце російської поезії». (Олександр Пушкін. Життєвий і творчий шлях митця.) Реалізація проекту «Подорож до Росії за часів О.С.Пушкіна».
^
секрет його творчості полягає в тому,
що він може бути актуальним, «живим» у будь-яку епоху,
у будь-який період людського життя.
Марина Цвєтаєва.
|
| Останній тиждень вересня
| 1 засідання. Загальне.
1.Слово вчителя світової літератури про життєвий і творчий шлях О.С.Пушкіна.
2. Оголошення завдань для опрацювання в секціях.
3. Бібліотекар. Презентація бібліографії з теми. Бібліотечний урок.
4. . Презентація психологічного тренінгу тренінг «Шлях до себе – шлях до успіху» (Психологічний супровід здібних та обдарованих школярів, учасників олімпіад та конкурсів).
5. Презентація елективних курсів: «Основи наукових досліджень», «Риторика», «Мій друг – комп’ютер».
|
|
| 2-3 засідання, в секціях
|
| Перший - другий тиждень
жовтня
| 1. Дослідження життєвого і творчого шляху митця.
2.Визначення головних етапів життєвого шляху.
3.Добір матеріалів до проекту.
| 1. Дослідження життєвого і творчого шляху митця.
2.Визначення головних етапів творчого шляху.
3. Читання поезій та добір до декламування напам’ять.
| 1. Дослідження історичних подій першої половини ХІХ ст.
2.Визначення їх впливу на формування світогляду поета.
| 1. Добір творів образотворчого та музичного мистецтва, які ілюструють життєвий і творчий шляху митця.
2. Слухання музичних творів.
3. Сприймання творів образотворчого мистецтва.
4. Інтерпретація мистецьких творів; порівняння ліричних образів.
| 1.Розробка проекту «Подорож до Росії за часів О.С.Пушкіна».
2.Координація співпраці секцій.
|
| Третій тиждень
жовтня
| 4 засідання. Загальне.
Перегляд художнього фільму «Пушкін. Остання дуель». Режисер Наталія Бондарчук. Обговорення.
|
| Четвертий
тиждень
жовтня
| 5 засідання, в секціях.
«Творча майстерня»
|
|
| 1. Оформлення реферативних робіт.
| 1. Написання письмових творів, віршів на честь Пушкіна.
2. Виразне декламування віршів Пушкіна.
| 1. Оформлення реферативних робіт.
| 1. Створення ілюстрацій до творів митця.
2. Створення відеоряду творів образотворчого мистецтва, які ілюструють життєвий і творчий шляху митця.
| 1.Створення відеоматеріалу до захисту проекту «Подорож до Росії за часів О.С.Пушкіна».
|
| Перший тиждень
листопада
| 6 засідання. Загальне.
Захист проекту «Подорож до Росії за часів О.С.Пушкіна».
|
| Листопад
| Тема 2. «Ура, конкурс!» Ознайомлення з тематикою творчих конкурсів для школярів та їхніх наставників. Про роботу у системі МАН.
|
| Другий тиждень
листопада
| 1 засідання. Загальне.
Презентація творчих конкурсів на навчальний рік за тематикою секцій клубу.(Керівник клубу).
Про організацію діяльності МАН та роботу ШНТУ «Смолоскип». Презентація збірника науково-дослідницьких робіт членів МАН за навчальний рік «Іскорки «Смолоскипу» (Керівник НТУ).
Зустріч з учнями-переможцями творчих конкурсів, олімпіад. Презентація анотованого каталогу переможців олімпіад та конкурсів «Сахновецькі перлинки». ( Заступник з НВР).
Презентація І Міжнародного Пушкінського конкурсу дитячої творчості «Мы рождены для вдохновенья…» (Росія. Москва.) учасником конкурсу,членом клубу, учнем 10 класу Галіцьким Іваном.
Зустріч з вчителькою світової літератури Смірновою І.О. неодноразовим переможцем районних та обласних фахових та методичних конкурсів, лауреатом ХІ Міжнародного Пушкінського конкурсу (Росія. Москва.)
|
| Третій
тиждень
листопада
| 2 засідання, в секціях.
«Хай тривають творчі конкурси!»
|
|
| 1.Обговорення теми попереднього засідання.
2. Вибір конкурсу для участі або теми для наукового дослідження.
3. Індивідуальні консультації наставників.
| 1.Обговорення теми попереднього засідання.
2. Вибір конкурсу для участі або теми для наукового дослідження.
3. Індивідуальні консультації наставників.
| 1.Обговорення теми попереднього засідання.
2. Вибір конкурсу для участі або теми для наукового дослідження.
3. Індивідуальні консультації наставників.
| 1.Обговорення теми попереднього засідання.
2. Вибір конкурсу для участі або теми для наукового дослідження.
3. Індивідуальні консультації наставників.
| 1.Обговорення теми попереднього засідання.
2. Вибір конкурсу для участі або теми для наукового дослідження.
|
| Четвертий
тиждень
листопада
| 3 засідання. Загальне.
Психологічний тренінг «Шлях до себе – шлях до успіху» (Психологічний супровід здібних та обдарованих школярів, учасників олімпіад та конкурсів).
Елективні курси: «Основи наукових досліджень», «Риторика», «Мій друг – комп’ютер».
|
| Грудень - січень
| Тема 3. «Пушкін в Україні»
^
не тільки для різних творчих індивідуальностей, але й для всіх епох…
Пушкін був людиною у найвищому значенні цього слова,
і його поезія – це перш за все людяність.
М. Рильський
|
| Перший тиждень
грудня
| 1 засідання. Загальне.
1.Слово вчителя світової літератури про перебування О.С.Пушкіна.
2.Читання уривку з поеми «Полтава», «Бахчисарайский фонтан» , «Цыганы» , «Песни о вещем Олеге», поезій «Погасло дневное светило...», «К морю».
3. Оголошення завдань для опрацювання в секціях.
4. Про підготовку до проведення засідання Літературної вітальні у формі літературного вечора «Пушкін в Україні».
|
| Другий тиждень
грудня
| 2 засідання, в секціях
|
|
| 1.Презентація наставником книжок:
1.Лотман Ю.М. Александр Сергеевич Пушкин. Биография писателя.-Л., 1983.
2. И.А.Новиков "Пушкин на юге"..-К., 1985.
3. Шик А. Одесский Пушкин. Пушкин женатый. - М. : Вече, 1999.
2. Індивідуальні завдання.
| 1.Презентація наставником книжок:
1. Пушкина Г. И. Адресаты лирики Пушкина.-М.: Худож. лит., 1986.
2.Рассказы о Пушкине: Сб. худ. произведений .- К.: 1986.
2. Індивідуальні завдання.
| 1.Презентація наставником книжок:
1. В.Иванов. Александр Пушкин и его время. - М. : Вече, 1999.
2. Пушкин А.С. в воспоминания современников. В 2-х т. - М., 1974.
2. Індивідуальні завдання.
| 1.Презентація наставником творів образотворчого та музичного мистецтва, які ілюструють період перебування О.Пушкіна в Україні.
2. Індивідуальні завдання.
| Розробка сценарію літературно го вечора «Пушкін в Україні».
|
| Третій
тиждень
грудня
| 3 засідання, в секціях
|
|
| 1.Опрацювання презентованої літератури.
2. Пошук інформації в мережі Інтернет з теми: «Пушкін на півдні».
| 1.Опрацювання презентованої літератури.
2. Пошук інформації в мережі Інтернет з теми: «Україна і українці в творах О.С.Пушкіна».
| 1.Опрацювання презентованої літератури.
2. Пошук інформації в мережі Інтернет з теми: «Пушкін і декабристи».
| 1. Слухання музичних творів.
2. Сприймання творів образотворчого мистецтва.
3. Інтерпретація мистецьких творів; порівняння ліричних образів.
4. Пошук інформації в мережі Інтернет з теми: «Пам’ятники О.С. Пушкіну в Україні».
| 1. Пошук інформації з теми в мережі Інтернет.
2.Координація співпраці секцій.
|
| Четвертий тиждень
грудня
| 4 засідання, в секціях
|
|
| 1. Оформлення реферативних робіт.
2. Поповнення портфоліо «Зустрічі з Пушкіним».
| 1. Написання письмових творів.
2. Виразне декламування уривків з поем, віршів
О.С. Пушкіна.
3. Поповнення портфоліо «Зустрічі з Пушкіним».
| 1. Оформлення реферативних робіт.
2. Поповнення портфоліо «Зустрічі з Пушкіним».
| 1. Створення малюнків про перебування Пушкіна в Україні.
2. Створення відеоряду «Пам’ятники О.С. Пушкіну в Україні».
3. Поповнення портфоліо «Зустрічі з Пушкіним».
| Розробка відеопрезентації «Пушкін в Україні».
2.Координація співпраці секцій.
3. Поповнення вчительського портфоліо «Зустрічі з Пушкіним».
|
| Перший тиждень
січня
| 5 засідання. Загальне.
Репетиція літературного вечора «Пушкін в Україні».
Психологічний тренінг «Шлях до себе – шлях до успіху» (Психологічний супровід здібних та обдарованих школярів, учасників олімпіад та конкурсів).
Елективні курси: «Основи наукових досліджень», «Риторика», «Мій друг – комп’ютер».
|
| Другий тиждень
січня
| 6 засідання. Загальне.
Загальношкільний захід.
Засідання Літературної вітальні у формі літературного вечора «Пушкін в Україні».
|
| Січень - лютий
| Тема 4. «Я вас любил...». Інтимна лірика О.С.Пушкіна.
^
Увы, он знал любви одну лишь муку.
В. Жуковский.
|
| Третій тиждень
січня
| 1 засідання. Загальне.
1.Слово вчителя . Інтимна лірика О.С.Пушкіна.
2.Читання поезій «К живописцу», «Ненастный день потух», «Я вас любил…», «Я помню чудное мгновенье…», «Храни меня, мой талисман», «Мадонна» «Ты и вы», «Ее глаза», «Увы! Язык людей болтливый» «Предчувствие», «Город пышный, город бедный» та інші.
3. Оголошення завдань для опрацювання в секціях.
4. Про підготовку до проведення засідання літературної вітальні у формі літературно – музичної композиції « Я вас любил…»
|
| Четвертий тиждень
січня
| 2 засідання, в секціях
|
|
| 1.Пошук інформації в бібліотеці, в кабінеті світової літератури, художньої культури, мережі Інтернет
2. Консультації вчителів світової літератури, художньої культури, інформатики, бібліотекаря.
3. Складання бібліографії з теми.
| 1.Пошук інформації в бібліотеці, в кабінеті світової літератури, художньої культури, мережі Інтернет
2. Консультації вчителів світової літератури, художньої культури, інформатики, бібліотекаря.
3. Складання бібліографії з теми.
| 1.Пошук інформації в бібліотеці, в кабінеті світової літератури, художньої культури, мережі Інтернет
2. Консультації вчителів світової літератури, історії, художньої культури, інформатики, бібліотекаря.
3. Складання бібліографії з теми.
| 1.Пошук інформації в бібліотеці, в кабінеті світової літератури, художньої культури, мережі Інтернет
2. Консультації вчителів світової літератури, історії, художньої культури, інформатики, бібліотекаря.
3. Інтерпретація мистецьких творів; порівняння ліричних образів.
4. Складання бібліографії з теми.
| Розробка сценарію літературно – музичної композиції « Я вас любил…»
|
| Перший тиждень
лютого
| 3 засідання, в секціях
|
|
| 1. Оформлення реферативних робіт.
2. Поповнення портфоліо «Зустрічі з Пушкіним».
| 1. Написання письмових творів.
2. Виразне декламування інтимної лірики О.С. Пушкіна.
3. Поповнення портфоліо «Зустрічі з Пушкіним».
| 1. Оформлення реферативних робіт.
2. Поповнення портфоліо «Зустрічі з Пушкіним».
| 1. Створення ілюстрацій та мистецьких композицій до інтимних поезій Пушкіна. 2.Прослуховування романсів на вірші Пушкіна.
2. Створення відеоряду «Жінки в долі О.С. Пушкіна».
3. Поповнення портфоліо «Зустрічі з Пушкіним».
| Розробка відеопрезентації «Я вас любил…».
2.Координація співпраці секцій.
3. Поповнення вчительського портфоліо «Зустрічі з Пушкіним».
|
| Другий
тиждень
лютого
| 4 засідання. Загальне.
Репетиція літературно - музичної композиції «Я вас любил…».
Психологічний тренінг «Шлях до себе – шлях до успіху» (Психологічний супровід здібних та обдарованих школярів, учасників олімпіад та конкурсів).
Елективні курси: «Основи наукових досліджень», «Риторика», «Мій друг – комп’ютер».
|
| Третій
тиждень
лютого
| 5 засідання. Загальне.
Засідання Літературної вітальні у формі літературно - музичної композиції «Я вас любил…».
|
| Четвертий тиждень
лютого
| 6 засідання, в секціях.
Труднощі у підготовці та оформленні конкурсних робіт. Консультації наставників.
|
| Березень
| Тема 5. «Ерудит». Пізнавальна гра для знавців біографії та творчості О.С.Пушкіна.
|
| Перший тиждень
березня
| 1 засідання. Загальне.
Розробка структури гри.
І тур. «Що? Де? Коли?»
ІІ тур. «Що за диво ці казки!»
ІІІ тур. «Поетична сторінка».
VІ тур. «Біографічний калейдоскоп».
V тур. «Портретна галерея».
VІ тур. «Художня майстерня».
VІІ тур. «Конкурс капітанів».
Вироблення правил гри.
|
| Другий
тиждень березня
| 2 засідання, в секціях.
Підготовка до гри.
Добір запитань для суперників.
Виконання домашніх завдань.
| Розробка сценарію гри
|
| Третій
тиждень березня
| 3 засідання. Загальне.
«Ерудит». Пізнавальна гра для знавців біографії та творчості О.С.Пушкіна.
Психологічний тренінг«Шлях до себе – шлях до успіху» (Психологічний супровід здібних та обдарованих школярів, учасників олімпіад та конкурсів).
Елективні курси: «Основи наукових досліджень», «Риторика», «Мій друг – комп’ютер».
|
| Четвертий тиждень березня
| 4 засідання, в секціях.
|
|
| 1. Оформлення реферативних робіт.
2. Поповнення портфоліо «Зустрічі з Пушкіним».
| 1. Написання письмових творів.
2. Виразне декламування інтимної лірики О.С. Пушкіна.
3. Поповнення портфоліо «Зустрічі з Пушкіним».
| 1. Оформлення реферативних робіт.
2. Поповнення портфоліо «Зустрічі з Пушкіним».
| 1. Оформлення реферативних робіт.
2. Поповнення портфоліо «Зустрічі з Пушкіним».
| 1. Поповнення вчительського портфоліо «Зустрічі з Пушкіним».
|
| Квітень –травень.
| Тема 6. Пушкінський тиждень.
|
|
| 1 засідання. Загальне.
Розробка структури гри.
-
День перший
| Понеділок
| Відкриття тижня.
Презентація роботи Пушкінського клубу.
Вікторина: «Що за диво ці казки!»
Конкурс декламаторів: «Поетична хвилинка»
|
5-11 класи
5-6 класи
5-11 класи
| День другий
| Вівторок
| Пізнавальна гра «Ерудит» для знавців біографії та творчості О.С.Пушкіна
Конкурс малюнка: «Я ілюструю твори О.Пушкіна»
| 9 класи
5-11 класи
| День третій
| Середа
| Відкриття куточка допитливих: «Що? Де? Коли?»
Конкурс творів: «Мій сучасник – Пушкін»
| 5-11 класи
8-11 класи
| День четвертий
| Четвер
| Літературний вечір «Пушкін в Україні».
| 8-11 класи
| День п’ятий
| П’ятниця
| Нагородження переможців конкурсів, активних членів Пушкінського клубу «Ліра»
Літературно - музична композиція «Я вас любил…»
| 5-11 класи
8-11 класи
|
|
| Квітень
| 2-4 засідання, в секціях.
Підготовка до Пушкінського тижня. Виготовлення наочності.
Репетиції.
Психологічний тренінг «Шлях до успіху» (Психологічний супровід здібних та обдарованих школярів, учасників олімпіад та конкурсів).
Елективні курси: «Основи наукових досліджень», «Риторика», «Мій друг – комп’ютер».
| Розробка сценарію тижня.
|
| Третій тиждень травня
| Пушкінський тиждень.
|
| Четвертий тиждень травня
| 5 засідання. Загальне.
1. Презентація портфоліо «Зустрічі з Пушкіним».
2. Обговорення плану роботи Пушкінського клубу «Ліра» на наступний рік.
|