У 2001 році зош №2 здобула статус Навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, гімназія». Матвійко Т. М




Скачати 228.84 Kb.
НазваУ 2001 році зош №2 здобула статус Навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, гімназія». Матвійко Т. М
Дата конвертації31.03.2013
Розмір228.84 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Література > Документы



Історична довідка
Приміщення школи побудоване у 1939 році і мало назву Славутська українська середня школа № 8,

адреса: вул.. Будьонного, 18.

Будівля спочатку використовувалася як госпіталь для прикордонників, адже у Славуті стояв

прикордонний загін, а кордон між СРСР і Польщею проходив за селами Солов’є, Дідова Гора, Потереба, Прикордонна Улашанівка, Нараївка, Довжки, Клепачі, Киликиїв.

У вересні 1939 року війська Червоної Армії звільнили західні області України, і прикордонники залишили Славуту. Новозбудоване приміщення передали під школу.

На ^ 15 вересня 1940 року у СШ № 2 навчалося 432 учні, в тому числі у 10 класі – 32. Навчальний процес забезпечували 17 вчителів. До початку Великої Вітчизняної війни було здійснено два випуски. У 1941 році десятикласники склали випускні іспити, але документ отримали, виписаний від руки.

Під час окупації Славути німецько-фашистськими загарбниками в приміщенні школи спочатку був гуртожиток вояків ОУН, згодом пункт по збору молоді, яку відправляли на роботи до Німеччини.

Будівля була в поганому стані, навіть частково зруйнована. Навчання в цьому приміщенні після звільнення м. Славути розпочалося з січня 1945 року.

У 1950 році вчителем російської мови та літератури призначено В.С.Семеновського, відомого подільського поета.

У 1975 році розпочинають функціонувати класи з поглибленим вивченням англійської мови з першого класу.



^ У 2001 році ЗОШ № 2 здобула статус

Навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, гімназія».

Матвійко Т. М. - директор школи з 1998 року. 1957 року народження, вчитель української

мови та літератури, учитель вищої категорії, вчитель методист, відмінник освіти України.

^ Хлудєєва Л.В. –заступник з навчально – методичної роботи, 1960 року народження, вчитель біології, вчитель вищої категорії, вчитель – методист, відмінник освіти України.

^ Мулярець Л.Г. – заступник із іноземної мови та наукової роботи, 1968 року народження, вчитель англійської мови, вчитель вищої категорії, вчитель – методист.

^ Чапайло О.Д. – заступник з виховної роботи, 1969 року народження, вчитель німецької мови, вчитель вищої категорії.

Школу очолювали:


  1. Коваленко І.С. – 1938-1946 рр.

  2. Янчецкий Н.С. – 1946-1949 рр.

  3. Голуб І.С. – 1949-1952 рр.

  4. Волков Г.К. – 1952-1954 рр.

  5. Сірий І.П. – 1954-1965 рр.

  6. Ткаченко І.І. – 1965-1970 рр.

  7. Пясецький К.К. – 1970-1977 рр.

  8. Коломійцев Г.І. – 1977-1980 рр.

  9. Смолоус М.К. – 1980-1990 рр.

  10. Смоляр В.В. – 1990-1997 рр.

  11. Семенюк Б.М. – 1997-1998 рр.

  12. Матвійко Т.М. – 1998 р.



Структура гімназії

Напрямок філологічний, профіль навчання-іноземна філологія (англійська мова)

М
Термін навчання в гімназії ^ 7 років ( 5 - 11 кл.)

Основна школа 1-5 клас гімназії, що відповідає 5-9 класу загальноосвітньої школи.

Старша школа 6- 7 клас гімназії, що відповідає 10-11 класу загальноосвітньої школи.

До першого класу гімназії зараховуються учні, які закінчили початкову школу і пройшли конкурсний відбір.

У школі ІІ-ІІІ ступеня закладається фундамент базових наукових знань, уявлень і норм, необхідних для життя в суспільстві, формуються глибокі морально - естетичні переконання, цілісна система умінь і навичок, потрібних для самоосвіти.

З цією метою:

  • обов'язкові предмети охоплюють 80 -90 відсотків навчального плану;

  • широко застосовується диференціація та індивідуалізація навчання,

  • ведено другу інозему мову (німецька, французька);

  • поглиблено вивчається англійська мова.

Таким чином учні гімназії здобувають обсяг середньої освіти понад державний стандарт.

Протягом 7 років гімназія забезпечує підготовку до навчання у вузах. Оптимальна кількість учнів в класах - 20-25. Протягом навчання в гімназії учні займаються науковою роботою.

Учні гімназії, які не встигають у навчанні, рішенням педагогічної ради відраховуються із закладу і продовжують навчання у загальноосвітній школі.
ова навчання - українська


Методичний супровід навчально - виховного процесу

Мета: забезпечити науково - теоретичну, гуманітарну, загальнокультурну підготовку здібних і обдарованих

дітей; формування української національної інтелігенції з високим духом, інтелектуальним та творчим

потенціалом, чітко вираженою громадянською позицією, готовністю до вибору свого місця в житті.
Мета досягається:

  • навчальним та соціально –психологічним діагностуванням учнів;

  • інноваційними розвиваючими технологіями та комп’ютеризацією навчального процесу;

  • корекцією пізнавальних інтересів учнів;

  • профільним навчанням;

  • індивідуалізацією навчання;

  • моніторингом навчальної діяльності.


Стан будівель і приміщень

Основне приміщення школи збудовано у 1939 році, корпус № 2 існує з 1902 року , є в певній мірі історичною й архітектурною пам’яткою міста. В окремих будівлях знаходяться майстерні з обробки деревини та металу, їдальня. Загальна площа всіх приміщень складає 1897,92 м кв.

Стан будівель задовільний. У 2002 та в 2003 роках проведено капітальний ремонт даху на обох корпусах. У корпусі № 1 у 2003 році облаштовано внутрішній туалет, замінено внутрішню та зовнішню електромережу, замінено віконні блоки; у 2005 році виконані роботи по ремонту та заміні внутрішньої електромережі корпусу №2, облаштовано внутрішній туалет, у 2006 році повністю замінено віконні та дверні блоки,

проведено ремонтні роботи фасаду. Протягом останніх років проведено ремонт більшості класних кімнат

та кабінетів.

У 2011 році замінено віконні блоки в корпусі №1, проведено ремонт бібліотеки,

кабінетів іноземної мови, замінено дверні блоки у корпусі №2.

Загальна площа земельної ділянки школи складає 6954 м кв. На цій території розташовані

приміщення школи, підсобні приміщення. Територія школи огороджена частково, зелена зона складає 20% території.

Значну частину території школи займають спортивні майданчики.

Головною невирішеною проблемою в плані зовнішньої естетичної культури залишається благоустрій території Класні кімнати та рекреації школи прикрашено вазонами.

Комп'ютерна техніка в школі оновлювалась двічі. У 1999 році застарілий КУВТ «Корвет» було замінено на 1 комп'ютер.

Сьогодні в школі функціонує комп'ютерний клас з загальною кількістю 8 комп'ютерів, його було обладнано в 2003 році за кошти міського бюджету.

Крім того, встановлено комп'ютери в кабінетах директора, секретаря. Із 2006 року школа перейшла на користування мережею Іпternet.

Із 2002 року - завідує шкільною бібліотекою Комарова Вікторія Миколаївна, фахівець з вищою бібліотечною освітою, провідний бібліотекар.

В умовах сьогодення , коли інформація стала одним із провідних ресурсів розвитку суспільства, значно активізувалась і роль бібліотеки як інформаційного центру навчального закладу, головним призначенням якого є культурно-просвітницьке та бібліотечно-інформаційне забезпечення навчально-виховного процесу.

Користувачами бібліотеки є учні і весь педагогічний колектив школи, а також інші її працівники,

загальна кількість яких складає на даний час 370 читачів.

На сьогодні фонд нашої бібліотеки складається з підфондів: підручників (який налічує

7916 тис. примірників) та універсального. Весь фонд налічує 34247 примірників.

У бібліотеці функціонує алфавітний та систематичний каталоги, реєстраційна картотека підручників,

а також тематичні картотеки, яких налічується ^ 12,

медіатека, поповнюються, оновлюються і створюються різноманітні тематичні папки, загальна кількість яких налічується – 24.

На даний час гімназійна бібліотека – це затишна, естетично та привабливо оформлена світлиця, куди з великим бажанням приходять всі користувачі і забігають учні кожної вільної хвилини, а завітавши, неодмінно отримують нову корисну інформацію.

Свою роботу книгозбірня будує на принципах педагогіки співробітництва та співтворчості і тому форми масової роботи бібліотеки НВК – найрізноманітніші – від класичних (бібліотечний урок «Посвята в читачі», імпреза з бібліотечної скриньки «Книга відкриває світ, і т.п») до нетрадиційних (наприклад віртуальна подорож-шоу «Стежками створення книги», літературно-музичний колаж «У Шевченковій світлиці» і т.п.). Головним завданням яких є сприяння розвитку особливостей дітей, рис громадянина незалежної держави.

Бібліотека НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.., гімназія» є переможцем та лауреатом представницьких акцій і заходів: “Живи, книго!”, “Бібліотекар року”, “Хмельниччина на шляхах реформування”:

2003 р. – Переможець обласного етапу Всеукраїнського конкурсу «Живи, книго!» ІІ місце..

2005 р. – Переможець обласного етапу Всеукраїнського огляду-конкурсу «Шкільний бібліотекар» ІІ місце.

2008 р. – Переможець міського етапу Всеукраїнського огляду-конкурсу «Кращий читач року» І місце.

2010 р. Переможець Всеукраїнської акції «Живи, книго!» І місце.

У жовтні 2011 році бібліотека була учасником ІV Міжнародних та ХVІІІ Всеукраїнських

педагогічних читань «Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю: довкілля – початкова школа».

У листопаді 2011 року шкільна книгозбірня популяризувала свій досвід на міжнародному

семінарі «Співробітництво між бібліотеками і школами – ідеї та проекти з метою

сприяння розвитку читацьких інтересів» у м. Києві.

Свою діяльність бібліотека висвітлює у засобах масової інформації: газет «Трудівник Полісся», «Пульс»,

«Вісті Громади», журналу «Шкільна бібліотека», та екрані місцевого телебачення «Контакт - Славута»

та радіомовленні.

Відповідно до вимог часу шкільна книгозбірня гімназії поступово трансформується в сучасний інформаційний центр. Цьому сприяють творчий підхід до справи, видозміна зовнішнього інтер’єру приміщення, оновлення дизайну, застосування у роботі бібліотеки прогресивних технологій, поповнення фондів новою, сучасною книгою і медіатекою.

Завдяки небайдужому ставленню до проблем бібліотеки і освітянської галузі педагогічного колективу НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.., гімназія», батьківської громадськості закладу, а також мешканців нашого міста М.І Дубіни (генерального директора ПАТ «Славутський солодовий завод»), П.П.Максимчука (директора ПП. «Сан сервіс»), З.М.Кравчук (голови правління ЗАТ «Славутська суконна фабрика»), В.Р.Філінюка (директора ВАТ «Славутська-Полянська паперова фабрика»), С.А.Вельми, методиста міського управління освітою прагнення

бібліотеки гімназії щодо сучасного інформаційного центру стають реальністю.


Навчально-виховний процес забезпечує 31 вчитель.

Науково-методична, дослідницька робота вчителів

Педагогічний колектив працює над реалізацією основних положень Національної доктрини розвитку

освіти, Державної програми інформатизації, забезпечує супровід модернізації змісту освіти

та технологій навчання, впроваджує мультимедійні засоби навчання у навчально-виховний

процес. Координатором роботи із запровадження інноваційних технологій є методична рада школи, яка складається із найдосвідченіших вчителів. Радою розроблена структура організації методичної роботи, яка забезпечує підвищення рівня методичної підготовки вчителів, практичне опрацювання науково-методичної проблеми школи.

Методична проблема, над якою прцював педагогічний колектив закладу протягом 2004-2009 років, - це «Розвиток природних здібностей особистості на основі впровадження інноваційних технологій», в якій було виділено п’ять етапів: теоретичний, практичний, систематизаційний, пі дсумковий.

До прикладу, на першому етапі (2004-2005р.) проведено педагогічну раду «Аналіз сучасних освітніх технологій навчання та перспективність їх впровадження у навчально – виховний процес», психолого – педагогічні семінар: «Творчість учителя як важлива характеристика педагогічної праці», на другому етапі (2005-2006 р.) проведено педагогічну раду «Активізація пізнавальної діяльності учнів на основі впровадження елементів інноваційних технологій», педагогічні читання «Спадщина педагогів – новаторів»; на третьому етапі (2006-2007 р.) проведено педраду «Програмно – методичне забезпечення впровадження освітніх технологій», круглий стіл « Профільне навчання – проблеми та знахідки», методичний ринг «Дидактичні й методичні засади організації навчання учнів», на четвертому етапі (2007-2008р.) - педагогічну раду «Результативність навчання із запровадженням елементів сучасних технологій навчання у навчально - виховний процес», методичну раду «Узагальнення методичних знахідок педколективу».

Науково – педагогічна проблема на період 2009-2012 року - «Формування життєвих компетентностей

учнів шляхом застосування ефективних методів навчання».

На даному етапі заклад працює над реалізацією методичної проблем на 2012 – 2015 рік – «Розвиток

життєвих компетенцій гімназистів через застосування інформаційно – комунікативних технологій на уроках».

Основні форми науково-методичної роботи у гімназії: індивідуальна розробка теми,

:наставництво, консультації педагогів, стажування, самоосвіта;

методичні комісії та творчі групи, школа передового педагогічного досвіду, науково-практичні семінари, професійні тренінги, психолого-педагогічні консиліуми, предметні практикуми.

Крім традиційних форм науково-методичної роботи у гімназії, використовуються й нестандартні, як-от: „мозковий штурм” з пошуку шляхів удосконалення навчально-виховного процесу або вирішення певних проблем;

методичний ринг” з ведення нових педагогічних технологій або інновацій, вернісаж педагогічних ідей з проблеми добору форм і методів роботи з обдарованими учнями.

У гімназії проводяться й масові форми науково-методичної роботи : педагогічні читання, методичні наради, виставки. Однією з результативних форм роботи є методичні тижні, предметні декади. Зміст методичної роботи визначається діагностуванням та анкетуванням вчителів. Важливим аспектом впровадження нових технологій навчання є оновлена структура уроку.

Вчителі використовують різні форми роботи, віддаючи перевагу активним методам навчання, здійснюють діалог з учнями, пропонують різні форми самостійної і творчої роботи. Популярності набули проблемно-пошуковий метод, створення ситуацій успіху на уроці, використання інтерактивних та інформаційних технологій



^ Напрямки діяльності


Зміст

Форми та технології організації діяльності

П

Е

Д

А

Г

О

Г

І

Ч

Н

И

Й
П

Р

О

Ц

Е

С

Використання інноваційних педагогічних технологій

Впровадження:

  • елементів технологій розвивального навчання;

  • технології УДО;

  • технології використання опорних схем, таблиць, алгоритмів;

  • елементів лекційно-семінарської системи;

  • інтерактивних технологій; проектні технології;

  • інформаційних технологій навчання;

  • технології кооперативного навчання;

  • елементів технології рівневої диференціації;

  • інтегральні технології.

Особистісно зорієнтований урок

  • Конструювання дидактичного матеріалу різного типу, виду та форми, визначення мети, місця, часу його використання на уроці;

  • Організація самостійної роботи учнів;

  • Створення ситуації успіху для кожного учня;

  • Використання різноманітних форм спілкування, особливо діалогу і полілогу;

  • Використання активних форм навчання;

  • Індивідуалізація навчання.

Система аналізу та узагальнення результатів навчання, діагностика та

моніторинг ефективності організації навчально-виховного процесу:

  • Визначення якості знань учнів шляхом тематичних атестацій та зрізів

знань.

  • Використання різнорівневих завдань для проведення атестацій з

кожного предмету.

  • Моніторинг результативності вчителів, учнів.

  • Складання діаграм.

  • Визначення рейтингу вчителів, які атестуються.

Вивчення рівня особистісної адаптації учнів:

  • психолого-педагогічне спостереження;

  • анкетування, бесіди з питань організації навчально-виховного процесу;

  • проведення соціологічних опитувань батьків;

  • психолого-педагогічні консиліуми, засідання ради профілактики.








Формування інноваційного стилю діяльності педагогічного колективу

Вдосконалення науково-методичного супроводу навчального процесу:

  • забезпечення роботи методичної ради школи;

  • оптимізація роботи методичних об’єднань, творчих груп;

  • організація стажування, наставництва;

  • організація роботи над науковою проблемою;

  • оновлення системи фахової підготовки вчителів;

  • нові підходи до проведення педагогічних рад, нарад при директорі;

  • розробка критеріїв та показників рівня теоретико-методологічної

та практичної підготовки педагогічних працівників;

  • організація особистісно зорієнтованої самоосвіти педагога.

Координація роботи педагогів із розробки та практичної реалізації нового

змісту педагогічної діяльності:

  • організація колективних і групових форм методичної роботи;

  • діагностика компетентності педагогів;

  • проведення психолого-педагогічних семінарів, педагогічних читань,

конференцій, семінарів – тренінгів.

Систематизація науково-методичного та інформаційно-аналітичного матеріалу:

  • створення картотеки ППД;

  • оптимізація роботи шкільного інформаційно-методичного центру;

  • вивчення та узагальнення системи та досвіду роботи вчителів;

  • проведення декад педагогічної майстерності;

  • творчі звіти вчителів, які атестуються;

  • проведення семінарів для вчителів інших навчальних закладів;

  • організація постійно діючих виставок.


Переможцями та лауреатами обласного ярмарку педідей стали:

2004р. – Мулярець Л.Г., Сахман Т. В. Тема роботи «Навчання блоками»,

Хлудєєва Л.В. « Інтегральні технології», Біла Н.С. «Тематичні роботи з математики для 7 класу».

2005р. Біла Н.С. « Показникові і логарифмічні рівняння».

2006 р. – Рабчун Т.В. « Розвиток навичок аудіювання».

2008 р.- Сахман Т.В. Тема роботи «Проектна діяльність на уроках англійської мови», Біла Н.С. Тема роботи «Математика. Тематичні роботи. 9 клас.», Лісова О.В. Тема роботи «Формування здоров’язберігаючих компетентностей учнів на основі застосування інтерактивних методів навчання».

2010 р.Хлудєєва Л.В. Тема роботи «Роздуми з приводу… Самоосвіта вчителів, або чи є самоціллю підвищення рівня майстерності». Філонюк О.А. Тема роботи «Дидактичний матеріал для формування навичок читання». Костюк С.В. Тема роботи «автентичний тест – основа особистісно орієнтованого навчання», Сівак О.О. Тема роботи «Використання художніх мініатюр В. Сухомлинського на уроках етики».

2011 р. - Рабчун Т.В. Тема роботи «Використання ідіом на уроках англійської мови»; Кондратьєва О.Р. Тема роботи «Розвиток креативності у гімназистів через застосування композиції в графіці на уроках образотворчого мистецтва»

Творчому зростанню сприяє і участь вчителів у конкурсі «Вчитель року». Лауреатами цього конкурсу стали:

2004р. - Сахман Т.В. Тема роботи « Розвиток комунікативних здібностей на уроках англійської мови»;

^ Кондратьєва О.Р. Тема роботи « Розвиток творчих здібностей на уроках образотворчого мистецтва».

Славіцька І.А. Тема роботи « Комунікативно – практичний підхід до вивчення української мови».

2005р.Ярова Л.Є. Тема роботи « Активізація пізнавальної діяльності на уроках історії».

2006р. – Квітка В.М. Тема роботи «Застосування інформаційних технологій під час вивчення

інформатики та математики».

^ 2007 р. - Цабека Ж.А. Тема роботи « Застосування технології критичного мислення на уроках

української мови та літератури».

2008 р. - Боркалюк Н.В. Тема роботи «Розвиток креативних і когнітивних здібностей на уроках

світової літератури»

^ 2009 р. - Мулярець Л.Г. Тема роботи «Формування комунікативної компетенції школярів через використання ротаційних блоків при вивченні іноземної мови»

^ 2011 р. - Чапайло О.Д. Тема роботи «Розвивально – креатині завдання як засіб формування комунікативних навичок»

2012 р.- Павлюк Н.М. Тема роботи «Формування полікультурноїкомпетентності на уроках ангійської мови через застосування активних форм та методів навчання та виховання в умовах гімназії»

Протягом 2001- 2012 років вивчено систему роботи:

Матвійко Т.М., Цабеки Ж.А., вчителів української мови та літератури, ^ Данильчук Ї.С., вчителя географії, Боркалюк Н.В, вчителя світової літератури, Мулярець Л.Г., Сахман Т., вчителів англійської мови, Білої Н.С., вчителя математики, Хлудєєвої Л.В., вчителя біології.

Результативність навчання

Аналіз успішності учнів та результативності роботи вчителів дає можливість відстежувати схильність учнів до тих чи інших дисциплін, визначити рейтинг циклів, обґрунтовано підходити до вибору профільного навчання. Вдосконалення навчально – виховного процесу відбувається за схемами 1,2.
На підставі положення про матеріальне заохочення учнів за високі досягнення у навчанні,

призові місця в конкурсах, олімпіадах учні старшої школи отримують матеріальну винагороду.

Таким чином заклад працює над виконанням «Програми роботи з обдарованою молоддю»,

стимулюючи творче вдосконалення, активізуючи позакласну та позашкільну роботу з учнями.

Так, традицією стало у закладі проведення дня науки, гри « Інтелектуальний марафон»,

предметних декад. Така робота сприяє розвитку пізнавальної активності учнів, інтелектуальних

здібностей, інтересу до навчання. Щорічно наказом по школі відзначаються строки проведення

предметних олімпіад з базових дисциплін, переможці яких беруть участь у міських та обласних

етапах.


Рік

Кількість перших місць

Місце школи

Призери обласних олімпіад

2004-2005

13

2

-

2005-2006

9

2

2

2006-2007

7

3

1

2007-2008

12

2

2

2008-2009

15

1

6

2009-2010

7

2

5

2010-2011

14

2

4

2011-2012

19

1

7






^ Участь у виховних заходах, розвиток самоврядування

Найголовнішими напрямками з вирішення завдань виховної роботи у школі - гімназії є громадянське,

родинно-сімейне виховання, формування здорового способу життя, сприяння творчому розвитку

особистості.

З метою розвитку в учнів почуття милосердя, людяності в школі стало традицією проведення акції

"Готуємо до школи дітей". З питань громадянського виховання у закладі проводяться заходи-тренінги

"Діти і конфлікти", "Права дитини", "Спілкуємось і діємо". Проводяться місячники правових знань, виставка малюнків, діє превентивна клініка « Феміда». Заснований і плідно працює "Євроклуб".

У школі започаткована традиція проводити посвяту в гімназисти "Прийми в обійми свої, гімназіє", що розвиває в учнів почуття відповідальності, гордості за звання гімназиста.

Школа покликана виховувати школярів в дусі любові до рідної природи, охорони навколишнього середовища. У гімназії природоохоронна освіта учнів здійснюється в різних напрямках: на уроках, заняттях, гуртках, під час проведення екскурсій, у процесі суспільно корисної праці, різних масових заходах. Учні беруть участь в озелененні у Всеукраїнській акції "Зелений паросток майбутнього", постійно діє трудова акція "Юнацький зеленбуд".

З метою здорового способу життя проводяться бесіди про дотримання режиму гігієнічних норм, дотримання правил особистої гігієни, про культуру поведінки, зовнішнього спілкування, культури побуту, культури моралі та людяності. Протягом всього року проводиться робота з утвердження принципів загальнолюдської моралі: правди, любові, справедливості, патріотизму, доброти, працелюбності та інших доброчинностей.

Проводяться класні години, бесіди, вікторини, диспути.
Учні середніх класів охоплені волонтерською роботою. Одним з пріоритетних напрямків

виховної роботи є сприяння творчому розвитку особистості. У зв'язку з цим у школі працюють гуртки.

Близько 120 учнів відвідують позашкільні заклади.

Добре організована робота по збереженню шкільного майна, дотримання дисципліни, порядку

у всіх класах. Об'єднують класні колективи туристичні походи та екскурсії (Карпати, Почаїв,

Київ, Остріг, Шепетівка, Нетішин). Активно і цікаво ведеться військово-патріотична робота:

акція «Козаки Поділля», уроки мужності, тиждень пам'яті, «Вахта пам'яті», зустрічі з ветеранами

ВВв та ЗСУ.

Формування ініціативної, здатної приймати свідомі рішення особистості неможливе без широкого залучення учнів до управління шкільними справами через участь в органах учнівського самоврядування.

^ Учнівське самоврядування забезпечує комплексний виховний вплив на учнів шляхом їх залучення до усвідомленої й систематичної участі у вирішенні важливих питань життя класу та школи.

Учнівське самоврядування організовано на загальношкільному та класному рівнях. Цінність учнівського самоврядування полягає в тому, що воно створює для учнів широкі можливості для самореалізації, орієнтує їх на досягнення, соціальне корисної мети, індивідуальної і суспільної, забезпечує захист прав учнів, відвертає їх увагу від асоціальних форм поведінки.

Вищим органом учнівського самоврядування є учнівська конференція (у вересні-- завдання на новий навчальний рік, у травні-- звіт дитячого парламенту).

Керівним органом шкільної організації є дитячий парламент на чолі -Президент.

Президент гімназії є гарантом прав і свобод гімназистів, діє виключно в межах законів гімназії,

організовує і спрямовує роботу служб, сприяє їх активності, приймає важливі рішення стосовно

учнівської громади, співпрацює з директором, педагогічною радою, Радою гімназистів, створює

умови для цікавого, повноцінного громадського життя гімназистів, проводить прийом гімназистів

з особистих питань, налагоджує зв'язки з громадськими організаціями, іншими навчальними закладами.

Рада гімназистів представляє інтереси гімназистів, обговорює і приймає рішення з питань,

запропонованих гімназистами, приймає закони, положення, найбільш важливі рішення стосовно

учнівської громади, подає пропозиції директору, педагогічній раді, Раді гімназії, оцінює роботу президента

і служб, сприяє більш активній їх діяльності, вносить необхідні зміни в систему роботи президента і служб.

Центр інформації піклується про надання оперативної інформації гімназійного значення, випуск листівок

до свят і визначних дат, виготовлення оголошень про загальногімназійні заходи, опублікування рішень, протоколів Ради гімназистів, указів президента; служба працює на замовлення і самостійно.

Центр екологічний піклується про збереження навкологімназійного середовища, сприяє озелененню гімназії, збагаченню флори на подвір'ї та в приміщенні закладу, пропагує любов до природи, налагоджує зв'язки і співпрацює з природоохоронними та екологічними організаціями.

Центр дозвілля піклується про організацію цікавого дозвілля гімназистів у різних формах, співпрацює з педагогом-організатором, допомагає в організації загальногімназійних заходів, дбає про підготовку майстрів сцени з числа гімназистів, генерує творчі ідеї щодо проведення дозвілля гімназистів.
Служба шефська допомагає в організації позаурочного життя в 5-6 класах, організовує в них

самоврядування, проводить різні заходи, вікторини, ігри на перервах; співпрацює з клас ними 5-6 класів.

Центр культури і країнознавства піклується про виховання у гімназистів почуття патріотизму, любові

до гімназії, рідного краю, країни, поваги до культурних надбань, традицій свого народу, створює

літопис гімназії, проводить акції, що сприяють збагаченню духовної культури гімназистів, педагогів, працівників гімназії.

Центр господарства піклується про збереження і поповнення майна гімназії, сприяє розвитку

благодійності в гімназії.

Центр навчання піклується про створення сприятливих умов для навчання, життя гімназистів,

здійснює обговорення проблем навчання і позаурочного життя гімназистів, вносить пропозиції

стосовно форм проведення позаурочних заходів, надає допомогу при проведенні Дня самоврядування, предметних тижнів, проводить власні заходи.

^ Центр внутрішніх справ, чергування піклується про дотримання гімназистами встановленого режиму і порядку чергування, сприяє формуванню в учнів високої побутової культури, пунктуальності, поваги до уроку, вміння чітко планувати свою діяльність; проводить пропагандистські заходи, акції.

^ Центр туризму і спорту сприяє популяризації спорту, фізкультури, туризму серед гімназистів, організовує спортивні змагання, співпрацює з вчителем фізкультури, організовує змагання з нетрадиційних видів спорту, допомагає в організації змагань з учнями інших навчальних закладів.
Нагороди працівників

^ Державні нагороди:

У 1949 році вчителька фізики і математики СШ № 2 Е.А.Райгенблат нагороджена орденом Леніна,

а вчителька молодших класів С.Д.Берденштейн-Зальцман орденом Трудового Червоного прапора.

У 1986 році вчителька математики Г.А.Семенюк нагороджена орденом Знак пошани,

а у 1983 році – грамотою Міністерства освіти УРСР та медаллю «За трудову доблесть».

У 2011 році вчитель біології Л.В.Хлудєєва нагороджена орденом Знак пошани.

У 2012 році вчитель математики Н.С.Біла нагороджена орденом Знак пошани.

Грамота міського голови:

  • Пузир М.П., 2009 р.

  • Комарова В.М., 2010 р.

  • Цабека О.А., 2011 р.

  • Хлудєєва Л.В., 2011 р.

Грамота МОН України:

  • Хлудєєва Л.В., 1996 р.

  • Біла Н.С., 1998 р.

  • Комарова В.М., 2006 р.

Нагрудний знак «Відмінник освіти»:

  • Родя М.Г., 2002 р.

  • Хлудєєва Л.В., 2005 р.

  • Матвійко Т.М., 2002 р.


Стежками історії рідної школи

НВК «ЗОШ І-ІІІ ст., гімназія»

Схожі:

У 2001 році зош №2 здобула статус Навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, гімназія». Матвійко Т. М iconІ. Загальні положення
Славутської міської ради 23 скликання від 27. 07. 2001 року “Про реорганізацію зош №2 І-ІІІ ступенів у навчально-виховний комплекс...
У 2001 році зош №2 здобула статус Навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, гімназія». Матвійко Т. М iconБілопільський навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа...
Білопільський навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад №3
У 2001 році зош №2 здобула статус Навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, гімназія». Матвійко Т. М iconБілопільський навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа...
Білопільський навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад №3
У 2001 році зош №2 здобула статус Навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, гімназія». Матвійко Т. М iconШаровечківський навчально-виховний комплекс
Дошкільний навчальний заклад, загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів” Школа української І польської культур
У 2001 році зош №2 здобула статус Навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, гімназія». Матвійко Т. М iconНовоселицький навчально-виховний комплекс,, дитячий навчальний заклад-загальноосвітня...

У 2001 році зош №2 здобула статус Навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, гімназія». Матвійко Т. М iconТопильнянський навчально-виховний комплекс «Дошкільний навчальний...
Топильнянський навчально-виховний комплекс «Дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів»
У 2001 році зош №2 здобула статус Навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, гімназія». Матвійко Т. М iconНавчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія»...
З часом свято втрачає політичне забарвлення І стає одним з небагатьох неполітичних свят. Багато хто сумнівається, що це свято дійсно...
У 2001 році зош №2 здобула статус Навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, гімназія». Матвійко Т. М iconПідгайцівський навчально-виховний комплекс «загальноосвітня школа...
Та для того, щоб мрія стала реальністю, потрібно працювати над собою, вдосконалюватись І, головне, вірити. А ще потрібна команда...
У 2001 році зош №2 здобула статус Навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, гімназія». Матвійко Т. М iconДержавний стандарт освіти; профільне навчання (іноземна філологія). Мова навчання українська
Навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, гімназія» знаходиться в комунальній власності міста. Відповідно...
У 2001 році зош №2 здобула статус Навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, гімназія». Матвійко Т. М iconІнформація про заклад
Йосипівський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка