Формування життєвої компетентності через активізацію пізнавальної діяльності на уроках гуманітарних дисциплін з метою розвитку в учнів потреби у здоровому способі життя




Скачати 107.93 Kb.
НазваФормування життєвої компетентності через активізацію пізнавальної діяльності на уроках гуманітарних дисциплін з метою розвитку в учнів потреби у здоровому способі життя
Дата конвертації04.04.2013
Розмір107.93 Kb.
ТипУрок
uchni.com.ua > Література > Урок




Проблемна тема методичного об'єднання

вчителів предметів гуманітарного циклу :


Формування життєвої компетентності через активізацію пізнавальної діяльності на уроках гуманітарних дисциплін з метою розвитку в учнів потреби у здоровому способі життя




Проблемна тема школи:


«Формування життєвої компетентності особистості через розвиток в учнів потреби у здоровому способі життя.»

План проведення позакласної роботи



№ з/п

Основні заходи

Дата проведення

Відповідальний

1

Участь у Всеукраїнській грі «Патріот»

2012

Ющенко О.Б.

2

Проведення І туру предметних олімпіад

Жовтень 2012

Вчителі-предметники

3

Участь у Міжнародній грі-конкурсу «Русский медвежонок-языкознание для всех»

Листопад 2012

Зубченко С. М.

4

День Української писемності та мови

Листопад 2012

Всі вчителі

5

Випуск предметних газет

Протягом року

вчителі-предметники

6

Тематична лінійка, присвячена Дню Соборності України

січень2012

Вчителі історії

7

Міжнародний День рідної мови

Лютий 2012

Вчителі-предметники

8

Шевченківські свята

Березень 2013

Вчителі -словесники

9

Участь у конкурсі проектів «Стежками долі Шевченка»

Березень 2013

Вчителі-словесники

10

Участь у Міжнародній грі «Соняшник»

квітень2013

Вчителі української мови

11

Всеукраїнський інтерактивний конкурс юних істориків «Лелека»

Січень-лютий 2013

Гордєєва Т.В.

12

Всеукраїнський конкурс учнівської творчості «Об'єднаймося ж , брати мої!»

Листопад-грудень 2012

Павелко Л.В.


Робота між засіданнями


1

Проведення І туру олімпіад юних філологів з української мови і літератури, з російської мови та літератури, з англійської мови , з історії України та всесвітньої історії

Жовтень 2012

вчителі-предметники

2

Проведення тижня української мови та літератури,російської мови та світової літератури, історії та права.

Жовтень 2012

вчителі-предметники

3

Участь у Міжнародній грі-конкурсу «Русский медвежонок-языкознание для всех»

Листопад 2012

Зубченко С. М.

4

Заходи, присвячені Дню української писемності

Листопад 2012

вчителі-словесники

5

Випуск методбюлетня

Листопад 2012

Керівник МО

6

Підготовка команди до ІІ туру предметних олімпіад

Жовтень-листопад 2012

вчителі-предметники

7

Підготовка до участі в Міжнародному конкурсі з української мови імені П. Яцика.

Листопад 2012

Вчителі української мови

8

Взаємоперевірка контрольних зошитів

Грудень-січень 2012-2013

Всі вчителі

9

Тематична лінійка, присвячена Дню Соборності України

січень2012

Вчителі історії

10

Проведення тижня анлійської мови

січень2013

Сиваш М.Л.

11

Взаємовідвідування уроків

Протягом року

Всі вчителі

12

Свято «Мова рідна-слово рідне »

лютий2013

Ющенко О.Б. Павелко Л.В.

13

Шевченківські свята

Березень 2013

Вчителі-словесники

14

Участь у Міжнародній грі «Соняшник»

квітень2013

Вчителі української мови

15

Участь у конкурсі проектів «Стежками долі Шевченка»

Березень 2013

Вчителі-словесники

16

Відвідування уроків української мови та літератури в 3,4,8 класах

Лютий 2013

Вчителі укр. мови

17

Проведення річних контрольних робіт

Квітень 2013

Всі вчителі

18

Перевірка виконання практичної частини

травень2012

Шматюк Т.М.

19

Підготовка до державної підсумкової атестації, ЗНО

Протягом року

Всі вчителі

20

Участь у Всеукраїнській грі «Патріот»

2012

Ющенко О.Б.




Засідання № 2

Листопад

Формування креативної особистості на уроках предметів гуманітарних дисциплін через розвиток потреби у здоровому способі

життя( семінар-практикум)
1Вікові особливості розвитку креативних здібностей учнів.

^ Шкільний психолог.

2 Інформаційно-комунікативні технології та їх роль у формуванні креативної особистості.

Павелко Л.В.
3 Художня література як унікальний фактор формування творчих здібностей креативної особистості . (практична робота)

Зубченко С.М.
4 Диференційоване навчання як умова розвитку обдарованих дітей . (з досвіду роботи)


5 Про результати діагностичних контрольних робіт.

ЗдзНВР Шматюк Т. М.
6 Звіт про проведення тижня «Української мови та літератури , світової літератури, історії та права».

Ющенко О.Б.

6 Підсумки вивчення стану викладання української мови і літератури у 5,6,9, 11 класах.




Засідання № 3

Січень

Пошук, методи навчання та самовдосконалення філологічно обдарованих дітей з використанням здоров'язберігаючих технологій.

(круглий стіл)
1 Методи і прийоми організації навчальної діяльності обдарованих дітей на різних етапах уроку (доповідь)

Волченко О.А.
2 Розвиток творчих здібностей на уроках і в позаурочний час .(повідомлення)

Ющенко О.Б.



3 Ігрові технології на уроках та їх роль в роботі з обдарованими дітьми. (з досвіду роботи)

Сиваш М.Л.



Засідання № 4

Березень

Педагогічна ідея-це повітря , в якому розправляє крила педагогічна творчість\майстер-клас\

1 Модель учителя-новатора(доповідь)

Ющенко О.Б.

2 Вивчення «Інструкціїї про проведення державної підсумкової атестації в 9-11 класах

Шматюк Т.М.

3 Творчий звіт « Робота з історичними джерелами як засіб формування культури історичного мислення ».

Гордєєва Т.В.

«Робота над розвитком стилістичних умінь і навичок одинадцятикласників на уроках української мови»

Павелко Л.В.

«Гра як засіб формування у молодших школярів культури здорового способу життя на уроках англійської мови»

Торковська-Ярощук А.В.

«Навчальна гра як засіб формування життєвої компетентності особистості через розвиток в учнів потреби у здоровому способі життя.

Сиваш М.Л.

5 Підсумки вивчення стану викладання історії у 5,8,11 класах.

Проблемна тема методичного об'єднання вчителів гуманітарного циклу:

Формування життєвої компетентності через активізацію пізнавальної діяльності на уроках гуманітарних дисциплін з метою розвитку в учнів потреби у здоровому способі життя

Проблемна тема методичного об'єднання міста

Компетентнісна освіта як засіб становлення національно-зорієнтованої особистості


Робота зі здібними дітьми

Обдарованість важливо не тільки знайти, а й розвинути


                  1. Залучати до участі:


- у конкурсах учнівської творчості;

- у виставках робіт учнів(семінари,конкурси);

-олімпіадах.

2. Впроваджувати диференційований підхід у навчанні

протягом року

3. Використання традиційних і нетрадиційних методів та прийомів зі здібними дітьми:



- проблемні лекції, виступи з доповідями, випереджаючі домашні завдання; самостійна робота,робота парами,групами.

протягом року.

Засідання № 1

Серпень

1. Аналіз методичної роботи вчителів гуманітарного циклу за 2011-2012 н.р.

Відп. Шматюк Т.М. 2. Обговорення нових нормативних документів та наказівМіністерства освіти і науки України:

-Методичних рекомендацій щодо вивчення української мови і літератури у 2012-2013 н.р.

- Методичних рекомендацій щодо вивчення світової літератури у 2012-2013 н.р.

-Методичних рекомендацій щодо вивчення історії України у 2012-2013 н.р.

-Методичних рекомендацій щодо вивчення англійської мови у 2012-2013 н.р.

- Методичні рекомендації щодо організації та проведення роботи зі здібними дітьми в процесі вивчення предметів гуманітарного циклу

-Концепції літературної освіти школярів у системі профільного навчання

Всі вчителі МО


    1. Затвердження плану роботи МО на 2012-2013 н.р.

Ющенко О.Б.
4. Про затвердження проблемних тем та форм звітів із самоосвіти вчителів МО

Всі вчителі МО

5. Про затвердження графіка проведення діагностичних конрольних робіт в 5,6,8,9,11 класах

Шматюк Т. М.
6. Огляд новинок методичної літератури.

Крачун Н.Д. Бібліотекар

Схожі:

Формування життєвої компетентності через активізацію пізнавальної діяльності на уроках гуманітарних дисциплін з метою розвитку в учнів потреби у здоровому способі життя iconМетодичне об’єднання вчителів початкових класів миронівської зош №10
«Створення|створіння| умов для | формування компетентностей | учнів, потреби в здоровому способі життя на основі розвитку особистості...
Формування життєвої компетентності через активізацію пізнавальної діяльності на уроках гуманітарних дисциплін з метою розвитку в учнів потреби у здоровому способі життя iconУроках математики
Метою педагогічної діяльності педагога є забезпе­чення необхідного рівня засвоєння систематизова­них знань з математики через розвиток...
Формування життєвої компетентності через активізацію пізнавальної діяльності на уроках гуманітарних дисциплін з метою розвитку в учнів потреби у здоровому способі життя iconФормування життєвої компетентності через
Формування життєвої компетентності, виховання всебічно І гармонійно розвиненої особистості
Формування життєвої компетентності через активізацію пізнавальної діяльності на уроках гуманітарних дисциплін з метою розвитку в учнів потреби у здоровому способі життя iconУроках математики
Однією з особливостей викладання шкільного курсу математики є необхідність використання саме інформаційних технологій, які дійсно...
Формування життєвої компетентності через активізацію пізнавальної діяльності на уроках гуманітарних дисциплін з метою розвитку в учнів потреби у здоровому способі життя icon«Життєва компетентність особистості» факультативний курс для учнів...
Розширилась функція навчального закладу: не тільки навчання та виховання, але І формування життєвої компетентності, розвиток соціально...
Формування життєвої компетентності через активізацію пізнавальної діяльності на уроках гуманітарних дисциплін з метою розвитку в учнів потреби у здоровому способі життя iconАнкета Прізвище, ім’я, по батькові: Рилова Ірина Вікторівна
Шляхи формування в учнів стійкої життєвої позиції через ствердження пріоритету здорового способу життя
Формування життєвої компетентності через активізацію пізнавальної діяльності на уроках гуманітарних дисциплін з метою розвитку в учнів потреби у здоровому способі життя icon«формування самостійної пізнавальної діяльності учнів та студентів...
Психолого-педагогічні аспекти організації самостійної пізнавальної діяльності учнів та студентів
Формування життєвої компетентності через активізацію пізнавальної діяльності на уроках гуманітарних дисциплін з метою розвитку в учнів потреби у здоровому способі життя icon«Формування громадянської компетентності учнів на уроках інформатики...
Чителем 28 роки. З них 18 років викладаю інформатику. Маю вищу кваліфікаційну категорію та звання «старший учитель». Останні два...
Формування життєвої компетентності через активізацію пізнавальної діяльності на уроках гуманітарних дисциплін з метою розвитку в учнів потреби у здоровому способі життя iconПрофілактика туберкульозу
Мета : сформувати в школярів поняття про туберкульоз як про небезпечне інфекційне захворювання та його профілактику. Формувати відповідальне...
Формування життєвої компетентності через активізацію пізнавальної діяльності на уроках гуманітарних дисциплін з метою розвитку в учнів потреби у здоровому способі життя iconНестандартний урок – один із шляхів підвищення пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики

Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка