"Літні розваги". Спосіб умовного позначення речень. Робота з дитячою книгою. Українська народна казка "Котик І Півник"




Скачати 251.32 Kb.
Назва"Літні розваги". Спосіб умовного позначення речень. Робота з дитячою книгою. Українська народна казка "Котик І Півник"
Сторінка1/2
Дата конвертації06.04.2013
Розмір251.32 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Література > Документы
  1   2
УКРАЇНСЬКА МОВА

(8 год на тиждень – 130 год)




ДОБУКВАРНИЙ ПЕРІОД (28 год)

  1. Здрастуй, школо! Ознайомлення з "Букварем". Бесіда "Україна — рідний край". Вірш "Рідний край"




  1. Письмове приладдя. Правила сидіння за партою. Ознайомлення із зошитом для письма (прописи № 1, №2).




  1. Практичне ознайомлення зі словом, реченням. Бесіда на тему "Літні розваги". Спосіб умовного позначення речень. Робота з дитячою книгою. Українська народна казка "Котик і Півник".




  1. Правила користування зошитом, ручкою, олівцем. Правила сидіння за партою. Обведення по контуру.




  1. Закріплення знань про речення. Слухання і розповідь казки. Коротка і повна відповіді на запитання. Складання речень заданої будови.




  1. Зображення кривих ліній на сторінці зошита без лініювання.




  1. Розширення уявлень дітей про слово та речення. Ознайомлення зі словами на означення предметів та словами на означення дій.




  1. Сітка зошита, рядок. Проведення прямих довгих та коротких ліній. Розвиток зв'язного мовлення. Мовленнєві форми привітання і прощання.




  1. Логічні вправи для розвитку вміння відповідати на запитання: Хто це? Що це? Розподіл предметів на групи.




  1. Робочий рядок, його складові частини. Проведення похилих ліній.




  1. Ознайомлення учнів зі складовою будовою слів. Поділ слів на склади. Робота з дитячою книжкою. Казка "Колобок".




  1. Хвилеподібні лінії. Зображення малих і великих дугоподібних ліній.




  1. Поняття про наголос. Наголошений склад. Ознайомлення з трискладовим словом.




  1. Зображення прямих паличок із заокругленням знизу і зверху. Розвиток зв'язного мовлення. Формування поняття про мовлення і спілкування.




  1. Практичне уявлення про немовні звуки мовлення. Мовні органи.




  1. Сітка зошита. Ознайомлення з основним рядком у новій розлінійовці. Написання коротких і довгих паличок із заокругленням, великих півовалів.




  1. Уявлення про голосні та приголосні звуки. Позначення цих звуків умовними знаками (фішками).




  1. Робочий рядок та його складові частини. Написання коротких паличок із заокругленнями зверху і знизу.




  1. Формування у дітей початкових навичок звукового аналізу слів. Моделювання односкладових слів. Робота з дитячою книжкою. В. Кириленко "Відгадки".




  1. Міжрядкова лінія. Проведення півовалів, овалів.




  1. Тверді і м'які приголосні звуки. Умовне позначення твердих і м'яких приголосних.




  1. Закріплення вмінь учнів зображувати овали. Порівняння елементів з малюнками. Розвиток зв'язного мовлення. Закріплення знань про форми спілкування засобами мовлення.




  1. Звуковий аналіз вимовлених слів.




  1. Зображення петлеподібних елементів у напрямку "вгору-вниз" .




  1. Повний звуковий аналіз слів.




  1. Зображення петлеподібних елементів у напрямку "вниз-вгору".




  1. Перевірка знань і вмінь учнів. Робота з дитячою книжкою. Казка "Вовк і семеро козенят".




  1. Повторення правил письма у зошиті. Письмо великого овала, петель.



БУКВАРНИЙ ПЕРІОД (184 год)

  1. Звук [а]. Позначення його буквами "А", "а".




  1. Написання рядкової букви "а". Розвиток зв'язного мовлення. Улюблені герої казок і мультфільмів.




  1. Звук [у]. Позначення його буквами "У", "у".




  1. Написання рядкової букви "у".




  1. Звук [о]. Позначення його буквами "О", "о".




  1. Написання рядкової букви "о".


35. Закріплення знань про звукові значення вивчених букв. Робота з дитячою книжкою. Г. Бойко "Веселинки".


  1. Написання великої букви "О".




  1. Звук [и]. Позначення його буквою "и".




  1. Написання рядкової букви "и". Розвиток зв'язного мовлення. Формування поняття про мовлення як засіб впливу на поведінку людей.




  1. Звук [м]. Позначення його буквами "М", "м"(ем).




  1. Написання рядкової букви "м" (ем), складів із нею, слова "мама".




  1. Закріплення знань про звукові значення вивчених букв.




  1. Написання великої букви "М", складів, слів із нею.




  1. Звук [і]. Позначення його буквами "І", "і". Робота з дитячою книжкою. "Забавлянки" (збірка).




  1. Написання рядкової букви "і", складів із нею.




  1. Буква "і" як окреме слово. Утворення й аналіз слів з буквою "і".




  1. Написання великої букви "І". Розвиток зв'язного мовлення. Складання розповіді за малюнком у зошиті.




  1. Звуки [н], [н']. Позначення їх буквами "Н", "н" (єн).




  1. Написання рядкової літери "н" (єн), складів, слів із нею.




  1. Закріплення знань про звукові значення букв "Н", "н" (єн), розвиток уміння читати склади, слова і речення з буквою "н".




  1. Написання великої літери "Н" (єн).




  1. Звук [в]. Позначення його буквами "В", "в" (ве). Робота з дитячою книжкою. Р. Петров "Від зими до зими" (скоромовки, смішинки).




  1. Написання рядкової букви "в" (ве), складів, слів із нею.




  1. Закріплення знань про букви "В", "в" та їх звукове значення, розвиток уміння читати склади, слова, текст.




  1. Написання букви "в" (ве) у поєднанні з іншими буквами. Розвиток зв'язного мовлення. Складання розповіді за малюнком.




  1. Звуки [л], [л']. Позначення їх буквами "Л", "л" (ел).




  1. Написання рядкової букви "л" (ел). Складовий диктант.




  1. Закріплення знань про звукові значення букв "Л", "л".




  1. Написання великої літери "Л".




  1. Закріплення вивчених букв. Робота з дитячою книжкою. Дитячі ігри. (Збірка "Котилася торба з високого горба".)




  1. Написання великої літери "А". Написання під диктовку складів, слів.




  1. Звуки [с], [с']. Позначення їх буквами "С" та "с" (ес).




  1. Написання рядкової букви "с" (ес), складів із нею. Розвиток зв'язного мовлення. Мова казок.




  1. Закріплення знань про звуки [с], [с'], букви "С", "с".




  1. Написання великої букви "С" (ес), складів і слів із нею.




  1. Звук [к]. Позначення його буквами "К", "к" (ка).




  1. Написання рядкової букви "к" (ка), складів та слів із нею.


67. Закріплення знань про букви "К", "к" (ка), їх зву­кове значення. Ознайомлення з рукописним шрифтом. Робота з дитячою книжкою.


  1. Написання рядкової букви "к" (ка) у сполученні з іншими буквами.




  1. Закріплення знань про звукові значення вивчених букв.




  1. Написання слів і складів з вивченими буквами. Розвиток зв'язного мовлення. Закріплення поняття про мову казок.




  1. Звук [п]. Позначення його буквами "П", "п" (пе).




  1. Написання рядкової букви "п" (пе), складів, слів із нею.




  1. Закріплення знань про букви "П", "п", їх звукове значення.




  1. Велика буква "П". Написання імен з великої літери.




  1. Повторення вивчених букв. Робота з дитячою книжкою. М. Стеценко "Гіркий апельсин".




  1. Рядкова та велика букви "п", "П". Списування з дру­кованого тексту.




  1. Звуки [р], [р']. Позначення їх буквами "Р", "р" (ер).




  1. Написання рядкової букви "р" (ер), складів, слів із нею. Розвиток зв'язного мовлення. Розширення уявлення про лічилки.




  1. Закріплення знань про звукові значення букв " Р", "р" (ер).




  1. Повторення вивчених букв. Написання під диктовку складів, слів.




  1. Звуки [т], [т']. Позначення їх буквами "Т", "т" (те).




  1. Написання рядкової букви "т" (те), складів, слів із нею.




  1. Закріплення знань про букви "Т", "т" (те), їх звукове значення. Робота з дитячою книжкою. Н. Забіла "Ясоччина книжка".




  1. Написання великої букви "Т".




  1. Повторення та закріплення знань про вивчені букви. Читання в особах тексту "Котик і Півник".




  1. Написання складів та слів із буквою "Т". Урок розвитку зв'язного мовлення. Вправляння у самостійному складанні лічилок.




  1. Звук [є]. Позначення його літерами "Е", "є".




  1. Написання рядкової літери "є", складів та слів із нею.




  1. Закріплення знань про звук [є], букви "Е", "є".




  1. Велика буква "Е". Закріплення правопису великих букв.




  1. Звуки [д], [д']. Позначення їх буквами "Д", "д" (де). Робота з дитячою книжкою.




  1. Написання рядкової букви "д" (де).




  1. Продовження засвоєння звуків [д], [д'], букв "Д", "д"(де).




  1. Поєднання букви "д" з іншими буквами. Розвиток зв'язного мовлення. Початкове поняття про усне й писемне мовлення.




  1. Закріплення знань про букви "Д", "д" (де), звуки [д], [д7].




  1. Закріплення знань учнів про вивчені букви. Списування з друкованого тексту.




  1. Звуки [з], [з']. Позначення їх буквами "З", "з" (зе).




  1. Написання рядкової букви "з" (зе), складів, слів із нею.




  1. Перевірка навичок читання, звукового та складового аналізу слів. Робота з дитячою книжкою.




  1. Написання великої букви "З" (зе). Написання слів із пропущеними літерами.




  1. Повторення вивчених букв, їх звукових значень. Читання тексту "У зоопарку".




  1. Написання вивчених букв, слів з вивченими літерами, речень за аналогією. Списування з друкованого тексту. Розвиток зв'язного мовлення. Визначення за малюнком форми мовлення.




  1. Буква "ь" (м'який знак). Позначення м'яким знаком м'якості приголосних.




  1. М'який знак (ь). Написання м'якого знака у кінці слів.




  1. Закріплення знань про букву "ь" (м'який знак).




  1. Продовження теми попереднього уроку. Написання під диктовку слів з м'яким знаком у різних позиціях.




  1. Закріплення знань про вживання м'якого знака на письмі. Робота з дитячою книжкою.




  1. Буквосполучення "ьо". Написання складів і слів із буквосполученням "ьо".


109. Звук [б]. Позначення його буквами "Б", "б" (бе).
110. Написання рядкової букви "б" (бе), складів, слів із нею. Розвиток зв'язного мовлення. Складання усної розповіді за малюнком.


  1. Повторення вивченого про букви "Б", "б" (бе) та звук [б]. Формування навичок читання на основі тексту "Білки".




  1. Продовження теми попереднього уроку.




  1. Закріплення знань про вивчені звуки і букви.




  1. Написання великої букви "У". Написання великих і рядкових букв, що позначають голосні звуки.




  1. Звук [г]. Позначення його буквами "Г", "г" (ге). Робота з дитячою книжкою.




  1. Написання рядкової букви "г" (ге).




  1. Закріплення знань про звук [г], букви "Г", "г" (ге).




  1. Написання великої і рядкової букв "Г", "г". Розвиток зв'язного мовлення. Формування уявлень про забарвлення голосу.




  1. Звук [ґ]. Позначення його буквами "Ґ", "г" (ге).




  1. Написання рядкової букви "ґ" (ґе), складів та слів із нею.




  1. Закріплення знань про звукові значення букв "ге" та "ге".




  1. Написання великої букви "Ґ" (ге), складів, слів із нею.




  1. Закріплення знань про вивчені звуки і букви. Робота з дитячою книжкою.




  1. Написання рядкових і великих букв "г", "Г", "ґ", "Ґ", складів та слів із ними. Списування з друкованого тексту.




  1. Звук [ч]. Позначення його буквами "Ч", "ч" (че).




  1. Написання рядкової букви "ч" (че), складів, слів із нею. Розвиток зв'язного мовлення. Закріплення вивченого про забарвлення голосу.




  1. Закріплення знань про звук [ч], букви "Ч", "ч" (че). Робота над текстом "На полонині".




  1. Написання великої та рядкової букв "Ч", "ч" (че), складів, слів із ними.




  1. Закріплення знань про звукове значення букв "Ч", "ч" (че). Заучування вірша "Карпати" напам'ять.




  1. Закріплення знань про вивчені букви. Написання під диктовку складів, слів, речень.



МАТЕМАТИКА

(4 год на тиждень – 64 год)


  1. Ознайомлення з підручником. Предмет. Фігура. Лічба предметів




  1. Лічба предметів. Порівняння груп предметів за величиною




  1. Порядкова лічба. Поняття зліва направо, справа наліво, решта, кожний, вищий нижчий. Підготовка до написання цифр




  1. Лічба предметів. Поняття стільки ж, великий малий, найбільший найменший




  1. Поняття вгорі, посередині, внизу, порівну, непорівну, більше, менше. Підготовка до письма




  1. Один і багато. Числа і цифри. Назви цифр: одиниця, двійка, трійка. Підготовка до написання цифр




  1. Лічба предметів. Співвіднесення цифри й числа. Поняття багато, один




  1. Лічба предметів. Поняття довгий, короткий. Число і цифра 1. Написання цифри 1




  1. "Число і цифра 2. Написання цифри два. Лічба предметів. Монети 1 к., 2 к




  1. Лічба предметів. Поняття довгий, короткий, найдовший, найкоротший, однакові за довжиною




  1. Лічба і порівняння предметів. Знаки «більше», «менше», «дорівнює». Написання цифр 1 і 2




  1. Число і цифра 3. Порівняння чисел у межах 3. Написання цифри 3. Порівняння довжини й товщини предметів




  1. Склад числа 3. Прямі й криві лінії. Трикутник




  1. Число і цифра 4. Написання цифри 4. Порівняння чисел у межах 4




  1. Склад числа 4. Чотирикутник. Розпізнавання геометричних фігур. Написання цифр




  1. Лічба предметів. Повторення складу чисел 3 і 4. Порівняння чисел у межах 4




  1. Число і цифра 5. Написання цифри 5. Порівняння чисел у межах 5. Попереднє і наступне число. Порядкова й кількісна лічба




  1. Порівняння чисел у межах 5. Попереднє і наступне числа. Склад числа 5. Монета 5 к. Написання цифр




  1. Склад числа 5. Порівняння чисел у межах 5. Позначення чисел на числовому відрізку. Написання цифр. Порівняння висоти предметів .




  1. Ознайомлення з дією додавання. Знак «+». Складання прикладів на додавання за предметними малюнками. Написання цифр




  1. Складання прикладів на додавання за малюнками монет. Порівняння чисел. Поняття на, над, під. Порівняння за віком (молодий — старий)




  1. Число і цифра 6. Написання цифри 6. Порівняння чисел у межах 6. Складання й читання прикладів на додавання за предметними малюнками




  1. Склад числа 6. П'ятикутник, шестикутник. Поняття зліва, справа




  1. Повторення складу числа 6. Складання й читання прикладів на додавання. Розв'язання прикладів на додавання на основі перелічування предметів. Порядкова лічба. Розпізнавання многокутників




  1. Число і цифра 7. Написання цифри 7. Порівняння чисел у межах 7. Послідовність чисел у межах 7. Складання й розв'язання прикладів ..




  1. Перетин прямих. Точка. Відрізок. Порівняння відрізків за довжиною.




  1. Розв'язання прикладів на додавання




  1. Число і цифра 8. Написання цифри 8. Порівняння чисел у межах 8. Послідовність чисел у межах 8. Додавання у випадку трьох доданків .




  1. Склад числа 8. Складання прикладів на додавання.




  1. Вправи на знаходження пропущених чисел. Порівняння чисел. Написання цифр




  1. Довжина. Вимірювання довжин відрізків. Сантиметр. Написання цифр. Повторення складу чисел 7 і 8




  1. Число і цифра 9. Написання цифри 9. Порівняння чисел у межах 9. Складання прикладів на додавання. Вимірювання довжини відрізків .




  1. Склад числа 9. Написання цифр. Порівняння чисел у межах 9. Вимірювання довжини відрізків




  1. Складання й розв'язання прикладів на додавання. Послідовність чисел у межах 9. Розпізнавання многокутників. Написання цифр




  1. Число 10. Запис числа 10 двома цифрами. Послідовність чисел у межах 10. Порівняння чисел




  1. Склад числа 10. Послідовність чисел у межах 10. Складання й розв'язання прикладів на додавання. Написання цифр




  1. Повторення складу числа 10. Складання прикладів за малюнками предметів та монет. Розпізнавання геометричних фігур. Написання цифр




  1. Ознайомлення з термінами доданок, сума. Складання прикладів на додавання за числовим відрізком, за малюнком




  1. Повторення складу чисел 5 і 6. Складання й розв'язання прикладів за малюнками предметів і монет




  1. Ознайомлення з дією віднімання. Знак«—». Складання прикладів на віднімання за числовим відрізком та предметними малюнками. Написання цифр




  1. Дія віднімання. Складання, запис і розв'язання прикладів на додавання й віднімання. Написання цифр




  1. Зв'язок додавання й віднімання. Складання прикладів на віднімання з прикладів на додавання. Вимірювання довжини відрізків




  1. Складання прикладів на віднімання з прикладів на додавання. Складання й розв'язання прикладів за малюнками. Написання цифр.




  1. Число і цифра 0. Послідовність чисел від Одо 10. Написання цифри 0. Віднімання рівних чисел. Розв'язання прикладів на додавання й віднімання 1




  1. Послідовність чисел від 0 до 10. Віднімання рівних чисел. Складання прикладів на віднімання з прикладів на додавання




  1. Додавання й віднімання 0. Додавання й віднімання 1. Порівняння чисел




  1. Ознайомлення з поняттям і терміном задача. Складання та розв'язання задач на знаходження суми та остачі




  1. Послідовність чисел від 0 до 10. Порівняння чисел у межах 10. Складання та розв'язання задач на знаходження суми та остачі




  1. Складання таблиць додавання й віднімання числа 1. Розв'язання прикладів виду 7 — 1 — 1,7+1 + 1. Складання й розв'язання прикладів та задач




  1. Вправи й задачі на засвоєння таблиць додавання й віднімання числа 1. Складання та розв'язання задач на знаходження суми й остачі. Повторення складу чисел 9 і 10. Вимірювання довжини відрізків

  2. Складання таблиць додавання й віднімання числа 2. Розв'язання прикладів виду 6 + 2 + 2, 8-2-2. Віднімання за допомогою числового відрізка. Складання й розв'язання задач




  1. Вправи та задачі на засвоєння таблиць додавання й віднімання числа 2. Порівняння виразу і числа




  1. Збільшення та зменшення числа на кілька одиниць. Вправи на засвоєння таблиць додавання й віднімання числа 2




  1. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць. Розв'язання прикладів. Порівняння виразів і числа




  1. Складання таблиць додавання та віднімання числа 3. Задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць




  1. Вправи та задачі на засвоєння таблиць додавання й віднімання числа 3. Розв'язання задач на знаходження суми. Вимірювання довжини відрізка




  1. Складання задачі, яка містить поняття стільки ж. Задачі на знаходження остачі. Вправи на задачі на засвоєння таблиць додавання й віднімання числа 3




  1. Складання таблиць додавання й віднімання числа 4. Вправи на засвоєння таблиць додавання й віднімання числа 4. Побудова відрізка заданої довжини




  1. Вправи на засвоєння таблиць додавання й віднімання числа 4. Задачі на знаходження суми й остачі. Кругові приклади




  1. Задачі на знаходження суми й остачі. Вправи на засвоєння таблиць додавання й віднімання. Вимірювання довжини сторін многокутника. Побудова чотирикутника за зразком




  1. Складання таблиць додавання й віднімання числа 5. Задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць




  1. Вправи на засвоєння таблиць додавання й віднімання числа 5. Розв'язання задач і прикладів




  1. Закріплення вивченого. Контроль знань




  1. Повторення й систематизація знань. Підсумок за семестр

  1   2

Схожі:

\"Літні розваги\". Спосіб умовного позначення речень. Робота з дитячою книгою. Українська народна казка \"Котик І Півник\" iconУрок читання у 1 класі
Тема: Закріплення звукового значення вивчених букв. Українська народна казка «Івасик – Телесик»
\"Літні розваги\". Спосіб умовного позначення речень. Робота з дитячою книгою. Українська народна казка \"Котик І Півник\" icon„Дружні звірі” (українська народна казка)
Мета: поглибити уявлення дітей про народну казку як вид усної народної творчості, вчити визначати головну думку. Викликати зацікавленість...
\"Літні розваги\". Спосіб умовного позначення речень. Робота з дитячою книгою. Українська народна казка \"Котик І Півник\" iconУкраїнська мова 5-а (Бондар)
Повторити види речень за метою висловлювання, складні речення, розділові знаки в кінці речень
\"Літні розваги\". Спосіб умовного позначення речень. Робота з дитячою книгою. Українська народна казка \"Котик І Півник\" iconУрок-засідання театру юного читця Тема: «По роботі й винагорода....
...
\"Літні розваги\". Спосіб умовного позначення речень. Робота з дитячою книгою. Українська народна казка \"Котик І Півник\" iconУрок закріплення знань, умінь І навичок. Обладнання. Каса букв, українська...
Тема. Закріплення звука [ж]. Опрацювання української народної казки «Лисиця І журавель». Розвиток уміння розповідати казку в діалогічній...
\"Літні розваги\". Спосіб умовного позначення речень. Робота з дитячою книгою. Українська народна казка \"Котик І Півник\" iconУрок Світ казковий, світ прекрасний. Українська народна казка «Вовк та козенята»
Обладнання: запис казки «Вовк та козенята», ілюстрації до народних казок, картки для читання, картка «Лабіринт», малюнки кози та...
\"Літні розваги\". Спосіб умовного позначення речень. Робота з дитячою книгою. Українська народна казка \"Котик І Півник\" iconУрок читання. (З клас) Тема. Прославлення героїзму в народних казках....
Мета. Виробляти навички свідомого, виразного читання. Формувати вміння характеризувати персонажів. Вчити працювати в групах. Розвива­ти...
\"Літні розваги\". Спосіб умовного позначення речень. Робота з дитячою книгою. Українська народна казка \"Котик І Півник\" iconТема. Арабська народна казка Сіндбад – мореплавець. Утвердження жаги...
Тема. Арабська народна казка Сіндбад – мореплавець. Утвердження жаги відкриття світу,мужності й людяності в казці
\"Літні розваги\". Спосіб умовного позначення речень. Робота з дитячою книгою. Українська народна казка \"Котик І Півник\" iconУкраїнська та російська народна керамічна іграшка рекомендаційний список літератури
Для багатьох поколінь народна іграшка слугувала одним із важливим засобів виховання. У дитячому світі вона поставала першим духовним...
\"Літні розваги\". Спосіб умовного позначення речень. Робота з дитячою книгою. Українська народна казка \"Котик І Півник\" iconНа гусаку. С. Лагерлеф Чарівна подорож Нільса з дикими гусьми
На тракторі. Е. Успенський «Дядя Федір. Пес І кіт» На печі. Російська народна казка
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка