Уроку I. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення




НазваУроку I. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
Дата конвертації23.04.2013
Розмір35.5 Kb.
ТипУрок
uchni.com.ua > Література > Урок
План уроку 2 клас

Тема: Транскрипція. Множина іменників

Мета: ознайомлювати з новою лексикою;

ознайомлювати з транскрипційними значками;

відпрацьовувати навички говоріння та письма;

поповнювати словниковий запас;

навчати правильній орфоепічній вимові;

розвивати пам’ять, увагу та фонематичний слух;

узагальнювати вивчений матеріал.

Тип уроку: комбінований

Обладнання уроку: картки з малюнками, підручники.

Хід уроку

I. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

Greeting 1. Привітання

T: Good morning, boys and girls!

Ps: Good morning, teacher!

T: How are you?

Ps: We are ok, thank you!

T: I am glad to see you.

Ps: We are glad to see you, too!

Warming up 2. Мовленнєва розминка

T: Are you ready for the lesson?

Ps: We are ready for the lesson.

T: Who is not ready?

Ps: Vanya is not ready because he has not a copybook…

T: Show me your books, copybooks, vocabularies, daybooks.

T: Who is absent today?

Ps: Tanya is absent.

^ Checking on homework

3. Перевірка домашнього завдання

Т: What is your homework?

P: My homework is exercise 5 lesson 25.

Діти читають слова з вивченою літерою гуртом та поодинці.

Repetition 4. Закріплення вивченого матеріалу.

Повторення вивчених букв (за картками)
Aim 5. Повідомлення теми і мети уроку.

Т: Сьогодні ми вивчатимемо на уроці множину предметів та ознайомимося з транскрипцією, засобом правильного читання та вимови.


  1. Основна частина уроку

Presenting

vocabulary 1. Подання нового лексичного матеріалу

Запис нового слова в словники – many
Grammar 2. Робота над граматикою.
Діти з вчителем відпрацьовують правило утворення множини іменників, використовуючи слово many.

T: How many pencils?

Ps: 4 pencils/pens/copybooks…

Physical Warming up 3.Фізична та мовленнєва розминка

T: I can go,

I can jump,

I can swim

And I can run.

I can think,

I can speak,

I can write

And I can read.

Учні повторюють разом та поодинці жестикулюючи, повторюючи за вчителем.

Writing 4. Робота над письмом.

  1. Діти відпрацьовують навички письма в зошитах та на дошці.

Many pens, many desks, many clocks, many rabbits, many lamps, many bags, many apples.

  1. Ознайомити з «легкими» транскрипційними значками.

[n, t, m, f, h, b, g, d, s, k, l, p, r, z, v, w, o, e, i]


  1. Заключна частина уроку

Homework 1. Домашнє завдання

Записати подані слова у множині зі словом many: прапор, квартира, кіт, собака, жабка, пацюк, лялька.
Summarizing 2. Підведення підсумків уроку, оцінювання

Вербальне оцінювання роботи на уроці.
Addition Додаток Роздаткові таблиці.


Транскрипційні знаки

Кожен транскрипційний знак позначає один звук.

☺ Легкі для вимови та запам’ятовування звуки:

[n, t, m, f, h, b, g, d, s, k, l, p, z, v, w, r]

☺ Голосні

Дві крапки (:) після голосного позначають подовження звуку [a:] – a (довгий)…

[ о ] – о [ ı ] – і [ е ] – е

[ ͻ ] – o короткий [ou] – όу

[ʌ] – a короткий [аı] – áі

[a:] – a довгий [au] - áу

[æ] – e широкий [oı] – όі

[ə] – e ненаголошений [ıə] – íе

[ə:] – ьо (як льон) [uə] – ýе

[u] – у [εə] – éа

☺ Приголосні

[ŋ] – н носовий [ ʒ ] – ж

[θ] – с зубний [dʒ] – дж

[ð] – з зубний [j] – й

[ʃ] – ш [ʧ] – ч


Схожі:

Уроку I. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення icon4 Психофізіологія мовлення Мовлення
Мовлення займає особливе місце серед когнітивних процесів, оскільки воно включається в різноманітні пізнавальні акти (мислення, сприйняття,...
Уроку I. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення iconУрок вивчення нового матеріалу. Зміст уроку І. Підготовка до сприйняття...
Тема. Перемога щирих людських стосунків над багатствами Снігової Королеви. Кай І герда
Уроку I. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення iconКалендарно-тематичний план (2012-2013 н р.) Українська мова. 10 клас....
Зв’язне мовлення. Мовлення І спілкування. Види мовленнєвої діяльності. Сприйняття чужого мовлення. Контроль аудіювання
Уроку I. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення iconМетодичні рекомендації за результатами районного семінару вчителів...
Безпосередня підготовка полягає насамперед у створенні поурочного плану-конспекту, який допомагає цілеспрямовано провести урок. У...
Уроку I. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення iconМетодичні рекомендації за результатами районного семінару вчителів...
Підготовка до уроку – один з головних обов’язків щоденної роботи викладача. Її необхідно починати з аналізу підсумків попередніх...
Уроку I. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення iconПлан: Вступ Психологія сприйняття І образів уявлення. Порушення та розщеплення сприйняття
Патопсихологічна характеристика розладів сприйняття (ілюзії, галюцинації, дереалізація, деперсоналізація, агнозії)
Уроку I. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення iconУрок засвоєння нових знань
Підготовка до сприйняття матеріалу та актуалізація опорних знань умінь, уявлень та чуттєвого досвіду
Уроку I. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення iconУроку виробничого навчання на тему «Підготовка самохідних машин до роботи»
Методика проведення вступного інструктажу під час уроку виробничого навчання на тему «Підготовка самохідних машин до роботи»
Уроку I. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення iconРобота над удосконаленням навички читання
У цьому складному процесі беруть участь зір, мислення, мовлення, сприйняття, пам’ять, уява, слухові та зорові аналізатори. 
Уроку I. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення iconУрок №1-2 Тема уроку
Тема уроку: Узагальнююче повторення навчального матеріалу за 10клас. Підготовка до діагностичної контрольної роботи
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка