Методичні рекомендації щодо організації самостійно навчальної діяльності учнів 5-11-х класів з української мови І літератури в режимі дистанційного навчання




Скачати 37.85 Kb.
НазваМетодичні рекомендації щодо організації самостійно навчальної діяльності учнів 5-11-х класів з української мови І літератури в режимі дистанційного навчання
Дата конвертації30.04.2013
Розмір37.85 Kb.
ТипМетодичні рекомендації
uchni.com.ua > Література > Методичні рекомендації
Методичні рекомендації щодо організації самостійно - навчальної діяльності учнів 5-11-х класів з української мови і літератури в режимі дистанційного навчання
1.Враховуючи тимчасове припинення занять в навчальних закладах міста у зв’язку з

епідемією грипу, рекомендуємо самостійну навчальну діяльність учнів з української мови і

літератури в супроводі вчителів української мови і літератури
2.Врахувати посильний навчальний режим періоду карантину та загальне навантаження щодо

самостійної діяльності учнів на кожен день, а саме:

^ 5-6 кл. – 2години в день, 7-8 кл. - 3год., 9-11 кл - 4 год.
3.Продумати систему зв’язку щодо супроводу навчання школярів у дистанційному режимі

через актив класу та батьківський комітет (телефонний зв’язок, Інтернет тощо).
4.Скласти для учнів кожної паралелі пам’ятки щодо організації самостійно- навчальної

діяльності.
5. Продумати, які теоретичні мовні теми можна дати учням для самостійного опрацювання з

обов’язковим виконанням практичних різнорівневих завдань.

6.Визначити обсяг виконання вправ з мови відповідно до віку учнів, бажано враховувати

репродуктивний, конструктивний та творчий характер завдань.
7. Відповідно до програм з української літератури запропонувати посильне навантаження на

учнів щодо прочитання тих чи інших творів з виконанням певних навчальних завдань, як-от:

  • скласти хронологічну таблицю щодо вивчення життєвого та творчого шляху письменника;

  • відповісти на запитання за текстом прочитаного твору;

  • визначити тему, головну думку твору; визначити жанр твору;

  • визначити художні засоби;

  • виписати тези щодо характеристики літературних героїв;

  • висловити власну думку з приводу прочитаного тощо.


8. Для необхідної додаткової навчальної інформації з літератури учителі можуть

використовувати посібник-довідник для 9-11-х класів «Інтернет на уроках української

літератури» (К.: Грамота , 2007р., автори: В.В. Оліфіренко, С.М. Оліфіренко).
9. Особлива увага повинна приділитись самостійній роботі учнів 11-х класів, де, крім

виконання завдань за програмою, слід врахувати підготовку до ЗНО. Під керівництвом

учителя учні в дистанційному режимі повинні виконати певний обсяг тренувальних завдань

із збірників завдань: 1.Авраменко О.М., Коваленко Л.Т. Українська мова та література.

Довідник. 1700 завдань у тестовій формі. І частина. – К.: Грамота, 2009. – 480с.; 2.

Авраменко О.М., Коваленко Л.Т. Українська мова та література. Збірник завдань у тестовій

формі. ІІ частина. Вид.3-е, випр. – К.: Грамота, 2009. – 160с. (Для тренування можна

використовувати збірники інших авторів і видавництв).
10. У режимі дистанційного навчання з української мови і літератури вчитель може

орієнтувати учнів на використання навчальних дисків та Інтернет-сайтів.

^ Електронні адреси мовних та літературних сайтів для самоосвітньої діяльності учнів з української мови та літератури
Література:

http://www.day.kiev.ua/157184/ Григорій Сковорода: «Час скінчити мандрівку»

http://www.chl.kiev.ua/bibliograf/geroyi/Geroyi_files/Skovoroda.htmУкраїнські письменники - герої художніх творів. Григорій Савич Сковорода

http://www.ukrlib.com.ua/bio/printout.php?id=173 Бібліотека української літератури. Іван Котляревський

http://chl.kiev.ua/95/Writer_1/Kotlyarevbd.html Котляревський Іван Петрович.

http://www.ukrlib.com.ua/bio/printzip.php?id=187 Рекомендаційний покажчик літератури для дітей. Письменники.

Життя та творчість Григоря Квітки-Основ'яненка

http://www.kobzar.info/ Кобзар

http://www.pysar.net/poet.php?poet_id=34 Пантелеймон Куліш.

Життя та творчість Марка Вовчок в електронному вигляді. Вовчок Марко

http://www.ukrlib.com.ua/referats/printout.php?id=307 Іван Багряний

http://uk.wikipedia.org/wiki/ Маланюк Євген

http://lib.ru/SU/UKRAINA/SAMCHUK/mariya.txt Улас Самчук «Марія»
Мова:

http://linguist.univ.kiev.ua/WINS/pidruchn/

http://ukrainskamova.narod.ru/Links/Lexika

http://uk.wikipedia.org/

http://www.mova.info/Pidruchn.aspx

http://www.novamova.com.ua

http://litopys.org.ua/ukrmova/um11.htm

http://www.academia-pc.com.ua/product/68

http://www.vintest.org.ua/ready_ua.aspx

http://www.vintest.org.ua/ready_ua.aspx

http://uk.wikipedia.org/wiki/Словотвір

http://www.multikulti.ru/Ukrainian_info_338.html

Докладну інформацію про літературні сайти див. у посібнику Оліфіренко В.В., Оліфіренко С.М. Інтернет на уроках української літератури. – К.: Грамота, 2007.

Схожі:

Методичні рекомендації щодо організації самостійно навчальної діяльності учнів 5-11-х класів з української мови І літератури в режимі дистанційного навчання iconМетодичні рекомендації щодо викладання української мови І літератури
У межах реалізації Державного стандарту в наступному навчальному році вчителі-мовознавці продовжують формувати в учнів основної та...
Методичні рекомендації щодо організації самостійно навчальної діяльності учнів 5-11-х класів з української мови І літератури в режимі дистанційного навчання iconМетодичні рекомендації вчителям української мови та літератури проектні...
Метод проектів  це модель організації навчального процесу, орієнтована на творчу самореалізацію особистості, розвиток її можливостей...
Методичні рекомендації щодо організації самостійно навчальної діяльності учнів 5-11-х класів з української мови І літератури в режимі дистанційного навчання iconМетодичні рекомендації щодо організації діяльності працівників
Донецької міськради від 31. 08. 2011р. №01/10-1384, районний відділ освіти надсилає для використання в роботі методичні рекомендації...
Методичні рекомендації щодо організації самостійно навчальної діяльності учнів 5-11-х класів з української мови І літератури в режимі дистанційного навчання iconМетодичні рекомендації: Започаткувати у гімназії з 1 вересня 2008-2009н...
Вайновська М. К. дає методичні рекомендації вчителям-філологам щодо використання основних положень «Концепції громадянського виховання...
Методичні рекомендації щодо організації самостійно навчальної діяльності учнів 5-11-х класів з української мови І літератури в режимі дистанційного навчання iconМетодичні рекомендації щодо вивчення української мови І літератури...
Методичні рекомендації щодо вивчення української мови І літератури у 2011 – 2012 навчальному році
Методичні рекомендації щодо організації самостійно навчальної діяльності учнів 5-11-х класів з української мови І літератури в режимі дистанційного навчання icon1 до листа Міністерства освіти І
У початковій школі державній підсумковій атестації підлягають результати навчальної діяльності учнів четвертих класів з української...
Методичні рекомендації щодо організації самостійно навчальної діяльності учнів 5-11-х класів з української мови І літератури в режимі дистанційного навчання icon1 до листа Міністерства освіти І
У початковій школі державній підсумковій атестації підлягають результати навчальної діяльності учнів четвертих класів з української...
Методичні рекомендації щодо організації самостійно навчальної діяльності учнів 5-11-х класів з української мови І літератури в режимі дистанційного навчання icon1 до листа Міністерства освіти І
У початковій школі державній підсумковій атестації підлягають результати навчальної діяльності учнів четвертих класів з української...
Методичні рекомендації щодо організації самостійно навчальної діяльності учнів 5-11-х класів з української мови І літератури в режимі дистанційного навчання iconМетодичні рекомендації щодо проведення атестації педагогічних кадрів
Науково-методичні рекомендації щодо проведення курсів з елементами дистанційного навчання
Методичні рекомендації щодо організації самостійно навчальної діяльності учнів 5-11-х класів з української мови І літератури в режимі дистанційного навчання iconМетодичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу
Міністерство освіти І науки України надсилає для практичного використання методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка