І. В. Цепова Зошит для читання -Х.: Веста, 2010




НазваІ. В. Цепова Зошит для читання -Х.: Веста, 2010
Сторінка1/6
Дата конвертації06.03.2013
Розмір0.75 Mb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Література > Документы
  1   2   3   4   5   6

[Введите название документа]


Навчання грамоти

Буквар М.С.Вашуленко, Н.Ф.Скрипченко

І.В.Цепова Зошит для читання –Х.:Веста, 2010

Супутник Букваря

А.М.Заїка Прописи з калькою –Х.:Веста, 2010
4 години






Тема уроку


Дата


Примітка

(сторінка зошита)

Добукварний період

1.

„Рідну землю, де живем, Україною зовем”. Ознайомлення зі школою, класом. Знайомство з букварем. Вірш „Рідний край”.







2.

Ознайомлення з зошитом для письма, письмовим приладдям. Правила користування ручкою. Правила сидіння за партою.




1,5

3.

Практичне ознайомлення зі словом, реченням. Спосіб умовного позначення речень. Бесіда за сюжетом картини „Літні розваги”.




1

4.

Закріплення правил користування письмовим приладдям. Правила сидіння за партою. Обведення контурів предметних малюнків.




2, 3

5.

Закріплення уявлень про речення. Графічне позначення речень. Слухання і розповідь казки. Уявлення про діалог.




2

6.

Обведення, домальовування малюнків коловими й прямими рухами руки. Заштриховування контурних малюнків різноспрямованими лініями.




4,7

7.

Розширення уявлень дітей про слово та речення. Ознайомлення зі словами, що є ознаками предметів, і словами, що означають дії. ^ Робота з дитячою книгою.




2

8.

Робочий рядок, його складові частини. Проведення похилих ліній.




6, 10

9.

Логічні вправи для розвитку вмінь відповідати на питання хто?, що? Розподіл предметів за семантичними групами.







10.

Основний рядок сітки зошита (верхня, нижня рядкові лінії). Підготовчі вправи в рядку. Написання прямих горизонтальних і вертикальних паличок.




6, 10

11.

Ознайомлення учнів зі складом. Поділ слів на склади.




3

12.

Закріплення вміння проводити суцільні лінії в рядку. Письмо прямих та ламаних ліній. ^ Розвиток зв’язного мовлення.




8, 11

13.

Поняття про наголос. Наголошений свклад. Ознайомлення із трискладовими словами.




4

14.

Міжрядкова (допоміжна) лінія сітки зошита. Підготовчі вправи в рядку з міжрядковою лінією.




8, 11

15.

Практичне уявлення про немовні звуки та звуки мовлення. Ознайомлення дітей з основними мовленнєвими органами. ^ Робота з дитячою книгою.




5

16.

Підготовчі вправи в рядку з міжрядковою лінією. Домальовування малюнків.




9, 12

17.

Голосні та приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками.







18.

Похила лінія сітки зошита. Письмо прямих похилих паличок та паличок із заокругленням унизу.




9, 12

19.

Формування початкових навичок звукового аналізу слів. Моделювання звукової структури слів.




6

20.

Письмо коротких і довгих паличок із заокругленням унизу. Зображення предметів у рядку.




13

21.

Тверді та м’які приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками. Вправляння у звуковому аналізі мовлених слів.




7

22.

Підготовчі вправи до написання букв. Письмо малих і великих півовалів.




16

23.

Вправляння у звуковому аналізі мовлених слів. ^ Робота з дитячою книгою.







24.

Підготовчі вправи до написання букв. Письмо малих і великих овалів. ^ Розвиток зв’язного мовлення.




14

25.

Повний звуковий аналіз мовлених слів. Складання речень, зв’язаних за змістом.







26.

Підготовчі вправи до написання букв. Письмо прямих похилих паличок з петлею внизу.




15

27.

Закріплення вмінь виконувати мовний аналіз слів та речень.




8

28.

Підготовчі вправи до написання букв. Безвідривне поєднання елементів.




17

29.

Узагальнення знань учнів про голосні та приголосні звуки.




9

30.

Закріплення вмінь учнів писати вивчені елементи букв.




18

Букварний період

31.

Звук [а] , позначення його буквами Аа. Знак оклику. ^ Робота з дитячою книгою.




10

32.

Письмо рядкової букви а.




19

33.

Звук [а]. букви Аа. Моделювання слів і речень.




2,3 С.Б.

34.

Письмо великої букви А. Розвиток зв’язного мовлення.




20

35.

Звук [у], позначення його буквами Уу.




11

36.

Письмо рядкової букви у.




21

37.

Звук [у]. Буква Уу. Звуко – складовий аналіз слів, побудова їх моделей.




4,5 С.Б.

38.

Письмо великої букви У.




22

39.

Звук [о], позначення його буквами Оо. Слухання казки „Колобок”. Складання і моделювання речень за сюжетом казки та малюнками. ^ Робота з дитячою книгою.




12

40.

Письмо рядкової букви о. Розвиток зв’язного мовлення.




23

41.

Звук [о]. Буква Оо. Звуко – складовий аналіз слів




6,7 С.Б.

42.

Письмо великої букви О.




24

43.

Звук [и], позначення його буквою и. Складання і моделювання речень.




13

44.

Письмо букви и.




25

45.

Звук [м], позначення його буквами Мм. Читання прямих складів з вивченими літерами. Робота з дитячою книгою.




14

46.

Письмо рядкової букви м. Письмо прямих, обернених складів з буквою м, слова мама.




26

47.

Закріплення звукового значення вивчених літер.




8 -11 С.Б.

48.

Закріплення письма вивчених літер. Розвиток зв’язного мовлення.




27

49.

Звук [м]. Буква Мм. Суцільне читання прямих складів. Інтонаційне читання слів, речень. Велика буква на початку речення.




14

50.

Письмо великої букви М. Закріплення письма вивчених великих літер.




28, 29

51.

Звук [і], позначення його буквами Іі. Утворення та аналіз складів із твердими та м’якими приголосними.




15

52.

Письмо рядкової букви і.




30,32

53.

Звук [і]. Буква Іі. Буква і як окреме слово. Утворення та аналіз слів з буквою і.




12,13 С.Б.

54.

Письмо великої букви І.




31, 33, 34

55.

Звуки [н] [н’], позначення їх буквами Нн. Написання імен з великої букви.речення зі звертаннями. ^ Робота з дитячою книгою.




16

56.

Письмо малої літери н, складів з нею.




35

57.

Закріплення звукового значення букви н, умінь читати з нею склади, слова і речення.




14,15 С.Б.

58.

Письмо великої букви Н. ^ Розвиток зв’язного мовлення.




36

59.

Звуки [в] [в’], позначення їх буквами Вв. читання складів, слів, речень. Особові займенники, правильне вживання їх у мовленні.




17

60.

Письмо рядкової букви в, складів і слів з нею.




37

61.

Закріплення звукового значення букви, уміння читати склади, слова, тексти.




16 С.Б.

62.

Письмо великої букви В, поєднання її з іншими буквами.




38

63.

Закріплення звукового значення букви в. Читання складів, слів, речень (за „Супутником букваря”) ^ Робота з дитячою книгою.




17, 18 С.Б.

64.

Написання букви в у поєднанні з іншими буквами.




39, 40, 41
  1   2   3   4   5   6

Схожі:

І. В. Цепова Зошит для читання -Х.: Веста, 2010 iconОсобливості роботи за підручником «Українська мова. 2 клас» (автор...
Віту, вирішення життєво важливих завдань)» (Програма, с. 10), уможливлює зміст навчально-методичного комплекту, до якого входять:...
І. В. Цепова Зошит для читання -Х.: Веста, 2010 iconВимоги до ведення зошитів І культури оформлення письмових робіт Загальні...
Тому учні зобов'язані: бережливо використовувати зошит, не починати новий зошит, доки не списано попередній, користуватися обгортками...
І. В. Цепова Зошит для читання -Х.: Веста, 2010 iconПрограми з читання для 5 10 класів загальноосвітніх навчальних закладів для дітей
Програми з читання підготувала Кравець Ніна Павлівна – кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник Інституту спеціальної...
І. В. Цепова Зошит для читання -Х.: Веста, 2010 iconУрок позакласного читання. В. Сухомлинський «Як Наталя в лисиці хитринку купила»
Літературне читання: підр для 2 кл. / О. Я. Савченко. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2012. – 160 с.: іл
І. В. Цепова Зошит для читання -Х.: Веста, 2010 iconУкраїнська мова (читання)
У 2 класі продовжується формування навичок усвідомленого, правильного, плавного читання вголос цілими словами, допускається поскладове...
І. В. Цепова Зошит для читання -Х.: Веста, 2010 icon«Мій найкращий перший зошит»
Вчителька. Доброго дня,дорогі діти. Сьогодні вас запросив на свято наш головний помічник на уроці письма-наш зошит. Весь 1 клас ви...
І. В. Цепова Зошит для читання -Х.: Веста, 2010 iconЗошит для тематичного оцінювання навчальних досягнень із української мови
Українська мова, 8-9 кл. Програма для знз (класів) з поглибленим вивченням української мови
І. В. Цепова Зошит для читання -Х.: Веста, 2010 iconТема. Оздоблення виробу. Види оздоблення виробів із фанери
«Козак з бубликом», демонстраційна дошка, дощечка для вправ з випалювання, олівці, ножиці, клей, нитки, копіювальний папір, робочий...
І. В. Цепова Зошит для читання -Х.: Веста, 2010 iconЧитання
Перевірка розвитку навички читання вголос у 2-4 кл здійснюється індивідуально у процесі поточного контролю І підсумкового (в кінці...
І. В. Цепова Зошит для читання -Х.: Веста, 2010 iconПро результати іі(проміжного) етапу моніторингових досліджень якості...
Чернігівського району з 06. 12. 2010 по 17. 12. 2010 року проведено іі(проміжний) етап моніторингових досліджень навчальних досягнень...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка