Модулі, змістовні модулі, питання навчальної програми роботи




Скачати 173.77 Kb.
НазваМодулі, змістовні модулі, питання навчальної програми роботи
Дата конвертації26.05.2013
Розмір173.77 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Література > Документы

№ з/п


Модулі, змістовні модулі, питання навчальної програми роботи

Забезпечення сам. роботи (література)

Форми контролю

сам. роботи

Кількість годин

Календарні строки

Всього годин

Лекцій

Семінарів

Пр. занять

Пр. робіт

Л. робіт

К. робіт

^ Для вивчення на навчальних заняттях

Для самостійної роботи




VІ семестр








































Модуль №5
















22

7

2

7

2

4







^ ЗМ №14

Методика розв’язування простих текстовых задач
















12

5

2

5










33.-34.

Прості текстові задачі на додавання, їх використання для формування понять про дії додавання і віднімання.

Прості текстові задачі на віднімання.

(2 год.)

Богданович М.В.Методика виклад.матем.:-Тернопіль,

с.224

Усне опитування

1
1







1






1










35.-36.

Прості текстові задачі про відношення «більше на», «менше на».










1

1




2

1





1










37.-38.

Методика навчання розв’язування простих текстових задач на додавання.

Методика навчання розв’язування простих текстових задач на віднімання. (2 год.)

Богданович М.В.Методика виклад.матем.:-Тернопіль,

с.236

Перевірка консп.

1
1




2

1






1










39.-40.

Прості текстові задачі на множення, їх використання для формування понять про дії множення і ділення.

Прості текстові задачі на ділення.

(2 год.)

Богданович М.В.Методика виклад.матем.:-Тернопіль,

с.236

Усне опитування

1
1




2

1






1










41.-42.

Прості текстові задачі про відношення «більше в», «менше в».










1

1




2

1





1










43.-44.

Методика навчання розв’язування текстових задач на множення.

Методика навчання розв’язування текстових задач на ділення. (2 год.)

Богданович М.В.Методика виклад.матем.:-Тернопіль,

с.236

С/р

1
1




2




2
















^ ЗМ №15

Методика розв’язування складених задач.
















10

2




2

2

4




45

Перші складені задачі.










1




1

1



















№ з/п


Модулі, змістовні модулі, питання навчальної програми роботи

Забезпечення сам. роботи (література)

Форми контролю

сам. роботи

Кількість годин

Календарні строки

Всього годин

Лекцій

Семінарів

Пр. занять

Пр. робіт

Л. робіт

К. робіт

^ Для вивчення на навчальних заняттях

Для самостійної роботи

46

Способи аналізу змісту.

Способи пошуку розв’язку задачі і перевірки. (2 год.)

Богданович М.В.Методика виклад.матем.:-Тернопіль, с.248

Усне опитування

1





1

1
















47.-48.

Перші складені задачі з діями множення.

Перші складені задачі з діями ділення.

(2 год.)

Богданович М.В.Методика виклад.матем.:-Тернопіль,с.253

Фронт.

опитув.

1
1




2

1




1










49.-50.

Лабораторна робота №7 « Навчання розв’язуванню простих задач»










1

1




2













1

1




51.-52.

Лабораторна робота №8 «Навчання розв’язуванню складених задач»










1

1




2













1

1




53.

Практична робота №7: «Аналіз помилок учнів, що допускаються при розв’язуванні текстових задач. Розробка завдань, спрямованих на попередження і ліквідацію цих помилок».










1





1










1








54.

Практична робота №7: «Складання перевірочних контрольних робіт з урахуванням вимог до знань і навичок з математики».

Модульний контроль







Перевір.

практик

робіт

1





1










1










Модуль №6
















12

5

1

5







1




^ ЗМ №16

Методика вивчення довжини. Формування навичок вимірювання довжини.
















4

2




2










55.-56.

Методика вивчення довжини.


Формування вміння порівнювати величини (1 год.)

Богданович М.В.Методика виклад.матем.:-Тернопіль, с.216

Усне опитування

1
1




2

1






1










57.-58..

Формування навичок вимірювання довжини і дій над її значеннями.


Стандартні одиниці довжини. Відомості про їх походження (1год.)

Богданович М.В.Методика виклад.матем.:-Тернопіль, с.216

Перевірка консп.

1
1




2

1






1













^ ЗМ №17

Методика формування знань про масу тіла і місткість.
















3

2




1










59.-60.

Методика формування знань про масу тіла і місткість.


Стандартні одиниці маси. Відомості про їх походження.(1 год.)

Богданович М.В.Методика виклад.матем.:-Тернопіль,

с.216

Фронт.

опитув.

1
1




2

1






1










61.

Вивчення одиниць маси і їх співвідношень.












1




1

1






















№ з/п


Модулі, змістовні модулі, питання навчальної програми

Забезпечення сам. роботи (література)

Форми контролю

сам. роботи

Кількість годин

Календарні строки

Всього годин

Лекцій

Семінарів

Пр. занять

Пр. робіт

Л. робіт

К. робіт




^ Для вивчення на навчальних заняттях

Для самостійної роботи




^ ЗМ №18

Методика формування знань про час, швидкість і відстань.
















5

1

1

2







1




62.-64.

Ознайомлення учнів з одиницями часу і їх співвідношеннями.

Навчання розв’язування задач на знаходження тривалості подій і інш.

Методика ознайом-лення учнів з прикладами залеж-ності між величинами (1 год.)

Богданович М.В.Методика виклад.матем.:-Тернопіль,

с.220

к/р

1

1

1




3

1






1









1




65.-66.

Методика ознайомлення учнів з прикладами залежності між величинами: швидкість, час і відстань.

Модульний контроль

Диф.залік

Використання залеж-ностей при розв’я-зуванні текстових задач. (1 год.)

Богданович М.В.Методика виклад.матем.:-Тернопіль,

с.263

Усне опитування

1
1




2




1




1
















Всього 34 аудиторних годин за семестр

17 год сам.роб.







34

12

3

12

2

4

1




Схожі:

Модулі, змістовні модулі, питання навчальної програми роботи iconМодулі, змістовні модулі, питання навчальної програми

Модулі, змістовні модулі, питання навчальної програми роботи iconМодулі. Модуль І тема 1
Тема Ознайомлення з сучасним станом розвитку телекоммунікації, макроекономічними законами що забеспечують розвиток телекомунікацій...
Модулі, змістовні модулі, питання навчальної програми роботи iconУрок для 2 класу складений за модульною системою навчання 2 (уроки)...
«Українські народні свята»; поглибити І розширити знання дітей про українські народні свята; розповісти про обряди, звичаї, традиції,...
Модулі, змістовні модулі, питання навчальної програми роботи iconНавчально-методичний посібник для забезпечення самостійної роботи...
Римської держави, основні принципи, головні поняття І категорії римського публічного та приватного права. Матеріали складено на основі...
Модулі, змістовні модулі, питання навчальної програми роботи iconЗатверджено
До роботи на заточувальному верстаті допускаються учні, що пройшли інструктажі на робочому місці про безпечні методи роботи. Ці знання...
Модулі, змістовні модулі, питання навчальної програми роботи iconРозділ навчальної програми 11- 11- резерв (1 год.) Інструктаж із...
Бжд. Вступне заняття. Повторення вивченого матеріалу за 10 клас. Огляд навчальної програми у 11 класі
Модулі, змістовні модулі, питання навчальної програми роботи iconМетодичні рекомендації до виконання курсової роботи з дисципліни «Політична економія»
Методичні рекомендації до написання курсової роботи з дисципліни «Політична економія», складені на основі робочої навчальної програми,...
Модулі, змістовні модулі, питання навчальної програми роботи iconАвторські права на текст програми “Математика, 5-12 кл.” належать...
Авторське право на видрук програми (враховуючи редагування, коректуру, верстку, художнє оформлення) належить видавництву “Перун”...
Модулі, змістовні модулі, питання навчальної програми роботи iconАвторські права на текст програми “Хімія, 7-11 кл.” належать Міністерству...
Авторське право на видрук програми (враховуючи редагування, коректуру, верстку, художнє оформлення) належить видавництву “Перун”...
Модулі, змістовні модулі, питання навчальної програми роботи iconАвторські права на текст програми “Етика, 5-6 кл.” належать Міністерству...
Авторське право на видрук програми (враховуючи редагування, коректуру, верстку, художнє оформлення) належить видавництву “Перун”...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка