Доповідь директора езош №4 Воробйової О. Д




Скачати 195.53 Kb.
НазваДоповідь директора езош №4 Воробйової О. Д
Дата конвертації28.06.2013
Розмір195.53 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Література > Документы
ЗВІТ директора школи

Доповідь директора ЕЗОШ № 4 Воробйової О.Д.
Шановні присутні! Закінчився навчальний рік і тому ми зібралися сьогодні, щоб підвести підсумки роботи колективу школи, оцінити діяльність директора на посаді.

Моє творче кредо:

«Освіта – найважливіше із земних благ, якщо вона найвищої якості Інакше вона абсолютно даремна. Іди вперед і станеш кращим!»

Моє життєве кредо:

"Кожна прожита секунда - це частинка життя,

а кожну частинку життя треба гідно прожити".

Як директор школи, у своїй діяльності я керувалась Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками директора школи, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

В 2012-2013н.р. 1-11класи навчалися за 5-денним робочим тижнем.

Навчальний рік розпочався 1 вересня святом – Днем знань - і закінчився проведенням річного оцінювання, навчальної практики і державної підсумкової атестації навчальних досягнень учнів початкової, основної та старшої школи .

Аналізуючи стан роботи щодо охоплення дітей навчанням протягом року увага зверталася на стан відвідування учнями школи. Для цього і підлягали контролю класні журнали, особові справи, протоколи засідань штабу профілактики, методичних об’єднань тощо, з’ясовувалася наявність документів, що засвідчують причину відсутності учня в школі.

Для вирішення даних проблем та з метою отримання допомоги щодо повернення дітей до школи адміністрація школи співпрацює з батьками, підтримує зв'язок з управлінням освіти, НМЦ, залучає службу у справах дітей, кримінальну міліцію у справах дітей. До вирішення даних питань залучається вчительський колектив, батьки, учні. Класними керівниками сплановані класні години, бесіди, зустрічі за круглим столом, диспути, тестування щодо ставлення учнів до школи, відвідування ними навчальних занять та виявлення їх інтересу до навчання.

Протягом року школа працювала над реалізацією заходів щодо мовного законодавства, закріплення статусу української мови як державної. Навчально-виховний процес у класах з українською мовою здійснюється рідною мовою. Уся документація ведеться закладу державною мовою. У кожному класі оформлені куточки державної символіки. Виховні заходи проводяться в основному українською мовою.

Аналіз рівня навчальних досягнень учнів ЕЗОШ№4

за 2012-2013 н.р.

На кінець року в школі навчається 487 учнів, з них 341 – учні 2-11 класів.

2012-2013н.р. закінчили 341 учень 2-11 класів вікової норми з такими показниками:

Початковий рівень – 65 учні, що складає 19,06%

Середній рівень – 172 учнів , що складає 50,44%

Достатній рівень – 94 учнів,що складає 27,57%

Високий рівень – 8 учнів (2,32 %) (Шуриберко Кирило 11клас, Сущенко Наталія 10-А клас, Баранова Наталія, Войтенко Вероніка 3-А, Макаренко Андрій , Тімофєєв Іван- 2-А клас).

% учнів, що навчаються на високому і достатньому рівнях складає 29,91%(на 7,15% більше минулорічного показника).

Середній бал по школі серед класів вікової норми – 5,07 (на 0,16 більше) ;

Показник навченості – 0,44(низький рівень) на 0,03 менше минулого року та залишається низьким .

Отже, у 2012-2013н.р. серед 2-11 класів вікової норми збільшилися показники % достатнього рівня на 7,23 %, середнього – на 1,48%, а високого та початкового рівнів зменшився на 0,09 та 9,21 відповідно. Зріс середній бал на 0,16.

Зменшилася кількість учнів з початковим рівнем. Але разом з тим менший процент учнів з високим рівнем (на 0,09 %).

2012-2013н.р закінчили 80 учнів 2-9 класів корекції з такими показниками:

Початковий рівень – 21 учні, що складає 26,25%

Середній рівень – 54 учнів , що складає 67,5%

Достатній рівень – 5 учнів,що складає 6,25%

Високий рівень – 0 учнів

Середній бал по школі серед класів ЗПР – 4,27 ;

Показник навченості – 0,36(низький рівень)

В школі протягом 2012-2013 н.р. індивідуальною формою навчання було охоплено 12 учнів (7 учнів початкової ланки та 5 учнів середньої та старшої ланки). З них дітей-інвалідів – 11 осіб. За рекомендаціями оПМПК навчалося 6 учнів, за довідками ЛКК та згідно з рекомендаціями оПМПК – 4 учня, за довідками ЛКК – 2 учня. За програмою класу вікової норми навчалося 2 учня, за програмою для дітей з вадами розумового розвитку – 7 учнів, за програмою для дітей із затримкою психічного розвитку – 3 учня.

Учні, які знаходяться на індивідуальному навчанні та можуть вільно пересуватися, залучалися класними керівниками до виховних заходів, запрошувалися на святкові лінійки, класні години, класні свята, учні класу відвідують учнів-інвалідів вдома, учням початкової школи були вручені новорічні подарунки. Учні, які не можуть вільно пересуватися, відвідуються класними керівниками та однокласниками.

Зміст науково-методичної роботи був спрямований на реалізацію шкільної проблемної теми «Формування в учнів мотивації до навчальної діяльності та саморозвитку через особистісно-орієнтоване навчання». Третій рік педагогічний колектив працює над її впровадженням.

В 2012-2013 навчальному році в місті прохолодив конкурс «Учитель року» в номінаціях «Російська мова», «Інформатика», «Профорієнтатор року». На конкурс «Учитель року» в номінації «Російська мова» подала матеріали вчитель російської мови і зарубіжної літератури Кучеренко Світлана Іванівна, в номінації «Інформатика» - вчитель інформатики Шкода Алла Володимирівна, у фаховому конкурсі «Профорієнтатор року» брала участь Шумейко Віта Іванівна, психолог-профконсультант і посіла ІІ місце у міському етапі.

Проблемна тема, над якою працювала Кучеренко С.І. – «Використання сучасних комп’ютерних технологій у процесі вивчення російської мови». Шкода А.В. представила роботу з теми «Використання методу проектів, як спосіб розвитку та мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів», яка співзвучна потребі сучасної освіти, що має забезпечити формування в учнів основ інформаційної культури та інформативних компетентностей.

Проблемна тема, яку висвітлила Шумейко В.І. «Психологічний супровід професійного самовизначення учнів в системі роботи психолога-профконсультанта».

У 2012-2013 навчальному році атестації підлягало 12 педагогічних працівників. Кожному педагогу була надана можливість для самореалізації творчої особистості. Всього із 12 педагогів, які підлягали атестації, атестовано 12: присвоєна кваліфікаційна категорія «спеціаліст ІІ категорії» - 5 осіб, «спеціаліст І категорії» - 1 особа, «спеціаліст вищої категорії» - 1 особа; підтверджена раніше присвоєна кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії» - 4 особи, «спеціаліст» - 1 особа; присвоєно педагогічне звання «старший учитель» - 1 особа; підтверджено раніше присвоєне педагогічне звання «старший учитель» - 1 особа, «учитель методист» - 1 особа.

Атестація педагогічних працівників в 2012-2013 навчальному році дає можливість констатувати, що професійна компетенція вчителів знаходиться на достатньому рівні: всього в школі працює 72 педагога, із них вчителів вищої категорії - 25, І категорії - 11, ІІ категорії - 10, спеціаліст - 23, провідний бібліотекар - 2, продовжують навчання у ВНЗ – 1; педагогічне звання «старший учитель» мають 15 осіб, педагогічне звання «вчитель-методист» - 5 осіб; знаком «Відмінник освіти України» нагороджені 2 педагога.

Виховна робота протягом року була спрямована на створення сприятливих умов :

для набуття вихованцями якостей, необхідних при виконанні комплексу соціальних ролей (громадянина, учня, трудівника, громадського діяча, сім’янина, товариша);

  • для формування позитивних навичок соціальної поведінки ;

  • набуття суб’єктивного досвіду особистістю школяра;

  • для закладки особистісної культури в усіх її виявах.

Для реалізації поставлених цілей було проведено багато заходів, серед яких традиційні шкільні свята: конкурс віршів «Золото осені», «Вечір зустрічі випускників», свято «День Матері», свято «День Перемоги». Та протягом року позапланово були проведені такі свята, як: конкурс «Міс школа – 2013», свято «Масляна», конкурс – шоу «Школа має талант – 2013», які на наступний рік будуть включені до традиційних свят школи та плану роботи. Також учні школи брали участь у міських конкурсах «Всеукраїнське лелеченя», «Лицарський турнір» та конкурсі – огляді художньої самодіяльності « Таланти твої Запорізький край».

Багато різноманітних свят проведено в молодшій школі. Школярам подобається приймати участь в шкільних заходах, розкривати свої вміння, таланти. Так, наприклад, в 3 – А класі протягом року були проведені такі свята, як: «Барвінкове місто має талант», «Найрозумніший», «Чорнобиль не має минулого часу», вікторина «Екологічними стежками». Перші класи кожен рік проводять на початку року свята «Посвята в першокласники» та в кінці року «Прощання з букварем». 1 – 4 класи приймали участь в театральному тижні. Дуже велику роль класні керівники приділяють родинним святам, які проводяться в класах разом з батьками.

Важливою ланкою в школі є самоврядування: президент школи, центри розвитку особистості (навчально - пізнавальний центр, центр внутрішніх справ та порядку, інформаційний центр, трудовий санітарно-господарський центр, центр спорту та охорони здоров’я, центр культурного досугу та відродження). Метою якого є сприяння становлення особистості, яка розвивається сама, вихованню духовності, моральності, художньо-естетичної, трудової та екологічної культури; набуття учнями школи соціального досвіду, успадкування духовних надбань нашого народу; формування колективу, розвиток творчості, залучення дітей до ведення здорового способу життя, соціалізація учнівського потенціалу, правове виховання. Для набуття досвіду організації шкільного самоврядування 3-А класом була організована зустріч з мером нашого міста та його заступниками. Всі ці заходи були висвітлені в пресі та міським телебаченням.

У квітні була проведена загальношкільна конференція «Підсумки роботи Парламенту за 2012 – 20134 навчальний рік». На конференції були присутні представники 5 – 11 класів та члени всіх центрів шкільного Парламенту. За допомогою голосування було обрано на наступний навчальний рік Президентом школи Назаренко Дар’ю, ученицю 8 – А класу та оцінено роботу Парламенту на оцінку: «задовільно».

В кінці року центри шкільного Парламенту провели рейди, та підвівши підсумки на останній правовій лінійці, нагородили класи грамотами, а також відзначили грамотами та подарунками найактивніших членів Парламенту.

Підвівши підсумки можна сказати, що Парламент працював згідно річного плану роботи. Майже всі члени Парламенту підійшли до своїх обов’язків добросовісно. Названі справи позитивно впливають на особистість учнів, створюються позитивні емоції у позаурочній діяльності, йде розвиток їх нахилів, спілкуючись один з одним, діти готуються до життя в суспільстві. Таким чином у школі створюється атмосфера соціальної захищеності, взаємодії, взаєморозуміння, творчої співпраці.

Згідно з річним планом школи практичним психологом – профконсультантом Шумейко В.І. систематично надавалося профорієнтаційне консультування. Протягом року здійснювалося індивідуальне та групове консультування учнів з питань визначення їх професійної спрямованості з урахуванням індивідуальних особливостей.

Проводилися індивідуальні бесіди з батьками учнів 11 класів з метою допомоги їх дітям в виборі підготовчих курсів вузів, що працюють в місті.

Класні керівники всіх класів були ознайомлені з результатами психоло-профорієнтаційного обстеження учнів. Проводилося індивідуальне консультування учнів 9-11 класів за результатами психолого- профорієнтаційних діагностик та були надані рекомендації, направлені на підвищення мотивації професійного самовизначення випускників.

Надавалися рекомендації вчителям та батькам по вибору професії їх дітьми з врахуванням індивідуальних нахилів, інтересів, мотивів, психолого-фізіологічних особливостей особистості.

Інформаційна та виховна робота розповсюджувалась на мережу всіх класів, проводилась у тісному зв’язку психолога – профконсультанта та класних керівників класів, вчителів - предметників та адміністрації школи.

У школі проводиться відповідна робота по виявленню здібної, талановитої молоді та залученню її до участі в різноманітних інтелектуальних змаганнях, Всеукраїнських олімпіадах, турнірах, конкурсах-захисту науково-дослідницьких робіт, краєзнавчих конференціях та конкурсах з фахової майстерності, де учні показують достойні результати.

Для роботи з обдарованими учнями використовуються додаткові інтелектуальні заняття, факультативи, курси за вибором, спецкурси та уроки для щотижневої роботи з обдарованими дітьми. У 2012-2013 н.р. у школі працювали 4 гуртки: «Рідне слово» - керівник Аверченко О.О. (для учнів 3-4 класів); «Цікава математика» - керівник Маслова О.А.(для учнів 3-4 класів); «Правознавець» - керівник Бондажевський П.М. (для учнів 9 класів); «Юний хімік» - керівник Васильєва І.О. (для учнів 8-9 класів).

Готовність учителя до роботи з обдарованими учнями є результатом його цілеспрямованої системної підготовки, згідно з якою зміст підготовки до роботи з обдарованими учнями є складовим елементом змісту підвищення кваліфікації вчителя, містить теоретичну й практичну інформацію, необхідну для здійснення відповідних професійних функцій.

У 2012-2013 навчальному році учні школи брали участь у Всеукраїнських учнівських олімпіадах і виступили із 17 базових дисциплін.

Із 28 заявлених учнів на міський етап олімпіад ^ 4 учнів стали переможцями та посіли призові місця. Це 16% від замовлених.

  • Куц Євгенія Вадимівна – англійська мова – ІІІ місце;

  • Шуриберко Кирило Віталійович – історія рідного краю та економіка – ІІІ місце;

  • Рябов Юрій – фізична культура – ІІ місце.

Психологом закладу Федько Л.Г за допомогою діагностичних методик було скориговано банк обдарованих учнів та дітей з підвищеними здібностями школи та включено до банку «Золота молодь Енергодара», який щороку поповнюється новими іменами. Проводились практичні заняття з учнями спрямовані на формування стресостійкості у період складання іспитів, ЗНО, участі в олімпіадах та конкурсах. Учні, які писали роботи в ЕМАН, взяли участь в міському тренінгу, з метою підвищення психологічної компетенції захисту робіт. Підготовлено методичні рекомендації для вчителів та працівників психологічної служби «Робота з обдарованими учнями», де є рекомендації психолога щодо підтримки обдарованих дітей в період підготовки до екзаменів, олімпіад та здачі ЗНО.

  1. Учителі школи залучають дітей до роботи в Енергодарській Малій Академії наук, де вони займаються науково-дослідницькою роботою. 25 жовтня 2012 року на базі ЕБЛ та ЕЗОШ №4 відбулась ХІІІ міська науково-практична конференція, як І етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких учнівських робіт у 2012-2013 навчальному році.

У конкурсі-захисті взяли участь 4 учнів нашої школи: Копилов Михайло Володимирович, учень 10-А класу (керівник Бондажевський Петро Михайлович), Куц Євгенія, учениця 10-А класу (керівник Гандзюк Жанна Миколаївна), Антонюк Іван, учень 11 класу (керівник Біряк Тетяна Миколаївна), Васильєва Анастасія, учениця 9-А класу (керівник Васильєва Ірина Олександрівна).

Конкурс-захист науково-дослідницьких робіт відбувався за такими напрямками: хімія та біологія (1 робота), екологія та аграрні науки (1 робота), філософія та суспільствознавство (1 робота), мовознавство (1 робота).

Перший етап конкурсу-захисту виявив достатній рівень пошукової та науково-дослідницької роботи учнів. Визначено переможцями 2 учасників. Заохочувальне місце присуджено 1 учневі (Антонюку Івану), їм рекомендовано взяти участь у ІІ (обласному) етапі конкурсу-захисту.

Переможцями I етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт стали учні:

  • Копилов Михайло Володимирович, учень 10-А класу (керівник Бондажевський Петро Михайлович),

  • Куц Євгенія, учениця 10-А класу (керівник Гандзюк Жанна Миколаївна).

У поточному н.р. із 3 учасників, рекомендованих до участі в обласному етапі, тільки 1- Куц Євгенія - в області посіла IV місце.

У конкурсі знавців української мови імені Петра Яцика учениця 3-А класу Войтенко Вероніка (учитель Лаврьонова Ірина Пилипівна) посіла 4 місце у місті серед учнів початкової школи.

Позитивним є те, що як і в минулому навчальному році участь у конкурсах брали і учні початкової школи, що свідчить про своєчасне виявлення здібних дітей вчителями, починаючи з 1 класу.

У ІІ етапі ІІІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу імені Тараса Шевченка учениця 9-А класу Шевченко Каріна посіла ІІІ місце (учитель Гандзюк Жанна Миколаївна), учениця 11 класу Лисенко Вікторія також посіла ІІІ місце (учитель Дмитрюк Наталія Григорівна).

У ІІ (міському) етапі Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості з літератури учениця 11 класу Павленко Лілія посіла ІІІ місце (учитель Дмитрюк Наталія Григорівна).

У 2012-2013 навчальному році учні школи брали участь в інтелектуальних інтерактивних конкурсах:


ПІБ учителя

Інтелектуальні конкурси

К-сть

учнів

Призові

місця

Бабенкова

Лариса

Миколаївна

1. Всеукраїнський конкурс з російськоїмови «Лукоморье»

2

0

2. «Русский медвежонок – языкознание для всех»

7

0

Морозова

Тетяна

Михайлівна

1. Всеукраїнський конкурс з російськоїмови «Лукоморье»

2

0

2. «Русский медвежонок – языкознание для всех»

0

0

Кучеренко

Світлана

Іванівна

1. Всеукраїнський конкурс з російськоїмови «Лукоморье»

1

0




2. «Русский медвежонок – языкознание для всех»

1

0

Гандзюк Жанна Миколаївна

1.Міжнародниймовно-літературний конкурс імені Т.Шевченка

1

1

ІІІ місце

2.XІІІ Міжнародний конкурс ім. П.Яцика

1

0

3.Ми-діти твої, Атомград»

2

2 Лауреати

Назарова Діна Григорівна

1.Всеукраїнська українознавча гра «Соняшник»


1


1

диплом ІІ ступеня Всеукраїнського рівня

2.Міжнародний мовно-літературний конкурс іменіТ.Шевченка

1

0

Бондажевський Петро Михайлович

1.Всеукраїнськийісторичнийінтерактивний конкурс «Лелека»

1


1 золотий сертифікат


2.Всеукраїнська експедиція учнівської молоді

«Моя Батьківщина – Україна»

1

0

Сущенко Вікторія Миколаївна

1. Всеукраїнський інтерактивний конкурс юних суспільствознавців «Кришталева сова»

15

**

2. всеукраїнський історичний інтерактивний конкурс «Лелека»

11


1 золотий та 3 срібних сертифіката


3. «Історик-юніор»

10

10 відмінних результатів

Коропець Ірина Віталіївна

«Гринвіч»


28

8-золотий сертифі-кат,

3-срібний сертифі-кат,

3-бронзовий сертифі-кат

Гущинська Світлана В’ячеславів

на

Міжнароднийматематичний конкурс «Кенгуру»

26

5-6 класи (13 уч.): 1-відмінний рез.,

1 – добрий рез.,

11-учасники;

9-10 кл.(13 уч.):

7-добрий рез.,

5-відмінний рез.,

1-учасник

Шкода Алла Володимирівна

«Бобер»


5

0

Мірошник Лариса Павлівна

1. Всеукраїнськийприродничийінтерактивний конкурс «Колосок-осінній»

9

Золотий колосок-2;

Срібний-2;

5-учасники




2. Обласний конкурс «Історія мого міста Енергодар»

1

ІІІ м.в області




3. Міський етап Всеукраїнського конкурсу «Довкілля»

1

ІІІ м.




4. «Космічні фантазії»

10

0




5. «В об’єктиві натураліста» (обласний етап)

1

**




6. Виставка «Знай і люби свій рідний край»

2


**





7. Обласний конкурс «Молодь тестує якість»

2

**





8. Обласний конкурс «Історія сіл Запорізької області»

1


**





9. Екологічна акція «Годівничка»

25

**

Лаврьонова Ірина Пилипівна

1.Всеукраїнськаукраїнознавчагра «Соняшник»

3

3

1 – диплом ІІ ступеня Всеукраїнського рівня;

1 - диплом ІІІ ступеня Всеукраїнського рівня;

1-диплом І ступеня регіонального рівня




3.XІІІ Міжнародний конкурс ім. П.Яцика

1

0


В 2012-2013 навчальному році активну участь

у шкільній і міській спартакіадах взяли учні ЕЗОШ №4:

1.Плотніков Георгій 11 кл.

2.Гостєв Олег 11 кл.

3.Рябов Юрій 10 Б кл.

4.Федоренко Микита 10 Б кл.

5.Добреля Данило 10 Б кл.

6.Фурсенко Іван 11 кл.

7.Союменко Роман 10 А кл.

8.Павленко Лілія 11 кл.

9.Яроцька Тетяна 11 кл.

10.Трюхан Вікторія 11 кл.

Учасники обласних, міжнародних та міських змагань:

1.Лемешко Данило 8 Б

2.Щеглов Сергій 9 А

3.Гринін Влад 7 А

4.Треняк Влад 7 Б

5.Казаков Данило 5 А

6.Чередниченко Сергій 5 А

7.Чигінцев Георгій 5 А

8.Вялько Андрій 5 А

9.Пулін Влад 8 Б

10.Маркова Юлія 4 А

11.Демченко Катерина 6 А

12.Позігун Олександр 10 А

13.Талан Дмитро 10 Б

Також учні ЕЗОШ №4 є переможцями змагань різного рівня:

Лемешко Данило (8 Б клас) – І місце в Всеукраїнських змаганнях на байдарках і каное;

^ Щеглов Сергій (9 А клас) – І місце в чемпіонаті Запорізької області з боксу та І місце в міжнародному турнірі з боксу;

Гринін Влад, Третяк Віталій ( 7 А клас) – учасники чемпіонату України з боротьби сумо;

Казаков Данило (5 А клас) – І місце в міських змаганнях з плавання;

^ Чередниченко Сергій (5 А клас) – ІІ місце в чемпіонаті області з таїландського боксу;

Вялько Андрій (5 А клас) – І місце в міжнародному турнірі та І, ІІ, ІІІ місця в чемпіонаті області з веслування;

^ Чигінцев Георгій (5 А клас) – І, ІІ місця в міських змаганнях з плавання;

Пулін Влад (8 Б клас) – І, ІІ, ІІІ місця в зимовому кубку ДЮСШ «Запорізької АЕС» серед веслувальників по загальній фізичній підготовці;

^ Маркова Юлія (4 А клас) – ІІ місце в міських змаганнях з гімнастики;

Демченко Катерина (6 А клас) – 26-І місць, 8-ІІ місць, 7-ІІІ місць в чемпіонатах області та національних турнірах з плавання;

^ Позигун Олександр (10 А клас) – 2-ІІ місця, 1-ІІІ місце в чемпіонатах області з боксу;

Талан Дмитро (10 Б клас) – І і ІІ місце в міжнародних турнірах з велотриалу;

^ Федоренко Микита (10 Б клас) – призер чемпіонату області з волейболу;

Ніколаєв Микита (4 Б клас) – призер чемпіонату міста з плавання;

Позняков Данило (4 Б клас) – п’ятиразовий переможець міських і обласних змагань з боксу;

^ Довганьов Артем (4 Б клас) – призер першості міста з таїландського боксу.

Матеріально-технічне поповнення

Протягом навчального року відбувалось поповнення матеріальної бази нашого навчального закладу:

  1. Косметичний ремонт огорожі.

  2. На стадіоні було відремонтовано спортивний майданчик.

  3. Оновлено спортивні споруди.

Для школи було придбано:

  1. Дошка шкільна на 3 робочі поверхні -5 штук на суму 12500 грн.

  2. Спортінвентар - на суму 2000 грн.

  3. Будівельні матеріали - на суму 9650 грн.

  4. Миючі засоби - на суму 4800 грн.

  5. Електротовари – 1745 грн.

  6. Хозтовари - на суму 4000 грн.

  7. Канцтовари - на суму 2900 грн.

За кошти за договором співпраці з ХНЕУ були придбані меблі в навчальний кабінет ( 30 стільців та 15 столів).

Також влітку буде поставлено техніку, яка значно полегшить роботу працівників школи (телевізор - 1шт., принтер - 2шт., ноутбук - 1шт.)

Одним із напрямків роботи керівника навчального закладу є робота зі зверненнями громадян. Протягом року письмових звернень громадян не було, усних звернень зареєстровано 17, всі вони вирішені.

Вважаю, що вагомим критерієм оцінки моєї управлінської діяльності можна вважати сприйняття мене як директора педагогами, учнями, а через них і батьками. Якщо діти пишаються своєю школою, то це означає, що вони пишаються і своїми педагогами. Розумію, що розумно будувати взаємовідносини педагогів, учнів, батьків, можна тільки там, де всі відчувають свою приналежність до найвищої справи на Землі – формування людини. Розумно організоване керівництво повинно, в першу чергу, сприяти залученню кожного члена системи „учні-батьки-вчителі-директор” до вирішення усіх питань навчально-виховного процесу та вселяти в кожного віру і тверду переконаність, що він є активним і відповідальним співучасником цієї системи. Я і надалі буду дотримуватися принципу: «Мої двері відчинені для всіх» Саме такий підхід в роботі дає мені можливість тісно співпрацювати зі всіма вами, батьками, учнями, працівниками школи. Саме так я бачу всіх, знаю всі ваші проблеми і можу сказати, що на сьогодні наша школи – це один великий організм, який злагоджено працює і у разі хвороби якогось органу швидко виліковується. Тому що ми всі єдині і саме в єдності наша сила і важливість.

Дякую всім за увагу!

Схожі:

Доповідь директора езош №4 Воробйової О. Д iconЗатверджено наказом директор езош №6 №28-а від 14. 02. 2011 р. Положення...
Шкільна інформаційна служба (далі Служба) є структурним підрозділом Енергодарської загальноосвітньої школи І-ІІ ст №6( далі по тексту...
Доповідь директора езош №4 Воробйової О. Д iconЗвітна доповідь директора енергодарської загальноосвітньої школи...
Ви можете мріяти, творити, будувати найкраще місце у світі, але, щоб зробити мрію реальністю, потрібні люди”   Волт Дісней
Доповідь директора езош №4 Воробйової О. Д iconПогоджено: Затверджую Голова Ради школи Директор езош №6

Доповідь директора езош №4 Воробйової О. Д iconГрафік роботи комп’ютерного класу езош І-ІІ ступенів №6 в 2012-2013 н р. на ІІ семестр

Доповідь директора езош №4 Воробйової О. Д iconРоль директора школи у формуванні педагогічного клімату”
Теоретичні аспекти визначення ролі директора в педагогічному колективі
Доповідь директора езош №4 Воробйової О. Д icon«Надзвичайні ситуації очима дітей» 1-4 класи ( на уроках малювання)
ДО, пожежної охо­рони, санітарно-епідеміологічної служби та охорони праці езош №6
Доповідь директора езош №4 Воробйової О. Д iconІнструкція № -оп для заступника директора
Перед призначенням на роботу І періодично, один раз на рік, заступник директора закладу освіти повинен проходити медичний огляд
Доповідь директора езош №4 Воробйової О. Д iconЗаступника директора школи
Дана посадова інструкція розроблена на основі тарифно-кваліфікаційної характеристики заступника директора навчального закладу
Доповідь директора езош №4 Воробйової О. Д iconІнструкція № О. П. Для заступника директора з навчально-виховної роботи
Перед призначенням на роботу І періодично, один раз на рік, заступник директора закладу освіти повинен проходити медичний огляд
Доповідь директора езош №4 Воробйової О. Д iconЗаступника директора школи з навчально-виховної роботи
Дана посадова інструкція розроблена на основі тарифно-кваліфі­каційної характеристики заступника директора навчального закладу
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка