Скачати 0.72 Mb.
|
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИДВНЗ „КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ВАДИМА ГЕТЬМАНА”КАФЕДРА УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИЗАТВЕРДЖЕНО: Проректор з науково- педагогічної роботи __________ Колот А. М. “__” ______ 2010 р. Методичні матеріали щодо змісту та організації самостійної роботи студентів, поточного й підсумкового контролю їхніх знань з нормативної дисципліни “Українська словесність”, вибіркових дисциплін «Культура наукової мови» та «Мовна модель сучасного інформаційного простору» Декан факультету міжнародної економіки і менеджменту _________________________ Д.Г.Лук′яненко Завідувач кафедри _________________________ Л.С. Козловська Київ 2010 Університетська освіта має на меті виховання не просто фахівця, а перш за все людини з науковим мисленням. Тому завданням „Українська словесність” є формування високої мовної компетенції в науковому спілкуванні, що інтегрує національний, культурний, психологічний компоненти. Програма має на меті: удосконалити гуманітарні знання студентів економічного вищого навчального закладу, підвищити загальнокультурний, інтелектуальний та естетичний рівень майбутніх економістів на основі засвоєння визначних здобутків української літератури, сформувати високий рівень мовної компетенції майбутнього фахівця у професійній і науковій сферах комунікації, розширити межі суто професійної комунікації, сформувати стійкий інтерес до української художньої літератури та літературної мови як основи націоцентричного світогляду. З метою підвищення рівня знань студентів з курсу “Українська словесність” та систематизації засвоєного матеріалу передбачено читання лекцій, проведення семінарських та практичних занять, виконання завдань для самостійного опрацювання, індивідуальних завдань, різні види контролю. 1.Перелік питань, що охоплюють зміст робочої програми
III. Порядок організації самостійної та індивідуально-консультативної роботи, поточного та підсумкового оцінювання знань студентів з дисципліни «Українська словесність» ^ 3.1.1. Мета поточного контролю Поточний контроль знань має на меті виявити якісний рівень навчального процесу та його результатів у міжсесійний період, під час аудиторних (лекцій, семінарських, практичних занять) та індивідуальних занять, перевірки самостійно виконаних студентами індивідуальних завдань, передбачених навчальною програмою дисципліни. Поточний контроль знань студентів має діапазон оцінювання 80 до 0 балів за такою схемою:
Роботу студентів оцінюють на семінарських та практичних заняттях, під час дискусій, мозкового штурму, роботи в міні-групах тощо. Велике значення має якість виконання контрольних зрізів у формі експрес-опитування, експрес- або тест-контролю, підготовка та презентація сучасних фахових словників та новинок сучасної української художньої літератури та ін. Рівень знань студентів під час роботи на семінарських заняттях оцінюють у діапазоні від 0 до 30 балів. Обов’язковим завданням для студентів є виконання модульної контрольної роботи, яка є видом проміжково-модульного контролю знань, та охоплює основні питання теоретичного курсу, виявляє практичні вміння та навики, здобуті студентом під час вивчення курсу. Модуль проводять за графіком на передостанньому занятті й оцінюють у діапазоні 20—16—12—0 балів. Завдання к/р містять як теоретичні питання, так і практичні завдання різного рівня складності. Самостійна робота студентів полягає в:
З урахуванням змісту, мети та основних завдань, самостійна робота студента має такі різновиди: самостійна підготовка до аудиторних занять, підготовка та захист рефератів; підготовка конспектів питань для самостійного опрацювання; опрацювання лексичного матеріалу; підготовка презентацій; виконання творчих завдань та науково-дослідна робота (підготовка до проблемних дискусій, парламентських слухань, участь у наукових студентських конференціях, олімпіадах, конкурсах, наукова робота студентів у науковому гуртку та літературній студії кафедри). Важливим складником самостійної роботи студента, що сприяє налагодженню повноцінного діалогу між студентом та викладачем, є індивідуальні завдання. Їх вмотивоване використання в навчальному процесі сприяє якісному закріпленню на практиці отриманих теоретичних знань з курсу, визначенню ступеня, обсягів вивченого. Такі завдання виконують навчально-контрольну, тренувальну, коригувальну функції, у комплексі з іншими навчальними засобами сприяють утвердженню диференційного підходу до кожного студента, індивідуалізації навчання (орфографічні тренінги, підготовка рефератів, лексичні та граматичні завдання тощо). Науково-дослідна робота студента полягає перш за все в участі в роботі наукового гуртка кафедри, який об′єднує зацікавлених мовно-літературною проблематикою, підготовці матеріалів, обговоренні на засіданнях, підготовці доповідей для участі в наукових студентських конференціях, олімпіадах, семінарах тощо. Творча діяльність студента, враховуючи гуманітарну специфіку кафедри, охоплює участь у літературній студії та виховних заходах кафедри, онлайновий діалог з викладачами на сайті кафедри, де представлено творчі доробки студентів тощо. ^ Поточний контроль здійснюють під час проведення семінарських, практичних та самостійних (індивідуальних) заняттях. Основними формами поточного контролю з дисципліни є проведення семінарів-дискусій, парламентських слухань, активність роботи в міні-групах, презентація, колоквіум, а також експрес-опитування, експрес-контроль, тест-контроль, модульний контроль. Під час проведення аудиторних занять враховують регулярну й активну роботу студента, що виявляє певний рівень знань теоретичного та практичного матеріалу. Відповідь студента повинна бути самостійною, повною, чіткою, демонструвати творчий підхід до опрацювання матеріалу програми. ^ Об’єкти поточного контролю Об’єктами поточного контролю знань студентів є такі види їхньої навчальної діяльності:
Матеріали для різних видів поточного контролю складено з урахуванням необхідного мінімуму знань, що його повинен засвоїти студент з відповідних тем; самостійність виконання завдань кожним студентом забезпечує багатоваріантність; зважаючи на значні обсяги теоретичного і практичного матеріалу для опанування, поточні види контролю складено так, щоб поступово підготувати студента до підсумкової контрольної роботи. |
![]() | Міністерство освіти І науки України Київський національний економічних... Міністерство освіти І науки України Київський національний економічних університет | ![]() | Двнз «Київський національний економічний університет імені Вадима... Порядок поточного та підсумкового оцінювання знань студентів денної форми навчання |
![]() | Двнз «київський національний економічний унiверситет імені вадима гетьмана» юридичний факультет ... | ![]() | Київський національний економічний університет імені Вадима гетьмана... Сутність понять: “державне втручання в економіку”, “державне управління економікою” та “економічна політика держави” |
![]() | Менеджмент Міністерство освіти І науки україни київський національний економічний університет | ![]() | Державний вищий навчальний заклад «київський національний економічний... Методичні матеріали щодо змісту та організації самостійної роботи студентів, поточного І підсумкового контролю їх знань |
![]() | Основні проблеми формування середнього класу в Україні Л. щетініна, кандидат економічних наук Київський національний економічний університет імені Вадимо Гетьмана | ![]() | «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»... Медіація (примирення) новела кримінального права та кримінального процесу україни |
![]() | Державний вищий навчальний заклад «київський національний економічний... Методичні матеріали підготовлені у відповідності з «Положенням про організацію самостійної та індивідуально-консультативної роботи... | ![]() | Міністерство освіти І науки, молоді та спорту україни київський національний... Фао продовольча І сільськогосподарська організація ООН (Food and Agriculture Organization) |