Скачати 123.03 Kb.
|
Методичне об’єднання вчителів світової літератури, російської мови та художньої культури - нараховує 4 особи: Мельник Т.О. – заступник директора з виховної роботи, вчитель російської мови; Симонова В.П. – вчитель російської мови та світової літератури, керівник міського об’єднання вчителів світової літератури; Шевченко Т.Р. – вчитель російської мови та світової літератури; Турчина С.Л. – вчитель російської мови, світової літератури та художньої культури. Голова ШМО – Турчина Світлана Леонідівна, секретар – Шевченко Т.Р. З них вищу категорію мають усі четверо вчителів, звання „старший учитель” – двоє. Такий якісний склад учителів забезпечує викладання російської мови, світової літератури та художньої культури на належному рівні, дає можливість реалізувати шкільну науково-методичну проблему. ^ «Вдосконалення методики використання сучасних інформаційних та освітніх технологій з метою створення необхідних умов для формування ключових компетентностей учнів». У 2012/13 н.р. вчителі працюють з таким тижневим навантаженням: Шевченко Т.Р. – 5-А, 5-Б; 8-А, 8-Б; 9-А, 9-Б( 12 год.) Мельник Т.О. – 10-А, 10-Б; 6-А, 6-Б; 7,8-А.8-Б ( 11,5 год.) Симонова В.П. – 5-А,5-Б; 7; 10-А, 10-Б; 11-А,11-Б,11-В( 17 год.) Турчина С.Л. – 6-А, 6-Б; 9-А,9-Б; 10-А,10-Б; 11-А,11-Б,11-В( 15,5 год.) Робота вчителів МО над методичними проблемами: Мельник Тетяна Олексіївна працює над науково-методичною проблемою: «Впровадження інформаційно-комунікативних технологій в практику роботи вчителя російської мови». ^ працює над науково-методичною проблемою: «Підвищення грамотності письма і культури мовлення учнів на уроках російської мови». «Виховання кращих людських якостей школярів на уроках світової літератури». ^ працює над науково-методичною проблемою: «Розвиток духовності особистості засобами мистецтва слова». «Створення ситуації успіху на уроках російської мови». ^ працює над науково-методичною проблемою: «Урок світової літератури як синтез мистецтв». «Завдання для перевірки мовних знань з російської мови для шкіл з українською мовою навчання». Результативність роботи членів МО ( публікації на освітніх сайтах) ^ Мельник Т.О. Чтение в лицах. Основная мысль текста. Устное высказывание. Письменные впечатления от прочитанного. Урок із російської мови для 6 класу. (Рос. мова)Розробка уроку в 6 класі на заявлену тему, мета якого - актуалізувати знання учнів; удосконалювати розвиток усної та писемної мови; викликати інтерес до творчості І. Пивоварової; удосконалювати діяльність учнів, спрямовану на оволодіння засобами збагачення мови.^1. Російський балет. Видатні композитори та виконавці. Урок з художньої культури для 11 класуРозробка уроку зарубіжної художньої культури на заявлену тему в 11 класі. Мета - познайомити учнів із поняттями до теми, видатними композиторами та виконавцями російського балету та їх кращими творами; розвивати навички пошукової роботи учнів, виховувати в них почуття прекрасного.^Розробка уроку художньої культури України в 10 класі на заявлену тему. Мета - познайомити учнів із театральною культурою ХІХ століття, зокрема з театром українських корифеїв; розглянути творчість Марії Заньковецької; ознайомити з роботою першого стаціонарного українського театру.^Розробка уроку вивчення нового матеріалу на заявлену тему з медіапрезентацією (додається), мета - познайомити учнів із своєрідністю мистецтва Індії, особливостями культури; виховувати естетичний смак, толерантне ставлення до представників різних культур^Завдання для контролю знань із художньої культури для 10-11 класуАвторські завдання для контролю знань для учнів 10 і 11 класів за розділами, що вивчаються, складені так, щоб учень зміг показати різний рівень володіння предметом: від репродуктивних до творчих завдань.^Рубрика : Авторський урок ( Уроки Світлани Турчиної)1. Урок за твором Райнера Марія Рільке «Пісня про Правду» (7 клас) 2. Семінарське заняття зі світової літератури за романом А.Камю «Чума» ( 11 клас). 3. Символізм та імпресіонізм у малярстві ( творчий проект) У даній роботі висвітлені поняття «символізм», «імпресіонізм», «постімпресіонізм»,«неоімпресіонізм» у образотворчому мистецтві та показано їхній вплив на розвиток як української, так і світової літератури. 4. Нерозривний зв'язок Миколи Гоголя з мистецтвом ( 7 клас) 5. Великий українець Микола Гоголь ( 7 клас) 6. Стаття «Урок світової літератури як синтез мистецтв». Дана стаття розкриває механізми роботи з теми "Урок світової літератури як синтез мистецтв", допомагає зорієнтуватися у даній проблемі, сприяє розвитку творчості учителя. Користуючись положеннями, даними у статті, можна інтенсифікувати свій урок, зробити його більш творчим, а це, у свою чергу, сприятиме творчості учнів. ^ 8. Система уроков по изучению романа Ф.М.Достоевского «Преступление и наказание»(10 класс).Публікація на сайті "Записник сучасного вчителя" Адреса сайту: http://notatka.at.ua) Адміністратор сайту http://notatka.at.ua Кодола В.І. презентації до уроку художньої культури у 10 класі за темою: "Палацово-паркові комплекси України". Публікації на сайті Славутицького міського методичного центру: Симонова В.П. Життєвий і творчий шлях Льва Толстого. Філософського-етичні й творчі пошуки письменника, його громадська діяльність. / В.П.Симонова. - Славутич: ЗОШ №3, 2011. - 10 с. ^ Шевченко Т.Р. А.П. Чехов. Оповідання « Хамелеон». Висміювання підлабузництва, самоприниження, чиношанування у творі: конспект уроку у 6 класі /Т.Р.Шевченко. Славутич: ЗОШ № 3, 2011. - 5 с. ^ . Шолом-Алейхем. Оповідання «Хлопчик Мотл». Змалювання драматичної долі головного героя, національний колорит та пафос людяності у творі: конспект уроку позакласного читання у 8 класі /Т.Р.Шевченко. Славутич: ЗОШ № 3, 2011. - 4 с. Турчина С.Л. Світова література в контексті творів інших видів мистецтва / Турчина С.Л. - Славутич: ЗОШ № 3.- 2012.-6 с. Турчина С.Л. Розвиток європейської прози на межі ХІХ – ХХ ст. 10 клас: конспекти уроків "Оскар Вайльд – Принц Парадокс та його роман "Портрет Доріана Грея"; "То що ж таке краса, й чому її обожествляють люди?» Турчина С.Л. Гадоєва А.А. „Знов білим цвітом вкрилися сади, І знов приходить свято Перемоги...” /А.А.Гадоєва, С.Л.Турчина - Славутич: ЗОШ № 3, 2011. - 5 с. ^ Турчина С.Л. Устойчивые сочетания слов – фразеологизмы: конспект урокa / С.Л. Турчина . - Славутич: ЗОШ №3, 2010. - 9с. ^ У грудні 2010 року газети «Зарубіжна література» та «Українська мова та література» видавництва «Шкільний світ» спільно з Центром дослідження літератури для дітей та юнацтва запросили вчителів літератури до участі у ^ письменників. Усього надійшло 79 учнівських творів. Лауреати конкурсу від міста Славутич: 1. Єроміна Олександра 7 клас Турчина Світлана Леонідівна Славутицька ЗОШ № 3, Київська обл. Е.Б.Вайт «Павутиння Шарлоти» 2. Проскурнича Наталія 7 клас Турчина Світлана Леонідівна Славутицька ЗОШ № 3, Київська обл. Е.Портер «Поліанна» 3. Сергієнко Тетяна 7 клас Турчина Світлана Леонідівна Славутицька ЗОШ № 3, Київська обл. С.Майєр «Сутінки» 4. Шепіда Анастасія 7 клас Турчина Світлана Леонідівна Славутицька ЗОШ № 3, Київська обл. А.Чуріна «Життя маленької гімназистки 5. Шинкарук Юлія 7 клас Турчина Світлана Леонідівна Славутицька ЗОШ № 3, Київська обл. М.Вітчер «Ніна, дівчинка планети Шостого Місяця». 6. Щегольнова Юлія 7 клас Турчина Світлана Леонідівна Славутицька ЗОШ № 3, Київська обл. Р.Д.Бредбері «Усмішка» Результативність участі у конкурсах професійної майстерності Методична розробка Турчиної С.Л. "Завдання для здійснення контролю знань учнів з мовних тем на уроках російської мови для шкіл з українською мовою навчання”. 2010 рік – диплом І ступеня на міській педагогічній виставці "Освіта Славутича-2010”. Схвалена науково-методичною радою Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів та занесена до Анотованого каталогу обласної виставки "Освіта Київщини”. Методична розробка ^ "Урок світової літератури як синтез мистецтв”. 2011 рік – Участь у обласному етапі Всеукраїнського конкурсу "Учитель року-2011” у номінації "Світова література”. Результат – диплом лауреата, диплом переможця культурно-мистецької програми "Славутичанин року” у номінації "Працівник загальноосвітніх навчальних закладів”.
^ У 2012-2013 навчальному році започатковано проведення конкурсу "Учитель року" з номінації "Російська мова". Про участь у конкурсі заявили 19 учителів російської мови, переможців I туру. На першому етапі II (обласного) туру учасники конкурсу у письмовій формі давали відповіді на тестові завдання з російської мови та методики викладання предмета. Конкурсанти також виконували домашнє завдання: готували майстер-клас "Я роблю це так", під час проведення якого демонстрували свої творчі знахідки, цікаві форми роботи, ефективні методи навчання російської мови. Наступне випробовування передбачало варіанти вирішення вчителями психолого-педагогічних ситуацій, які досить часто спостерігаються у повсякденній роботі педагогів. Учасники конкурсу продемонстрували високий рівень педагогічної майстерності, гарні знання предмета і методики викладання, а також уміння швидко орієнтуватися при вирішенні психолого-педагогічних ситуацій. Симонова Валентина Павлівна взяла участь у обласному етапі конкурсу та показала достойний результат. Витяг з протоколу проведення ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін у 2012-2013 навчальному році Світова література (7, 8, 9, 10, 11 класи )
Список переможців І етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України у 2012-2013 навчальному році
|
![]() | Про педагогічну та методичну діяльність Саме такою особистістю є вчитель світової літератури Досужа Юлія Миколаївна. Вчитель має вищу освіту, закінчила Криворізький педагогічний... | ![]() | Методичні рекомендації щодо викладання світової літератури в 2012-2013 н р Ммк (рмк), учителям світової літератури опрацювати лист Міністерства освіти І науки, молоді та спорту України №1/9-426 від 01. 06.... |
![]() | Головною метою вивчення світової літератури у загальноосвітніх навчальних... Аналіз та інтерпретація літературного твору мають спиратися на ґрунтовне знання тексту, докладний розгляд ключових епізодів, доречне... | ![]() | Тема. Колискова в долі людини (за творами світової літератури) Мета: прилучити учнів до надбань світової лірики – родинно-побутових пісень, зокрема колискових |
![]() | Методичні рекомендації щодо вивчення світової літератури в знз у 2013-2014 навчальному році Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені М. В. Остроградського направляє методичні рекомендації щодо... | ![]() | Склад районного методичного об’єднання вчителів російської мови,... |
![]() | Анотація на роботу Довгань Людмили Іванівни Анотація на роботу Довгань Людмили Іванівни, учителя російської мови та світової літератури, спеціаліста вищої категорії, старшого... | ![]() | Д філол н., проф., зав кафедри світової літератури Полтавського національного... С. П. Фоміна, зав навчально-методичного кабінету світової літератури та російської мови Кіровоградського оіппо імені В. Сухомлинського... |
![]() | Урок світової літератури у 6 класі Тема уроку: Сильний людський характер... Які його «Північні оповідання» вам відомі? («Поклик предків», «Біле Ікло», «Син Вовка», «Дочка снігів», «Жага до життя») | ![]() | Урок зі світової літератури у 11 класі на тему «Тисяча журавлів» Мета уроку: зацікавити учнів особистістю японського письменника Я. Кавабата, познайомити із його життєвим та творчим шляхом; розвивати... |