«Урок світової літератури як синтез мистецтв»




Скачати 123.03 Kb.
Назва«Урок світової літератури як синтез мистецтв»
Дата конвертації20.07.2013
Розмір123.03 Kb.
ТипУрок
uchni.com.ua > Література > Урок
Методичне об’єднання вчителів світової літератури, російської мови та художньої культури - нараховує 4 особи:
Мельник Т.О. – заступник директора з виховної роботи, вчитель російської мови; Симонова В.П. – вчитель російської мови та світової літератури, керівник міського об’єднання вчителів світової літератури;

Шевченко Т.Р. – вчитель російської мови та світової літератури;

Турчина С.Л. – вчитель російської мови, світової літератури та художньої культури.

Голова ШМО – Турчина Світлана Леонідівна, секретар – Шевченко Т.Р.
З них вищу категорію мають усі четверо вчителів, звання „старший учитель” – двоє.
Такий якісний склад учителів забезпечує викладання російської мови, світової літератури та художньої культури на належному рівні, дає можливість реалізувати шкільну науково-методичну проблему.


^ Науково-методично проблема методичного об’єднання :
«Вдосконалення методики використання сучасних інформаційних та освітніх технологій з метою створення необхідних умов для формування ключових компетентностей учнів».

У 2012/13 н.р. вчителі працюють з таким тижневим навантаженням:

Шевченко Т.Р. – 5-А, 5-Б; 8-А, 8-Б; 9-А, 9-Б( 12 год.)

Мельник Т.О. – 10-А, 10-Б; 6-А, 6-Б; 7,8-А.8-Б ( 11,5 год.)

Симонова В.П. – 5-А,5-Б; 7; 10-А, 10-Б; 11-А,11-Б,11-В( 17 год.)

Турчина С.Л. – 6-А, 6-Б; 9-А,9-Б; 10-А,10-Б; 11-А,11-Б,11-В( 15,5 год.)

Робота вчителів МО над методичними проблемами:

Мельник Тетяна Олексіївна працює над науково-методичною проблемою:

«Впровадження інформаційно-комунікативних технологій в практику роботи вчителя російської мови».
^ Шевченко Таміла Родіонівна працює над науково-методичною проблемою:

«Підвищення грамотності письма і культури мовлення учнів на уроках російської мови».

«Виховання кращих людських якостей школярів на уроках світової літератури».
^ Симонова Валентина Павлівна працює над науково-методичною проблемою:

«Розвиток духовності особистості засобами мистецтва слова».

«Створення ситуації успіху на уроках російської мови».
^ Турчина Світлана Леонідівна працює над науково-методичною проблемою:

«Урок світової літератури як синтез мистецтв».

«Завдання для перевірки мовних знань з російської мови для шкіл з українською мовою навчання».

Результативність роботи членів МО

( публікації на освітніх сайтах)

^

Публікації на сайті osvita.ua в рубриці « Форум педагогічних ідей "УРОК"

Адреса в Інтернеті: http://osvita.ua/publishing/urok/

Мельник Т.О. Чтение в лицах. Основная мысль текста. Устное высказывание. Письменные впечатления от прочитанного. Урок із російської мови для 6 класу. (Рос. мова)

Розробка уроку в 6 класі на заявлену тему, мета якого - актуалізувати знання учнів; удосконалювати розвиток усної та писемної мови; викликати інтерес до творчості І. Пивоварової; удосконалювати діяльність учнів, спрямовану на оволодіння засобами збагачення мови.

^

Турчина С.Л.

Публікації на сайті osvita.ua в рубриці « Форум педагогічних ідей "УРОК"

1. Російський балет. Видатні композитори та виконавці. Урок з художньої культури для 11 класу

Розробка уроку зарубіжної художньої культури на заявлену тему в 11 класі. Мета - познайомити учнів із поняттями до теми, видатними композиторами та виконавцями російського балету та їх кращими творами; розвивати навички пошукової роботи учнів, виховувати в них почуття прекрасного.

^

2. Театральна культура України ХІХ століття. Урок з художньої культури для 10 класу

Розробка уроку художньої культури України в 10 класі на заявлену тему. Мета - познайомити учнів із театральною культурою ХІХ століття, зокрема з театром українських корифеїв; розглянути творчість Марії Заньковецької; ознайомити з роботою першого стаціонарного українського театру.

^

3. Культура та мистецтво Індії. Урок з художньої культури для 11 класу

Розробка уроку вивчення нового матеріалу на заявлену тему з медіапрезентацією (додається), мета - познайомити учнів із своєрідністю мистецтва Індії, особливостями культури; виховувати естетичний смак, толерантне ставлення до представників різних культур

^

4. Рубрика: Методика та технологія.

Адреса в Інтернеті: http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/27140

Завдання для контролю знань із художньої культури для 10-11 класу

Авторські завдання для контролю знань для учнів 10 і 11 класів за розділами, що вивчаються, складені так, щоб учень зміг показати різний рівень володіння предметом: від репродуктивних до творчих завдань.

^

Публікації на сайті журналу «Зарубіжна література в школах України»

Адреса в Інтернеті: http://zl.kiev.ua/

Рубрика : Авторський урок ( Уроки Світлани Турчиної)


1. Урок за твором Райнера Марія Рільке «Пісня про Правду» (7 клас)
2. Семінарське заняття зі світової літератури за романом А.Камю «Чума» ( 11 клас).
3. Символізм та імпресіонізм у малярстві ( творчий проект)

У  даній роботі висвітлені поняття «символізм», «імпресіонізм», «постімпресіонізм»,«неоімпресіонізм» у образотворчому мистецтві та показано їхній вплив на розвиток як української, так і світової літератури.
4. Нерозривний зв'язок Миколи Гоголя з мистецтвом ( 7 клас)
5. Великий українець Микола Гоголь ( 7 клас)

6. Стаття «Урок світової літератури як синтез мистецтв».

Дана стаття розкриває механізми роботи з теми "Урок світової літератури як синтез мистецтв", допомагає зорієнтуватися у даній проблемі, сприяє розвитку творчості учителя. Користуючись положеннями, даними у статті, можна інтенсифікувати свій урок, зробити його більш творчим, а це, у свою чергу, сприятиме творчості учнів.
^

7.Урок-концерт за творчістю Марини Цвєтаєвої (урок додаткового читання,11 клас)

8. Система уроков по изучению романа Ф.М.Достоевского «Преступление и наказание»(10 класс).


Публікація на сайті "Записник сучасного вчителя"  Адреса сайту: http://notatka.at.ua) Адміністратор сайту http://notatka.at.ua Кодола В.І.

 презентації до уроку художньої культури у 10 класі за темою: "Палацово-паркові комплекси України".


Публікації на сайті Славутицького міського методичного центру:

Симонова В.П. Життєвий і творчий шлях Льва Толстого. Філософського-етичні й творчі пошуки письменника, його громадська діяльність. / В.П.Симонова. - Славутич: ЗОШ №3, 2011. - 10 с.



^ Симонова В.П. Омар Хаям - видатний представник персько-таджицької літератури / В.П.СимоноваСлавутич: ЗОШ №3, 2011. - 9с.



Шевченко Т.Р. А.П. Чехов. Оповідання « Хамелеон». Висміювання підлабузництва, самоприниження, чиношанування у творі: конспект уроку у 6 класі /Т.Р.Шевченко. Славутич: ЗОШ № 3, 2011. - 5 с.




^ Шевченко Т.Р. Шолом-Алейхем. Оповідання «Хлопчик Мотл». Змалювання драматичної долі головного героя, національний колорит та пафос людяності у творі: конспект уроку позакласного читання у 8 класі /Т.Р.Шевченко. Славутич: ЗОШ № 3, 2011. - 4 с.

Турчина С.Л. Світова література в контексті творів інших видів мистецтва / Турчина С.Л. - Славутич: ЗОШ № 3.- 2012.-6 с.

Турчина С.Л. Розвиток європейської прози на межі ХІХ – ХХ ст. 10 клас: конспекти уроків "Оскар Вайльд – Принц Парадокс та його роман "Портрет Доріана Грея"; "То що ж таке краса, й чому її обожествляють люди?»
Турчина С.Л. Гадоєва А.А. „Знов білим цвітом вкрилися сади, І знов приходить свято Перемоги...” /А.А.Гадоєва, С.Л.Турчина - Славутич: ЗОШ № 3, 2011. - 5 с.

^ Турчина С.Л. Буквы и, ы после ц. Их произношение и написание: конспект урокa.5класс / С.Л. Турчина. - Славутич: ЗОШ №3, 2010. - 4с



Турчина С.Л. Устойчивые сочетания слов – фразеологизмы: конспект урокa / С.Л. Турчина . - Славутич: ЗОШ №3, 2010. - 9с.

^

Результативність участі у конкурсах учнівської творчості

Результати конкурсу «Дитина читає — Україна процвітає» (зарубіжна література)


У грудні 2010 року газети «Зарубіжна література» та «Українська мова та література» видавництва «Шкільний світ» спільно з Центром дослідження літератури для

дітей та юнацтва запросили вчителів літератури до участі у ^ Всеукраїнському конкурсі «Дитина читає — Україна процвітає» за творами сучасних

письменників. Усього надійшло 79 учнівських творів.

Лауреати конкурсу від міста Славутич:

1. Єроміна Олександра 7 клас Турчина Світлана Леонідівна Славутицька ЗОШ № 3, Київська обл. Е.Б.Вайт «Павутиння Шарлоти»

2. Проскурнича Наталія 7 клас Турчина Світлана Леонідівна Славутицька ЗОШ № 3, Київська обл. Е.Портер «Поліанна»

3. Сергієнко Тетяна 7 клас Турчина Світлана Леонідівна Славутицька ЗОШ № 3, Київська обл. С.Майєр «Сутінки»

4. Шепіда Анастасія 7 клас Турчина Світлана Леонідівна Славутицька ЗОШ № 3, Київська обл. А.Чуріна «Життя маленької гімназистки

5. Шинкарук Юлія 7 клас Турчина Світлана Леонідівна Славутицька ЗОШ № 3, Київська обл. М.Вітчер «Ніна, дівчинка планети Шостого Місяця».


6. Щегольнова Юлія 7 клас Турчина Світлана Леонідівна Славутицька ЗОШ № 3, Київська обл. Р.Д.Бредбері «Усмішка»


Результативність участі у конкурсах професійної майстерності


Методична розробка Турчиної С.Л. "Завдання для здійснення контролю знань учнів з мовних тем на уроках російської мови для шкіл з українською мовою навчання”.

    2010 рік – диплом І ступеня на міській педагогічній виставці "Освіта Славутича-2010”.

    Схвалена науково-методичною радою Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів та занесена до Анотованого каталогу обласної виставки "Освіта Київщини”.

Методична розробка ^ Турчиної С.Л. "Урок світової літератури як синтез мистецтв”.

    2011 рік – Участь у обласному етапі Всеукраїнського конкурсу "Учитель року-2011” у номінації "Світова література”.

    Результат – диплом лауреата, диплом переможця культурно-мистецької програми "Славутичанин року” у номінації "Працівник загальноосвітніх навчальних закладів”.

26 грудня 2012 року підведені підсумки І (міського) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2013»

На виконання наказів Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 24.10.2012 № 1143 «Про проведення всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2013», головного управління освіти і науки Київської обласної державної адміністрації від 14.09.2012 № 276 «Про проведення першого та другого турів Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2013», відділу освіти виконавчого комітету Славутицької міської ради від 08.10.2013 № 135 «Про проведення першого та другого турів Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2013» протягом листопада – грудня відбувся І (міський) тур Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2013». Відповідно до рішення журі та оргкомітету конкурсу, наказу відділу освіти від 26.12.2012 № 64 «Про підсумки І туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2013» в обласному турі конкурсу візьмуть участь переможці міського туру:

у номінації «Російська мова»Симонова Валентина Павлівна, вчитель російської мови загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3.


^ 30січня 2013 року на базі КОІПОПК відбувся І етап ІІ (обласного)  туру Всеукраїнського конкурсу “Учитель року – 2013” з номінації "Російська мова".

У 2012-2013 навчальному році започатковано проведення конкурсу "Учитель року" з номінації "Російська мова".

Про участь у  конкурсі заявили 19  учителів російської мови, переможців  I туру. На першому етапі II (обласного) туру  учасники конкурсу  у письмовій формі давали відповіді на тестові завдання з російської мови та методики викладання предмета. Конкурсанти також виконували домашнє завдання: готували   майстер-клас "Я роблю це так", під час проведення якого демонстрували свої творчі знахідки, цікаві форми роботи, ефективні методи навчання російської мови. Наступне випробовування передбачало варіанти вирішення вчителями психолого-педагогічних ситуацій, які досить часто спостерігаються у повсякденній роботі педагогів. Учасники конкурсу продемонстрували високий рівень педагогічної майстерності, гарні знання предмета і методики викладання, а також уміння швидко орієнтуватися при вирішенні психолого-педагогічних ситуацій.

Симонова Валентина Павлівна взяла участь у обласному етапі конкурсу та показала достойний результат.


Витяг з протоколу

проведення ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад

з базових дисциплін у 2012-2013 навчальному році

Світова література (7, 8, 9, 10, 11 класи )



П.І.Б.

Заклад

Клас

П.І.Б. вчителя

Місце

7 клас



ХАВРУСЬ Анна Вікторівна

ЗОШ № 3

11-Б

Симонова

Валентина Павлівна

ІІ



ФЕДОРОВИЧ

Катерина Сергіївна

ЗОШ № 3

8-Б

Шевченко

Таміла Родіонівна

ІІІ



ВИШНЕВЕЦЬКА

Анастасія Олександрівна

ЗОШ № 3

7

Симонова Валентина Павлівна

ІІ



НАВОЗЕНКО

Анна Андріївна

ЗОШ № 3

11-Б

Симонова

Валентина Павлівна

ІІІ



Список переможців І етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт

учнів-членів МАН України у 2012-2013 навчальному році


Відділення: літературознавства, фольклористики та мистецтвознавства



ПІБ учня

Район, місто

Базова дисципліна

Клас

Назва навчального закладу

Тема роботи

Науковий керівник




Секція: Світова література

1

Хаврусь Анна Вікторівна

м.Славутич

Світова література

11

Славутицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3

Трансформація особистості через призму суспільних відносин у творах світової літератури

Симонова Валентина Павлівна

Схожі:

«Урок світової літератури як синтез мистецтв» iconПро педагогічну та методичну діяльність
Саме такою особистістю є вчитель світової літератури Досужа Юлія Миколаївна. Вчитель має вищу освіту, закінчила Криворізький педагогічний...
«Урок світової літератури як синтез мистецтв» iconМетодичні рекомендації щодо викладання світової літератури в 2012-2013 н р
Ммк (рмк), учителям світової літератури опрацювати лист Міністерства освіти І науки, молоді та спорту України №1/9-426 від 01. 06....
«Урок світової літератури як синтез мистецтв» iconГоловною метою вивчення світової літератури у загальноосвітніх навчальних...
Аналіз та інтерпретація літературного твору мають спиратися на ґрунтовне знання тексту, докладний розгляд ключових епізодів, доречне...
«Урок світової літератури як синтез мистецтв» iconТема. Колискова в долі людини (за творами світової літератури)
Мета: прилучити учнів до надбань світової лірики – родинно-побутових пісень, зокрема колискових
«Урок світової літератури як синтез мистецтв» iconМетодичні рекомендації щодо вивчення світової літератури в знз у 2013-2014 навчальному році
Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені М. В. Остроградського направляє методичні рекомендації щодо...
«Урок світової літератури як синтез мистецтв» iconСклад районного методичного об’єднання вчителів російської мови,...

«Урок світової літератури як синтез мистецтв» iconАнотація на роботу Довгань Людмили Іванівни
Анотація на роботу Довгань Людмили Іванівни, учителя російської мови та світової літератури, спеціаліста вищої категорії, старшого...
«Урок світової літератури як синтез мистецтв» iconД філол н., проф., зав кафедри світової літератури Полтавського національного...
С. П. Фоміна, зав навчально-методичного кабінету світової літератури та російської мови Кіровоградського оіппо імені В. Сухомлинського...
«Урок світової літератури як синтез мистецтв» iconУрок світової літератури у 6 класі Тема уроку: Сильний людський характер...
Які його «Північні оповідання» вам відомі? («Поклик предків», «Біле Ікло», «Син Вовка», «Дочка снігів», «Жага до життя»)
«Урок світової літератури як синтез мистецтв» iconУрок зі світової літератури у 11 класі на тему «Тисяча журавлів»
Мета уроку: зацікавити учнів особистістю японського письменника Я. Кавабата, познайомити із його життєвим та творчим шляхом; розвивати...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка