І. Основні завдання та зміст роботи кабінету зарубіжної літератури




Скачати 85.72 Kb.
НазваІ. Основні завдання та зміст роботи кабінету зарубіжної літератури
Дата конвертації18.03.2013
Розмір85.72 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Література > Документы
І. Основні завдання та зміст роботи кабінету зарубіжної літератури.c:\users\ник\desktop\гурток\p2210022.jpg

Кабінет зарубіжної літератури – це спеціально обладнане приміщення Ладижинської школи №3 зі створеним навчальним середовищем, оснащеним сучасними засобами навчання, обладнанням згідно з санітарно-гігієнічними нормами і правилами облаштування.

Основна мета роботи кабінету - забезпечення оптимальних умов для організації навчально-виховного процесу та реалізації завдань відповідно до Державного стандарту базової і повної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 січня 2004 року за N24.

При кабінеті створено раду кабінету, яка допомагає в обладнанні, слідкує за чистотою та зовнішнім виглядом кабінету, веде облік літератури, бере активну участь у гуртковій роботі.

Завданням функціонування навчального кабінету зарубіжної літератури є створення передумов для:

  • організації колективного, індивідуального та диференційованого навчання;

  • реалізації практично-дієвої і творчої складових змісту навчання;

  • організації роботи гуртків, позакласних та виховних заходів;

  • індивідуальної підготовки учителя до занять, що сприяють підвищенню його науково-методичного рівня;

  • надання навчально-методичних консультацій педагогічним працівникам училища;

  • вивчення, узагальнення і популяризації перспективного педагогічного досвіду;

  • впровадження інноваційних технологій щодо поліпшення й удосконалення педагогічного процесу в школі;

  • для підготовки та участі учнів у конкурсах, олімпіадах різних рівнів.

Кабінет зарубіжної літератури забезпечує науковий, естетичний, навчальний, методичний, виховний рівні викладання філологічних предметів.

Проведення навчальних занять учнів з предметів «Світова література», «Російська мова» здійснюється на високому професійному та методичному рівнях.описание: описание: c:\users\ник\desktop\pc170111.jpg

Робота учителя спрямована на те, щоб кожен урок сприяв розвитку пізнавальних інтересів учнів, формуванню навичок самостійного здобуття знань, прищеплюванню любові до майбутньої професії та поваги до праці.

У навчально-виховному процесі застосовуються інноваційні педагогічні технології, що забезпечують систематичне й послідовне впровадження в практику оригінальних, новаторських способів, прийомів педагогічних дій і засобів, які охоплюють цілісний навчальний процес від визначення його мети до очікуваних результатів; спрямовують розвиток та саморозвиток учня з урахуванням його здібностей, нахилів, інтересів, ціннісних орієнтацій і суб'єктного досвіду; створюють умови для реалізації та самореалізації особистості.

Навчання будується на принципах варіативності. Кінцевим продуктом є не лише здобуття знань, вироблення умінь і навичок, а й формування життєвих компетентностей. c:\users\ник\desktop\гурток\p2210030.jpgc:\users\ник\desktop\гурток\p2210056.jpg

Застосування інноваційних технологій навчання на уроках світової літератури та російської мови забезпечує високу якість засвоєння матеріалу, про що свідчить моніторинг навчальних досягнень учнів та результати предметних конкурсів, олімпіад, забезпечує урізноманітнення методів навчання, підняття активності учнів, створює приємну невимушену атмосферу під час навчально-виховного процесу, сприяє вихованню цілеспрямованої особистості, залученню дітей до виготовлення навчально-дидактичних матеріалів та оформлення учнівських проектів - випереджувальне навчання (презентацій, бюлетенів, слайд-шоу, електронних газет, веб-сторінок, буклетів, рефератів, доповідей, повідомлень, кросвордів, вікторин, інтерв’ю, матеріалів зорового ряду тощо). c:\users\ник\desktop\гурток\p2210031.jpg

Учні демонструють глибокі знання навчального матеріалу, організаторські здібності, оригінальність мислення, позитивне ставлення до навчання, інтерес до предмета.

Тричі на тиждень тут проводяться ДІЗи, на яких учитель займається з обдарованими дітьми або надає консультації зі світової літератури та російської мови.

На базі цього ж кабінету працює «Школа молодого вчителя», що має на меті сприяти постійному творчому зростанню формування основ педагогічної майстерності молодих учителів, удосконалювати методику запровадження в навчально-виховний процес інноваційних технологій, працювати над вирішенням проблеми формування життєвих компетентностей учнів. d:\foto\мамина робота\інші класи\pa230047.jpg
d:\foto\мамина робота\методобєднання\p9200050 - копия.jpgd:\foto\мамина робота\гурток драматичний\pc040104.jpg
Періодичним є проведення засідань шкільного методичного об'єднання учителів світової літератури та російської мови.

При кабінеті організовано роботу драматичного гуртка, метою якого є поглиблення знань з літератури, вивчення певних проблем, підвищення загальної освіченості, розширення культурно-пізнавальних інтересів учнів.

Заняття гуртка проводяться періодично згідно плану по дві години на тиждень.

Оскільки кабінет закріплено за учнями 10-А класу, то в ньому проходять батьківські збори вищезгаданого колективу.d:\foto\мамина робота\інші класи\pa160816.jpg

Відповідно до основних завдань, уже зазначених, кабінетом зарубіжної літератури здійснюється така робота:

- проведення навчальних занять учнів з предметів «Світова література», «Російська мова»;

- надання консультативної допомоги учням і педпрацівникам;

- проведення позакласних виховних заходів;

- проведення засідань драматичного гуртка;

- робота з обдарованими дітьми;

- робота з батьками. c:\users\ник\desktop\гурток\кабінет\p2210036.jpg

Усе це обумовлено у «Розкладі роботи кабінету зарубіжної літератури».

II. Обладнання кабінету зарубіжної літератури.

c:\users\ник\desktop\гурток\p2210015.jpg

Кабінет зарубіжної літератури школи № 3 м. Ладижина призначений для проведення уроків російської мови та світової літератури, позакласних та виховних заходів, засідань літературно-драматичного гуртка, індивідуальної та групової роботи з дітьми та батьками тощо.

Розміри кабінету: 8,10 м х 6,30 м х 3,00 м.
У кабінеті 30 робочих місць для учнів та два - для учителя.c:\users\ник\desktop\гурток\p2210018.jpg

Робочі місця учнів розташовані таким чином, що сприяють встановленню візуального контакту “учитель - учень” та “учень - учитель”.

d:\foto\мамина робота\інші класи\pa160810.jpg


Виступи учнів біля дошки із доповідями, повідомленнями, захистами проектів розвивають навички ділового спілкування, налаштовують на партнерські стосунки.


Кабінет обладнано пластиковою дошкою на три робочі площі у розгорнутому вигляді, яку можна використовувати для демонстрації художньо-зображувальної наочності, мультимедійних матеріалів із застосуванням ІКТ.d:\foto\мамина робота\відкрита виховна\p1180012.jpg

c:\users\ник\desktop\гурток\p2210007.jpgc:\users\ник\desktop\гурток\p2210006.jpgc:\users\ник\desktop\гурток\p2210005.jpg


Постійні панорамні стенди «Періодизація зарубіжної літератури” відображають історію розвитку світової літератури від античності до сьогодення та їх основних представників. Тут же представлені зразки живопису різних мистецьких епох. Ще на одному стенді представлена карта «Зарубіжні письменники на Україні».

Кабінет обладнано чотирма багатофункціональними шафами, в яких зберігаються нормативні документи, документація навчального кабінету та предмета, друковані посібники, електронні засоби навчального призначення, медіатека, дидактичні матеріали з мови та літератури, тестові завдання, тематичні папки, зразки кращих учнівських робіт та проектів, матеріали гурткової та позакласної роботи, підручники, хрестоматії, програмна художня та наукова література, експозиційні матеріали, електронна бібліотека, технічні засоби навчання тощо. c:\users\ник\desktop\гурток\p2210008.jpg

c:\users\ник\desktop\гурток\p2210010.jpgc:\users\ник\desktop\гурток\p2210011.jpg
Стенд “Сьогодні на уроці” містить змінну інформацію, рубрики якої дозволяють охопити великий обсяг матеріалу різної тематики, сприяють створенню атмосфери співпраці, забезпечують мобільність інформації, спонукають учнів до творчої самостійної, дослідницької роботи тощо.

Тематика змінного стенда залежить від теми програмного матеріалу, що вивчається на даному етапі.c:\users\ник\desktop\02596971.jpg

Матеріал змінного стенда “Сьогодні на уроці” дає можливість ознайомлювати учнів із звичаями, традиціями різних народів, зразками живопису, теоретичними поняттями, актуальними при вивченні тієї чи іншої теми, ілюстративним матеріалом та дитячими роботами. Виставкові матеріали дуже часто використовуються на уроках.c:\users\ник\desktop\гурток\p2210009.jpg

Існує ще один змінний стенд «Готуємося до заліку», що знаходиться на стіні поряд з дошкою. Тут вивішуються завдання для підготовки до тематичних заліків і кожен учень має змогу з ними познайомитися та заздалегідь підготуватися.c:\users\ник\desktop\p4180061.jpg

Горшки з кімнатними квітами надають кабінету нарядності, привабливості, свіжості та краси.

У кабінеті встановлено лампи освітлення, на вікнах – жалюзі, які можна використати для затемнення, що дає можливість регулювати освітлення кабінету, створювати оптимальні умови навчання.

Великі вікна забезпечують вільний доступ сонячного світла, дозволяють дотримуватися провітрювального режиму кабінету.d:\foto\мамина робота\мамин клас\перерва\p3120856.jpg

На стінах шпалери бежевого кольору, що створює атмосферу затишку та спокою.


c:\users\ник\desktop\гурток\p2210016.jpg
c:\users\ник\desktop\гурток\p2210019.jpg
c:\users\ник\desktop\гурток\p2210012.jpg

c:\users\ник\desktop\гурток\p2210054.jpg

c:\users\ник\desktop\гурток\p2210045.jpg


c:\users\ник\desktop\гурток\p2210021.jpg

c:\users\ник\desktop\гурток\p2210039.jpg

^ Кабінет оснащено:

- технічними засобами навчання: ПК, мультимедійним проектором, екраном;

- підручниками;

- навчальними посібниками;

- хрестоматіями;

- словниками;

- електронними засобами навчання;

- зображувальними наочними посібниками;

- дидактичними матеріалами;

- фаховими журналами;

- інформаційними збірниками МОН України;

- бібліотечкою художньої літератури;

- завданнями для контрольних робіт (рівневі завдання, тести, диктанти, перекази тощо)

- матеріалами власного педагогічного досвіду учителя;

- розробками відкритих уроків та заходів;

- роздатковим матеріалом для вивчення, узагальнення та перевірки знань (до кожної теми програми);

- медіатекою;

- матеріалами з передового педагогічного досвіду;

- матеріалами з виховної роботи.

На базі кабінету створено: «Методичні рекомендації щодо використання ілюстрацій на уроках зарубіжної літератури», методичний посібник «Інформаційно-комп’ютерні технології на уроках світової літератури», «Особливості створення та використання відеокліпів на уроках літератури». Учитель працює над поповненням бази кабінету, залучаючи до цієї роботи колег та учнів.
Навчальне обладнання зберігається в шафах та робочому місці учителя. Усі матеріальні цінності кабінету обліковуються в інвентарній книзі встановленого зразка, яка є прошнурованою, пронумерованою та скріплена печаткою. c:\users\ник\desktop\гурток\кабінет\p2210043.jpgc:\users\ник\desktop\гурток\p2210044.jpg


Схожі:

І. Основні завдання та зміст роботи кабінету зарубіжної літератури iconМетодист райметодкабінету Петрівська Г. П
Визначає мету та основні напрями роботи з учителями української мови та літератури, зарубіжної літератури, історії та правознавства,...
І. Основні завдання та зміст роботи кабінету зарубіжної літератури icon“Виховання красою” на уроках зарубіжної літератури
Державному ліцеї м. Білої Церкви вивчалася система роботи вчителя-методиста, спеціаліста вищої кваліфікаційної категорії, викладача...
І. Основні завдання та зміст роботи кабінету зарубіжної літератури iconЗ м І стробот и Термін виконання
Обрати раду кабінету зарубіжної літератури, розподілити обов'язки між членами ради
І. Основні завдання та зміст роботи кабінету зарубіжної літератури iconМетодичні рекомендації щодо вивчення зарубіжної літератури в загальноосвітніх...
Метою вивчення курсу зарубіжної літератури в загальноосвітній школі є формування широкої читацької компетенції у старшокласників,...
І. Основні завдання та зміст роботи кабінету зарубіжної літератури iconПро вивчення зарубіжної літератури у 2008-2009 навчальному році
України №10, 2005 р.) кількість годин на вивчення зарубіжної літератури в загальноосвітніх навчальних закладах з українською мовою...
І. Основні завдання та зміст роботи кабінету зарубіжної літератури iconПоложення про навчальний кабінет зарубіжної літератури
Положення про навчальний кабінет зарубіжної літератури (далі кабінет) роз­роблено відповідно до Закону України «Про загальну середню...
І. Основні завдання та зміст роботи кабінету зарубіжної літератури iconП  Л  А  н роботи  методичного  об’єднання учителів  української ...
У  сучасних  умовах  зростає  роль  мовних  умінь  і  навичок,  які  сприяють  формуванню  інтелектуальних  здібностей  учнів  та ...
І. Основні завдання та зміст роботи кабінету зарубіжної літератури iconВимоги до виконання письмових робіт І перевірки зошитів з української...

І. Основні завдання та зміст роботи кабінету зарубіжної літератури iconСтаробабанівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Уманської районної...
Використання І впровадження досвіду роботи та підвищення рівня організації навчально-виховного процесу
І. Основні завдання та зміст роботи кабінету зарубіжної літератури iconКритерії оцінювання навчальних досягнень учнів з української та зарубіжної...
На уроках української літератури та літератур національних меншин учні працюють з текстами, написаними мовою оригіналу, на уроках...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка