Дата к-ть год. Зміст програмового матеріалу




Скачати 146.63 Kb.
НазваДата к-ть год. Зміст програмового матеріалу
Дата конвертації03.02.2014
Розмір146.63 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Література > Документы
Українська література 6 клас

І СЕМЕСТР

№ уро

ку

Дата

К-ть


год.

Зміст програмового матеріалу


Примітка










Вступ (1год.).




1




1

Книжка в житті людини. Письменник – особливо обдарована людина, його праця над художнім твором. Книги в Київській Русі. Сучасний читач і його роль у новому «житті» твору.




Загадково прекрасна і славна давнина України

(19 год.)

2




1

Календарно-обрядові пісні. Роль і місце пісні в житті українців. Головні календарні обряди. Народна обрядова пісня, її різновиди. ТЛ: народна пісня




3




1

Пісні літнього циклу: русальні, купальські, жниварські. ТЛ: анафора.




4




1

Пісні зимового циклу




5




1

Веснянки. Фольклорна спадщина інших народів. ТЛ:повтори (рефрен)




6




1

Народні колискові пісні. «Ой ти, коте, коточок!», «Ой ну, люлі, дитя, спать!». Колискові пісні в житті дитини. Провідні мотиви колискових пісень. Лексичні особливості колискових.

ТЛ: колискова.




7




1

Пісні літературного походження. «На долині туман» В.Діденка – пісня, що стала народною. Легенда про дівчину-Україну, яку Господь обдарував піснею.




8




1

«Ще не вмерла Україна» П.Чубинського та М.Вербицького – національний гімн нашої держави. «Молитва» О.Кониського. ТЛ: пісня-гімн.




9




1

Стрілецькі пісні. «Ой у лузі червона калина похилилася» Степана Чарнецького і Григорія Труха, «Гей, видно село» Левка Лепкого. Патріотичні мотиви, героїчний, стверджувальний пафос пісень.




10




1

УРМ №1. Твір-розповідь «Краса і розмаїття української пісні».




11




1

Література рідного краю. Пісні.




12




1

Контрольна робота №1. .Усна народна творчість. Пісні літературного походження.( (тести).




13




1

М.Вороний. «Євшан-зілля». Коротко про письменника. Поема про необхідність повернення людині історичної пам’яті усвідомлення своєї національної приналежності.




14




1

М.Вороний. «Євшан-зілля». Значення для кожної людини національної свідомості, вірності Батьківщині.

ТЛ: ліро-епічний твір, поема.




15




1

Т.Шевченко. «Думка» («Тече вода в синє море…»). Відомості про перебування поета в Санкт-Петербурзі.

ТЛ: ліричний твір, строфа.






16




1

Т.Шевченко. «Іван Підкова». Патріотичні мотиви творів Т.Шевченка, їх героїчний пафос, зображення в них історичного минулого. Специфіка ліричних і ліро-епічних творів.




17




1

Т.Шевченко. «Тарасова ніч».Образ народного співця, його роль в історичній долі українського народу.




18




1

Урок виразного читання №1. Декламування поезій Тараса Шевченка.




19




1

Позакласне читання №1. Жінки в історії України ( за історичними повістями Сергія Плачинди та Юрія Колісниченка «Неопалима купина»).




20




1

Контрольна робота №2.Творчість М.Вороного і Тараса Шевченка (твір).




Я і світ (23год.)

21




1

Леся Українка. Дитинство поетеси, роль родини у її вихованні. Неповторний світ дитинства в цих поезіях. «Мрії», «Як дитиною бувало…».




22




1

Леся Українка. «Тиша морська». Образ мужньої, сильної духом дівчинки, її життєрадісний погляд на світ, вільнолюбство, впевненість, розвинена уява.




23




1

В.Винниченко. Цікава історія з життя письменника. «Федько-Халамидник». Художня розповідь про дивовижного хлопчика Федька, його життя і пригоди, стосунки з однолітками.

ТЛ: епічний твір, головний герой, другорядні герої.




24




1

В.Винниченко. «Федько-Халамидник». Щедрий на добро внутрішній світ героя. Федько як особистість.




25




1

С.Черкасенко «Маленький горбань». Твір про красу і незахищеність людської душі. Уміння дитини прощати і вірити в добро. Образ Павлика – душевно красивого і щедрого хлопчика.





26




1

ПРМ №2 Письмовий твір-роздум «Яка краса врятує світ?» (Про красу зовнішню і красу людської душі).




27




1

С.Чернілевський. «Теплота родинного інтиму», «Забула внучка в баби черевички». Настрої та почуття, висвітлені в поезіях (любов, доброта, висока духовність).




28




1

О.Довженко. Видатний український кінорежисер і письменник. «Зачарована Десна». Великий чарівний світ дитинства у творі.




29




1

О.Довженко. «Зачарована Десна». Опис вражень малого Сашка. Аналіз змісту твору.





30







О.Довженко. «Зачарована Десна». Історія з левом – поєднання реальності життя та уяви хлопчика.

.




31




1

Контрольна робота №3. .Твори Лесі Українки, В.Винниченка, С.Черкасенка, С.Чернілевського,О.Довженка (розгорнуті відповіді на питання)




32







Позакласне читання №2. Твори сучасних письменників про дітей.




ІІ СЕМЕСТР

33




1

Ліна Костенко. Коротка розповідь про письменницю. «Дощ полив», «Пісенька космічного гостя». Уявне, фантастичне та реальне у поезіях.




34




1

Ліна Костенко «Кольорові миші». Ідея зіткнення неповторності й буденності, стандарту в поезії. Образ особливої дівчини Анни.




35




1

Євген Гуцало. «Олень Август». Ідея неординарного, власного погляду на світ. Образ незвичайного хлопчика Жені, його вміння фантазувати, уявляти.




36




1

Ірина Жиленко. «Жар-птиця», «Підкова», «Гном у буфеті». Поетичні роздуми про дружбу, доброту, красу, про людське щастя і шляхи до нього, про те, що може врятувати сучасний світ.




37




1

Ігор Калинець –талановитий український поет, що пише і для дітей. Цікавий

епізод з його життя.

«Писанки».Образ найдорожчої людини – мами. Відчуття, навіяні великодньою поезією.




38




1

Ігор Калинець. «Дивосвіт» (фрагменти). Своєрідність форми його поезій. Образне бачення світу в циклі поезій «Дивосвіт»




39




1

Ігор Калинець. «Хлопчик-Фігурка, який задоволений собою».




40




1

Емма Андієвська. Українська письменниця і художниця, що живе в Німеччині. Її казки-притчі. «Казка про яян». Прихований повчальний зміст твору.

ТЛ. Притча.




41




1

Емма Андієвська. «Казка про яян». Прихований повчальний зміст твору. «Я» і зовнішній світ, «Я» та інші люди.




42




1

Контрольна робота №4.(розгорнуті відповіді на запитання)




Пригоди і романтика (15год.)

43




1

Всеволод Нестайко – відомий у світі український дитячий письменник. «Тореадори з Васюківки» (фрагменти) Пригодницький захоплюючий сюжет твору.

ТЛ. Повість, пригодницький твір.




44







Всеволод Нестайко «Тореадори з Васюківки». Характеристика головних героїв, основних рис їхньої вдачі.




45




1

Всеволод Нестайко «Тореадори з Васюківки». Мрія і дійсність, смішне. комічне, романтичне у творі.





46







Всеволод Нестайко «Тореадори з Васюківки» - твір, який навчає оптимізму.




47





1

ПРМ №3. Характеристика улюбленого героя, аргументування свого вибору, розкриття рис його вдачі.




48




1

В.Близнець. Коротко про митця. «Звук павутинки». Романтичність, ліричність – невід’ємні риси української літератури. Неповторний світ дитинства – старт у майбутнє доросле життя.




49




1

Дивовижність і краса світі, вміння відкрити його для себе (образ звуку павутинки).




50




1

Образ допитливого і здібного хлопчика Льоньки, його мрії й фантазії. Т.Л. Підтекст (прихований зміст).




51




1

Значення у творі образу вченого Адама, його трагічної історії.




52




1

УРМ №4. Дискусія про прихований зміст образів твору: звуку павутинки, Ніни, кораблика.




53-54




2

Ярослав Стельмах. «Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера» (фрагменти). Таємничі, веселі та незвичайні події в повісті, передані образним словом. Зміст і жанрові особливості твору.




55




1

Допитливість, винахідливість, кмітливість хлопчиків – головних героїв.




56




1

Характеристика образів Сергія і Митька, їхньої поведінки у складній ситуації.

ТЛ. Повість, пригодницький твір, кульмінація.




57




1

Позакласне читання №3.. Ярослав Стельмах. «Найкращий намет».




58




1

Контрольна робота №5.(тести).




Гумористичні твори ( 12год)

59




1

Гумористичне і сатиричне зображення. Жанрова різноманітність гумористичних творів. велика роль гумору в житті українців.

Л.Глібов. Визначний український байкар, поет. «Муха і бджола».




60




1

Л.Глібов. «Щука», «Жаба і Віл». Викривальна і повчальна спрямованість байок письменника. Побудова байки. Т.Л. Гумор, сатира, байка, алегорія, мораль.




61




1

С.Руданський. Коротко про письменника. Співомовки С.Руданського – унікальне явище у світовій культурі. Гуморески «Добре торгувалось», «Гуменний», «Запорожці у короля», «Пан та Іван в дорозі».

ТЛ. Співомовка, інверсія.




62




1

Урок виразного читання №2.Виразне читання байок, декламування напам’ять.




63




1

С.Васильченко. Турбота С.Васильченка про українських дітей. «У темряві».




64




1

С.Васильченко. «Свекор». Атмосфера в українській родині – світ добра, любові, взаємоповаги й турботи.




65




1

С.Олійник. «Ля-ля-ля», «Чудо в черевику». Іронічно-пародійна, викривальна спрямованість гумористичних і сатиричних творів.

ТЛ. Гумор, сатира.




66




1

П.Глазовий. «Тарас Бульба в Києві», «Найважча роль», «Заморські гості». Іронічно-пародійна, викривальна спрямованість гумористичних і сатиричних творів.




67




1

Позакласне читання №4. Сучасні українські гумористичні твори.




68




1

Контрольна робота №6. ( твір. Складання гуморески.).




69




1

Література рідного краю.




70




1

Повторення та узагальнення вивченого за рік.




Схожі:

Дата к-ть год. Зміст програмового матеріалу iconЗміст програмового матеріалу
Укладено на основі програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Українська література 5 – 12 класи/ Г. Т. Шелехова, В.І. Тихоша,...
Дата к-ть год. Зміст програмового матеріалу iconЗміст програмового матеріалу
Художня література як одна з форм духовної діяльності людини. Функції художньої літератури. Різновиди образів (образ-персонаж, образ-символ,...
Дата к-ть год. Зміст програмового матеріалу iconВалерія Анатоліївна в постійному пошуку найбільш оптимальних форм...
Цілеспрямоване планування програмового матеріалу з опорою на чуттєве пізнання світу
Дата к-ть год. Зміст програмового матеріалу iconТема матеріалу в структурі газети
Розглянемо чинники, які тією чи іншою мірою вказують на тематику матеріалу, відображають його зміст
Дата к-ть год. Зміст програмового матеріалу iconРозвиток розумових здібностей
Основною характеристикою традиційної системи освіти є конкретно-практичні знання, викладені у вигляді готових зразків. Традиційна...
Дата к-ть год. Зміст програмового матеріалу iconФорми організації навчальної діяльності на уроці. Методи, прийоми навчання
Цілі І завдання визначають усі наступні компоненти процесу – засоби навчання, форми І методи. Зміст навчального матеріалу має забезпечувати...
Дата к-ть год. Зміст програмового матеріалу iconПерспективний план зміцнення матеріальної бази та проведення ремонтних...
Прибирання магнітних носіїв (диски) для накопичення програмового матеріалу з різних предметів для роботи в комп’ютерному класі
Дата к-ть год. Зміст програмового матеріалу iconПередбачає самостійне виконання школярем навчального завдання без...
Цілі І завдання визначають усі наступні компоненти процесу – засоби навчання, форми І методи. Зміст навчального матеріалу має забезпечувати...
Дата к-ть год. Зміст програмового матеріалу iconІндивідуальна робота передбачає самостійне виконання школярем навчального...
Цілі І завдання визначають усі наступні компоненти процесу – засоби навчання, форми І методи. Зміст навчального матеріалу має забезпечувати...
Дата к-ть год. Зміст програмового матеріалу iconЗатверджено
Понеділок п'ятниця: з 9 год. 00 хв до 20 год. 00 хв. Субота: з 9 год. 00 хв до 16 год. 00 хв
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка