Слоньовська О. В. Українська література: Підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів




Скачати 202.96 Kb.
НазваСлоньовська О. В. Українська література: Підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів
Дата конвертації03.02.2014
Розмір202.96 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Література > Документы
Українська література

7 клас

Складено за програмою, затвердженою Міністерством освіти і науки України: Українська література: 5-12 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів / За заг. ред. Р.В. Мовчан. - К.: Ірпінь: Перун, 2005.- 201с.

Усього — 70 год. На тиждень — 2 год.

Позакласне читання — 4 год.

Текстуальне вивчення творів — 58 год.

Позакласне читання — 2год.

Підручник

Слоньовська О.В. Українська література:Підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – К.: Освіта, 2007

^ Обов’язкова кількість видів контролю



Семестри

І

ІІ









уроку

Дата






уроку

Дата

^ Контрольні роботи

у формі:

  • контрольного класного твору;

  • виконання інших завдань (тестів, відповідей на запитання тощо)

3
1
2


№20__

№_7__

№_30_



_15/11_25/09_20/12

3
1
2


№____№____№____



_______________


^ Уроки розвитку мовлення*(РМ)

2

(у+п)

№_5__№_26_

_17/09__06/12_

2

(у+п)

№____

№____

__________

^ Уроки позакласного читання(ПЧ)

2

№_6__№_31_

_20/09_24/12

2

№____№____

__________

^ Контрольний домашній твір

















^ Перевірка зошитів

4







5










І семестр

ІІ семестр

32 год

38 год





п/п

Дата

К-сть

год

Зміст програмового матеріалу

Прим.

7-А

7-Б

І семестр (32 год)

1

03/09


1

Вступ.Художній твір як явище мистецтва, новий ірреальний світ, створений письменником. Його особливість і значення. Функції мистецтва





Із пісенних скарбів (3 год))

2-3

06/09

10/09


2


^ Суспільно-побутові пісні «Гомін, гомін по ­діброві», «Ой на горі та й женці жнуть», «Стоїть явір над водою», «Ой у степу криниченька».Їхнє ідейно-художнє багатство. Соціально-побутові пісні, їхні види. Жанрово-тематичне розмаїття пісень. Трагічний і героїчний па­фос козацьких і чумацьких пісень.

ТЛ: пафос твору

^ 2 пісні напам.

(на виб)

4



13/09



1

Коломийки. Особливість жанру і його життєвість. Побудова, ритм. Коломийки «Дозвілля молоді», «Жартівливі коломийки» — «перли розсипаного намиста»

ТЛ: коломийки




5

17/09


1

УРМ №1. Усний твір за картиною І.Айвазовського «Чумацька валка»




6

20/09


1

^ Позакласне читання №1.Народні пісні та коломийки.




7

25/09


^ Контрольна робота №1. Із пісенних скарбів. Суспільно-побутові пісні. Коломийки. (тести).




Про далекі минулі часи (19 год)

8-9

27/09

01/10


2

Іван Франко. Короткі відомості про митця і його багатогранну творчість.«Захар Беркут»(скорочено). Змалювання героїчної боротьби русичів проти монголо-татарських нападників.

ТЛ: історична повість, сюжет




10

04/10

1

1

Виразне читання №1 окремих фрагментів повісті «Захар Беркут», що потребують історичного чи мовознавчого коментарю.




11

08/10

1
1

Патріотичний мотив, його зв’язок із розгортанням сюжету. Проблема вибору у вирішальній ситуації. Роль художніх засобів, особливості мови, діалектизми в повісті




12

11/10


1

Характеристика образів твору.




13

15/10

1

^ Т. Г. Шевченко. Повторення життєпису поета. Вірш «Мені три­надцятий минало».ТЛ: мотив у художньому творі, прийоми контрасту.




14

18/10


«Тополя». Романтична ідея незнищенності справжнього кохання, краси, вірності.

ТЛ: балада, метаморфози




15

22/10


1



«Заповіт» — твір, що єднає минуле, теперішнє і майбутнє. Історія його написання.

Ідея єднання з рідною землею.

ТЛ: ідея

^ Вірш напам.

16

25/10

1

Андрій Чайковський. Коротко про митця. „За сестрою” (скорочено). Відтворення історичних подій з позицій гуманізму.




17

05/11


1

^ Андрій Чайковський. „За сестрою” (скорочено). Відтворення історичних подій з позицій гуманізму. Напруже­ний динамічний сюжет

героїко-романтичної повісті.

ТЛ: героїко-романтична повість, композиція.




18

08/11


1


Благородство, відповідальність, мужність, вірність, життєлюбство запорізьких козаків. Характеристика Павлуся.

ТЛ: романтичний герой




19

12/11

1



Художні особливості твору. Використання фольклорних мотивів, засобів. Гіпербола.




20

15/11




^ Контрольна робота №2. Про далекі минулі часи. (твір).




21

19/11

1


^ Михайло Стельмах. «Гуси-лебеді летять» (фрагменти). Автобіографічна повість про дитинство. ТЛ: автобіографічна повість




22-23

22/11

26/11


2


Єдність світу природи і світу дитячої душі (у вчинках, роздумах, переживаннях). Звичаї, традиції украї­нців. Символ образу гусей-лебедів.

ТЛ: символ




24

29/11


1

Образ чутливого до краси хлопчика Михайлика.




25

03/12

1

Інші образи твору.




26

06/12

1


ПРМ №2. Письмовий твір характеристика персонажа.




27

10/12

1



Григір Тютюнник. Цікавий епізод з

дитинства письменника„ Климко”. Воєнне дитинство в повісті




28

13/12


1

Ідея самопожертви. Морально-етичні уроки доброти, чуйності, турботи про рідних




29

17/12


1

Художні особливості твору (мова персонажів, художня деталь).
ТЛ: художня деталь




30

20/12




^ Контрольна робота №3. Про далекі минулі часи.(розгорнуті відповіді).




31

24/12

1

^ Позакласне читання №2. Григір Тютюнник «Вогник далеко в степу».




32

27/12

1

^ Література рідного краю.






ІІ семестр (38 год)

ТИ ЗНАЄШ, ЩО ТИ ЛЮДИНА?” (12 год)

33




1

^ Олекса Стороженко. Короткі відомості про автора, його гумористичні твори. “Скарб”. Морально-етичні проблеми оповідання




34




1

Гумористичне, викривальне зображення головного героя. Скарб — узагальнений образ щастя. Повчальний характер оповідання.
ТЛ: поглиблення поняття про гумор (засоби гумористичного зображення)




35




1

^ Богдан Лепкий. “Мишка (Казка для дітей: для малих і великих)”





36




1

^ Позакласне читання №3. Богдан Лепкий «Цвіт щастя».




37




1

^ Ліна Костенко. Коротко про письменницю. “Чайка на крижині”, “Крила”

1 вірш напам.

(на виб)

38





1

Розгорнута притчева метафора про глибоке духовне наповнення людини — її “крилатість”, що проявляється індивідуально. Духовне багатство — найбільший скарб у житті. ТЛ: диптих




39




1

^ Виразне читання №2. Читання поезій Ліни Костенко




40-41






2

^ Борис Харчук. “Планетник”. Казкове й реалістичне в повісті-притчі, час теперішній і минулий у ній.
ТЛ: повість-притча




42





1

Роздуми про сенс людського життя, моральний вибір кожної людини

43




1

Добро і зло в повісті, в сучасному світі і в людині

44





1

^ Євген Гуцало. “Сім’я дикої качки” Твір про людину і світ крізь призму морально-етичних проблем.

45





1

Людська доброта і жорстокість, милосердя і справжня турбота про природу

46




1

^ Любов Пономаренко. “Гер переможений”
Наскрізний гуманістичний пафос новели. Художні засоби його втілення (деталь, поєднання різних часових площин тощо).

ТЛ: новела

47





1

^ Контрольна робота № 4. за темою «Ти знаєш, що ти людина» (розгорнуті відповіді на запитання)




МИ — УКРАЇНЦІ (17 год)

48





1

^ В. Симоненко — “лицар на білому коні” в українській літературі. “Лебеді материнства”. Втілення особливостей української ментальності, рис національного характеру.

ТЛ: ліричний герой (поглиблено)

Вірш напам.


49




1

^ Ти знаєш, що ти — людина?”. Громадянські, патріотичні мотиви, романтичний пафос лірики

В. Симоненка

Вірш напам.


50




1

^ Гей, нові Колумби й Магеллани”.. Загальнолюдські цінності та ідеї




51




1

Перехожий”. Проблема індивідуальності й натовпу. Алегоричний зміст твору.




52




1

^ Андрій Малишко. “Пісня про рушник” “Стежина” (“Чому, сказати, й сам не знаю...”). Патріотичні почуття, найвищі духовні цінності в цих творах.

^ 2 вірші напам.

(на виб)


53




1

Андрій Малишко. “Вогник”, «В завійну ніч з незвіданих доріг…». Основні мотиви поезій. Художні засоби донесення до читача ідей патріотизму, гуманізму, історичної пам’яті. Ліризм поезій.

54





1

УРМ№3. Усний твір-роздум.




55




1

^ Контрольна робота №5 за темою «Ми –українці» (твір)




56





1

^ Анатолій Дімаров. “Блакитна дитина” (скорочено). Автобіографічна повість (перша частина тетралогії “На коні й під конем”) Динамічний сюжет, прозорість та іронічність оповіді,




57





1

Морально-етична проблематика твору. Доброта і любов, розуміння, взаємопідтримка в українській родині.




58





1

Внутрішня гідність і повага до людей — риси характеру юного героя, стимули його поведінки




59





1

ПРМ № 4. Письмові відповіді на запитання




60






1

^ Василь Голобородько. Самобутня постать поета в українській літературі. Наскрізний патріотизм його поезій. „Наша мова”. Ідея, образи твору.

ТЛ: вільний вірш

^ 1 вірш напам.

(на виб)

61




1

«Ми йдемо». Патріотизм, філософічність поезії




62




1

«З дитинства: Дощ». Оригінальність, простота висловлення глибоких почуттів, важливих думок




63




1

«Лелека» (фрагмент). Фольклорна основа, народознавчі аспекти поезії




64





1

^ Леонід Кисельов. Доля молодого поета. Наскрізний гуманістичний пафос його віршів. Ідея оптимізму, життєствердження. “Стати б хоч на менти лічені...”, “Земля така гаряча”

^ 1 вірш напам.

(на виб)

65




1



Патріотичний мотив вірша “Додому”. Вселюдське і національне значення образу української Мадонни (“Катерина”)




66




1

^ Література рідного краю № 2. „ТИ ЗНАЄШ, ЩО ТИ ЛЮДИНА?” (за оповіданням О.Жовни „Наталочка”)




67




1


Контрольна робота № 6 за темою «Ми- українці» Тести




68-69




2

Позакласне читання №4. А.Дімаров «Друга планета».




70




1

УРОК-ПІДСУМОК. Бесіда про твори, що вивчалися упродовж року й викликали найбільшу зацікавленість. Шляхами літературних героїв.




Схожі:

Слоньовська О. В. Українська література: Підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів iconАвраменко О. М., Українська література: Підручник для 8 класу загальноосвітніх...
Складено за програмою, затвердженою Міністерством освіти І науки України: Українська література: 5-12 класи. Програма для загальноосвітніх...
Слоньовська О. В. Українська література: Підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів iconАвраменко О. М., Українська література: Підручник для 8 класу загальноосвітніх...
Складено за програмою, затвердженою Міністерством освіти І науки України: Українська література: 5-12 класи. Програма для загальноосвітніх...
Слоньовська О. В. Українська література: Підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів iconАвраменко О. М., Українська література: Підручник для 7 класу загальноосвітніх...
Складено за програмою, затвердженою Міністерством освіти І науки України: Українська література: 5-12 класи. Програма для загальноосвітніх...
Слоньовська О. В. Українська література: Підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів iconШабельникова Л. П. Українська література: Підручник для 5 класу загальноосвітніх...
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів/ Автори Р. В. Мовчан, Н. В. Левчик, О. А. Камінчук, М. П. Бондар, О. Б. Поліщук,...
Слоньовська О. В. Українська література: Підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів iconІван Франко (1856-1916). Фрагменти біографії
Цикл уроків з теми «Іван Франко» для учнів 7 класу загальноосвітніх шкіл з російською мовою навчання за підручником Слоньовська О....
Слоньовська О. В. Українська література: Підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів iconГрупа Дата Предмет українська література
П. Хропко. Українська література. Підручник для 10 класу.— К., 2001 та видання інших років
Слоньовська О. В. Українська література: Підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів iconАнглійська мова. Підручник для 1 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Тернопіль, Астон
Англійська мова. Підручник для 1 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Тернопіль
Слоньовська О. В. Українська література: Підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів iconНавчального заняття
Підручник: А. Г. Мерзляк, Д. А. Номировський, В. Б. Полонський, М. С. Якір. Алгебра І початки аналізу. Підручник для 10 класу загальноосвітніх...
Слоньовська О. В. Українська література: Підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів iconПентилюк М.І. та ін. Рідна мова: Підручник для 6 класу загальноосвітніх навчальних закладів
Складено за програмою, затвердженою Міністерством освіти І науки України: Українська мова: 5-12 класи / Автори Г. Т. Шелехова, В.І....
Слоньовська О. В. Українська література: Підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів iconПентилюк М.І. та ін. Рідна мова: Підручник для 6 класу загальноосвітніх навчальних закладів
Складено за програмою, затвердженою Міністерством освіти І науки України: Українська мова: 5-12 класи / Автори Г. Т. Шелехова, В.І....
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка