Результати психологічної діагностики ціннісно-емоційної сфери учнів 9-б класу у процесі формування креативної компетентності на основі гедоністичного підходу до викладання світової літератури




Скачати 22.73 Kb.
НазваРезультати психологічної діагностики ціннісно-емоційної сфери учнів 9-б класу у процесі формування креативної компетентності на основі гедоністичного підходу до викладання світової літератури
Дата конвертації03.03.2014
Розмір22.73 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Література > Документы


Результати психологічної діагностики

ціннісно-емоційної сфери учнів 9-Б класу

у процесі формування креативної компетентності на основі гедоністичного підходу до викладання світової літератури

Із доцільності використання технології педагогічної взаємодії за визначеною науково-методичною проблемою шкільним практичним психологом було проведено діагностику учнів 9-Б класу, яка мала завдання виявити динаміку змін ціннісно-емоційної сфери учнів, рівень особистісної орієнтації школярів як домінуючий фактор адаптації до навчально-освітнього середовища, до життя в цілому.

З учнями проводилось анонімне анкетування з метою уникнути упередженого ставлення до дитини :

1. Чи відчуваєте Ви рівновагу, спокій під час уроку світової літератури?

2. Чи виникає у Вас емоційне напруження під час спілкування з учителем, однокласниками під час уроку?

3. Підкресліть, які асоціації у Вас виникають у процесі підготовки домашнього завдання з даного предмету: страх, спокій, задоволення, нерозуміння, краса, потворність, емоційне піднесення, байдужість, хаос, відчуження, успіх, заохочення, проблема, спустошення, насолода, творчість.

4. Розставте пріоритети за зростаючим порядком: гроші, збагачення, навчання, майбутня професія, милосердя, співчуття, мистецтво, творче мислення, біологічні потреби, література.

5. Що викликає у Вас тимчасове й тривале задоволення під час читання художніх творів?

6. Чи можна людину навчити мистецтву? За якої умови?

7. Чому, на Вашу думку, у Давньому Римі популярним було ораторське мистецтво?

8. Який настрій у Вас після уроку світової літератури? Поясніть.

9. Який вид навчальної діяльності під час уроку Вам подобається? Чому?


  1. Намалюйте схему « Я на уроці», визначте своє місце. Поясніть.

1 2 3 4


-учень ; - учитель .
\

Підсумки діагностики представлені у вигляді діаграми .
Отже, група учнів, які визначили в опитуванні страх від нерозуміння, апатію під час уроку становлять проблемний етап у діяльності вчителя, який треба вирішити, тобто допомогти зорієнтуватися в навчальному процесі, бо будь-якій інноваційній дії можна навчитися шляхом мотивації від сприйняття - до творчості.

Повторне діагностування учнів експериментального класу відбулося в 9 класі (2013-2014 н.р.)
Ми спостерігаємо тенденцію зменшення учнів із категоріями страху й апатії.

Отже, результати психолого-педагогічної діагностики дають підставу твердити, що провідна педагогічна технологія з формування креативної компетентності на основі гедоністичного підходу до викладання світової літератури спрямована на особистісно зорієнтоване навчання школярів в умовах психологічного супроводу уроку та спрямована на розвиток творчих здібностей учнів, ціннісно-емоційної сфери школярів.

Схожі:

Результати психологічної діагностики ціннісно-емоційної сфери учнів 9-б класу у процесі формування креативної компетентності на основі гедоністичного підходу до викладання світової літератури iconКалендарно-тематичне планування уроків світової літератури для 8 класу
Місце національних літератур у всесвітньому літературному процесі, їх взаємодія І взаємовпливи
Результати психологічної діагностики ціннісно-емоційної сфери учнів 9-б класу у процесі формування креативної компетентності на основі гедоністичного підходу до викладання світової літератури icon“Особливості викладання іноземних мов у 2010-2011 н р.”
Тема: “Особливості викладання російської мови, літератури, світової літератури у 2011-2012 навчальному році”
Результати психологічної діагностики ціннісно-емоційної сфери учнів 9-б класу у процесі формування креативної компетентності на основі гедоністичного підходу до викладання світової літератури iconМетодичні рекомендації щодо викладання світової літератури в 2012-2013 навчальному році
У процесі долучення школяра до літературних надбань людства педагог має усвідомити та пройти разом зі своїми вихованцями такі етапи...
Результати психологічної діагностики ціннісно-емоційної сфери учнів 9-б класу у процесі формування креативної компетентності на основі гедоністичного підходу до викладання світової літератури iconМетодичні рекомендації щодо викладання світової літератури в 2012-2013 н р
Ммк (рмк), учителям світової літератури опрацювати лист Міністерства освіти І науки, молоді та спорту України №1/9-426 від 01. 06....
Результати психологічної діагностики ціннісно-емоційної сфери учнів 9-б класу у процесі формування креативної компетентності на основі гедоністичного підходу до викладання світової літератури iconВплив різнорівневих домашніх завдань на формування творчої компетентності учнів
Центр методичної та соціально-психологічної служби управління освіти м. Кіровограда
Результати психологічної діагностики ціннісно-емоційної сфери учнів 9-б класу у процесі формування креативної компетентності на основі гедоністичного підходу до викладання світової літератури iconФормування читацької компетентності на уроках української літератури
Основне завдання сучасної літературної освіти – формування уважного читача з добре розвиненими творчими, розумовими, пізнавальними...
Результати психологічної діагностики ціннісно-емоційної сфери учнів 9-б класу у процесі формування креативної компетентності на основі гедоністичного підходу до викладання світової літератури iconФормування соціальної компетентності обдарованих дітей у процесі...
У статті розкрито особливості формування соціальної компетентності обдарованих дітей у процесі музично-творчої діяльності у контексті...
Результати психологічної діагностики ціннісно-емоційної сфери учнів 9-б класу у процесі формування креативної компетентності на основі гедоністичного підходу до викладання світової літератури iconМетодичні рекомендації щодо викладання української мови І літератури...
Відповідно до цього в 5-9-х класах формуються мовна, мовленнєва, соціокультурна й діяльнісна компетентності як складники комунікативної...
Результати психологічної діагностики ціннісно-емоційної сфери учнів 9-б класу у процесі формування креативної компетентності на основі гедоністичного підходу до викладання світової літератури iconВиховання емоційної культури школярів в навчальному процесі рекомендаційний список літератури
Освіта при цьому протікає як знеособлений процес, стає механічною, виконує свої функції без урахування емоцій, інтересів І можливостей...
Результати психологічної діагностики ціннісно-емоційної сфери учнів 9-б класу у процесі формування креативної компетентності на основі гедоністичного підходу до викладання світової літератури icon«Способи подолання стресу в період підготовки та здачі дпа, зно» Мета
Дпа, зно;підвищення психологічної грамотності,формування в учнів орієнтації на збереження свого психічного здоров’я, тренування вмінь...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка