Уроку




НазваУроку
Сторінка1/6
Дата конвертації21.03.2013
Розмір0.7 Mb.
ТипУрок
uchni.com.ua > Література > Урок
  1   2   3   4   5   6

Календарне планування на 2011 – 2012 навчальний рік




Погоджено Затверджую

Заступник директора з НМР Директор Селидівської ЗОШ 6

____________Т.В.Гончарова ___________П.І.Петрик



Навчання грамоти___________3

Математика_______________13

Я і Україна_________________23

Трудове навчання__________27

Образотворче мистецтво____31

Основи здоров’я____________35

Фізична культура____________38

Правила дорожнього руху____47

Навчання грамоти

Буквар М.С.Вашуленко, Н.Ф.Скрипченко

І.В.Цепова Зошит для читання –Х.:Веста, 2010

Супутник Букваря

А.М.Заїка Прописи з калькою –Х.:Веста, 2010
4 години






Тема уроку


Дата


Примітка

(сторінка зошита)

Добукварний період

1.

„Рідну землю, де живем, Україною зовем”. Ознайомлення зі школою, класом. Знайомство з букварем. Вірш „Рідний край”.







2.

Ознайомлення з зошитом для письма, письмовим приладдям. Правила користування ручкою. Правила сидіння за партою.




1,5

3.

Практичне ознайомлення зі словом, реченням. Спосіб умовного позначення речень. Бесіда за сюжетом картини „Літні розваги”.




1

4.

Закріплення правил користування письмовим приладдям. Правила сидіння за партою. Обведення контурів предметних малюнків.




2, 3

5.

Закріплення уявлень про речення. Графічне позначення речень. Слухання і розповідь казки. Уявлення про діалог.




2

6.

Обведення, домальовування малюнків коловими й прямими рухами руки. Заштриховування контурних малюнків різноспрямованими лініями.




4,7

7.

Розширення уявлень дітей про слово та речення. Ознайомлення зі словами, що є ознаками предметів, і словами, що означають дії. ^ Робота з дитячою книгою.




2

8.

Робочий рядок, його складові частини. Проведення похилих ліній.




6, 10

9.

Логічні вправи для розвитку вмінь відповідати на питання хто?, що? Розподіл предметів за семантичними групами.







10.

Основний рядок сітки зошита (верхня, нижня рядкові лінії). Підготовчі вправи в рядку. Написання прямих горизонтальних і вертикальних паличок.




6, 10

11.

Ознайомлення учнів зі складом. Поділ слів на склади.




3

12.

Закріплення вміння проводити суцільні лінії в рядку. Письмо прямих та ламаних ліній. ^ Розвиток зв’язного мовлення.




8, 11

13.

Поняття про наголос. Наголошений свклад. Ознайомлення із трискладовими словами.




4

14.

Міжрядкова (допоміжна) лінія сітки зошита. Підготовчі вправи в рядку з міжрядковою лінією.




8, 11

15.

Практичне уявлення про немовні звуки та звуки мовлення. Ознайомлення дітей з основними мовленнєвими органами. ^ Робота з дитячою книгою.




5

16.

Підготовчі вправи в рядку з міжрядковою лінією. Домальовування малюнків.




9, 12

17.

Голосні та приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками.







18.

Похила лінія сітки зошита. Письмо прямих похилих паличок та паличок із заокругленням унизу.




9, 12

19.

Формування початкових навичок звукового аналізу слів. Моделювання звукової структури слів.




6

20.

Письмо коротких і довгих паличок із заокругленням унизу. Зображення предметів у рядку.




13

21.

Тверді та м’які приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками. Вправляння у звуковому аналізі мовлених слів.




7

22.

Підготовчі вправи до написання букв. Письмо малих і великих півовалів.




16

23.

Вправляння у звуковому аналізі мовлених слів. ^ Робота з дитячою книгою.







24.

Підготовчі вправи до написання букв. Письмо малих і великих овалів. ^ Розвиток зв’язного мовлення.




14

25.

Повний звуковий аналіз мовлених слів. Складання речень, зв’язаних за змістом.







26.

Підготовчі вправи до написання букв. Письмо прямих похилих паличок з петлею внизу.




15

27.

Закріплення вмінь виконувати мовний аналіз слів та речень.




8

28.

Підготовчі вправи до написання букв. Безвідривне поєднання елементів.




17

29.

Узагальнення знань учнів про голосні та приголосні звуки.




9

30.

Закріплення вмінь учнів писати вивчені елементи букв.




18

Букварний період

31.

Звук [а] , позначення його буквами Аа. Знак оклику. ^ Робота з дитячою книгою.




10

32.

Письмо рядкової букви а.




19

33.

Звук [а]. букви Аа. Моделювання слів і речень.




2,3 С.Б.

34.

Письмо великої букви А. Розвиток зв’язного мовлення.




20

35.

Звук [у], позначення його буквами Уу.




11

36.

Письмо рядкової букви у.




21

37.

Звук [у]. Буква Уу. Звуко – складовий аналіз слів, побудова їх моделей.




4,5 С.Б.

38.

Письмо великої букви У.




22

39.

Звук [о], позначення його буквами Оо. Слухання казки „Колобок”. Складання і моделювання речень за сюжетом казки та малюнками. ^ Робота з дитячою книгою.




12

40.

Письмо рядкової букви о. Розвиток зв’язного мовлення.




23

41.

Звук [о]. Буква Оо. Звуко – складовий аналіз слів




6,7 С.Б.

42.

Письмо великої букви О.




24

43.

Звук [и], позначення його буквою и. Складання і моделювання речень.




13

44.

Письмо букви и.




25

45.

Звук [м], позначення його буквами Мм. Читання прямих складів з вивченими літерами. Робота з дитячою книгою.




14

46.

Письмо рядкової букви м. Письмо прямих, обернених складів з буквою м, слова мама.




26

47.

Закріплення звукового значення вивчених літер.




8 -11 С.Б.

48.

Закріплення письма вивчених літер. Розвиток зв’язного мовлення.




27

49.

Звук [м]. Буква Мм. Суцільне читання прямих складів. Інтонаційне читання слів, речень. Велика буква на початку речення.




14

50.

Письмо великої букви М. Закріплення письма вивчених великих літер.




28, 29

51.

Звук [і], позначення його буквами Іі. Утворення та аналіз складів із твердими та м’якими приголосними.




15

52.

Письмо рядкової букви і.




30,32

53.

Звук [і]. Буква Іі. Буква і як окреме слово. Утворення та аналіз слів з буквою і.




12,13 С.Б.

54.

Письмо великої букви І.




31, 33, 34

55.

Звуки [н] [н’], позначення їх буквами Нн. Написання імен з великої букви.речення зі звертаннями. ^ Робота з дитячою книгою.




16

56.

Письмо малої літери н, складів з нею.




35

57.

Закріплення звукового значення букви н, умінь читати з нею склади, слова і речення.




14,15 С.Б.

58.

Письмо великої букви Н. ^ Розвиток зв’язного мовлення.




36

59.

Звуки [в] [в’], позначення їх буквами Вв. читання складів, слів, речень. Особові займенники, правильне вживання їх у мовленні.




17

60.

Письмо рядкової букви в, складів і слів з нею.




37

61.

Закріплення звукового значення букви, уміння читати склади, слова, тексти.




16 С.Б.

62.

Письмо великої букви В, поєднання її з іншими буквами.




38

63.

Закріплення звукового значення букви в. Читання складів, слів, речень (за „Супутником букваря”) ^ Робота з дитячою книгою.




17, 18 С.Б.

64.

Написання букви в у поєднанні з іншими буквами.




39, 40, 41
  1   2   3   4   5   6

Схожі:

Уроку iconСамоаналіз уроку вчителем
Яке місце уроку в темі, розділі, курсі? Як він пов'язаний із попе­редніми, на що в них опирається? Як він працює на наступні уроки,...
Уроку iconПлан-конспект уроку алгебри (11 клас)
Запропоновані форми роботи підтримують інтерес учнів до уроку. Наведена технологічна карта дозволяє творчому педагогу надати власному...
Уроку icon2. Урок відносно самостійна ланка у системі навчання
Схеми аналізу уроків за різними аспектами. Орієнтовна схема комплексного аналізу уроку. Орієнтовні схеми аналізу уроків відповідно...
Уроку iconПсихолого-педагогічні та техніко-гігієнічні вимоги до сучасного уро­ку
Точне І творче виконання програмно-методичних вимог до уроку; чітке визначення типів уроку І його місце в темі, бачення особливостей...
Уроку iconУроку з математики у 5 класі. Тема уроку
Мета уроку: закріпити вміння І навички виконувати дії з десятковими дробами при розв’язуванні задач. Показати учням, де в практичному...
Уроку icon«Цілепокладання й планування як реалізація управлінських функцій...
За яким алгоритмом відбувається аналіз уроку мови? Що слід обов’язково тримати в полі зору, готуючись до уроку?
Уроку iconТема уроку: трансформатор (11 клас) Мета уроку
Обладнання уроку: трансформатор лабораторний (36/42В), джерело змінної напруги вс-24, мультиметр dt-830B (або інший), з’єднувальні...
Уроку iconТема уроку: Теорема про при перпендикуляри. Мета уроку
Мета уроку: Навчати через моделювання висувати гіпотези І доводити їх, знаходити способи розв’язку задачі, розвивати логічне мислення...
Уроку iconТема. Хімія — наука про природу. Хімія в навколиш­ньому світі Цілі уроку
Знайомство з класом, вступне слово вчителя, загальні уявлення про структуру курсу хімії в школі, оголошення теми уроку, плану й основних...
Уроку iconТема уроку: «Приготування перших страв». Мета уроку
Мета уроку: поглибити І закріпити знання учнів при приготуванні перших страв, дотримання правил техніки безпеки, санітарних вимог,...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка