Скачати 214.29 Kb.
|
П Л А Н роботи методичного об’єднання учителів української мови і літератури та учителів зарубіжної літератури на 2010-2011 навчальний рік Керівник Головіна О.І. І. В С Т У П Українська мова - один із вирішальних чинників самобутності українського народу. Тому без набуття учнями елементарної лінгвістичної освіти, без мовленнєвих умінь і навичок неможливо говорити про розвиток особистості, котра усвідомлює себе частиною нації. У сучасних умовах зростає роль мовних умінь і навичок, які сприяють формуванню інтелектуальних здібностей учнів та розвитку їхньої духовності. Важливими складовими літературної освіти у школі є курси української та зарубіжної літератур, які реалізують загальнодержавні завдання розвитку національної культурної свідомості громадян України та сприяють інтеграції громадян нашої держави у світовий культурний простір. У 2009-2010 навчальному році методичне об’єднання учителів-словесників спрямовувало свою роботу на: - прищеплення любові до рідної мови, до рідної землі; виховання поваги до традицій і історії свого народу; - повернення престижу української літератури, вивчення її як унікального явища в світовій історії культури, що своїми естетичними засобами виховує вільну, духовно багату, розкріпачену в своєму вираженні українську людину; - залучення школярів до скарбниці світової літератури, а через неї - до фундаментальних загальнолюдських цінностей; - удосконалення уроку як основної форми навчально-виховної роботи; - пошуки різноманітних форм занять для розвитку пізнавальних потреб, здібностей, нахилів учнів; - впровадження у практику сучасного педагогічного досвіду. На засіданнях МО систематично проводились обговорення новинок методичної літератури. Члени МО школи відвідували засідання, які проводилися міським МО вчителів-словесників, брали активну участь у підготовці цих засідань. Зокрема, на міських засіданнях з доповідями виступали Л.І.Скачок, О.І.Головіна. Багато часу вчителі приділяли роботі з обдарованою учнівською молоддю. Переход Юлія, учениця 5-Б класу (учитель Скачок Л.І.), виборола І місце у міському етапі Міжнародного конкурсу з української мови ім. П.Яцика і була запрошена на обласний етап конкурсу; Громашева Марія, учениця 11-А класу (учитель Скачок Л.І.), посіла ІІ місце у міському етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови і літератури; Хоцька Марина, учениця 11-В класу (учитель О.І.Головіна), виборола ІІІ місце у обласному етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови і літератури; Гокун Кирило, учень 6-Б класу (учитель О.І.Головіна), посів І місце в міському конкурсі «Хочу читати» і був запрошений на ІІІ етап конкурсу, І місце у міському етапі Міжнародного конкурсу з української мови ім. П.Яцика; Бабаскіна Златослава, учениця 11-В класу (учитель О.І.Головіна), виборола І місце у міському конкурсі - захисті учнівських робіт МАН. У II (міському) етапі Всеукраїнської олімпіади з української мови та літератури взяли участь 20 учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Міська олімпіада з української мови та літератури складалася з 5 завдань з мови (50 балів) та 3 завдань з літератури (50 балів). Результати такі: ^ III місце Гришуніна В., ЗОШ№2, уч. КарповаЯ.В. 36 балів 11 клас II місце Громашева М., ЗОШ №2, уч.Скачок Л.І. 38,5 балів У міському етапі конкурсу з української мови ім. П.Яцика взяли участь 13 учнів нашої школи і показали такі результати: 5 клас І місце Переход Юля (учитель Скачок Л.І.) VІ місце Проценко Наталя (учитель Головіна О.І.) 6 клас І місце Гокун Кирило (учитель Головіна О.І.) ІІ місце Шелест Валентина (учитель Головіна О.І.) VІ місце Доровський Влад (учитель Головіна О.І.) 7 клас V місце Гапієва Ганна (учитель Головіна О.І.) VІ місце Гришуніна Валерія (учитель Карпова Я.В.) VІІ місце Россохата Ірина (учитель Покровіна Г.О.) 8 клас ІІІ місце Сушевська Ярослава (учитель Покровіна Г.О.) 9клас VІ місце Боровець Юлія (учитель Добриніна І.С.) 11 клас І місце Хоцька Марина (учитель Головіна О.І.) ІІІ місце Понамаренко Аліна (учитель Скачок Л.І.) ІV місце Хоцька Інна (учитель Головіна О.І.) Якість знань учнів з української мови 2009-2010 навчальний рік І семестр Учитель Головіна О.І. ![]() Учитель Карпова Я.В. ![]() Учитель Покровіна Г.О. ![]() Учитель Скачок Л.І. ![]() Якість знань учнів з української літератури 2009-2010 навчальний рік І семестр Учитель Головіна О.І. ![]() Учитель Карпова Я.В. ![]() Учитель Покровіна Г.О. ![]() Учитель Скачок Л.І. ![]() Якість знань учнів із зарубіжної літератури 2009-2010 навчальний рік І семестр Учитель Карпова Я.В. ![]() Учитель Покровіна Г.О. ![]() Учитель Скачок Л.І. ![]() Якість знань учнів з української мови 2009-2010 навчальний рік ІІ семестр Учитель Головіна О.І. ![]() Якість знань учнів з української мови 2009-2010 навчальний рік Учитель Головіна О.І. ![]() Якість знань учнів з української літератури 2009-2010 навчальний рік ІІ семестр Учитель Головіна О.І. ![]() Якість знань учнів з української літератури 2009-2010 навчальний рік Учитель Головіна О.І. ![]() Однак у роботі МО школи є і недоліки: - не проводилася позакласна робота з української мови і літератури; - значна частина учнів має низький рівень орфографічної та пунктуаційної грамотності; - не завжди теоретичні знання учні вміють застосовувати практично; - частина учнів має незначний інтерес до читання. Тому робота педагогів повинна зосереджуватися на інтенсивній мовній практиці учнів (усній і писемній); на подоланні розриву між теорією і практикою у навчанні мови; на розкритті інтересів, нахилів та здібностей учнів з метою виявлення самостійної творчості кожної особистості; на формуванні читацьких навичок та інтересу до вивчення художньої літератури. ^ педагогічний колектив школи: „Реалізація науково-пізнавального потенціалу освітніх галузей, використання пошукового, краєзнавчого та місцевого матеріалу з метою піднесення ефективності навчально-виховного процесу, виховання юного громадянина України;
^ У 2010-2011 навчальному році методичне об’єднання вчителів працюватиме над проблемою: „Удосконалення уроків мови і літератури завдяки впровадженню інноваційних засобів навчання і виховання учнів”. Методичне об’єднання ставить такі основні завдання на 2010-2011 навчальний рік:
^ на 2010-2011 навчальний рік
ІІ. ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ, ВИВЧЕННЯ І ^ СУЧАСНИХ ДОСЯГНЕНЬ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ І ПЕРСПЕКТИВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ У 2010-2011 навчальному році проходитимуть атестацію вчителі української мови і літератури Скачок Людмила Іванівна. ЗАВДАННЯ: 1. Брати участь у роботі міського методичного об’єднання учителів-словесників.
ІІІ. ЗАХОДИ ЩОДО ВИВЧЕННЯ СТАНУ ^
^ І ЗАСІДАННЯ 31 серпня 2010 року ТЕМА: Опрацювання офіційних документів Міністерства освіти і науки України на 2010-2011 навчальний рік і спрямування роботи МО учителів-філологів у новому навчальному році. МЕТА: Ознайомитися з інструктивно-методичними рекомендаціями на 2010-2011 навчальний рік; спрямувати роботу членів МО на реалізацію поставлених завдань.
ІІ ЗАСІДАННЯ 22 жовтня 2010 року ТЕМА: Формування життєвих компетентностей учнів на уроках української мови. МЕТА. Обговорення інноваційних технологій у методиці формування життєвих компетентностей учнів на уроках української мови.
ІІІ ЗАСІДАННЯ 20 грудня 2010 року ТЕМА: Самостійна робота учнів на уроках української мови і літератури, спрямована на розвиток творчих здібностей учнів. МЕТА. Розглянути варіанти практичного застосування інноваційних (в т.ч. мультимедійних) технологій на уроках літератури з метою підвищення якості та ефективності навчального процесу.
^ 25 березня 2011 року ТЕМА. Нові методики та підходи в організації позакласної та позашкільної роботи з метою підвищення інтересу учнів до культури рідного краю, поглиблення знань з мови і літератури. МЕТА. Сприяти організації позакласної роботи як засобу виховання любові до рідного слова, підвищення загального культурного і морального рівня учнів.
^ 20 травня 2011 року ТЕМА. Підведення підсумків роботи МО вчителів гуманітарного циклу протягом 2010-2011 навчального року. МЕТА. Узагальнити й проаналізувати ефективність і результативність роботи МО протягом навчального року.
|
![]() | План роботи методичного об’єднання вчителів української мови та літератури У минулому навчальному році члени методичного об’єднання працювали над розв’язанням першочергових завданнь | ![]() | План роботи методичного об’єднання вчителів української мови І літератури (2010-2011 н р.) «Заслужений учитель України», 12-«Відмінник освіти України», 4-вчителі-методисти, 10-старші вчителі, 35 педагогів мають вищу кваліфікаційну... |
![]() | План роботи районного методичного кабінету відділу освіти новомиколаївської... Вступ. Аналіз роботи рмк за 2010-2011 навчальний рік та пріоритетні напрямки в діяльності методичного кабінету на 2011-2012 навчальний... | ![]() | Методист райметодкабінету Петрівська Г. П Визначає мету та основні напрями роботи з учителями української мови та літератури, зарубіжної літератури, історії та правознавства,... |
![]() | Вимоги до виконання письмових робіт І перевірки зошитів з української... | ![]() | Склад районного методичного об’єднання вчителів російської мови,... |
![]() | Список рекомендованої літератури для учителів німецької та французької мови Підтиченко Г. Виховний потенціал комунікативної методики навчання іноземної мови / Г. Підтиченко // Іноземні мови. 2007. № С. 12 | ![]() | “Виховання красою” на уроках зарубіжної літератури Державному ліцеї м. Білої Церкви вивчалася система роботи вчителя-методиста, спеціаліста вищої кваліфікаційної категорії, викладача... |
![]() | Конспектів (у старших класах), робота з цитатним матеріалом, з Вимоги до виконання письмових робіт учнів загальноосвітніх навчальних закладів І перевірки зошитів з української мови й літератури... | ![]() | План роботи шкільного матодичного об’єднання вчителів початкових... Аналіз стану роботи методоб’єднання вчителів початкових класів за попередній навчальний рік |