П  Л  А  н роботи  методичного  об’єднання учителів  української  мови  і  літератури та  учителів  зарубіжної  літератури на  2010-2011  навчальний  рік Керівник  Головіна О.І




Скачати 214.29 Kb.
НазваП  Л  А  н роботи  методичного  об’єднання учителів  української  мови  і  літератури та  учителів  зарубіжної  літератури на  2010-2011  навчальний  рік Керівник  Головіна О.І
Дата конвертації09.03.2013
Розмір214.29 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Література > Документы
П  Л  А  Н

роботи  методичного  об’єднання

учителів  української  мови  і  літератури

та  учителів  зарубіжної  літератури

на  2010-2011  навчальний  рік

Керівник  Головіна О.І.

І.    В С Т У П

            Українська  мова  -  один  із  вирішальних  чинників  самобутності  українського  народу.  Тому  без  набуття  учнями  елементарної  лінгвістичної  освіти,  без  мовленнєвих  умінь  і  навичок  неможливо  говорити  про  розвиток  особистості,  котра  усвідомлює  себе  частиною  нації.  У  сучасних  умовах  зростає  роль  мовних  умінь  і  навичок,  які  сприяють  формуванню  інтелектуальних  здібностей  учнів  та  розвитку  їхньої  духовності.

            Важливими  складовими  літературної  освіти  у  школі  є  курси  української    та  зарубіжної  літератур,  які  реалізують  загальнодержавні  завдання  розвитку  національної  культурної  свідомості  громадян  України  та  сприяють  інтеграції  громадян  нашої  держави  у  світовий  культурний  простір.

            У  2009-2010  навчальному  році  методичне  об’єднання  учителів-словесників  спрямовувало  свою  роботу  на:

            -  прищеплення  любові  до  рідної  мови,  до  рідної  землі;  виховання  поваги  до  традицій  і  історії  свого  народу;

            -  повернення  престижу  української  літератури,  вивчення  її  як  унікального  явища  в  світовій  історії  культури,  що  своїми  естетичними  засобами  виховує  вільну,  духовно  багату,  розкріпачену  в  своєму  вираженні  українську  людину;

            -  залучення  школярів  до  скарбниці  світової  літератури,  а    через  неї  -  до  фундаментальних  загальнолюдських  цінностей;

            -  удосконалення  уроку  як  основної  форми  навчально-виховної  роботи;

            -  пошуки  різноманітних  форм  занять  для  розвитку  пізнавальних  потреб,  здібностей,  нахилів  учнів;

            -  впровадження  у  практику    сучасного  педагогічного  досвіду.

            На  засіданнях  МО  систематично  проводились  обговорення  новинок  методичної  літератури.  Члени  МО  школи  відвідували  засідання,  які  проводилися  міським  МО  вчителів-словесників,  брали  активну  участь  у  підготовці  цих  засідань.  Зокрема,  на  міських  засіданнях  з  доповідями  виступали  Л.І.Скачок, О.І.Головіна.

           Багато  часу  вчителі  приділяли  роботі  з  обдарованою  учнівською  молоддю.  Переход Юлія, учениця 5-Б класу (учитель Скачок Л.І.), виборола  І  місце  у  міському етапі Міжнародного конкурсу  з  української  мови  ім. П.Яцика і була запрошена на обласний етап конкурсу; Громашева Марія, учениця 11-А класу (учитель Скачок Л.І.), посіла  ІІ  місце  у  міському етапі Всеукраїнської  учнівської олімпіади  з  української  мови  і  літератури; Хоцька Марина,  учениця  11-В  класу  (учитель  О.І.Головіна),  виборола  ІІІ  місце  у  обласному етапі Всеукраїнської  учнівської олімпіади  з  української  мови  і  літератури;  Гокун Кирило,  учень  6-Б  класу  (учитель  О.І.Головіна),  посів  І  місце  в міському конкурсі «Хочу читати» і був запрошений на ІІІ етап конкурсу, І  місце  у  міському етапі Міжнародного конкурсу  з  української  мови  ім. П.Яцика; Бабаскіна Златослава, учениця  11-В  класу  (учитель  О.І.Головіна),  виборола  І  місце  у міському конкурсі - захисті учнівських робіт МАН.

У II (міському) етапі Всеукраїнської олімпіади з української мови та літератури взяли участь 20 учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Міська олімпіада з української мови та літератури складалася з 5 завдань з мови (50 балів) та 3 завдань з літератури (50 балів).

Результати такі:

^ 7 клас

III місце Гришуніна В., ЗОШ№2, уч. КарповаЯ.В. 36 балів

11 клас

II місце Громашева М., ЗОШ №2, уч.Скачок Л.І. 38,5 балів

У міському етапі конкурсу з української мови ім. П.Яцика взяли участь 13 учнів нашої школи і показали такі результати:

5 клас

І місце Переход Юля (учитель Скачок Л.І.)

VІ місце Проценко Наталя (учитель Головіна О.І.)

6 клас

І місце Гокун Кирило (учитель Головіна О.І.)

ІІ місце Шелест Валентина (учитель Головіна О.І.)

VІ місце Доровський Влад (учитель Головіна О.І.)

7 клас

V місце Гапієва Ганна (учитель Головіна О.І.)

VІ місце Гришуніна Валерія (учитель Карпова Я.В.)

VІІ місце Россохата Ірина (учитель Покровіна Г.О.)

8 клас

ІІІ місце Сушевська Ярослава (учитель Покровіна Г.О.)

9клас

VІ місце Боровець Юлія (учитель Добриніна І.С.)

11 клас

І місце Хоцька Марина (учитель Головіна О.І.)

ІІІ місце Понамаренко Аліна (учитель Скачок Л.І.)

ІV місце Хоцька Інна (учитель Головіна О.І.)


Якість знань учнів з української мови

2009-2010 навчальний рік

І семестр
Учитель Головіна О.І.



Учитель Карпова Я.В.




Учитель Покровіна Г.О.


Учитель Скачок Л.І.


Якість знань учнів з української літератури

2009-2010 навчальний рік

І семестр
Учитель Головіна О.І.


Учитель Карпова Я.В.


Учитель Покровіна Г.О.



Учитель Скачок Л.І.



Якість знань учнів із зарубіжної літератури

2009-2010 навчальний рік

І семестр
Учитель Карпова Я.В.


Учитель Покровіна Г.О.


Учитель Скачок Л.І.



Якість знань учнів з української мови

2009-2010 навчальний рік

ІІ семестр
Учитель Головіна О.І.


Якість знань учнів з української мови

2009-2010 навчальний рік
Учитель Головіна О.І.

Якість знань учнів з української літератури

2009-2010 навчальний рік

ІІ семестр
Учитель Головіна О.І.


Якість знань учнів з української літератури

2009-2010 навчальний рік
Учитель Головіна О.І.



           Однак  у  роботі  МО  школи  є  і  недоліки:

- не проводилася позакласна робота з української мови і літератури;

            -  значна  частина  учнів  має  низький  рівень  орфографічної  та  пунктуаційної  грамотності;

            -  не  завжди  теоретичні  знання  учні  вміють  застосовувати  практично;

            -  частина  учнів  має  незначний  інтерес  до  читання.    

            Тому  робота  педагогів  повинна  зосереджуватися  на  інтенсивній  мовній  практиці  учнів  (усній  і  писемній);  на  подоланні  розриву  між  теорією  і  практикою  у  навчанні  мови;  на  розкритті  інтересів,  нахилів  та  здібностей  учнів  з  метою  виявлення  самостійної  творчості  кожної  особистості;  на  формуванні  читацьких  навичок  та  інтересу  до  вивчення  художньої  літератури.  

^ ПРОБЛЕМИ,  НАД  ЯКИМИ  ПРАЦЮЄ

педагогічний  колектив  школи:

 „Реалізація  науково-пізнавального  потенціалу  освітніх  галузей,  використання  пошукового,  краєзнавчого  та  місцевого  матеріалу  з   метою  піднесення  ефективності  навчально-виховного  процесу,  виховання  юного  громадянина  України;

  • використання  сучасних  інформаційних  технологій  в  управлінській  діяльності  та   навчально-виховному  процесі  загальноосвітньої  школи ” .

^ МО  учителів-філологів:

  У  2010-2011  навчальному  році  методичне  об’єднання  вчителів  працюватиме  над  проблемою:  „Удосконалення  уроків  мови  і  літератури  завдяки  впровадженню  інноваційних засобів навчання  і  виховання  учнів”.

            Методичне  об’єднання  ставить  такі  основні  завдання  на  2010-2011  навчальний  рік: 

  1. Спрямувати  роботу  на  забезпечення  високого  рівня  викладання  української  мови  та  літератури,  зарубіжної  літератури,  формування  в  учнів  практичних  умінь  і  навичок. 

  2. Навчати  школярів  користуватися  всіма  багатствами  мовних  засобів,  формувати  у  школярів  уміння  і  навички  зв’язного  усного  і  писемного  мовлення. 

  3. Забезпечувати  засвоєння  учнями  орфографічних  та  граматичних  норм  української  літературної  мови. 

  4. Удосконалювати  форми  і  методи  роботи  на  уроках  української  мови,  української  літератури,  зарубіжної  літератури,  творчо  підходити  до  кожного  уроку,  впроваджуючи  в  практику  досягнення  педагогічної  науки. 

  5. Систематично  знайомитися  та  впроваджувати  в  практику  сучасні  освітні  технології  та  інновації. 

  6. Регулярно  проводити  огляд  новинок  методичної  та  художньої  літератури,  періодичних  видань. 

  7. Активізувати  позакласну  роботу  з  навчальних  предметів,  розвиваючи  при  цьому  творчі  здібності  учнів. 

  8. Проводити  індивідуальну  роботу  з  обдарованими  учнями  і  з  невстигаючими  учнями. 

  9. Використовуючи  різні  засоби,  форми  і  методи  навчання,  виховувати  в  учнів  любов  до  рідної  мови,  повагу  до  культури  і  традицій  свого  народу,  інших  народів  світу. 

  10. Пропагувати  і  плекати  любов  до  українського  слова,  дотримання  учнями  єдиного  орфографічного  і  мовного  режиму. 



^

ПЛАН РОБОТИ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ

ВЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ

ТА ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ


на 2010-2011 навчальний рік




^ ЗМІСТ РОБОТИ

Термін

Відповідальні



Опрацювання нормативних документів та інструктивно-методичних матеріалів щодо вивчення української мови й літератури та зарубіжної літератури

серпень

Голова МО,

члени МО



Створення мультимедійних посібників до уроків української мови й літератури та зарубіжної літератури

упродовж року

Члени МО



Затвердження календарно-тематичних планів навчання української мови й літератури та зарубіжної літератури

серпень

Голова МО



Проведення консультацій з питань ведення шкільної документації

серпень

Голова МО



Визначення рівня навченості учнів 5 кл. (проведення й аналіз вхідного тестування)

вересень

Члени МО



Планування позакласної роботи з української мови й літератури та зарубіжної літератури (проведення тижня української мови й літератури, Шевченківських свят, відзначення Міжнародного дня грамотності, Дня слов’янської писемності та культури, Дня української писемності та мови, Міжнародного дня рідної мови, Дня українського козацтва, Всеукраїнського дня бібліотек, Всесвітнього дня книги)

жовтень

Члени МО



Проведення І (шкільного) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови й літератури

жовтень

Члени МО



Проведення І (шкільного) етапу Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика

листопад

Члени МО



Проведення тижня української мови

листопад

Члени МО



Перевірка стану ведення учнівських зошитів, дотримання орфографічного режиму

грудень

Голова МО



Проведення І (шкільного) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з зарубіжної літератури

грудень

Члени МО



Проведення тижня зарубіжної літератури

лютий

Члени МО



Підготовка до проведення державної підсумкової атестації (вивчення й обговорення матеріалів з ДПА та методичних рекомендацій)

січень – травень

Члени МО





Упорядкування каталогу наявної в навчальних кабінетах науково-методичної літератури (посібників, статей тощо)

червень

Завідувачі кабінетів


ІІ.  ПІДВИЩЕННЯ  КВАЛІФІКАЦІЇ,  ВИВЧЕННЯ  І

^ ВИКОРИСТАННЯ  В  ПРАКТИЦІ  РОБОТИ  ВЧИТЕЛІВ

СУЧАСНИХ  ДОСЯГНЕНЬ  ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ

НАУКИ  І  ПЕРСПЕКТИВНОГО  ПЕДАГОГІЧНОГО  ДОСВІДУ

У  2010-2011  навчальному  році  проходитимуть  атестацію  вчителі  української  мови  і  літератури  Скачок Людмила Іванівна.

ЗАВДАННЯ:

            1.  Брати  участь  у  роботі  міського  методичного  об’єднання  учителів-словесників.

  1. У  процесі  взаємовідвідування  уроків  вивчати  і  впроваджувати  в  практику  елементи  перспективного  досвіду  членів  МО.

  2. Провести  огляд  творчих  надбань  учителя  Скачок Л.І. 

ІІІ.  ЗАХОДИ  ЩОДО  ВИВЧЕННЯ  СТАНУ

^ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ  РОБОТИ

№        

Зміст  роботи

 

Термін проведення

Відповідальні

1.

Провести  І  етап  Всеукраїнських  предметних  олімпіад  з  укр.мови,  укр.літератури  та  зарубіж.  літератури  у  школі

листопад

 Члени  МО

2.

Проводити  підготовку  учнів  для  участі  у  ІІ  етапі  Всеукраїнських  олімпіад  з  укр.мови,  укр.літератури,  зарубіж.літератури

протягом

І  семестр

 Члени  МО

3.

Організувати  відзначення  у  школі  Міжнародного  дня  рідної  мови

9  листопада

2010

Члени  МО

4.

Провести  перевірку   техніки  читання  учнів  5-х  класів

грудень  квітень

Карпова Я.В.

Скачок Л.І.

Добриніна І.С.

5.

З  метою  підвищення  техніки  читання  та  збільшення  інтересу  до  художнього  слова  проводити  конкурси  читців-декламаторів,  вікторини  з  літератури,  літературні  вечори 

протягом  року

Члени  МО

6.

Організовувати  навчальні  екскурсії  до літературних  музеїв,  історико-літературних  пам’яток  рідного  краю

протягом  року

Члени  МО

7.

Контролювати  стан  ведення  учнівських  зошитів,  дотримання  учнями  єдиного  мовного  режиму

протягом  року

Члени  МО

9.

Організувати  роботу консультативних  пунктів  для  учнів  9-х  класів  по  підготовці  до  підсумкової  державної  атестації

ІІ  семестр

Галагуз В.В., Добриніна І.С., Покровіна Г.О.

10.

Ознайомитися  із  творчою  лабораторією  Скачок Л.І., заслухати  творчий  звіт  учителя

квітень

2011

Члени  МО

11.

Проводити  підготовку  учнів  для  участі  у  конкурсах  „Вірю  в  майбутнє  твоє,  Україно”,  „Об’єднаймося,  брати  мої”  та  ін.

протягом року

 Члени  МО

12.

Організувати  відзначення  і  школі  Дня  слов’янської  писемності  та  культури.

24  травня 2011

Члени  МО


^ ІV.  ТЕМИ  ЗАСІДАНЬ  МО
І  ЗАСІДАННЯ
31    серпня  2010 року

 

ТЕМА: Опрацювання  офіційних  документів  Міністерства  освіти  і  науки  України  на  2010-2011    навчальний  рік  і  спрямування  роботи  МО  учителів-філологів  у  новому  навчальному  році. 

МЕТА: Ознайомитися  з  інструктивно-методичними  рекомендаціями  на 2010-2011 навчальний  рік;  спрямувати  роботу  членів  МО  на  реалізацію поставлених  завдань.



Зміст

Відповідальні

1.

Аналіз  роботи  МО  за  2009-2010  навчальний  рік.

О.І.Головіна 

2.

Вивчення  методичних рекомендацій щодо вивчення української  мови,  української  літератури,  зарубіжної  літератури

О.І.Головіна 

3.

Ознайомлення  з  новими  навчальними  програмами  з  мови  і  літератури  для  10-х  класів

О.І.Головіна 

4.

Обговорення  календарних  планів  на  І  семестр

Члени  МО

5.

Визначення  форм  і  методів  роботи  з  обдарованими  дітьми;  затвердження  завдань  І  етапу  Всеукраїнської  олімпіади  з української мови і літератури

Члени  МО

6.

Ознайомлення  Скачок Л.І. з  положенням  про  атестацію

О.І.Головіна 

7.

Ознайомлення  з  новими  надходженнями  до  шкільної  бібліотеки  художньої,  методичної  та  навчальної  літератури,  з  підручниками  з  мови  та  літератури

Бібліотекар  школи  Борисова Н.К

8.

Затвердження  плану  роботи  МО  на  2010-2011  навчальний  рік

О.І.Головіна 

 

^ ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ

 

1.

Підготувати  і  провести  відкриті  уроки  з  української  мови  та  літератури 

Г.О.Покровіна

Л.І.Скачок

2.

Працювати  над  пошуками  нових  шляхів  підвищення  орфографічної  та  пунктуаційної  грамотності  учнів

 Члени  МО

3.

Підготувати  огляд  новинок  методичної  літератури.

Я.В.Карпова


ІІ  ЗАСІДАННЯ
22  жовтня  2010 року
ТЕМА: Формування життєвих компетентностей учнів на уроках української мови.

МЕТА.  Обговорення  інноваційних  технологій  у  методиці  формування життєвих компетентностей учнів на уроках української мови. 

 №

Зміст

Відповідальні

1.

Виступ  на  тему:  „Формування життєвих компетентностей учнів на уроках української мови”.

 Скачок Л.І.

2.

Огляд  новинок  методичної  літератури  з  теми.

Я.В.Карпова

3.

Відвідування й  обговорення  відкритих  уроків.

Члени  МО

4.

Організація,  підготовка  та  проведення  відзначення  у  школі  Дня  української  писемності  та  мови

 О.І.Головіна

 

^ ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ

 

1.

Підготувати  огляд  новинок  методичної  літератури

Я.В.Карпова

2.

Підготувати  завдання шкільного етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови і літератури, конкурсу ім.П.Яцика

Члени МО

3.

Провести  перевірку  техніки  читання  у  5-х  класах

Скачок Л.І., Карпова Я.В.,

Добриніна І.С.

4.

Проводити  інтенсивну  підготовку  учнів  до  участі  у  Всеукраїнській  олімпіаді  з  української мови і літератури

 Члени  МО


ІІІ  ЗАСІДАННЯ
20  грудня  2010 року
ТЕМА:  Самостійна робота учнів на уроках української мови і літератури, спрямована  на  розвиток творчих  здібностей  учнів. 

МЕТА.  Розглянути  варіанти  практичного  застосування  інноваційних (в т.ч.  мультимедійних)  технологій  на  уроках  літератури  з  метою підвищення  якості  та  ефективності  навчального  процесу. 



Зміст

Відповідальні

1.

Виступи  на  тему:  „ Самостійна робота учнів на уроках української мови і літератури, спрямована  на  розвиток творчих  здібностей  учнів ”.

Покровіна Г.О.

2.

Відвідування  та  обговорення  відкритих  уроків  з  теми.  Творча  дискусія.  Обмін  досвідом.

Члени  МО

3.

Ознайомлення  з  новинками  методичної  літератури.

Я.В.Карпова

4.

Аналіз  перевірки  техніки   читання  у  5-х  класах.  Методичні  рекомендації  стосовно  підвищення  читацької  активності  школярів.

 Головіна О.І.

5.

Обговорення  підсумків  ІІ  (міського)  етапу  Всеукраїнських  олімпіад  з  української мови і літератури.

О.І.Головіна

6.

Затвердження  плану  проведення  Тижня  рідної  мови  у  школі.

О.І.Головіна

8.

Розробка  календарного  планування  на  ІІ  семестр.

Члени  МО

 

^ ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ

 

1.

Підготуватися  до  проведення  круглого  столу  на  тему:  „Впровадження  нестандартного  підходу  до  організації  творчої  діяльності  учнів  та  розвитку  у  них  інтересу  до  вивчення  мови  і  літератури  під  час  проведення  позакласних  та  позашкільних  заходів”.

 Члени  МО

2.

Огляд  новинок  методичної  літератури,  періодичної  преси.

Я.В.Карпова

3.

Поповнити  навчальні  кабінети дидактичним  матеріалом.

Члени  МО

4.

Підготуватися  до  звіту  із  самоосвіти.

Скачок Л.І., Покровіна Г.О.



^ ІV  ЗАСІДАННЯ
25  березня  2011 року
ТЕМА.  Нові  методики  та  підходи  в  організації  позакласної  та  позашкільної  роботи з  метою  підвищення  інтересу  учнів  до  культури  рідного  краю,  поглиблення знань  з  мови  і  літератури. 

МЕТА.  Сприяти  організації  позакласної  роботи  як  засобу  виховання  любові  до рідного  слова,  підвищення  загального  культурного  і  морального  рівня  учнів. 



Зміст

Відповідальні

1.

Круглий  стіл  на  тему:  „Впровадження  нестандартного  підходу  до  організації  творчої  діяльності  учнів  та  розвитку  у  них  інтересу  до  вивчення  мови  і  літератури  під  час  проведення  позакласних  заходів”

Члени  МО

2.

Огляд  новинок  методичної  літератури  з  теми.

Я.В.Карпова

3.

Відвідування  та  обговорення  уроків  та  виховних  заходів.  Обмін  досвідом.

Члени  МО

4.

Звіти  із  самоосвіти  вчителів-філологів.

О.І.Головіна

5.

Обговорення  проведення  Тижня  рідної  мови  у  школі.

Члени  МО

6.

Звіт  про  виконання  навчальних  програм  з  мови  та  літератури.

О.І.Головіна

 

^ ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ




1.

Організація  роботи  консультативних  пунктів  для  учнів  9-х  класів.

Члени  МО

2.

Підготовка  до  відзначення  Дня  слов’янської  писемності  і  культури.

Члени  МО

3.

Звіт  про  участь  учнів  у  творчих  конкурсах.

Г.О.Покровіна



^ V  ЗАСІДАННЯ
20  травня  2011 року

ТЕМА.  Підведення  підсумків  роботи  МО  вчителів  гуманітарного  циклу протягом  2010-2011  навчального  року.

МЕТА.  Узагальнити  й  проаналізувати  ефективність  і  результативність  роботи  МО  протягом  навчального  року.  



Зміст

Відповідальні

1.

Звіт  голови  МО  про  роботу  протягом  навчального  року,  об’єктивна  оцінка  діяльності  методичного  об’єднання,  досягнень  та  недоліків  і  визначення  шляхів  удосконалення  роботи  МО  у  наступному  навчальному  році.

О.І.Головіна

2.

Звіт  про  організацію  роботи  консультативних  пунктів  для  учнів  9-х  і    підготовку  до  державної  підсумкової  атестації.

Покровіна Г.О., Добриніна І.С., Галагуз В.В.

3.

Інформація  про  участь  учнів  школи  у  творчих конкурсах.

Г.О.Покровіна

4.

Підготовка до  відзначення  Дня  слов’янської  писемності  та  культури.

Члени  МО

5.

Звіт  учителів-словесників  про  виготовлення  дидактичних матеріалів.

Члени  МО

 




Схожі:

П  Л  А  н роботи  методичного  об’єднання учителів  української  мови  і  літератури та  учителів  зарубіжної  літератури на  2010-2011  навчальний  рік Керівник  Головіна О.І iconПлан роботи методичного об’єднання вчителів української мови та літератури
У минулому навчальному році члени методичного об’єднання працювали над розв’язанням першочергових завданнь
П  Л  А  н роботи  методичного  об’єднання учителів  української  мови  і  літератури та  учителів  зарубіжної  літератури на  2010-2011  навчальний  рік Керівник  Головіна О.І iconПлан роботи методичного об’єднання вчителів української мови І літератури (2010-2011 н р.)
«Заслужений учитель України», 12-«Відмінник освіти України», 4-вчителі-методисти, 10-старші вчителі, 35 педагогів мають вищу кваліфікаційну...
П  Л  А  н роботи  методичного  об’єднання учителів  української  мови  і  літератури та  учителів  зарубіжної  літератури на  2010-2011  навчальний  рік Керівник  Головіна О.І iconПлан роботи районного методичного кабінету відділу освіти новомиколаївської...
Вступ. Аналіз роботи рмк за 2010-2011 навчальний рік та пріоритетні напрямки в діяльності методичного кабінету на 2011-2012 навчальний...
П  Л  А  н роботи  методичного  об’єднання учителів  української  мови  і  літератури та  учителів  зарубіжної  літератури на  2010-2011  навчальний  рік Керівник  Головіна О.І iconМетодист райметодкабінету Петрівська Г. П
Визначає мету та основні напрями роботи з учителями української мови та літератури, зарубіжної літератури, історії та правознавства,...
П  Л  А  н роботи  методичного  об’єднання учителів  української  мови  і  літератури та  учителів  зарубіжної  літератури на  2010-2011  навчальний  рік Керівник  Головіна О.І iconВимоги до виконання письмових робіт І перевірки зошитів з української...

П  Л  А  н роботи  методичного  об’єднання учителів  української  мови  і  літератури та  учителів  зарубіжної  літератури на  2010-2011  навчальний  рік Керівник  Головіна О.І iconСклад районного методичного об’єднання вчителів російської мови,...

П  Л  А  н роботи  методичного  об’єднання учителів  української  мови  і  літератури та  учителів  зарубіжної  літератури на  2010-2011  навчальний  рік Керівник  Головіна О.І iconСписок рекомендованої літератури для учителів німецької та французької мови
Підтиченко Г. Виховний потенціал комунікативної методики навчання іноземної мови / Г. Підтиченко // Іноземні мови. 2007. № С. 12
П  Л  А  н роботи  методичного  об’єднання учителів  української  мови  і  літератури та  учителів  зарубіжної  літератури на  2010-2011  навчальний  рік Керівник  Головіна О.І icon“Виховання красою” на уроках зарубіжної літератури
Державному ліцеї м. Білої Церкви вивчалася система роботи вчителя-методиста, спеціаліста вищої кваліфікаційної категорії, викладача...
П  Л  А  н роботи  методичного  об’єднання учителів  української  мови  і  літератури та  учителів  зарубіжної  літератури на  2010-2011  навчальний  рік Керівник  Головіна О.І iconКонспектів (у старших класах), робота з цитатним матеріалом, з
Вимоги до виконання письмових робіт учнів загальноосвітніх навчальних закладів І перевірки зошитів з української мови й літератури...
П  Л  А  н роботи  методичного  об’єднання учителів  української  мови  і  літератури та  учителів  зарубіжної  літератури на  2010-2011  навчальний  рік Керівник  Головіна О.І iconПлан роботи шкільного матодичного об’єднання вчителів початкових...
Аналіз стану роботи методоб’єднання вчителів початкових класів за попередній навчальний рік
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка