"Маркетингова політика комунікацій (укр.)"




Скачати 20.66 Kb.
Назва"Маркетингова політика комунікацій (укр.)"
Дата конвертації03.04.2013
Розмір20.66 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Маркетинг > Документы


Кроссворд по предмету "Маркетинг" на тему "Маркетингова політика комунікацій (укр.)"


По горизонтали

3. Різниця між рекламним доходом і витратами на рекламу

4. Це цілеспрямовані, систематичні спроби формувати сприйняття, маніпулювати свідомістю та спрямовувати поведінку в необхідний пропагандисту бік

8. Метод визначення витрат на стимулювання, за яким новий бюджет формується на основі попередніх асигнувань, до яких додається чи від яких віднімається певна сума чи процент

13. Показник того, наскільки чесним і обєктивним сприймається джерело (друзям довіряють більше, ніж незнайомим людям або продавцям)

15. Вид реклами, яка створює певний імідж фірми

16. Вид реклами, яка виділяє марку товару на ринку із сильною

19. Сприятливі враження, викликані впливом джерела інформації на аудиторію (цьому сприяє відвертість, почуття гумору, природність)

23. Спеціальні знання, які має відправник, щоб мотивувати свою заяву
По вертикали

1. Набір символів, переданих відправником

2. Особи, яким товари необхідні для використання у процесі виробництва

5. Вид реклами, завдання якої нагадати споживачу» що товар може йому знадобитись найближчим часом

6. Окремі особи, які купують товари для особистого вжитку

7. Це друковане, рукописне, усне або графічне повідомлення про особу, товари, послуги або суспільний рух, відкрито опубліковане рекламодавцем й оплачене з метою збільшення обсягів збуту, розширення клієнтури, одержання голосів або суспільної підтримки

8. Діяльність підприємства, спрямовану на стимулювання попиту на вироблену продукцію і на формування позитивного іміджу підприємства

9. Один із інструментів маркетингових комунікацій, який складає перше враження про продукт

10. Критерій аналізу каналів масової інформації, за яким визначається до якого можливого числа адресатів вдасться донести послання при звичайних середніх умовах

11. Вид реклами, завдання якої повідомити ринку про новинку, зміну цін, нові властивості, послуги, змінити хибне уявлення про товар, розсіяти побоювання споживача, сформувати позитивний образ фірми

12. Критерій аналізу каналів масової інформації, за яким визначається чи зможе фірма скористатися даними

14. Це повідомлення новин про діяльність під­приємства за допомогою засобів масової інформації

17. Вид реклами, завдання якої спрямувати увагу споживача на марку вашої фірми, заохотити, підштовхнути покупця переключитись саме на вашу марку

18. Критерій аналізу каналів масової інформації, за яким визначаються загальні витрати на одну публікацію рекламного послання, знижки на багатократність, вартість одного рекламного контакту з урахуванням тиражу

19. Сприйняття зі сторони ступеня потрібної компетенції комунікатора у справі підкріплення зроблених ним стверджень

20. За допомогою якого засобу досягається максимальна швидкість одержання інформації?

21. Перший етап маркетингових комунікацій, за яким комунікація відбувалася осо­бисто в процесі ділових відносин

22. Вид реклами, яка після купівлі запевнює покупців товару у правильності вибору

Схожі:

\"Маркетингова політика комунікацій (укр.)\" icon"Маркетингова політика комунікацій (укр.)"
Неособисте стимулювання попиту, завдяки розповсюдженню комерційне важливих відомостей в засобах масової інформації
\"Маркетингова політика комунікацій (укр.)\" icon«Маркетингова політика комунікацій підприємства (на прикладі тов ра “ad-world”)»
Метою випускної роботи є запровадження І вдосконалення системи політики комунікації
\"Маркетингова політика комунікацій (укр.)\" icon"Маркетингова комунікаційна політика стимулювання "
Кроссворд по предмету "Маркетинг" на тему "Маркетингова комунікаційна політика стимулювання "
\"Маркетингова політика комунікацій (укр.)\" iconКомплекс господарських операцій, повязаних з наданням споживачеві...
Кроссворд по предмету "Маркетинг" на тему "Маркетингова політика розподілу (укр.)"
\"Маркетингова політика комунікацій (укр.)\" iconСутність маркетингової товарної політики. Маркетингова концепція товару
Традиційно ця політика становить основний зміст маркетингової діяльності, бо коли підприємство не виготовляє корисних споживачам...
\"Маркетингова політика комунікацій (укр.)\" icon1. Сутність маркетингової цінової політики, основні завдання та фактори,...
Чити задоволення потреб споживачів І отримання фірмою прибутку, а також вирішення стратегічних завдань фірми. Основна кінцева мета...
\"Маркетингова політика комунікацій (укр.)\" icon"Політика (укр.)"
Підхід до трактування змісту політичної влади, який розглядає її як здатність досягати поставленої мети
\"Маркетингова політика комунікацій (укр.)\" iconГаврилець Ю. Д. Короткотривалі медіаефекти в молодіжних студентських...
Сертація на здобуття наукового ступеня кандидата наук із соціальних комунікацій за спеціальністю 27. 00. 01 – теорія та історія соціальних...
\"Маркетингова політика комунікацій (укр.)\" iconТема: «Місце та роль стимулювання збуту в комплексі маркетингових комунікацій.»
Розділ Теоретичні аспекти сутності стимулювання збуту в комплексі маркетингових комунікацій
\"Маркетингова політика комунікацій (укр.)\" icon"Політика (укр.)"
Один із типів легітимності (за Д. Істоном), який опирається на віру громадян у особисті якості політичного лідера, його спроможність...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка