Скачати 39.82 Kb.
|
Суть маркетингу як філософії бізнесу полягає в: а) орієнтації всієї діяльності фірми на задоволення попиту споживачів; Яка з перелічених рис товару не може бути основою для його позиціонування: г) законодавчі основи; 3.Короткочасні спонукальні заходи заохочення купівлі чи продажу товару чи nослуги називають: в) реклама; Який з трьох рівнів товару є сьогодні вирішальним в конкурентній боротьбі: в) товар з підкріпленням. 5. Комплекс елементів маркетингу включає такі елементи як: а) продукт, ціна, збут, просування; 6. Метою розвиваючого маркетингу є: а) зробити попит реальним; 7. Сегментація ринку: г) корисна як для промислового ринку, так і для споживчого; 8. Яку концепцію маркетингу ви б використовували на ринку, де пропозиція перевийте попит? г) чистого маркетингу; 9. Знеосіблене і оплачуване спонсором стимулювання попиту на товари чи послуги шляхом розповсюдження про них комерційнаважливих відомостей - це: в) реклама; 10. Метою конверсійного маркетингу є: д) подолання негативного відношення до товару. 11. До якого критерію відноситься формування сегменту ринку по рівню доходу населення: б) демографічного; 12. Метою демаркетннгу є: а) зниження надмірного попиту; 13. Яка з перерахованих орієнтацій комерційної діяльності відповідає сучасній концепції маркетингу? д) орієнтація на споживачів, суспільство в цілому. (???) 14. Метою демаркетингу є: г) зниження надмірного попиту. 15. До якого виду товару ви віднесете куплену вами акцію акціонерного товариства? в) товар пасивного попиту; 16. Який ринок вимагає активного застосування маркетингу? б) ринок покупця. 17. Який з термінів найточніше визначає суть концепції позиціонування: а) імідж; 18. Яка концепція маркетингу використовується па ринку, де попит на товари перевищує пропозицію? б) концепція вдосконалення виробництва; 19. Яке з тверджень відносно ринкової сегментації є вірним: а) рішення зайняти відповідний сегмент ринку для промислової фірми означає значне довгострокове вкладення коштів у виробництво; б) при оцінюванні альтернативних основ сегментації маркетолог намагається визначити передумови розбіжностей у поведінці покупців; в) рішення про вибір сегменту набагато легше прийняти на промисловому ринку, ніж на ринку кінцевих споживачів; г) усе вище перераховане. 20. Конкурентноздатність товару має складові: д) все вище перераховане, що є важливим для споживача; 21. За допомогою матриці БКГ встановлено, що СГП відноситься до лідерів ринку, має великі темпи зростання ринку, значні прибутки, разом із тим потребує інвестицій. Із цього випливає, що СГП знаходиться у секторі: в) "'зірки" 22. Яке з тверджень про ринкову сегментацію неправильне: г) жодне твердження. 23. Яка із стратегій маркетингу передбачає вихід фірми на один ринковий сегмент: в) концентрованого (цільового) маркетингу. 24. Товар — це: а) продукти, послуги, цінні папери, ідеї та знання, що можуть задовольнити нестачу чи потребу та призначені для продажу; ^ в) один з елементів політики фірми, розробляється разом з іншими (фінансовими, виробничим і т. ін.) аспектами маркетингу і розглядає продукцію фірми з усіх питань у коротко-, середньо- та довгостроковому періоді. ^ б) товар у реальному виконанні; (???) 27. Основними критеріями вибору сегмента є: а) прибутковість сегмента, доступність каналів збуту в сегменті, конкуренція в сегменті, суттєвість сегмента; 28. Сутність стратегії диференціації полягає в: а) фірма виробляє різні види одного товару, які відрізняються споживчими властивостями, якостями, упаковкою і призначаються для багатьох сегментів; 29. Перепозиціюванчя товару вимагається у випадках: а) збільшення інтенсивності конкуренції: 30. Товар у реальному виконанні - це: а) передбачені додаткові послуги і вигоди; 31. Яка назва є легітимною в правовому полі України: г) знак па товари та послуги; 33. В яких випадках споживачі частіше керуються прихильністю до знаку для товарів і послуг: а) придбання дорогих товарів; в) придбання предметів розкошу; д) придбання промислових товарів. 34. До складу комплексу маркетингових комунікацій, за допомогою яких фірма здійснює просування товарів, відносять: в) рекламу, персональний продаж, стимулювання збуту, взаємини з громадськістю; 35. До якого виду товару ви віднесете зроблене замовлення на доставку до дому придбаного в магазині холодильнику? б) товар з підкріпленнями; 36. Назвіть вірну послідовність життєвого циклу товару. б) впровадження, зрілість, зріст, насиченість, спад; 37. Продавець визначає етап життєвого циклу свого товару як "зрілість".На даному етапі для досягнення найбільшої ефективності потрібно застосовувати: в) нагадувальну рекламу. ^ а) використовується на останній стадії життєвого циклу товару; в) є захисною властивістю проти помилок у ціноутворенні: г) утримує попит у відповідності з виробничою необхідністю фірми. 39. На якій стадії життєвого циклу товару фірма отримує найбільший прибуток: г) на фазі зрілості. 40. Які з тверджень не підходять для пояснення цін проникнення: б) цс дає новатору стійкі позиції, нездоланні для конкурентів; в) це використовується у разі встановлення еластичних цін: |
![]() | Законодавчі основи забезпечення життєдіяльності осіб похилого віку Вступ | ![]() | 1. Сутність підприємства І правові основи його функціонування Основні законодавчі акти та інші документи, що регулюють діяльність підприємств в Україні |
![]() | Закон про парламент 1949 року встановив правила розгляду фінансових... Правові основи діяльності парламентів 1 Законодавчі акти, що регулюють діяльність парламентів | ![]() | Перелік запитань для підготовки до іспиту з дисципліни «основи охорони праці» Наведіть основні законодавчі документи щодо охорони праці в Україні, дайте їм коротку характеристику |
![]() | Конспект уроку з курсу «Основи здоров’я» «Твої права», зошит з друкованою основою для 3 класу «Основи здоров’я» (автор О. В. Лабащук), підручник «Основи здоров’я», 3 клас... | ![]() | Вступ до дисципліни а 2 Основні законодавчі акти з оп Вимоги безпеки до технологічного обладнання, виробничого устаткування та технологічних процесів |
![]() | «Законодавчі проблеми захисту інформації» Шляхи витоку інформації І несанкціонованого доступу в каналах охоронних пристроїв | ![]() | Основи здоров’я Вивчення предмета «Основи здоров’я» у 2012 2013 навчальному... Вивчення предмета «Основи здоров’я» у 2012 2013 навчальному році здійснюватиметься за навчальною програмою: Програма для загальноосвітніх... |
![]() | Основи здоров’я Вивчення предмета «Основи здоров’я» у 2012 2013 навчальному... Вивчення предмета «Основи здоров’я» у 2012 2013 навчальному році здійснюватиметься за навчальною програмою: Програма для загальноосвітніх... | ![]() | Основи здоров’я Вивчення предмета «Основи здоров’я» у 2012 2013 навчальному... Вивчення предмета «Основи здоров’я» у 2012 2013 навчальному році здійснюватиметься за навчальною програмою: Програма для загальноосвітніх... |