"Маркетинговий менеджмент (укр.)"




Скачати 23.64 Kb.
Назва"Маркетинговий менеджмент (укр.)"
Дата конвертації18.03.2013
Розмір23.64 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Маркетинг > Документы


Кроссворд по предмету "Маркетинг" на тему "Маркетинговий менеджмент (укр.)"


По горизонтали

2. Збирання первинних даних, спрямоване на з’ясування знань, поглядів, потреб споживачів і особливостей купівельної поведінки

3. Налагодження відносин між компанією і різними контактними аудиторіями за допомогою створення вигідної для компанії репутації, позитивного «корпоративного іміджу», з одного боку, і усуненням або попередженням небажаних чуток, пліток і дій — з другого

4. Характеристика ринку, яка характеризує обсяги продажу товарів на конкретному ринку

7. Розподіл ринку на окремі групи покупців із загальними вимогами, характеристиками або поведінкою, яким потрібні певні види товарів або особливий маркетинговий комплекс

8. Система передавання урядом приватному підприємству спеціальних прав, привілеїв, за використання яких воно сплачує податок

9. Маркетинг у ситуації зниження попиту, характерного для всіх видів товарів і будь-якого періоду часу

10. Група компаній, що пропонують товари або групи товарів, які значною мірою є взаємозамінними

12. Група людей, що дотримується певної системи цінностей, заснованої на їх загальному життєвому досвіді і становищі в суспільстві

14. Останній етап процесу маркетингового менеджменту

15. Фаза поступового задоволення попиту на даний товар

16. Організований рух громадян і державних органів, спрямований на підвищення впливу покупців на продавців продукції

17. Маркетинг, в якому екологія та суспільство розглядаються як основні чинники впливу на формування маркетингових цілей та стратегій

18. Особа, яка безпосередньо здійснює купівлю, після того як рішення про купівлю прийнято

20. Ознака сегментування, в основу якої покладено визначення віку, статі, складу сімї покупців

21. Одночасний розвиток багатьох не зв’язаних один з одним видів виробництва, розширення асортименту вироблених товарів

22. Форма цільового маркетингу, за якої компанія орієнтує свої маркетингові програми на потреби чітко визначених і досить вузьких географічних, демографічних, психографічних і поведінкових сегментів

23. Спосіб виходу на зарубіжний ринок, за якого компанія укладає угоду з ліцензіатом на зарубіжному ринку, надаючи йому право на використання процесу виробництва, торгової марки, патенту, торгового секрету або чогось іншого за відповідну винагороду або ліцензійну плату

24. Головні зовнішні чинники, що впливають на мікросередовище загалом: демографічні, економічні, технологічні, політичні і культурні

25. Маркетинг, при якому фірма працює тільки з одним сегментом ринку
По вертикали

1. Які конкуренти - існуючі компанії, які не присутні на ринку, який Ви маєте намір зайняти, але можуть прийти на нього в будь-який момент

5. Маркетингова діяльність, орієнтована на зменшення надмірного попиту на товар чи послугу, який ви ник унаслідок перевищення попиту над рівнем виробничих можливостей, товарних ресурсів

6. Фірма, що здійснює переважно імпортні операції і виступає як торговець за договором на підставі угоди про право на продаж. Д. придбаває й реалізовує товари від свого імені і за свій рахунок та перебуває, як звичайно, у країні-імпортері

11. Взаємозв’язаний комплекс дій, які здійснює фірма для досягнення своїх цілей з урахуванням власного ресурсного потенціалу, а також факторів і обмежень зовнішньо середовища

13. Доповнення існуючих номенклатурних груп продукції (продуктових ліній) новими позиціями

19. Комплекс заходів і прийомів, за допомогою яких у свідомості цільових споживачів даний товар займає по відношенню до конкуруючих товарах

Схожі:

\"Маркетинговий менеджмент (укр.)\" icon"Маркетинговий менеджмент (укр.)"
Міра, до якої є можливість виміряти розмір ринкового сегмента, його купівельну спроможність І передбачувану прибутковість
\"Маркетинговий менеджмент (укр.)\" iconКонспект лекцій з курсу маркетинговий менеджмент для спеціальності 050108 “маркетинг” київ 2003
При цьому співробітництво, якщо, безумовно, воно не стосується близьких за економічними інтересами партнерів, сприймається як порушення...
\"Маркетинговий менеджмент (укр.)\" iconЗатверджую
Менеджмент” спеціальності “Менеджмент організацій” спеціалізації 05020101 “Менеджмент на ринку товарів та послуг”
\"Маркетинговий менеджмент (укр.)\" iconРекомендована тематика випускних робіт (консультаційних проектів)...
Влада І соціальна ієрархія: сутність, мотиви досягнення, практичне застосування на вітчизняних підприємствах
\"Маркетинговий менеджмент (укр.)\" icon1. Менеджмент І підприємництво. Визначення менеджменту Менеджмент
Менеджмент це складова процесу управління, яка забезпечує координацію дій персоналу підприємства (організації) на всіх його рівнях...
\"Маркетинговий менеджмент (укр.)\" iconКиївський економічний інститут менеджменту
Методичні вказівки до виконання курсових робіт з менеджменту для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня “бакалавр” напряму підготовки...
\"Маркетинговий менеджмент (укр.)\" icon1. Суть менеджменту, співвідношення категорій "управління" І "менеджмент"
Менеджмент – це: спосіб, манера спілкування з людьми; влада І мистецтво управління; особливого роду вмілість І адміністративні навички;...
\"Маркетинговий менеджмент (укр.)\" icon"Практичний менеджмент (укр.)"
...
\"Маркетинговий менеджмент (укр.)\" icon"Практичний менеджмент (укр.)"
...
\"Маркетинговий менеджмент (укр.)\" iconМетодические материалы по выполнению модульной контрольной работы...
Направления подготовки 0501 «Экономика и предпринимательство» и 0502 «Менеджмент»
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка