Методичні рекомендації щодо вивчення математики у 5 9 класах подано в Інформаційних збірниках мон №13-14 2005-2009 р р., у журналі «Математика в школі»




НазваМетодичні рекомендації щодо вивчення математики у 5 9 класах подано в Інформаційних збірниках мон №13-14 2005-2009 р р., у журналі «Математика в школі»
Сторінка1/9
Дата конвертації09.03.2013
Розмір0.78 Mb.
ТипМетодичні рекомендації
uchni.com.ua > Математика > Методичні рекомендації
  1   2   3   4   5   6   7   8   9
Математика
Шкільний курс математики у 2010-2011 навчальному році у 11 класах загальноосвітніх навчальних закладів вивчатиметься за програмами, надрукованими у збірнику “Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Навчальні програми для профільного навчання. Програми факультативів, спецкурсів, гуртків. Математика”, видавництво “Навчальна книга”, Київ, 2003 р. та у науково-методичному журналі “Математика в школі”( №4 2002 р., №6,7 2004 р., №6 2005 р.)

Розподіл годин на вивчення окремих розділів, кількість тематичних оцінювань, передбачених навчальними програмами для 11- х класів, та методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів видрукувані в Інформаційному збірнику МОН № 13-14 2005 – 2007 р.р., та у журналі “Математика в школі” (№6 2005 – 2007 р.р.).

Навчання математики в 5 – 10 класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2010/2011 навчальному році буде здійснюватися за програмами, надрукованими у збірнику “Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Математика. 5-12 класи”, видавництво “Перун”, Київ, 2005р., у науково-методичному журналі “Математика в школі” (№2, 2006 р.), «Математичній газеті» (№№9,10, 2009 р.).

Методичні рекомендації щодо вивчення математики у 5 – 9 класах подано в Інформаційних збірниках МОН №13-14 2005-2009 р.р. , у журналі «Математика в школі» (№6 2005-2009 р.р.) та у «Математичній газеті» №6,7 2006-2009 р.р.

У 2010 – 2011 навчальному році учні 10-х класів розпочнуть навчання за новими навчальними планами і програмами.

У старшій школі вивчення математики диференціюється за чотирма рівнями: рівнем стандарту, академічним, профільним та рівнем поглибленого вивчення математики. Кожному з них відповідає окрема навчальна програма.

^ Програма рівня стандарту визначає зміст навчання предмета, спрямований на завершення формування в учнів уявлення про математику як елемент загальної культури. При цьому не передбачається, що в подальшому випускники школи продовжуватимуть вивчати математику або пов’язуватимуть з нею свою професійну діяльність.

^ Програма академічного рівня задає дещо ширший зміст і вищі вимоги до його засвоєння у порівнянні з рівнем стандарту. Вивчення математики на академічному рівні передбачається передусім у тих випадках, коли вона тісно пов’язана з профільними предметами і забезпечує їх ефективне засвоєння. Крім того, за цією програмою здійснюється математична підготовка старшокласників, які не визначилися щодо напряму спеціалізації.

^ Програма профільного рівня передбачає вивчення предмета з орієнтацією на майбутню професію, безпосередньо пов’язану з математикою або її застосуваннями.

^ Програма поглибленого вивчення математики розрахована на вивчення математики у 8-11 класах, та передбачає поглиблене вивчення предмету.


Таблиця розподілу годин на вивчення математики

за різними рівнями змісту освіти


^ Навчальні предмети

Кількість годин на тиждень у класах

Рівень стандарту

Академічний

рівень

Профільний

рівень

Рівень поглибленого

вивчення

10

11

10

11

10

11

10

11

Математика

3

3

-

-

-

-

-

-
^

Алгебра та початки аналізу


-

-

2

3

5

5

5

5

Геометрія


-

-

2

2

4

4

4

4
  1   2   3   4   5   6   7   8   9

Схожі:

Методичні рекомендації щодо вивчення математики у 5 9 класах подано в Інформаційних збірниках мон №13-14 2005-2009 р р., у журналі «Математика в школі» iconМетодичні рекомендації щодо вивчення математики у 5-9 класах подано...
«Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Математика. 5-12 класи», видавництво «Перун», Київ, 2005 р., у науково-методичному...
Методичні рекомендації щодо вивчення математики у 5 9 класах подано в Інформаційних збірниках мон №13-14 2005-2009 р р., у журналі «Математика в школі» iconМетодичні рекомендації щодо вивчення математики у 5-9 класах подано...
«Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Математика. 5-12 класи», видавництво «Перун», Київ, 2005 р., у науково-методичному...
Методичні рекомендації щодо вивчення математики у 5 9 класах подано в Інформаційних збірниках мон №13-14 2005-2009 р р., у журналі «Математика в школі» iconМетодичні рекомендації щодо вивчення математики у 5-9 класах подано...
«Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Математика. 5-12 класи», видавництво «Перун», Київ, 2005 р., у науково-методичному...
Методичні рекомендації щодо вивчення математики у 5 9 класах подано в Інформаційних збірниках мон №13-14 2005-2009 р р., у журналі «Математика в школі» iconМетодичні рекомендації щодо вивчення математики у 5-9 класах подано...
«Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Математика. 5-12 класи», видавництво «Перун», Київ, 2005 р., у науково-методичному...
Методичні рекомендації щодо вивчення математики у 5 9 класах подано в Інформаційних збірниках мон №13-14 2005-2009 р р., у журналі «Математика в школі» iconМетодичні рекомендації щодо вивчення математики у 5-9 класах подано...
«Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Математика. 5-12 класи», видавництво «Перун», Київ, 2005 р., у науково-методичному...
Методичні рекомендації щодо вивчення математики у 5 9 класах подано в Інформаційних збірниках мон №13-14 2005-2009 р р., у журналі «Математика в школі» iconМетодичні рекомендації щодо вивчення математики у 5-9 класах подано...
«Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Математика. 5-12 класи», видавництво «Перун», Київ, 2005 р., у науково-методичному...
Методичні рекомендації щодо вивчення математики у 5 9 класах подано в Інформаційних збірниках мон №13-14 2005-2009 р р., у журналі «Математика в школі» iconМетодичні рекомендації щодо вивчення математики у 5-9 класах подано...
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. 10-11 класи. Математика. Рівень стандарту. Академічний рівень. Профільний рівень,...
Методичні рекомендації щодо вивчення математики у 5 9 класах подано в Інформаційних збірниках мон №13-14 2005-2009 р р., у журналі «Математика в школі» iconМетодичні рекомендації щодо вивчення математики у 5-х 7-х класах...
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Навчальні програми для профільного навчання. Програми факультативів, спецкурсів,...
Методичні рекомендації щодо вивчення математики у 5 9 класах подано в Інформаційних збірниках мон №13-14 2005-2009 р р., у журналі «Математика в школі» iconМетодичні рекомендації щодо вивчення математики в 5-9 класах видруковано...
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Математика. 5-12 класи” (видавництво “Перун”, Київ, 2005 р.) та в науково-методичному...
Методичні рекомендації щодо вивчення математики у 5 9 класах подано в Інформаційних збірниках мон №13-14 2005-2009 р р., у журналі «Математика в школі» iconМетодичні рекомендації щодо вивчення математики у 5-6 класах подано...
«Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Навчальні програми для профільного навчання. Програми факультативів, спецкурсів,...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка