Пр березень 2012 Опис системи роботи вчителя початкових класів Прошко Ольги Віталіївни




Скачати 56.22 Kb.
НазваПр березень 2012 Опис системи роботи вчителя початкових класів Прошко Ольги Віталіївни
Дата конвертації11.03.2013
Розмір56.22 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Математика > Документы
ПР березень 2012

Опис системи роботи

вчителя початкових класів

Прошко Ольги Віталіївни

Вчителем початкових класів Прошко Ольга Віталіївна працює понад 11 років. На даний час – з учнями 2-го класу.

Протягом декількох років вона працює над проблемою “Використання ігрових моментів та інноваційних технологій на уроках у початкових класах”. Ольга Віталіївна переконана, що саме грі належить важливе місце у житті молодших школярів. У грі діти успішно засвоюють зміст навчання. Головним вона вважає не лише надмірне насичення уроків іграми, а й вдале застосування ігрових прийомів на різних етапах уроку. Використовуючи ці форми роботи, учителька дійшла висновку, що завдяки їм можна покращити знання учнів з усіх предметів та всебічно розвинути творчу особистість, визначити рівень інтелектуальних здібностей, уміння аналізувати, допомогти учневі повірити в свої сили.

Прошко О.В. впевнена, що позитивний результат дає пошук вчителем нових методів і прийомів роботи. Тому вона весь час відчуває потребу у вдосконаленні і вивченні нового для покращення навчання школярів.

У сучасному світі гостро стоїть питання творчого розвитку особистості. Тому і перед педагогами постає завдання забезпечити всебічний розвиток особистості учня. Ось над цією проблемою вирішила працювати і Ольга Віталіївна. Її перспективна мета – підготовка дитини не до окремого уроку ”на завтра”, а до самостійного життя. Тому формувати вміння вчитися вона починає із виховання самостійності. Ольга Віталіївна знає, скільки б не працював учитель, труднощі у роботі не зникають, а лише змінюється їх характер.

Тому необхідно створити максимально сприятливі умови для творчого розвитку дітей молодшого шкільного віку.

Реалізувати свої здібності діти можуть у грі, навчанні, спілкуванні, трудовій діяльності.

Методи, які використовує Прошко Ольга Віталіївна:

- проблемні ситуації

- комбіновані завдання,

- пошук нових ідей,

- вправи на розвиток уваги і фантазії,

- чарівні перевтілення , імпровізацію.

Нестандартні форми уроків:

- урок-подорож,

- урок-конференція,

- урок-змагання,

- урок-вікторина

Як один з напрямів методичного оновлення уроків використовує інтеграцію навчального матеріалу з кількох предметів, об’єднаних на основі однієї теми.

Практика показує, що методично правильна побудова і проведення уроків впливають на результативність процесу навчання. Використання елементів сучасних технологій сприяє гуманізації навчального спілкування, спонукає учнів до самостійної праці, творчого пошуку і мислення.

Ольга Віталіївна ретельно готується до кожного уроку, продумує хід заняття, добирає ефективні методи та прийоми. Допомагають у цьому інноваційні технології. Сучасна методика нагромадила багатий арсенал прийомів інтерактивного навчання від найпростіших («Робота в парах», «Ротаційні (змінні) трійки», «Карусель», «Мікрофон») до складних («Мозковий штурм», «Мозаїка», «Аналіз ситуації»). Використання інтерактивних технологій у роботі – це не самоціль, а засіб створення атмосфери доброзичливості й порозуміння, спосіб зробити дитину розкутою, активувати її впевненість у своїх силах, налаштувати її на успіх, розвивати її здібності.

Застосування інноваційних форм роботи сприяє виробленню такого алгоритму:

по – перше, визначається рівень підготовленості класу до сприйняття тієї чи іншої технології;

по – друге, проводиться достатня попередня підготовка ;

по – третє, забезпечується послідовність в освоєнні учнями певних прийомів роботи;

по – четверте, учням надаються інструктивні матеріали.

Таким чином, застосування інтерактивних технологій допомагає Ользі Віталіївні розвивати креативні якості особистості учня: фантазію, натхнення, ініціативу, нестандартність, наявність власної точки зору. Розуміючи, що саме здатність осмислювати те, що вивчається, виділяти головне, сприяє виробленню вмінь свідомо застосовувати знання на практиці.

Учителька застосовує такі методи, як "Мікрофон", "Незакінчені речення", "Мозковий штурм", "Метод прес"," Два – чотири - всі разом","Дерево рішень", які допомагають розвивати критичне мислення учнів. Це зважений і вдумливий розгляд різних, а часом і протилежних підходів і розумінь проблеми з метою прийняття обґрунтованих рішень та формулювання оцінок.

Серед багатьох методів роботи, які стимулюють інтерес учнів до нових знань, сприяють розвитку дитини через розв’язання проблем і застосування їх у конкретній діяльності, вона використовує метод проектів.

Сьогодні метод проектів є одним із провідних засобів перетворення школи навчання у школу життя. Його застосування допомагає створити умови для самореалізації особистості, дати поштовх для індивідуального та колективного пошуку, стимулювати розвиток творчого потенціалу учнів. Метод проектів стимулює учнів до вирішення проблем, які потребують певної суми знань, сприяє розвитку критичного мислення, формує навички роботи з інформацією, допомагає вирішити пізнавальні та творчі завдання.

Теми для проектів, які виконували учні Ольги Віталіївни, обиралися ними виключно за бажанням, тобто опрацьовувався матеріал, який викликав у них зацікавлення. Діти презентували результати роботи у вигляді доповідей, публікацій, буклетів, мультимедійних презентацій.

А про розвиток творчих, інтелектуальних здібностей своїх вихованців вона дбає у вільний від навчання час. Цікаво проходять виховні позакласні заходи, в яких неодноразово приймає участь сама та залучає до цього й батьків школярів.

Ольга Віталіївна стабільно досягає значних успіхів у навчальному процесі. Її учні, закінчуючи початкову школу, завжди підтверджують здобуті знання, навчаючись далі. Випускники школи, багаж знань яким заклала їхня перша вчителька, сьогодні продовжують навчання у вищих навчальних закладах.

Учні, першою вчителькою яких була Прошко О.В., є постійними учасниками різноманітних конкурсів та ігор демонструють свої знання на шкільних та районних олімпіадах з базових дисциплін.

Вона досягла певних висот:

2008/2009 н.р.

  • Магдич Іоанна, 3 клас, учасниця районної предметної олімпіади з української мови;

  • Магдич Іоанна, 3 клас, учасниця районної предметної олімпіади з математики;

  • Магдич Іоанна, 3 клас, учасниця районного етапу Всеукраїнського конкурсу знавців української мови імені П.Яцика;

  • Магдич Іоанна, 3 клас, учасниця Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру»;

  • Бурмак Анна, 3 клас, лауреат Всеукраїнського природничого конкурсу «Колосок» в номінації «Речовини навколо тебе» та «Рослини, що змінили цивілізацію»;

  • Бурмак Анна, 3 клас, учасниця Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру»;

  • Ящук Андрій, 3 клас, учасник Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру»;

  • Лазарець Олексій, 3 клас, учасник Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру»

2009/2010 н.р.

  • Бурмак Анна, 4 клас, учасниця районної предметної олімпіади з української мови;

  • Магдич_ Іоанна, 4 клас, учасниця районної предметної олімпіади з математики;

  • Магдич Іоанна, 4 клас, учасниця районного етапу Всеукраїнського конкурсу знавців української мови імені П.Яцика;

  • Магдич Іоанна, 4 клас, учасниця Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру»;

  • Бурмак Анна, 4 клас, «Срібний колосок» Всеукраїнського природничого конкурсу «Колосок» в номінаціях «Правда і вигадки про рослини і тварини» та «Правда і вигадки про зоряне небо»;

  • Ящук Андрій, 4 клас, «Срібний колосок» Всеукраїнського природничого конкурсу «Колосок» в номінаціях «Правда і вигадки про рослини і тварини» та «Правда і вигадки про зоряне небо»;

  • Магдич Іоанна, 4 клас, учасниця Всеукраїнського природничого конкурсу «Колосок»

  • Лазарець Олексій, 4 клас, учасник Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру»

Прошко Ольга Віталіївна не байдужа до розвитку навчального закладу, в якому вона працює, до його іміджу. Тому вчителька із задоволенням дає відкриті уроки не лише для колег своєї школи, а й для вчителів усього району під час проведення семінарів-практикумів.

ЗД з н-в роботи Погорєла Т.М.

березень2012





Схожі:

Пр березень 2012 Опис системи роботи вчителя початкових класів Прошко Ольги Віталіївни iconОпис досвіду роботи вчителя початкових класів Сухомейло І. В
...
Пр березень 2012 Опис системи роботи вчителя початкових класів Прошко Ольги Віталіївни iconРезультативність роботи учителя початкових класів Ніжинської зош...
Видавництво «Плеяда», м. Київ. Конкурс журналу «Відкритий урок» І місце, диплом, нагороди. Публікація «Артпедагогіка та казкотерапія»,...
Пр березень 2012 Опис системи роботи вчителя початкових класів Прошко Ольги Віталіївни iconХарактеристика вчителя початкових класів Стенятинської зш І-ІІІ ступенів...
Томашівська Оксана Євгенівна має вищу педагогічну освіту, кваліфікація – вчитель початкових класів, педагогічний стаж – 12 років,...
Пр березень 2012 Опис системи роботи вчителя початкових класів Прошко Ольги Віталіївни iconІ тема: Особливості організації навчально-виховного процесу в початкових
Обговорення І затвердження плану роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів на 2012 -2013 н р
Пр березень 2012 Опис системи роботи вчителя початкових класів Прошко Ольги Віталіївни iconПлан роботи з обдарованими дітьми вчителя початкових класів
Провести  діагностування  з  метою  виявлення   здібних  і  обдарованих  дітей
Пр березень 2012 Опис системи роботи вчителя початкових класів Прошко Ольги Віталіївни iconАналіз роботи мо вчителів початкових класів для дітей з вадами слуху
Виходячи з проблемної теми «Удосконалення корекційно – виховної системи школи – інтернату» педагоги методичного об’єднання вчителів...
Пр березень 2012 Опис системи роботи вчителя початкових класів Прошко Ольги Віталіївни iconПлан Що таке освітянські сайти?Знайомство з освітніми сайтами, що...
Використання інформаційно-комунікаційних технологій для підвищення методичної культури вчителя початкових класів
Пр березень 2012 Опис системи роботи вчителя початкових класів Прошко Ольги Віталіївни icon«Творчість вчителя основа його педагогічної майстерності»
Проблема: «Удосконалення навчально-пізнавальних інтересів учнів початкових класів через творчий розвиток вчителя та учня»
Пр березень 2012 Опис системи роботи вчителя початкових класів Прошко Ольги Віталіївни iconПлан роботи шкільного методичного об’єднання вчителів початкових...
Члени мо вчителів початкових класів та естетичного циклу у 2012-2013 навчальному році працювали над проблемою “Розвиток пізнавальної...
Пр березень 2012 Опис системи роботи вчителя початкових класів Прошко Ольги Віталіївни iconПлан роботи вчителя початкових класів для майбутніх першокласників та їх батьків Мета
Вивчення індивідуальних та психофізичних особливостей кожної дитини, рівня її розвитку
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка