Аналітична довідка про участь знз №14 у моніторингових дослідженнях




Скачати 32.97 Kb.
НазваАналітична довідка про участь знз №14 у моніторингових дослідженнях
Дата конвертації12.03.2013
Розмір32.97 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Математика > Документы
Аналітична довідка

про участь ЗНЗ №14 у моніторингових дослідженнях

2009 – 2010 н.р.

Відповідно до Указу Президента України від 04.07.2005 №1013/2005 «Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти в Україні», рішення колегії Міністерства освіти і науки України від 26.08.2009, на виконання Програми розвитку освіти в Запорізькій області на 2006 – 2009 роки; наказу облУОН від 26.08.2009 р. за №355 «Про проведення моніторингових досліджень у 2009 - 2010 н.р.; наказу міськУОН за №382 від 04.09.2009 у ЗНЗ №14 були проведені моніторингові дослідження рівня і якості читання та розуміння тексту учнів 4-х класів, рівня та якості природничо-математичної освіти учнів 7-х класів (математика, біологія, географія), рівня та якості профільної освіти учнів 10 класу інформаційно-технологічного профілю (українська мова, українська література та математика).

Проаналізовано матеріально-технічну базу, кадровий склад вчителів, наповнюваність класів.

Моніторінговими дослідженнями були охоплені 74 учня 4-х класів, 106 учнів 7 класів та 26 учнів 10 класу.

Під час моніторингових досліджень виконувалися завдання за наданим інструментарієм.

Адміністрація ЗНЗ № 14, вчителі – предметники, класні керівники створили необхідні умови, щодо проведення досліджень рівня і якості знань, рівня допрофільної підготовки учнів 9-х класів та рівня соціалізації учнів 11-х класів протягом визначеного терміну. Були видані накази, створені графіки проведення моніторингових досліджень.

Аналіз результатів моніторингових досліджень засвідчує:

4 класи

Досить високий результат з читання 80% учнів, що навчаються на достатньому та високих рівнях, показник навченості 0,76 під час стартового етапу повністю підтвердився під час підсумкового етапу: 84 % учнів, що навчаються на достатньому та високому рівнях, показник навченності 0,8. Типовими помилками вчителі вважають відсутність логічного наголосу в реченні, монотонність читання; причини – недостатнє читання додаткової літератури.

7 класи

З географії учнів, що навчаються на високому та достатньому рівні під час стартового етапу було 40,2 %, показник рівня навченості 0,50. На прикінці року позитивна динаміка : показник навченності 0,51, та відсоток учнів 43,7%.

З біології під час стартового етапу учнів, що навчаються на достатньому рівні 38%, показник рівня навченості 0,51; на прикінці року 49% та показник навченності 0,56. Також позитивна дінаміка.

З математики учнів, що навчаються на достатньому рівні 23%, показник рівня навченості 0,42. Наприкінці року 41%, та 0,44 – показник навченності.

10 класи (інформаційно - технологічного профілю навчання)

Початок року з української мови 40% учнів, що навчаються на достатньому рівні, показник рівня навченості 0,54. На підсумковому етапі – показник навченності 0,64, але негативна динаміка відсотку учнів достатнього та високого рівнів 33,3%.

З української літератури на початок року учнів, що навчаються на достатньому рівні 42%, показник рівня навченості 0,56. На прикінці року позитивна дінаміка – 68% та показник навченності 0,76.

З алгебри на стартовому етапі учнів, що навчаються на достатньому рівні 32%, показник рівня навченості 0,42. На підсумковому етапі – показник навченності 0,42, але негативна динаміка відсотку учнів достатнього та високого рівнів 23,3%.

Більшість помилок вчителі – предметники пояснюють недостатньою кількістю годин на вивчення основних тем та браком часу на повторення.

На внутрішкільному рівні проаналізували результати моніторингових досліджень з усіх предметів в усіх класах. Створено електронну базу даних, зроблено графіки, діаграми, виявлено типові помилки та їх причини.

Адміністрація школи вважає що невисока якість знань у 8 та 10-х класах обумовлена незрозумілістю учнями необхідності систематичних кріпких знань учнями цього віку.

Пильної уваги потребує рішення проблеми якості навчання. Щоб стабілізувати якість необхідно вилучити деякі недоліки у роботі:

  • недостатньо уваги приділяють вчителі середньої школи формування мотивації учнів;

  • сформованість складних знань, умінь, навичок в 8,10-х класах на невисокому рівні .

Виходячі з цього намічено шляхи подолання:

  • направити роботу на глибокий аналіз результатів на кафедрах, та МО предметників, розробку заходів на поліпшення результатів;

  • у початковій ланці провести конкурс «Найкращий читач», вести читацькі щоденники;

  • створити учнівські презентації направлені на аналіз успішності та рекомендації з подолання прогалин;

  • учителям – предметникам стимулювати пізнавальну діяльність учнів, як засіб саморозвитку та самореалізації особистості;

  • використовувати технології особисто-орієнтованого підходу у викладанні предметів.

  • Вчителям – предметникам навчати учнів навичкам самоосвіти та пошукової діяльності;

  • Спланувати сумісну роботу з психологом та соціологом щодо організації індівідуальної роботи з учнями які потребують особливої педагогічної уваги.


Директор школи Дранько Г.М.

Схожі:

Аналітична довідка про участь знз №14 у моніторингових дослідженнях iconАналітична довідка про результати І(стартового) етапу моніторингових...
«Про участь у проведенні моніторингових досліджень у 2010/2011 н р на обласному рівні» у вересні 2010 року проведено І(стартовий)...
Аналітична довідка про участь знз №14 у моніторингових дослідженнях iconАналітичнa довідка за результатами моніторингових досліджень навчальних...
Метою моніторингових досліджень було визначення основних тенденцій функціонування системи освіти району та виявлення факторів, які...
Аналітична довідка про участь знз №14 у моніторингових дослідженнях iconПро результати моніторингових досліджень щодо стану якості освіти...

Аналітична довідка про участь знз №14 у моніторингових дослідженнях iconАналітична довідка про стан та результативність науково-методичної...

Аналітична довідка про участь знз №14 у моніторингових дослідженнях iconАналітична довідка про стан надання психіатричної допомоги населенню області в 2005 році
Станом на 01. 01. 2006р психіатричну допомогу населенню області надають 65 лікарів-психіатрів, в т ч в облпсихлікарні-38, в Олександрійській...
Аналітична довідка про участь знз №14 у моніторингових дослідженнях iconАналітична довідка про підсумки проведення декади початкової школи
Згідно з Планом роботи школи, з метою підвищення фахової майстерності вчителів, обміну досвідом з 25. 02. 13 до 01. 02. 13 в школі...
Аналітична довідка про участь знз №14 у моніторингових дослідженнях iconДовідка про стан викладання інформатики в знз району
У школах району працюють 151навчальний оплачуваний кабінет, з них 27- кабінетів інформатики, у 63 кабінетах іншого фаху встановлено...
Аналітична довідка про участь знз №14 у моніторингових дослідженнях iconПро результати іі(проміжного) етапу моніторингових досліджень якості...
Чернігівського району з 06. 12. 2010 по 17. 12. 2010 року проведено іі(проміжний) етап моніторингових досліджень навчальних досягнень...
Аналітична довідка про участь знз №14 у моніторингових дослідженнях icon«попаснянський районний методичний центр»
У І-ІІ етапах взяло участь понад 400 учнів із 19 знз району. У ІІ етапі взяли участь 274 учні 6-11 класів. Із них: 82 (30%) – учні...
Аналітична довідка про участь знз №14 у моніторингових дослідженнях iconКонкурсу учнівських презентацій
«Екологія мого міста. Озирнися,задумайся, дій!». У конкурсі взяли участь 89 учнів 7-11 класів із 30 загальноосвітніх навчальних закладів...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка