Конспект уроку з геометрії у 7 класі. Вчителя математики: Гадяцької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №3




Скачати 89.02 Kb.
НазваКонспект уроку з геометрії у 7 класі. Вчителя математики: Гадяцької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №3
Дата конвертації13.03.2013
Розмір89.02 Kb.
ТипКонспект
uchni.com.ua > Математика > Конспект
Конспект уроку з геометрії у 7 класі.

Вчителя математики: Гадяцької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №3

Сербін Н.М.

Проблема: Застосування особистісно орієнтованих та біоадекватних технологій на уроках математики.

Тема: Урок узагальнення та систематизації по темі «Трикутники»

Мета: ___ Узагальнити та систематизувати знання учнів з даної теми,

вдосконалити вміння розв’язувати задачі на ознаки рівності три кут

ників, вміння будувати висоту, бісектрису, медіану;

___ Розвивати пізнавальні інтереси, наполегливість, логічне мислен

ня;

___ Виховувати почуття колективізму та взаємодопомоги.

Тип уроку: узагальнення та систематизації знань.

Обладнання: креслярські інструменти; роздатковий матеріал; мультимедійний проектор.

Хід уроку:

І Вступ:

Учитель: Китайський філософ Конфуцій майже 2400р. тому сказав: «Те, що чую, я забуваю.З того, що я бачу і чую, я дещо пам’ятаю. Те що я бачу, чую, і обговорюю, я починаю розуміти. А коли я чую, бачу, обговорюю та роблю, я здобуваюзнання та навички.»

Тому ми, сьогодні, разом з вами не тільки будемслухати,дивитися, а й говорити та будуватималюнки, щоботриматистійкінавики та знання.

ІІ Актуалізаціяопорнихзнань.

Спочатку невелика розминка: відповідаючи на моїзапитання «Так» ви не говоритиметевідповідьвголос, а підійматимете праву руку вправо, а коли ваша думка «Ні» - підійматиметеліву руку вліво, «Не знаю» - праву руку вперед. «Маю свою думку» - вверх.

Запитання:

  1. Чи правда, щотрикутник, це три точки, які не лежать на однійпрямій,з’єднанівідрізками?

  2. Чи є правильнимтвердження, що будь-якийрівнобедреннийтрикутник є рівностороннім?

  3. Чиможнастверджувати, щоякщо в трикутникувсі кути рівні то він є рівностороннім?

  4. Чи правда щобісектрисаділитьпротилежну сторону пополам?

  5. Чирівнівисота і медіана в кожному трикутнику?

  6. Чиможнаствнрджувати, щоякщо сторона і два прилеглі до неї кути одного трикутникавідповіднорівністороні і двомприлеглим кутам другого трикутника, то такітрикутникирівні?

  7. Чи правда, щоурівнихтрикутниківрівнівідповідністорони?

ІІІ Робота в групах:

Класрозбивається на три групи.

Відкожноїгрупи по 4 учнірозв’язують на місцікросворди. В той же час по 1учню від кожної групи біля дошки готують презентацію математичних понять:

1-а група – медіани;

2-а група – висоти;

3-а група – бісектриси, побудувавши по три медіани, висоти,бісектриси в кожному з видів трикутників( прямокутному,гострокутному, рівнобедреному)

Учні мають зробити висновки після кожної презентації і записати у довідничок назви чудових точок:

  1. Медіани перетинаються в одній точці, ця точка називається центроїд(або центр мас).

  2. Висоти або їх продовження перетинаються в одній точці, яку називають ортоцентр.

  3. Усі бісектриси трикутника перетинаються в одній точці яка має назву – інцентр.

Кросворди:

1-ша група пропонує розв’язок кросворду,де в результаті отримане ключове слово «медіана».










1

























2











































3































4




























5





































6


































7

































  1. Наука, що вивчає геометричні фігури та їх властивості.

  2. Розділ геометрії, який вивчає геометричні фігури на площині.

  3. Одиниця вимірювання кутів.

  4. Частина прямої, яка складається з усіх точок цієї прямої, що лежать між двома даними її точками.

  5. Відрізок, що сполучає дві вершини трикутника.

  6. Відстань між кінцями відрізка.

  7. У рівнобедреному трикутнику дві сторони рівні. Як називається третя сторона?

Відповідь: 1.Геометрія.2.Планіметрія.3.Градус. 4.Відрізок.5.Сторона.6.Довжина.7. Основа.

2-га група розв’язує кросворд і в результаті отримує ключове слово «висота»













1





































2





































3

















































4

















































5











































6

































  1. Кути, у яких сторони одного є доповняльними пів прямими до сторін іншого.

  2. Многокутник з найменшою кількістю сторін.

  3. Прилад для вимірювання кутів на площині.

  4. Твердження, яке потребує доведення.

  5. Основне поняття геометрії.

  6. Твердження,яке містить формулювання основних властивостей найпростіших фігур, і приймається без доведення.

Відповідь: 1.Вертикальні. 2. Трикутник. 3. Транспортир. 4. Теорема. 5. Точка. 6. Аксіома.

3-тя група розв’язавши кросворд, отримують ключове слово «бісектриса».













1



















2































3































4






















5































6































7






















8































9






















10






























  1. Рівні сторони у рівнобедреному трикутнику.

  2. Кути, у яких одна сторона спільна, а дві інші є доповняльними пів прямими.

  3. Перпендикуляр,опущений на протилежну сторону трикутника або її продовження.

  4. Відрізок, який сполучає дану вершину трикутника з серединою протилежної сторони.

  5. Фігура, яка складається з трьох точок, що не лежать на одній прямій,і трьох відрізків, які попарно сполучають ці точки

  6. Фігура, яка складається з точки і двох різних пів прямих, що виходять з цієї точки.

  7. Частина прямої, яка складається з усіх точок цієї прямої. Що лежать з одного боку від даної точки.

  8. Кут, градусна міра якого більша від 90 і менша за 180.

  9. Кут, менший за 90.

  10. Основна геометрична фігура на площині.

Відповіді: 1.Бічні. 2.Суміжні. 3.Висота. 4.Медіана. 5.Трикутник.6.Кут. 7.Промінь.8.Тупий. 9.Гострий. 10.Пряма.

Іv.Розв’язування задач:

Задачі на використання ознак рівності трикутників за малюнком висвічуються на екрані

а) b)

в) г)

Учні працюють в парі, виходячи до дошки, за допомогою методу «мікрофон».Один задає запитання, а інший обґрунтовує рівність трикутників.

V. Оцінюванняучнів. Домашнє завдання.

vІ. Висновок:

Учні стають у загальне коло навколо парт для підбиття підсумків. Вони по черзі діляться враженнями. Відповідають на запитання:

___ Чи сподобався урок?

___ Що таке бісектриса, медіана, висота?

___ Як називаються чудові точки трикутника?

___ Сформулювать ознаки рівності трикутників.

Схожі:

Конспект уроку з геометрії у 7 класі. Вчителя математики: Гадяцької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №3 iconПлан роботи Гадяцької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №3 на 2011/2012 навчальний рік
Робота з підвищення педагогічного, психологічного, методичного та фахового рівнів педагогічних працівників
Конспект уроку з геометрії у 7 класі. Вчителя математики: Гадяцької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №3 iconПлан роботи Гадяцької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №3 на 2012/2013 навчальний рік
Робота з підвищення педагогічного, психологічного, методичного та фахового рівнів педагогічних працівників
Конспект уроку з геометрії у 7 класі. Вчителя математики: Гадяцької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №3 iconО. А. Гула, класний керівник Гадяцької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №2
Широко використати фольклор, народні звичаї, традиції для збагачення дітей знаннями, практичними навичками побутової праці та позитивними...
Конспект уроку з геометрії у 7 класі. Вчителя математики: Гадяцької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №3 iconДо відома директорів загальноосвітніх навчальних закладів І-ІІ та І-ІІІ ступенів
Відділ освіти райдержадміністрації надсилає для практичного використання зразок номенклатури справ теребовлянської спеціалізованої...
Конспект уроку з геометрії у 7 класі. Вчителя математики: Гадяцької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №3 iconХарактеристика діяльності учителя математики загальноосвітньої школи...
Меженько О. Г. має повну вищу педагогічну освіту за спеціальністю вчитель математики та працює за отриманим фахом у загальноосвітній...
Конспект уроку з геометрії у 7 класі. Вчителя математики: Гадяцької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №3 iconУрок математики у 3 класі на тему : «Ділення з остачею»
Урок математики у 3 класі на тему : «Ділення з остачею», вчителя початкових класів Новожиттівського навчально – виховного комплексу...
Конспект уроку з геометрії у 7 класі. Вчителя математики: Гадяцької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №3 iconРозклад державної підсумкової атестації в 4 класі Чубарівської зош...
...
Конспект уроку з геометрії у 7 класі. Вчителя математики: Гадяцької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №3 iconНауковий керівник: Якимчук Людмила Володимирівна – вчитель математики...
Квітневської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Білогірської районної ради Хмельницької області
Конспект уроку з геометрії у 7 класі. Вчителя математики: Гадяцької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №3 iconДиректора Хорольської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №1
Як директор школи, у своїй діяльності протягом звітного періоду, я керувалася Статутом школи, Правилами внутрішнього розпорядку,...
Конспект уроку з геометрії у 7 класі. Вчителя математики: Гадяцької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №3 iconОсобистісно-орієнтоване навчання математики на основі результатів...
Пасько Ганна Михайлівна, учитель математики 11 класу Кунцівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Новосанжарської районної...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка