Уроку з математики у 5 класі. Тема уроку




Скачати 109.84 Kb.
НазваУроку з математики у 5 класі. Тема уроку
Дата конвертації15.03.2013
Розмір109.84 Kb.
ТипУрок
uchni.com.ua > Математика > Урок
Конспект відкритого уроку з математики у 5 класі .
Тема уроку: розв’язування задач на дії з десятковими дробами.
Мета уроку: закріпити вміння і навички виконувати дії з десятковими дробами при розв’язуванні задач. Показати учням, де в практичному житті застосовуються десяткові дроби.

Розвивати увагу, інтерес до предмету.

Виховувати почуття допомоги ближньому, впевненість у своїх силах, прагнення до знань.
Тип уроку: урок закріплення вивченого матеріалу.
ХІД УРОКУ
І. Організація учнів до уроку. Оголошення теми та мети уроку.

^ Мотивація навчання.
Учитель.

Доброго дня, учні.

Ми вивчаємо тему «Десяткові дроби».

Тема нашого сьогоднішнього уроку: «Розв’язування задач».

Метою уроку є: закріпити вміння і навички виконувати дії з десятковими дробами при розв’язуванні задач. На уроці ми подивимося, де в практичному житті застосовуються десяткові дроби. Ото ж, розпочали!
(Вивішую табличку «Бюро добрих послуг»)
БЮРО ДОБРИХ ПОСЛУГ
Працюємо:
Понеділок

Вівторок

Середа на уроках математики і не тільки.

Четвер



Учень.

- Доброго дня! Ми зайшли до вашого Бюро тому, що всі шукаємо роботу. Чи можете ви нам щось запропонувати?

Учитель.

- Я рада вітати вас у Бюро добрих послуг. Я – роботодавець. Мені на роботу потрібні працівники, які знають математику, а саме десяткові дроби. Ви всі згідні працювати у нашому Бюро?
ІІ. Перевірка домашнього завдання.

Тоді приготуйте ваші резюме – домашню роботу.

(Учні обмінюються зошитами. Учитель визиває по черзі учнів, які зачитують відповіді до вправ. Якщо відповідь вірна, то учень у зошиті сусіда ставить «+», якщо ні, то «-». Робимо аналіз домашньої роботи і розв’язуємо завдання, при розв’язанні яких виникли в учнів запитання.)
ІІІ. Актуалізація опорних знань та вмінь
1. Теоретичний матеріал.

А ще я хочу з’ясувати, як ви вмієте спілкуватися по темі «Дії з десятковими дробами». Візьміть, будь ласка, в руки «мікрофони» і задайте запитання один одному по даній темі.

(учні задають запитання один одному, а учитель слідкує за правильністю формулювання запитань та відповідей)

На роботу прийнято всіх, з чим я вас і вітаю.

Давайте запишемо в зошити дату вступу на роботу і назву теми, над якою ми будемо працювати (учні записують дату і тему уроку)
^ 2. Самостійна робота
Дорогі працівники! У неділю ми будемо святкувати одне з найвеличніших християнських свят – Пасху. Готуючись до свята, люди прибирають свої подвір’я, будинки, готують святкову їжу, розмальовують писанки, фарбують крашанки.

Чи знаєте ви, чим крашанка відрізняється від писанки?

(Відповіді дітей)

Крашанка –це яйце, пофарбоване одним кольором, а писанка – яйце, розмальоване різними візерунками.

Яйце символізує початок нового життя.

Ось і я вам приготувала крашанки… математичні, у яких є завдання, які потрібно виконати. Адже, математика – цариця всіх наук, початок всіх наук. Якщо всі добре справляться із завданнями, то ми прочитаємо назву ще одного християнського свята, яке відзначалося у минулу неділю.


1

7,53 + 2,46


0,0999

К






10

6,28 – 5,32

1,16

А




9,99

В

0,96

В

2

1,42 + 3,3

4,72

Х




11

13,75 ∙ 10

13750

О




0,472

А

137,5

Є

3

0,575 – 0,5

0,57

Б




12

0,034 ∙ 1000

3,4

В




0,075

І

34

Р

4

0,82 – 0,4

0,78

М




13

275 : 100

0,275

Ч




0,42

Д

2,75

У

5

30,1 ∙ 9

27,9

К




14

62,3 : 10

623

П




270,9

І

6,23

С

6

6,9 ∙8

55,2

С




15

0,12 : 0,4

0,3

А




5,52

Р

3

Ж

7

0 ∙ 2,825

0

У




16

3 : 0,6

5

Л




2,825

М

0,5

Т

8

5,8 ∙ 2,5

14,5

С




17

100,1 : 91

11

Ч




1,45

Г

1,1

И

9

0,308 + 0,4

0,312

Д




18

250 : 0,1

250

Я




0,708

А

2500

М




1

2

3

4




5

6

7

8

9




10




11

12

13

14

15

16

17

18

В


Х


І


Д


І


С


У


С


А


В


Є


Р


У


С


А


Л


И


М


(Пропоную учням розповісти про це свято, а потім їх доповнюю, якщо виникає потреба)
^ IV.Розв’язування задач.
До нашого Бюро звернулося багато людей. Це: бджолярі, мулярі, трактористи, будівельники, медики, прості селяни та інші. Всі вони просять допомогти їм зробити обчислення. Їхні просьби я перевела на мову математики, тобто склала задачі. Ви готові їх розв’язувати? То ж, вперед!

Задача 6 (від працівників с/г) – колективно

Задача 5 (від медиків) – складаємо план і розв’язуємо на два варіанти

І варіант: 1-ша частина запитання,

ІІ варіант: 2-а частина запитання

Тим часом два учні біля дошки.
V.Фізкультхвилинка.
( Дзвонить телефон (імітація))

Учитель.

Я вибачаюся, батьківський комітет класу терміново просить допомоги

Так, як у нас багато роботи, то

Задачу №3 я доручаю розв’язати _________________________
(розв’язують сильніші учні самостійно)
Тим часом решта учнів розв’язує задачу №4 (від майстрів по євроремонту)


Настав час обідньої перерви. У столовій нашого бюро продаються смачні булочки. То ж, задача №12
^ VI.Підсумок уроку

Сьогодні у вас перший робочий день у нашій фірмі. Тому він буде скорочений. Мене цікавить, чи сподобалося вам працювати у нас;

що нового ви дізналися; чого навчилися?
VII.Оцінювання

Найбільш активні дістають зарплату. До речі, вона у нас виплачується щоденно

(оцінювання)
VIII.Домашнє завдання

Але вам ще прийдеться попрацювати вдома.
Домашнє завдання

І група - № 1, 9, 10.
ІІ група - № 7, 8, 13.
ІІІ група - № 2, 7, 13 і скласти задачу.
Учитель.
На сьогодні я прощаюся з вами. Бажаю вам всього найкращого. Вітаю всіх вас із світлим воскресінням Господа нашого Ісуса Христа.

До побачення. До нових зустрічей.

^ Задачі на десяткові дроби

1°.Пасічник одержав по 62,5кг меду від кожної із 24 бджолярних сімей. Скільки меду одержав пасічник ?
2°°°. Сад має форму прямокутника шириною 0.06км і довжиною на 0,11км більше. Скільки метрів дротяної сітки потрібно для огорожі? Скільки грошей треба заплатити, якщо 1м сітки коштує 12,5грн.?
3°°°. Довжина класу 6,3м, а ширина 4,2м. Скільки кг фарби потрібно купити для пофарбування підлоги, якщо на 1м витрачається 340г фарби?
4°°. У будинку три житлові кімнати. Площа першої кімнати 12,8м, площа другої – на 11,8м більша за площу першої, а площа третьої – на 10,6м менша за площу другої. Чому дорівнює площа третьої кімнати?
5°. Людина під час сну споживає 15л кисню (за 1год). При читанні книги про себе кисню споживається у 1,16 рази більше, а при читанні вголос – у 1,48 рази більше, ніж під час сну. Обчисліть потребу людини у кисні під час читання про себе і вголос.
6°.Яровий ячмінь дає врожайність 19,5ц з 1га, а озимий – у 1,62 рази більше. Знайдіть врожайність озимого ячменю.
7°°. При посіві моркви витрачається 0,35г насінин на 1м. Скільки насіння потрібно для посіву на полі довжиною 260м і шириною 145м?
8°°. Скільки здачі одержить хлопчик з 10 грн., якщо він купить 0,3кг цукерок по 5,9 грн. за 1кг і 0,8кг по 9,7грн. за 1кг?
9°. При посіві гречки на 1м витрачається 12.5г насіння. Яку площу можна засіяти, маючи 23 000г насіння?
10°. Кулик за 45 днів здійснює переліт на зимівлю довжиною 13 500км. З якою середньою швидкістю за добу летить кулик?
12°. Одна булочка коштує 1грн.50к. Скільки потрібно грошей, щоб купити булочки всім хлопцям 5 класу? Всім дівчатам?
13°°. Для пошиття шкільної форми для дівчат потрібно 1,8м тканини, а для хлопчиків – 2,3м. Скільки метрів тканини потрібно для пошиття шкільної форми для учнів 5 класу?

Схожі:

Уроку з математики у 5 класі. Тема уроку iconУрок з математики в 1 класі
Тема уроку: повторення І закріплення вивченого матеріалу. Розв’язування прикладів І задач
Уроку з математики у 5 класі. Тема уроку iconУроку Тема уроку
Режим дня. Ознаки втоми. П. р. Вчимося І відпочиваємо. Організація куточку відпочинку в класі І вдома
Уроку з математики у 5 класі. Тема уроку iconУроку з математики в 2 класі
Тема: Повторення таблиць множення І ділення чисел 2 І складання задач на дві дії за даним виразом. Знаходження значень буквенних...
Уроку з математики у 5 класі. Тема уроку iconПлан-конспектвідкритого уроку у 7-б класі тема
Обладнання уроку: дошка, роздатковий матеріал Handouts,комп’ютер, магнітофон,“Stepping Stones2”, CourseBook, ActivityBook
Уроку з математики у 5 класі. Тема уроку iconКонспект уроку з геометрії у 7 класі. Вчителя математики: Гадяцької...
Проблема: Застосування особистісно орієнтованих та біоадекватних технологій на уроках математики
Уроку з математики у 5 класі. Тема уроку iconПлан-конспект відкритого уроку 6-а класі тема
...
Уроку з математики у 5 класі. Тема уроку iconУроку з математики у супроводі ікт тема: «числові функції»
Комбінований урок з використанням інформаційно-комунікаційних технологій (урок проводиться у комп’ютерному класі з мультимедійним...
Уроку з математики у 5 класі. Тема уроку iconУроку у 6-а класі тема: Food
Обладнання уроку: дошка, роздатковий матеріал handouts, ‘Stepping Stones 2” Course Book, Activity Book, комп’ютер, магнітофон
Уроку з математики у 5 класі. Тема уроку iconУрок географії у 7 класі. Тема уроку
Тема уроку: Антарктида й Антарктика. Своєрідність географічного положення материка, його розміри. Відкриття Антарктиди та сучасні...
Уроку з математики у 5 класі. Тема уроку iconУроку музики у 6 класі тема уроку: Доля генія зміст уроку : В. А....
Обладнання: роздатковий матеріал (слова пісень, характеристики музики, тощо), портрет композитора, ілюстрації, презентації Microsoft...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка