Аналіз проведення II (районного) етапу олімпіади з фізики




Скачати 43.29 Kb.
НазваАналіз проведення II (районного) етапу олімпіади з фізики
Дата конвертації15.03.2013
Розмір43.29 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Математика > Документы
Аналіз результатів олімпіади з математики
13.11.2010
В ІІ турі олімпіади з математики брали участь 94 учні з 34 навчальних закладів. Пропонувалося 5 завдань по 7 балів кожне.

В 6 класі писали роботу 15 учнів з 10-ти шкіл. Більшість учнів справилися із 3 і 4 завданнями на логічне мислення.

Одна учениця Сушківської ЗОШ І-ІІІ ступенів Довгопола Ірина набрала 27 балів і одержала І місце (вчитель Довгопола О.В.).

В 7 класі писали роботу 23 учні з 19-ти шкіл кращими були роботи учнів Іванівського, Косенівського НВК, Родниківської ЗОШ І-ІІІ ступенів (учителі Чашкіна Г.І., Кузьменко Л.І., Дьяченко Л.А.), які набрали по 18 – 19 балів.

У 8 класі кращими були роботи учнів Собківського, Кочержинського НВК, Городецької, Кочубіївської ЗОШ І-ІІІ ступенів (учителі Голоюх О.П., Румен Л.Ю., Кузьменко І.А., Смілянець В.О.).

Допустили помилки при розв’язуванні рівнянь більшість учнів 9-го класу, не розв’язаними залишилися завдання на логічне мислення. З основними завданнями справилися лише 4 учні із 21. Це 2 учнів з Кочержинського НВК та по 1 учневі з Сушківської та Ладижинської ЗОШ І-ІІІ ступенів (учителі Румен Л.Ю., Довгопола О.В., Козієнко Т.А.).

В 10 класі 5 учнів із 13-ти шкіл, що писали роботу, розв’язали половину завдань.

В 11 класі писали роботу 13 учнів. Кращою виявилася робота учня 11 класу Полянецької ЗОШ І-ІІІ ступенів (учитель Венжик М.П.).
Висновки та пропозиції:
Найкраще написали олімпіадні завдання з математики учні Ладижинської, Сушківської, Родниківської, Полянецької, Городницької, Кочубіївської ЗОШ І-ІІІ ступенів, Іванівського, Собківського, Кочержинського, Косенівського НВК. Слабо були підготовлені учні Юрківського, Краснопільського, Рогівського НВК.

Допущені помилки в основному через неґрунтовне вивчення окремих тем алгебраїчного та геометричного матеріалу. Частину завдань учні розв’язували не раціональним способом та не змогли довести до логічного кінця.

Керівникам шкіл необхідно спрямувати варіативну частину навчальних планів для розширення вивчення предметів природничо-математичного циклу, так як запропоновані олімпіадні завдання вимагають випереджувальної, поглибленої адресної роботи з обдарованими учнями.


^

Аналіз проведення II (районного) етапу олімпіади з фізики




20.11.2010
Всього в написанні олімпіадних завдань з фізики взяли участь 50 учнів з шкіл району. Пропонувалося 5 завдань по 5 балів.

У 8 класі виконували роботу 9 учнів з 7 шкіл. Найбільшу кількість балів набрали учні Квітка Олексій (12 балів) та Гергун Роман (11 балів) з Дмитрушківської школи, Полишвайко Оксана (8 балів) з Паланської школи.

У 9 класі виконували роботу 15 учнів з 13 шкіл. Найбільшу кількість балів набрали учні Зубрицька Рузана (17 балів) з Ладижинської школи, Мельник Анна (11 балів ) з Сушківської школи, Оберемок Вадим (9 балів) з Полянецької школи, решта учнів набрали в основному від 1 до 5 балів.

У 10 класі виконували роботу 13 учнів з 10 шкіл. Найбільшу кількість балів набрали Кузьменко Владислав (26 балів) з Косенівської школи та Грачова Тетяна (14 балів) з Ладижинської школи, решта учнів набрали від 3 до 8 балів.

Найнижчі результати за підсумками олімпіади є в учнів 11 класу, з 11 шкіл роботу виконували 13 учнів. Найбільшу кількість балів отримав Собченко Андрій (11 балів) з Бабанської школи, решта учнів набрали від 2 до 7 балів.
Висновки та пропозиції:
1. Невідповідність завдань, які пропонувались для виконання учнями, змісту відповідного курсу фізики для певного класу, показує необхідність розширення мережі індивідуальних занять в шкільних навчальних планах з фізики для поглибленого та випереджувального навчання з даного предмету.
2. Невиконання мисленого експерименту свідчить про недостатню навченість учнів проводити експериментальні дослідження на уроках фізики, через низьке забезпечення шкіл фізичним обладнанням для проведення ФЛР і ПР, демонстраційного експерименту на уроках, неможливість їх заміни віртуальними засобами.
3. Необхідно проводити адресну роботу з творчо обдарованими, здібними до вивчення фізики учнями


На базі Ропотуського НВК І-ІІ ступенів 6 грудня 2010 року відбулося засідання школи молодого вчителя групи «Утвердження».

Під час засідання проведено методичну панораму «Ефективні форми і методи контролю знань, умінь і навичок учнів».

Методист РМК відділу освіти Ревенко Г.М. та керівник школи молодого вчителя Козієнко Т.А. надали методичні розробки, пропозиції молодим учителям щодо ефективних форм і методів контролю знань, умінь і навичок учнів.

Надано орієнтовні вимоги до виконання письмових робіт і перевірки зошитів з природничо-математичних дисциплін у 5 – 11 класах. Розглянули присутні вимоги до навчального кабінету математики, схему оцінювання задач ІІІ частини, що пропонується під час зовнішнього незалежного оцінювання в 11 класі.

Учасники засідання одержали відповіді на питання:

- яким повинен бути обсяг та характер домашніх завдань учнів загальноосвітніх закладів;

- проведення діагностики під час планування роботи шкільного методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу.

Попрацювали молоді вчителі над методичним посібником «Задачі на відсотки», автор учитель Городницької ЗОШ І-ІІІ ступенів.

Наступне навчання школи молодого вчителя відбудеться в лютому 2011 року на базі Старобабанівської ЗОШ І-ІІІ ступенів.


Методичне об’єднання вчителів математики працює над науково-методичною проблемою «Диференційоване навчання в курсі викладання математики та впровадження інтерактивних технологій».

Основні завдання методичного об’єднання:

1. Працювати над підвищенням професійної майстерності як предметника так і класного керівника. Використовувати інноваційні технології.
2. Використовувати комп’ютерні технології при викладанні алгебри і початків аналізу та геометрії. Здійснювати моніторинг якості знань.
3. Підвищувати результативність участі учнів в олімпіаді та Малій академії наук, інтернет-олімпіаді. Співпраця з УДПІ.
4. Винайти можливість друкування в фахових журналах.
5. Покращити участь та результативність в математичному конкурсі «Кенгуру» та фізичному «Левеня», роботу з обдарованими дітьми.

Схожі:

Аналіз проведення II (районного) етапу олімпіади з фізики iconРекомендації щодо проведення ІІ (міського, районного) етапу Всеукраїнської...
...
Аналіз проведення II (районного) етапу олімпіади з фізики iconМетодичні рекомендації щодо проведення І-ІІІ етапів Всеукраїнської...
Всеукраїнської предметної олімпіади з педагогіки І психології: І етапу – у жовтні, ІІ етапу – в листопаді-грудні 2011 року, ІІІ етапу...
Аналіз проведення II (районного) етапу олімпіади з фізики icon2. Схема проведення змагання
Всеукраїнської шкільної олімпіади з інформатики (далі Олімпіада) проводиться відповідно до загальних правил та рекомендацій щодо...
Аналіз проведення II (районного) етапу олімпіади з фізики iconЗавдання II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії
Примітка : Журі II етапу олімпіади розробляє критерії оцінювання запропонованих завдань І відповідно до них визначає рівень навчальних...
Аналіз проведення II (районного) етапу олімпіади з фізики iconАналіз проведення ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з інформатики в 2011-2012 н р
В цьому році кількість учасників склала 18 осіб. Хоча в заявках було завлено 34 учня. З них
Аналіз проведення II (районного) етапу олімпіади з фізики iconПроведення ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з екології
Була створена експертна група серед вчителів району по перевірці робіт олімпіади, яка здійснила обробку робіт учасників олімпіади...
Аналіз проведення II (районного) етапу олімпіади з фізики iconВідомості про переможців ІІ (районного) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади

Аналіз проведення II (районного) етапу олімпіади з фізики iconЗавдання ІІ (районного) етапу обласної олімпіади з історії рідного краю 2012 – 2013 Н. Р

Аналіз проведення II (районного) етапу олімпіади з фізики iconВитяг з протоколу ІІ (районного) етапу Всеукраїнської учнівської...

Аналіз проведення II (районного) етапу олімпіади з фізики iconПро проведення III етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії...
Про проведення III етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії у 2012/2013 н р
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка