Лазарчук Галина Олександрівна закінчила Кіровоградський педагогічний інститут імені О. С. Пушкіна ( фізико-математичний факультет, спеціалізація «математика» ) у




Скачати 55.66 Kb.
НазваЛазарчук Галина Олександрівна закінчила Кіровоградський педагогічний інститут імені О. С. Пушкіна ( фізико-математичний факультет, спеціалізація «математика» ) у
Дата конвертації03.04.2013
Розмір55.66 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Математика > Документы






Лазарчук Галина Олександрівна закінчила Кіровоградський педагогічний інститут імені О.С.Пушкіна ( фізико-математичний факультет, спеціалізація «математика» ) у 1981 році. У Володимирівськомьому загальноосвітньому навчальному закладі І –ІІІ ступенів працює вчителем математики з 1988 року і має 28 років загального педагогічного стажу.

За час своєї діяльності у даному навчальному закладі Галина Олександрівна проявила себе як талановитий педагог, який досконало знає свій предмет та методику його викладання. Уроки, які вона проводить, свідчать про високу професійну майстерність вчительки. Без доброти, милосердя немає педагога. Як немає його без любові і поваги до дитини. Ця любов повинна виходити з глибини душі, поширюватись на всіх учнів і обов'язково бути розумною, вимогливою і принциповою. Слід запам'ятати, що педагог існує для дітей, він повинен відчувати священний трепет перед кожною дитячою душею, не порушувати її світ. Тому і принцип професійної діяльності вчителя Лазарчук Галини Олександрівни: математика для дітей, а не діти для математики. Вчити всіх учнів на уроці, вчити кожного з них вчитися - головне її завдання. Саме тому педагогічна проблема, над якою вона працює - «Формування вмінь і навичок самостійної роботи учнів на уроках математики – одна з важливих умов розвитку навчальної діяльності». На своїх уроках намагається раціонально використовувати кожну хвилину, розвиває пізнавальний інтерес і активність учнів, формує уміння в дітей самостійно здобувати знання і застосовувати їх на практиці. На уроках використовує різні форми їх проведення, уникає одноманітних, нецікавих. Адже нове в педагогічній діяльності, вважає Галина Олександрівна, не лежить під руками, його відразу не візьмеш, як книжку з полиці. Нове досягається глибоким аналізом уже відомого, а педагогічне кредо Галини Олександрівни якраз і полягає в тому, щоб жодного дня не задовольнятися досягнутим, постійно збагачувати свої професійні знання і потім передавати їх своїм вихованцям. І її праця має свої результати. Учні, яких вчила і вчить Галина Олександрівна , неодноразово займали призові місця на районних предметних олімпіадах. У вищих навчальних закладах Києва, Дніпропетровська, Кривого Рогу, Кіровограда навчаються її учні, більшість з них навчаються на державній основі.

Кожен урок Галини Олександрівни по – своєму неповторний. Учні знають: помилитися біля дошки зовсім нестрашно. Галина Олександрівна поправить, навчить думати, вона уміє користуватися «секретами» педагогіки та психології, а ще вірить у кожного учня і прагне, щоб кожен повірив у себе.

Сьогодні Галина Олександрівна працює над реалізацією проблеми «Формування вмінь і навичок самостійної роботи учнів на уроках математики – одна з важливих умов розвитку навчальної діяльності», а тому знаходиться у постійному пошуку своєї нетрадиційної методики викладання, яка б дозволяла створити умови для кожної дитини, її творчих здібностей, формування як особистості. І не дивно, що девізом вчительки є слова: «Вчитися повсякденно, безперервно».

У процесі роботи з учнями прийшла до висновку, що найпотужніша вдумлива самостійність учнів виявляється під час проблемного навчання. У пошуках розв'язання проблеми здобуваються не лише нові знання, а й удосконалюється мислення, відбувається так звана «мозкова атака».
Збільшення розумового навантаження на уроках математики змусили її задуматися над тим, як підтримати в учнів інтерес до тієї теми, яку вивчають, як активізувати їх на протязі всього уроку, у зв'язку з цим веде пошук нових ефективних методів навчання, які б активізували критичне мислення учнів, стимулювали б їх до самостійного отримання знань. Велику перевагу надає різним дидактичним іграм, інноваційним технологіям, сучасному і всім признаному методу навчання і виховання. У своїй педагогічній діяльності вона використовує різні форми і методи роботи. Так, під час перевірки знань, умінь і навичок учителька практикує усні розв’язки задач за малюнком, що дає змогу перевірити знання теоретичного матеріалу та застосування цих знань на практиці. Створення проблемних ситуацій дає змогу вчителю активізувати розумову діяльність учнів. Викладання предмета пов’язує із фізикою ( наприклад, при вивченні теми «Похідна», «Інтеграл» та ін. ), з історією, коли зміст уроку передбачає використання історичної довідки. Узагальнення та систематизацію знань, умінь та навичок Галина Олександрівна проводить у різних формах: робота в групах, колективна робота та в парах, самостійна робота, а також впроваджує і такий інтерактивний метод як «навчаючи вчуся», де і учень і вчитель є суб’єктами. Усі ці форми вчителька уміло поєднує при проведенні кожного уроку. Педагогічна майстерність вчителя проявляється і у оптимальності вибору таких методів роботи, як репродуктивні та словесні – для учнів, які мають низький та середній рівень підготовки, а також логічні, проблемно-пошукові – для здібних школярів. Усі форми і методи навчання, які обирає Галина Олександрівна для проведення уроку, застосовуються з використанням диференційованого навчання. Вчитель виховує у школярів наполегливість, самостійність, уміння працювати в колективі, почуття відповідальності. Пам’ятаючи настанови В.О. Сухомлинського про те, що одним з кращих вихователів є праця, вчителька відкриває перед дітьми «трудовий корінь» життєвих радощів, прищеплює уміння і навички самостійно здобувати знання.

Хочеться відмітити, про ще один напрямок роботи вчителя Лазарчук Г.О., це робота з учнями, які є слухачами Малої Академії Наук. Галина Олександрівна підготовила трьох учнів, які вступили до М А Н у, допомагає їм готуватися до занять, до письмових робіт, у підготовці і написанні наукових проектів. З Петровського району у МАНІ за спеціальністю математика навчаються лише її учні. Уже кілька років учні Лазарчук Г.О. активні учасники і переможці Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру». Слід відзначити, що більшість саме її учнів приймає активну участь у цьому конкурсі. Цьому передує громіздка робота. Спочатку проводить агітацію серед учнів, їх батьків, серед учителів. У своїй школі вона працює з різними віковими групами учнів. Починає з найменших учасників - це учні других класів. Для них вона проводить математичну вікторину, після якої діти самі виявляють бажання спробувати свої сили. Учні старших класів, які хоча б один раз прийняли участь у конкурсі, обов'язково приймають участь і на наступний рік.

Галина Олександрівна приймає активну участь в удосконаленні методичної роботи як у школі, так і в районі. Вона керівник районної творчої групи вчителів математики, які працюють над особливостями викладання математики в аспекті переходу на 12-річний термін навчання. Як досвідчений фахівець керує роботою міжшкільного методичного об’єднання вчителів фізико-математичного циклу Володимирівського освітнього округу.

У 2003 році переможниця районного конкурсу «Вчитель року».

У 2005 – 2006 н. р. за результатами атестації Лазарчук Галина Олександрівна отримала вищу категорію і їй було присвоєно звання «Старший вчитель».

2007рік – лауреат обласного конкурсу «Вчитель року – 2007».

У неї вчаться, цікавляться досвідом, йдуть за порадою, захоплюються її кабінетом, в оформленні якого вкладено стільки здоров’я та сил. Він гарний і затишний, тому що в нього багато квітів, які так любить Галина Олександрівна. А ще вона захоплюється вишиванням.

Люблять її учні і вона їх любить, з теплотою відноситься до своїх колег. Іще одна риса властива Галині Олександрівні – вміння бути сучасною. Вона постійно поглиблює свої знання, стежить за новинками літератури, використовує передову методику навчання та виховання підростаючого покоління.

Схожі:

Лазарчук Галина Олександрівна закінчила Кіровоградський педагогічний інститут імені О. С. Пушкіна ( фізико-математичний факультет, спеціалізація «математика» ) у iconОсвіта, назва вищого навчального закладу, який закінчив
Полтавський державний педагогічний інститут ім. В. Г. Короленка, 1979рік, математичний факультет
Лазарчук Галина Олександрівна закінчила Кіровоградський педагогічний інститут імені О. С. Пушкіна ( фізико-математичний факультет, спеціалізація «математика» ) у iconПедагог ф ілософ Майстер Психолог Віра в життя Віра в дитину Віра в себе
Оксана Володимирівна закінчила Кіровоградський державний педагогічний університет імені В. Винниченка в 2004 році. Має 23 роки педагогічного...
Лазарчук Галина Олександрівна закінчила Кіровоградський педагогічний інститут імені О. С. Пушкіна ( фізико-математичний факультет, спеціалізація «математика» ) у iconПро систему роботи вчителя правознавства Дудник Нелі Вікторівни
Дудник Неля Вікторівна закінчила Кіровоградський державний педагогічний університет імені В. Винниченка в 2002 році. Розпочала трудову...
Лазарчук Галина Олександрівна закінчила Кіровоградський педагогічний інститут імені О. С. Пушкіна ( фізико-математичний факультет, спеціалізація «математика» ) у iconКіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського
Лазарчук Галина Олександрівна закінчила Кіровоградський педагогічний інститут імені О. С. Пушкіна ( фізико-математичний факультет, спеціалізація «математика» ) у iconРозвиток творчої особистості дитини в процесі гурткової роботи”
Назва навчального закладу, який закінчила, рік закінчення: Чернігівський державний педагогічний інститут, 1996 р
Лазарчук Галина Олександрівна закінчила Кіровоградський педагогічний інститут імені О. С. Пушкіна ( фізико-математичний факультет, спеціалізація «математика» ) у iconА.І. Постельняк Майстер-клас в системі методичної роботи
Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського
Лазарчук Галина Олександрівна закінчила Кіровоградський педагогічний інститут імені О. С. Пушкіна ( фізико-математичний факультет, спеціалізація «математика» ) у iconПрізвище, ім’я, по батькові вчителя Повна назва навчального закладу
Полтавський державний педагогічний інститут ім. В. Г. Короленка 2009рік, природничий факультет
Лазарчук Галина Олександрівна закінчила Кіровоградський педагогічний інститут імені О. С. Пушкіна ( фізико-математичний факультет, спеціалізація «математика» ) у iconМетодичні рекомендації до проведення в 2011-2012 навчальному році Дня Знань І Першого уроку
Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського
Лазарчук Галина Олександрівна закінчила Кіровоградський педагогічний інститут імені О. С. Пушкіна ( фізико-математичний факультет, спеціалізація «математика» ) у iconАдміністрація Ільніцька Лілія Олексіївна
Лілія Олексіївна,1972 р н., директор школи, вчитель російської мови Закінчила Одеський державний університет ім І.І. Мечникова, факультет...
Лазарчук Галина Олександрівна закінчила Кіровоградський педагогічний інститут імені О. С. Пушкіна ( фізико-математичний факультет, спеціалізація «математика» ) у iconКіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної...
Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка