Урок з математики в 1 класі




Скачати 61.58 Kb.
НазваУрок з математики в 1 класі
Дата конвертації05.04.2013
Розмір61.58 Kb.
ТипУрок
uchni.com.ua > Математика > Урок
Урок з математики

в 1 класі
Тема уроку: повторення і закріплення вивченого матеріалу. Розв’язування прикладів і задач.
Форма проведення: урок - подорож у казку.
.
Тема. Повторення і закріплення вивченого матеріалу. Розв’язування прикладів і задач.
Мета: удосконалювати вміння розв`язувати приклади і задачі, складати задачі на знаходження суми та остачі, розвивати логічне мислення, обчислювальні навички, збагачувати математичне мовлення, формувати вміння працювати в команді, навички співробітництва, виховувати любов до математики, кмітливість, спостережливість, екологічну свідомість.
Тип уроку: закріплення знань.

Форма проведення: урок – подорож у казку.
^ Обладнання та наочність.

Богданович М.В. Математика: Підручник для 1кл. –К: Освіта, 2003. - С. 56.

Лічильні палички, математичне віяло, малюнки зимуючих птахів, годівнички, індивідуальні картки з зображенням снігура, лінійка, фотографії учнів класу з годівничками – учасників акції «Годівничка для птахів», фото з акції «Збережемо ялинку».

Мультимедійний проектор, інтерактивна дошка, комп`ютер.

Програмне забезпечення, створене в програмі Macromedia Flash MX 8.
^ Хід уроку

І. Організація класу до уроку.

В школі справу хоч яку починають по дзвінку.

Тож тримайте, мов зайчики вуха, не зівайте, а уважно слухайте.

Урок у нас незвичайний, на ньому присутніх багато гостей. Щоб усе в нас добре вийшло, давайте прочитаємо молитву.

^ Боже Отче, глянь на діти

На прекрасні твої квіти.

Світи сонцем і зірками

Над маленькими дітками.

Дай нам сили і охоти

До науки і роботи.

Щоб росли ми здоровенькі

На потіху Отця і неньки.

ІІ. Оголошення теми уроку і мотивація навчальної діяльності.

- Сьогодні на уроці ми будемо повторювати і закріплювати вивчений нами матеріал.

- Чи любите ви казки?

- Зараз ми з вами і вирушимо в далеку путь. Поспішаймо в ту країну, що всі казкою зовуть. Але при цьому візьмемо з собою знання і уміння з математики, що маємо, без них у казку не попадем. А в кінці казки нас чекає сюрприз.

ІІІ. Тренувальні вправи.

  • Щоб потрапити у казку, на лісову галявину, де буде наш урок, нам потрібно виконати 2 завдання:

1.

1) Лічба 1 – 10, десятками, заповнити пропуски.

1, 2, …, 4, 5, …, 7, …, 9, 10.

- Як називаються ці числа?

- Яке число стоїть при лічбі першим?

- Назвати сусідів числа 5.

- Яке число слідує за числом 7?

- Яке число передує числу 10.

- Назвати парні числа.

- Назвати непарні числа.

- Назвати число, більше на 1 за число 9.

- Назвати число, менше на 1 за число 3.

- Давайте пофантазуємо і уявимо, що біля кожної цифри справа приписали цифру 0. Прочитайте які утворяться числа.

Утворені числа. – 10, 20, ….

2) - Визначити, з яких ліній складається дорога до галявини казок.




  • Тепер можна вирушати в путь.

(Звучить запис співу пташок). Музична пауза.

2. Бесіда про допомогу птахам взимку.

- Хто це так гарно співає?

- А де зараз ці співучі птахи?

- А які залишилися?

- Чи добре їм тут?

- Як ми можемо допомогти нашим пернатим друзям?

- А ось і вони на екрані.

- Вони хочуть з нами в казку, бо там є годівничка.

- Але щоб ми могли їм допомогти, нам слід виконати завдання, які вони принесли.

- Чи готові ви їм допомогти? (…синичка з листочком)

- Синичка принесла нам цифру, а яку – спробуйте відгадати:

Цифра ця, як кочерга,

В неї бач: одна нога.

3. Характеристика числа 7.

- Цифра 7 позначає число 7.

- Стоїть на сьомому місці в натуральному ряді чисел.

- Попереднє число 6.

- Наступне число 8.

- На одиницю більше від 6.

- На одиницю менше від 8.

- Число 7 – це 1 і 6, 2 і 5, 3 і 4.

Додаткова інформація. Число 7, як і число 3, в народі вважається магічним. З ним складають казки («Вовк і семеро козенят», «Білосніжка і сім гномів»,), прислів’я («Семеро одного не ждуть», «Сім раз відмір – один раз відріж»). Ось і ми, діти, повинні так працювати: спочатку добре подумаємо, щоб дати правильну відповідь.

(Синичка летить до годівнички).
4. Робота з математичним віялом. (Допомога сойці)
7 збільшити на 3; 5 зменшити на 5;

6 плюс 3; 8 мінус 2;

До 5 додати 3; 6 відняти 2.
Загадка. Б`ється, стука молоток – поправляє нам садок.

- Про яку пташку так говорять? ( Про дятла)
5. Задача. (Допомога дятлові).

Дятел хатку будував. Вікна всі пофарбував. Тут 1, а там 4. Скільки вікон? Полічили? Як?

- Які геометричні фігури використав дятел?

- В цьому будиночку, діти, поселилася задача.

Жило - 5 д.

Полетіло - 2 д.

Залишилось - ? д.

(Назвати умову, запитання, розв’язок, відповідь)

Розв’язок викласти на «комп’ютері».

5 – 2 = 3

Додаткова інформація. Дятлів є кілька видів. Ось іще один представник дятлів – зелений дятел.

Довжина дзьоба у цього дятла досягає 14см.

Покажіть на лінійці його розмір.

(Малюнок зеленого дятла).



6. Фізкультхвилинка. (Пісня про горобця)

Я забув про ігри звичні

Пластилін і олівець.

Адже біля годівнички

Поселився горобець

Щоб мене завжди з півслова

Той бешкетник розумів

Взявся я вивчати мову

Невгамовних горобців

Цвірінь цінь – цінь, цвірінь цінь – цінь,

Друг потрібен нам. 2 рази

Цвірінь цінь – цінь, цвірінь цінь – цінь,

Навіть горобцям.

З`являється горобчик.

7. Робота на індивідуальних картках. (Допомога снігуру)

1 + 4 8 - 4

3 + 4 6 - 4

5 + 4 10 – 4

- Що ви знаєте про снігура. (Гість, любить горобину).

- Пташки полетіли. Чим будемо підгодовувати їх? (Пшоно, крихти білого хліба …)

- Їм дуже сподобалося, як ви працюєте, і вони теж вирішили навчатися в лісовій школі. (Кадр лісової школи). А хто вчитель?




  • А що вчать пташки?





- Чи вивчили наші діти склад числа? (Відповіді дітей)

8. Робота з підручником (Працюємо парами)

- Куди поділися ялинки з галявини? Чи хочете ви про це дізнатися?

Вони у вашому підручнику на сторінці 56.

- Для чого їх зрубали?

- Чи можна вирубувати ялинки, де заманеться?

- В школі проходила акція „Збережемо ялинку”, учасниками якої ми також були. Наш букет „Новорічна фантазія” демонстрували по місцевому телебаченню. (Кадр акції). Святкувати Новий рік можна із букетом або штучною ялинкою.

- Робота над задачею. Діти самостійно складають задачу за малюнком.

9. Робота з паличками. Пропоную всім учням нашого класу взяти участь у акції „Посадимо ялинку” для того, щоб наша планета стала красивішою і багатшою. Наші ялинки ми спробуємо викласти з лічильних паличок. На цю роботу я вам виділяю час 1 хвилину. (Робота учнів).

10. Сюрприз. Ось і підійшли ми до очікуваного сюрпризу. (Фото дітей з годівничками). Ми теж у казці. Ці годівнички ми вивісимо з вами як тільки вдарять перші морози і сніжок припорошить землю.
IV. Підсумок уроку.

Проведемо його у формі бліц-інтерв’ю.

  • Чи сподобалася вам наша подорож?

  • Кому допомагали ми на уроці?

  • Що повторювали?

  • Чи вчилися працювати в парах?

  • Як ми працювали?

А тепер ви мене запитайте, чи сподобалося мені ваша праця на уроці? Так. Ви працювали дуже добре.

Схожі:

Урок з математики в 1 класі iconУрок математики у 3 класі на тему : «Ділення з остачею»
Урок математики у 3 класі на тему : «Ділення з остачею», вчителя початкових класів Новожиттівського навчально – виховного комплексу...
Урок з математики в 1 класі iconУроку з математики у супроводі ікт тема: «числові функції»
Комбінований урок з використанням інформаційно-комунікаційних технологій (урок проводиться у комп’ютерному класі з мультимедійним...
Урок з математики в 1 класі iconУроків математики у 2 класі
Задачі уроків математики у 2 класі. Лічба предметів. Таблиці додавання І віднімання 2 І 3
Урок з математики в 1 класі iconУрок математика + географія
Згідно з програмою І тематичним плануванням математики у 5 класі передбачено 9 (дев'ять) уроків із теми "Відсотки". У системі уроків...
Урок з математики в 1 класі iconУрок геометрії в 8 класі Вчитель математики
Мета: систематизувати знання учнів про симетрію відносно точки І прямої, познайомити з іншими видами симетрії, дослідити наявність...
Урок з математики в 1 класі iconУрок математики в 6 класі
До початку уроку клас об’єднано у 2 групи дружини, кожна дружина обрала воєводу – керівника
Урок з математики в 1 класі iconУрок математики у 1 класі «Подорож Капітошки»
Тема. Вправи для засвоєння та застосування таблиць додавання та віднімання в межах 10
Урок з математики в 1 класі iconУроку математики, проведеного в 2(6) класі
Учитель. Сьогодні проведемо урок-знайомство з жителями морських глибин. Подивіться уважно на дошку! Що ви там бачите?
Урок з математики в 1 класі iconУрок математики з елементами логіки, проведений 11. 10. 2012р в 2...

Урок з математики в 1 класі iconУрок математики в 3 класі
...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка