Скачати 15.92 Kb.
|
![]() 3.1 Дайте означення похідної та її геометричного змісту. 3.2 Сформулюйте теорему про похідну добутку двох функцій. 3.3 Доведіть теорему. 3.4 Знайдіть похідні функцій: ![]()
![]()
![]() 3.1 Сформулюйте теорему про похідну частки функцій. 3.2 Доведіть теорему. 3.3 Дайте означення максимуму та мінімуму функції. Поясніть рисунком. 3.4 Знайдіть похідні функцій: ![]() 3.1 Сформулюйте теорему про достатні умови екстремуму функції. 3.2 Поясніть теорему рисунками для максимуму функції. 3.3 Чи може функція ![]() ![]() 3.4 Знайдіть похідні функцій: ![]() 3.1 Дайте означення зростаючої функції. Зробіть рисунок. 3.2 Як можна дослідити функцію на зростання, застосовуючи похідну та її геометричний зміст. Зробіть рисунок. 3.3 Яка з наведених функцій є зростаючою в околі точки ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 3.4 Знайдіть похідні функцій: ![]() 3.1 Сформулюйте теорему про необхідну умову існування екстремуму функції. 3.2 Поясніть рисунками наведену теорему. 3.3 Що називають критичною точкою графіку функції. Для яких з наведених функцій точка ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 3.4 Знайдіть похідні функцій: ![]() |
![]() | Уроку Границя функції в точці. Похідна функції в точці. Похідна функції, її геометричний зміст І фізичний зміст | ![]() | 11 клас Алгебра. І семестр Задачі, що приводять до поняття похідної. Похідна функції, її механічний та геометричний зміст |
![]() | Урок №3 Тема уроку: Задачі, які приводять до поняття похідної. Поняття... Ввести поняття похідної та з’ясувати її механічний, геометричний та економічний зміст | ![]() | Тема. Геометричний І фізичний зміст похідної Мета: систематизувати знання учнів з теми й підготувати їх до контрольної роботи; показати учням, наскільки ця тема важлива при розв'язанні... |
![]() | 1. 1Походження поняття похідної Основне поняття диференціального вирахування – поняття похідної – виникло в XVII ст у зв'язку з необхідністю вирішення ряду задач... | ![]() | Дайте означення парної функції. Поясніть її геометричну властивість Серед наведених функції вкажіть монотонно зростаючу функцію в усій області її існування |
![]() | Тема уроку Мета уроку: Дати означення скалярного добутку векторів, наслідок з нього , розподільної властивості, означення кута між векторами,... | ![]() | Дайте означення нескінченно малої змінної ( послідовності ) Сформулюйте теорему про зв’язок між нескінченно малою та нескінченно великою змінними |
![]() | Означення одночлена I многочлена. Правила додавання, вiднiмання I... Означення алгебраїчного дробу. Правила виконання арифметичних дiй з алгебраїчними дробами | ![]() | Залік №1 екологія 12 кл Основний фізичний фактор, який визначає межі розповсюдження мікроорганізмів у земній корі |