Уроках математики




Скачати 223.76 Kb.
НазваУроках математики
Дата конвертації06.03.2013
Розмір223.76 Kb.
ТипУрок
uchni.com.ua > Математика > Урок
Якимівська районна державна адміністрація

Якимівський методичний кабінет

Збірник конспектів уроків



Інформаційно-комунікаційні технології на уроках математики


Вчитель Якимівської ЗОШ І-ІІІ ст. №3

Гаєнко Тетяна Олександрівна

2011

Розв’язування задач на арифметичну і геометричну прогресії

Алгебра, 9 клас

Цілі уроку:

- закріпити знання формул n-го члена та суми n перших членів арифметичної та геометричної прогресій;

- навчити застосовувати ці формули для розв’язування задач прикладного змісту;

- розвивати критичне мислення, вміння аналізувати;

- розширювати світогляд учнів, продемонструвати широкі можливості використання математики в різних галузях;

- виховувати вміння працювати у колективі, взаємовідповідальність, взаємодопомомогу, самокритичність.

^ Тип уроку: застосування знань

Обладанання: мультімедійна дошка, проектор, комп’ютер, 3 червоні та 3 зелені картки для команд, бланки оцінювання учнів, збірники для державної підсумкової атестації з алгебри, підручники.
Хід уроку:

І. Організаційний момент.

Добрий день, шановні учні. Добрий день, шановні гості. Рада вітати вас у цей передсвятковий день і сподіваюсь, що гарний настрій не залишить вас протягом усього уроку.

Перевірте, що все готово до уроку: підручник, щоденник, зошит, збірник ДПА. Сідайте.

Сьогодні на уроці ви будуте працювати у групах. Капітан І групи – Шестаков М., ІІ – Шершньова Я., ІІІ – Соколова С. Робота кожної групи на кожному етапі уроку буде оцінюватися балами; наприкінці уроку виявимо групу-переможницю.

Участь кожного учня також буде врахованано на кожному етапі уроку, але робити це буде капітан кожної групи. Ознайомтесь з критеріями оцінювання:

3 – активна участь, правильні відповіді;

2 – активна участь, помилки у відповідях;

1 – мінімальна участь;

0 – не прийняв участі.

Прізвище, ім’я учня

Знання теорії (0-3)

Перевірка формул (0-3)

Розв’язування тестів (0-3)

Розв’язування задач (0-3)

Сума балів




















ІІ. Перевірка домашнього завдання.

Чи є питання з домашнього завдання? Перевірте правильність виконання (слайди). Оцініть свою роботу ( 1 номер – 6 балів, 2 – 9, за кожне завдання ІІІ рівня ДПА – по 1 балу).

Підніміть руку, у кого 12 балів, 11, 10...

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Що називається арифметичною прогресією? Геометричною прогресією?

  2. Які з даних послідовностей є арифметичною прогресією? Геометричною прогресією? Назвіть різницю (знаменник) прогресії.

3, 5, 7, 8, 10, 12...

3, 6, 9, 12, 15...

4, 8, 16, 32, 64...

60, 30, 10, 0, -5...

80, 40, 20, 10, 5...

0,3; -0,09; 0,027; -0,081...

Капітани, оцініть участь кожного учасника команди на цьому етапі уроку.

3. Перевірте формули. Якщо команда вважає формулу правильною – піднімає зелену картку, якщо ні – червону і пояснює. За кожну правильну відповідь команда отримує 1 бал.

Капітани, оцініть участь кожного учасника команди на цьому етапі уроку.
4. Пропонуються тестові завдання. Команда, яка першою знайде відповіді і розшифрує слово, отримає 2 бали.

  • Знайти різницю арифметичної прогресії 2, -2, ...

д)0; е)2; ж)4; з) -4.

  • Перший член арифметичної прогресії дорівнює -3, а її різниця 6. Знайти п’ятий член цієї прогресії.

а) 21; б) 6; в) -21; г) 27.

  • Перший член арифметичної прогресії дорівнює -5, а її різниця 3. Знайти суму перших одинадцяти членів цієї прогресії.

в) -220; г) 165; д) 110; е) 220.

  • Записати третій член геометричної прогресії, якщо b1=4, q=0,2

а) 0,16; б) 1,6; в) 4,8; г) 0,032.

  • Знайти знаменник геометричної прогресії якщо b1=1, b2=6

ц) 5; ч) 6; ш) 7; щ) 1/6.

  • Знайти четвертий член геометричної прогресії 1/ 81, 1/27, 1/9...

а) 1/3; е) 1; і) 3; у) 1/9.

Капітани, оцініть участь кожного учасника команди на цьому етапі уроку.

ІV. Мотивація навчальної діяльності.

Отже, ви здогадалися, що ми будемо робити сьогодні на уроці. (розв’язувати задачі). З якої теми? (арифметична і геометрична прогресії). Записали в зошити число і тему уроку: «Розв’язування задач

на арифметичну і геометричну прогресії».

Навіщо ми вчимося їх розв’язувати? Де у житті, побуті, на виробництві зустрічаються прогресії?

Учні:

  • у біології розмноження клітин, вірусів, бактерій підкорюється закону геометричної прогресії;

  • при рівноприскореному русі, який вивчає фізика, швидкості кожної наступної секунди утворюють арифметичну прогресію;

  • у банківських розрахунках при накопиченні відсотків получається геометрична прогресія;

  • у стародавніх вавілонських текстах розповідається, що збільшення освітленої частини місячного диска у перші 5 днів відбувається за законом геометричної прогресії зі знаменником 2, а у наступні 10 днів – за законом арифметичної прогресії з різницею 16;

  • натуральний ряд чисел – це арифметична прогресія, де а1=1, d=1;

  • послідовність парних чисел – це арифметична прогресія, де а1=2, d=2, а непарних чисел - а1=1, d=2;

  • в архітектурі колони мають форму не циліндра, а зрізаного конуса; при цьому площі поперечних перерізів, рівновіддалених один від одного, утворюють геометричну прогресію; це забезпечує більшу прочність споруді; тощо.

^ Капітани, оцініть участь кожного учасника команди на цьому етапі уроку.

Як бачимо, прогресії грають важливу роль у нашому житті. Тому цілями нашого уроку буде закріплення основних формул прогресій і отримання навичок застосування ціх формул в різноманітних задачах прикладного змісту.

А тепер увага – чорний ящик. Те, що знаходиться у ньому, має пряме відношення до прогресій. Дізнатися, що в ньому, ви зможете, розгадавши слово-підказку. Букви заховані на слайді за цими прямокутниками. Кожній команді по черзі пропонується задача, протягом 30 сек команда її обговорює, і один з представників команди розв’язує її у дошки. Якщо відповідь правильна, команда отримує 3 бали і відкривається буква. Якщо відповідь виправляє хтось з цієї команди, то зараховується 2 бали. Якщо команда не може розв’язати задачу, її розв’язує інша команда і отримує додатково 1 бал.

Отже, розгадаємо, що в чорному ящику. Під час розв’язування не забуваємо про правила :

«Думаємо колективно,

Працюємо оперативно,

Сперечаємось доказово –

Це для всіх обов’язково.»

V. Розв’язування задач. (Додаток1)
Ми розгадали слово (нагорода). Відкриваємо чорний ящик ( в ньому – шахова дошка з фігурами). Послухаємо легенду про нагороду винахідникові шахової гри.

^ Капітани, оцініть участь кожного учасника команди на цьому етапі уроку.
VІ. Підведення підсумків уроку ( у формі інтерактивної вправи «Незакінчене речення»):

  • Сьогодні на уроці ми...

  • Ми навчилися...

  • На уроці я дізнався, що...

  • Ці знання нам знадобляться...

VІІ. Оцінювання.

Капітани підбивають підсумок балів, які заробили учасники команд.

Члени команди-переможниці отримують до своєї оцінки додатково по 1 балу.
VІІІ. Домашнє завдання.

На 4-6 – вар.67(№10), 76(№7), 85(№6), 88(№15) – збірник для ДПА

На 7-9 – ст.252, варіант ІІІ (№1,2) - підручник

На 10-12 – вар.42(№21), 49(№21), 59(№21) – збірник для ДПА, скласти і розв’язати задачу на прогресії.

Дякую вам за урок. Бажаю гарного святкового настрою.
Додаток 1.

№1. Задача зі старовинного підручника “Арифметика” Ф.Магницького

Дехто продавав коня за 156 руб. Але покупець вважав, що кінь не коштує ціх грошей. Тоді продавець запропонував інші умови:

- Якщо ти вважаєш, що ціна висока, то купи тільки підковні цвяхи, а коня одержиш безкоштовно на додачу. У кожній підкові 6 цвяхів. За перший дай мені ¼ копійки, за другий – ½ коп., за третій – 1 коп. ...

Покупець з радістю погодився на такі умови, розраховуючи заплатити не більш ніж 10 руб. На скільки покупець помилився? (заплатив 4 194 303 руб. ¾ коп.)

№2. Криниця

Людям, які копають криницю, обіцяно за перший метр заплатити 30 грн., а за кожний наступний на 20 грн. більше, ніж за попередній метр.

Скільки вони одержать за копання 10-метрової криниці? (1200грн.)
№3. Задача зі старовинного російського підручника математики ЄфімаВойтяховського (1795)

Воїну після ратної служби було видано винагороду: за першу рану – 1 копійку, за другу – 2 копійки, за третю – 4 копійки і т.д.

Всього воїн отримав винагороди 655 руб.35 коп. Скільки ран в нього було? (16 ран)
№4. Задача Феофана Прокоповича

Одна людина має багато коней, і всім їм різна ціна. Найгірший кінь коштує 4 золотих, а найкращий 55 золотих, і ціна від одного коня до другого весь час піднімається на 3 золотих.

Питаємо: скільки ж усього було коней? (18 коней)
№5. Розмноження бактерій

Бактерія, потрапивши в організм, до кінця 20-ої хвилини ділиться на дві, кожна з них до кінця 20-ої хвилини знов ділиться на дві і т.д.
№6. Хвилинка відпочинку (Релаксація)

  • Назвіть пісні, в яких використовуються числа. Виконайте по кілька строк з ціх пісень.

  • Кожна команда по черзі називає (виконує) одну пісню.

  • Час на обмірковування – 5 секунд.

  • Яка команда називає останню пісню, отримує 1 заохочувальний бал.


№7. Продажа овець

Було це майже сто років тому. Селянин продавав 20 овець за 200 крб. Коли один з покупців став надто довго торгуватись, селянин запропонував: “Дай за першу вівцю 1 к., за другу – 2 к., за третю – 4 к. і далі за кожну вівцю вдвічі більше копійок, ніж за попередню”.

Покупець погодився. Скільки він заплатив за тих 20 овець? (2-1)
№8. Побудова теплиці

Для теплиці потрібно виготовити 7 вертикальних стержнів з дроту так, щоб найменший мав довжину 5 дм, а кожний наступний був на 2 дм довший. Обчисліть довжину дроту, необхідну для виготовлення стержнів. (77 м)
№9. Розрахунок тиску повітря.

Після кожного руху поршня розріджувального насоса з посудини забирається 10% наявного в ній повітря. Визначте тиск повітря всередині посудини після трьох рухів поршня, якщо початковий тиск був 760 ммрт.ст. (554 ммрт.ст.)







Відкритий урок з алгебри в 11 класі

«Обчислення похідних»

Мета уроку:

  • закріпити правила обчислювати похідні елементарних функцій;

  • Розвивати вміння їх застосовувати;

  • Підготувати учнів до контрольної роботи;

  • Розвивати критичне мислення;

  • Виховувати наполегливість, самостійність, відповідальність.

Тип уроку: закріплення знань.

Обладнання: мультимедійна дошка, проектор, комп’ютер, картки-зразки.
І. Організаційний момент. Привітання.

ІІ. Мотивація.

Триває другий місяць вашого останнього шкільного року. Потім вас чекає вибір професії і свого місця у житті. Дехто з вас готується складати тест з математики для ЗНО. Інші оберуть професію, де математика безпосередньо не використовується (хоча, як ви знаєте, математичні методи дуже широко використовуються в найрізнома-нітніших галузях). Але ніхто з вас не буде заперечувати, що гарна пам’ять, логічне мислення, вміння аналізувати, порівнювати, наполегливість, цілеспрямованість потрібні кожній дорослій людині.

Цього ми і навчаємось на уроках математики.

Яку тему ми вивчали на попередніх уроках? Нагадайте, що ви знаєте про похідну. /означення, таблиця похідних елементарних функцій, правила обчислення похідних, геометричний і механічний зміст похідної/

Скоро ми познайомимось із застосуванням похідної, але для цього ми повинні впевнено знаходити похідні різних функцій. На наступному уроці нас чекає контрольна робота.

Отже, як ви гадаєте, що ми будемо робити на уроці? Для чого ми будемо це робити?

ІІІ. Запишемо в зошиті число, тему уроку.

Урок пройде у вигляді усного журналу зі сторінками «Домашня», «Історична», «Теоретична», «Практична», «Готуємось до контрольної».

ІV. Сторінка «Домашня» /самоперевірка/

На дошці виписано розв’язання домашніх вправ:

  1. Знайти кут нахилу дотичної до графіка функції y = x – 4x³ в точці x=0: y´ = (x – 4x³ ) ´= 1 – 12x² y´ (0)= 1 – 12 · 0² = 1 tg α =1 α=45°;

  2. y´ = (2x² -1)(4x³ + 2)´ = 4x(4x³ + 2) + 12x²(2x² -1) = 16x4 + 8x + +24x4 – 12x² = 40x4 - 12x² +8x

ІІ спосіб: y´ = (2x² -1)(4x³ + 2)´= (8x5 - 4x³ + 4x² -2)´= 40x4 _ 12x² + 8x

  1. y = y´ = ( )´ =

Оцініть свою роботу залежно від якості виконання.
V. Сторінка «Історична».

Зараз пропоную послухати повідомлення Соколової Світлани з історії виникнення похідних та диференціального обчислення. Після цього ми обговоримо, що вас найбільш здивувало або вразило.
VІ. Сторінка «Теоретична».

Щоб виконувати завдання, треба спиратися на теоретичні знання. Повторимо:

  1. Означення похідної, її геометричний зміст;

  2. Похідні елементарних функцій;

  3. Правила обчислення похідних.



VІІ. Сторінка «Практична»

Виконайте в зошиті завдання:
За кожне правильно виконане завдання зараховуєте собі один бал. Підніміть руку, хто отримав 8 балів; 7; 6; …

Хто отримав менше 4 балів, отримує картку-зразок.
VІІІ. Сторінка «Готуємось до контрольної»

Виконуємо завдання 1,3,5,7,9,11 на дошці; ті, хто працює швидше, можуть розв’язувати одночасно завдання 2,4,6…, наприкінці уроку перевірити відповіді і отримати оцінку..



ІХ. Релаксація.

Прослуховування спокійної музики (2-3 хв).


Х. Перевірка завдань 2,4,6,8…


ХІ. Підведення підсумків уроку. Оцінювання.

Що ми робили на уроці? Чи досягли своєї мети? В якій точці на даному малюнку ви себе могли б розмістити?

Оцінки за роботу на уроці.




ХІІ.

Відкритий урок з алгебрі в 10 класі

«Однорідні тригонометричні рівняння»
Мета:

  • познайомити з окремим видом тригонометричних рівнянь та способом їх розв’язування;

  • навчити розв’язувати однорідні тригонометричні рівняння;

  • розвивати обчислювальні навички;

  • виховувати інтерес до математики, самостійність, ініціативу;

  • розвивати пізнавальні здібності учнів.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Обладнання: мультимедійна дошка, проектор, комп’ютер, картки-зразки.
І. Організаційний момент.

Перевірка готовності до уроку, створення психологічного настрою. Обговорення вислову Р.Тагора: «Закрийте двері перед усіма помилками, і істина не зможе увійти».

ІІ. Перевірка домашнього завдання (з місця, самоперевірка).

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Обчисліть arcsin ½,arcsin, arccos, arcsin (-),arctg,arcctg1,arctg (-







  1. Знайдіть помилку:








ІV. Мотивація.

Підготовка до моніторингу; останні два рівняння – невідомого виду, способи розв’язування невідомі. Рівняння такого виду називаються однорідними, сьогодні навчимося їх розв’язувати. Записали в зошиті тему уроку, загальний вигляд рівнянь.



V. Вивчення нового матеріалу.

1) Розпізнавання


2) Розв’язування однорідних рівнянь 1-го степеня


3) Розв’язування за зразком: 3 sinx – 5 cosx= 0

4) Розв’язування однорідних рівнянь 2-го степеня



  1. Розв’язування за зразком: 2sin² x – sin x· cos x – 3 cos² x = 0








VІ. Закріплення.

Учні високого рівня досягнень отримують окремі картки (з вибором завдань різного рівня складності); з іншими – розв’язування біля дошки.
VІІ. Релаксація.
VІІІ. Підбиття підсумків уроку. Оцінювання.

Що вивчали на уроці? Чому навчилися? Повторити алгоритм розв’язування однорідних тригонометричних рівнянь.
ІХ. Домашнє завдання. Середній рівень – №58(1,12);

Достатній рівень – №58(4,13);

Високий рівень – №58 (24,28).
Відкритий урок з геометрії в 11 класі 01.12.09

Тема уроку «Циліндр» Вчитель Гаєнко Т.О.
Мета уроку:

  • ознайомити з поняттям тіла обертання, дати означення циліндра;

  • ознайомити з властивостями циліндра;

  • навчити зображати на площині циліндр , його елементи, та перерізи циліндра площиною;

  • сформувати уявлення про комбінацію циліндра і призми;

  • навчити розв’язувати задачі з використаннямвластивостейциліндра;

  • розвивати логічне мислення – вміння порівнювати, аналізувати, шукати причинно-наслідкові зв’язки;

  • показати практичну значимість вивчення геометрії.


Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Обладнання: підручник, мультимедійна дошка, проектор, предмети циліндричної форми (банка, бокал, батарейка, рулон шпалер, пробірка, шприц, монета, котушка, труба тощо).
І. Організаційний момент. –Добрий день. Перевірте наявність у вас підручника, зошита, щоденника, ручки, олівця і лінійки. Дозвольте привітати вас з першим днем зими. Сподіваюсь, це додасть нам гарного настрою, і ми зможемо плідно попрацювати на уроці і кожен зможе проявити свої здібності на найвищому рівні. Сідайте.
ІІ. Актуалізація знань.

Сьогодні ми починаємо вивчати новий розділ.

  • Пригадайте, які просторові тіла ми вивчали на попередніх уроках. (Многогранники – піраміди, призми, в тому числі паралелепіпеди).

  • Скільки основ має призма? Піраміда?

  • Яку теорему планіметрії ми часто застосовували? (Теорему Піфагора)

  • Які формули для площ плоских фігур ми застосовували? (S=ab, S=a²)

  • Пригадайте також формулу площі круга. (S=πR², слайд 1)

  • Які многогранники найчастіше зустрічаються навколо нас? (прямокутні паралелепіпеди)

  • Чому, як ви гадаєте? (компактно розташовувати, транспортувати завдяки наявності прямих кутів)

ІІІ. Мотивація вивчення нового матеріалу. Тема уроку.

  • А яка ще просторова форма дуже розповсюджена в природі, побуті, техніці? Озирніться навколо, назвіть предмети, які ви бачите. (демонструються предмети циліндричної форми)

  • Яку форму мають ці предмети? (Циліндричну).

  • Пригадайте, які предмети такої форми ви зустрічали на уроках хімії, фізики, фізичного виховання, ДПЮ, основ медичних знань.

  • Отже, яку тему ми будемо вивчати сьогодні на уроці?

  • Запишіть в зошиті число, тему уроку. (слайд 2)

(Коментар: З циліндром ви вже знайомились у 6 та 9 класах. Але тепер, рухаючись по спіралі, ми повертаємось до знайомого об’єкта на більшвисокомурівні, щоб скласти повну цілісну картину про це геометричне тіло).

  • Чи обмежується застосування циліндричної форми тільки побутовими та шкільними рамками? Переконаємось, що ця форма є однією з основних у реальному світі.

Слайди 3, 4:

    • у живій природі (стовбури дерев, стеблини рослин, кровоносні судини, форма тулуба, кінцівок тварин, людини, деякі віруси, термітники);

    • у промисловості (споруди, труби, деталі, що обертаються);

    • в авіації (літаки, ракети);

    • в науці (телескоп, мікроскоп);

    • в побуті (насос, термос, термометр, монети тощо).

      • Чи потрібно нам вивчати цю тему? (Розглядаємо математичну модель реальних об’єктів, щобвивчитиїївластивості і вмітизастосовуватиїх у реальному житті)

      • Спробуємо також протягом уроку знайти відповідь на таке проблемне питання:

Чому природа і людина обирають циліндричну форму?
ІV. Вивчення нового матеріалу.

Працювати будемо за наступним планом:

  1. Циліндр як тіло обертання.

  2. Властивості прямого циліндра.

  3. Комбінація циліндра і призми.

  4. Перерізи циліндра площиною.

Ми повинні навчитися зображати циліндр та його перерізи, вписану і описану призми; ознайомитись з властивостями циліндра і навчитися застосовувати їх до розв’язання задач.

  1. Слово «циліндр» - грецького походження, в перекладі означає «вал», «коток». Ще у стародавній Греції циліндричну форму вважали гармонійною і досконалою.

Циліндричну поверхню можна отримати двома способами:

обертанням прямокутника навколо бічної сторони або паралельним перенесенням круга вздовж прямої, перпендикулярної його площині. (слайд 6).

Спробуйте самостійно дати визначити, що таке циліндр.

Відкрийте підручник (ст. 82), знайдіть і прочитайте визначення циліндра.

Отже, циліндр - це тіло, що складається

  • з двох кругів, які не лежать в одній площині і суміщаються паралельним перенесенням,

  • і всіх відрізків, які сполучають відповідні точки цих кругів.


Навчимося зображати циліндр. Позначимо на малюнку його елементи.
Якщо твірна циліндра перпендикулярна площині його основи, такий циліндр називається прямим.

2. Для розв’язання задач нам потрібно знати властивості прямого циліндра (запишіть в зошити; слайд 9):

  1. Основи – рівні круги, лежать в паралельних площинах.

  2. Твірні – рівні і паралельні.

  3. Твірна перпендикулярна площині основи.

  4. Вісь паралельна твірним.

  5. Висота дорівнює твірним.




  1. На практиці часто потрібно вирішити питання про найоптималь-ніше взаємне розташування циліндра і призми (розміри упаковки для пляшок з ліками, виточування циліндричної деталі з призматичної заготовки тощо). Такі взаємні розміщення називаються комбінацією циліндра і призми.

Прочитайте в підручнику, яка призма називається вписаною в циліндр. (ст. 84)

Розглянемо, як побудувати призму, вписану в циліндр. (слайд 11)

Призма, описана навколо циліндра. (слайд 12)




  1. Під час розв’язання задач часто приходиться за деякимивідомими елементамициліндразнаходитиневідомі (Н, R,l ). Зручно розглядати їх в одній площині, тобто подумки «перерізати» циліндр площиною.

Розглянемо перерізи циліндра площиною, яка проходить через вісь; яка проходить паралельно осі; паралельно площині основ (слайд 13).

Теорема (ст.85): «Якщо площина паралельна площинам основ циліндра, то вона перетинає його бічну поверхню по колу, що дорівнює колу основи».

Якщо площина не паралельна площинам основ, то у перерізі отримуємо еліпс, площа якого більша за площі основи. Подумайте, чому ковбасу ріжуть навскоси? Як треба різати ковбасу, щоб отримати шматочки найбільшої площі? найбільше шматочків?
V.Релаксація.

Переглянемо фрагмент з відеофільму «Як це зроблено», і ви дізнаєтесь, як виготовляють дуже знайомий вам предмет. Подумайте, чому саме цей сюжет обрано для нашого уроку. (Перегляд відеосюжету про виготовлення алюмінієвої каструлі)

VІ.Навчимосязастосовувати отримані знання для розв’язування задач.

№1. Радіус основи циліндра 4 м, висота 15 м. Знайдіть діагональ осьового перерізу.
№2. Осьовим перерізом циліндра є квадрат. Знайдіть його площу, якщо площа основи циліндра дорівнює 36π см².
VІІ.Самостійне розв’язування задач.

Інструктаж: час виконання 5 хв, малюнки не виконувати, умову не записувати, записи стислі, як розв’язують тестові завдання в ЗНО)

№3. Діагональ осьового перерізу циліндра дорівнює 10 см, висота циліндра 6 см. Знайдіть радіус основи циліндра.
№4. Осьовим перерізом циліндра є прямокутник, площа якого дорівнює 72 м², а твірна циліндра дорівнює 9 м. Знайдіть площу основи.

Перевірка відповідей, коментар.
ІХ. Рефлексія.

  • Що ми вивчали на уроці?

  • Що таке циліндр?

  • Чому він називається тілом обертання?

  • Назвіть елементи циліндра, зображені на слайді.

  • З яким многогранником циліндр має деякі спільні властивості?

  • Чому ж природа ы людина обирають саме циліндричну форму? (обтікаєма форма, не має кутів, граней, симетрична відносно будь-якої площини, що проходить через вісь,… Пізніше дізнаємося, що це найекономічніша форма з точки зору витрачення матеріалу для отримання найбільшого об’єму).


Х. Домашнє завдання.

  • п.23-25, вивчити властивості циліндра;

  • Середній рівень: задача № 1(ст. 92).

  • Достатній рівень: задача №2 (ст.92), накреслити вписану і описану призми (формат А-4).

  • Високий рівень: задачі №4,7 (ст.92).


ХІ. Оцінювання учнів, коментування.

Схожі:

Уроках математики iconУроках математики
Проблема, над якою працюю: «Формування в учнів просторового уявлення та логічного мислення на уроках математики»
Уроках математики iconУроках математики у початкових класах
Використання комп`ютерних технологій навчання на уроках математики у початкових класах
Уроках математики iconУроках математики в початковій школі
Значення позакласної роботи з математики з молодшими школярами полягає в наступному
Уроках математики iconКонспект уроку з геометрії у 7 класі. Вчителя математики: Гадяцької...
Проблема: Застосування особистісно орієнтованих та біоадекватних технологій на уроках математики
Уроках математики iconУроках інформатики та математики
Яковишина Аліна Володимирівна, вчитель математики та інформатики Калюсецької зош І-ІІ ступенів
Уроках математики iconУроках математики
Однією з особливостей викладання шкільного курсу математики є необхідність використання саме інформаційних технологій, які дійсно...
Уроках математики iconУроках математики
Метою педагогічної діяльності педагога є забезпе­чення необхідного рівня засвоєння систематизова­них знань з математики через розвиток...
Уроках математики iconУроках математики
Вступ
Уроках математики icon«Проектне навчання на уроках математики»»

Уроках математики iconУроках математики
Сценарії уроків для формування математичних знань І залученні їх у практичній діяльності
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка