Розробка заняття з розвитку продуктивного мислення




Скачати 65.78 Kb.
НазваРозробка заняття з розвитку продуктивного мислення
Дата конвертації12.07.2013
Розмір65.78 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Математика > Документы

Розробка заняття з розвитку

продуктивного мислення

Підготувала вчителька початкових класів

ЗОШ №3м.Умані

Волкова Н.С.

Тема. Порівняння величин у навколишньому житті.

Вирівнювання кількості. Відповідність арифметичних дій та малюнків. Відновлення чисел та дій у арифметичних виразах.

Мета. Вчити встановлювати і записувати до кожного малюнка відповідну математичну дію, записувати знаки «=», « », « » між заданими числами, відновлювати у математичних виразах пропущені числа та арифметичні дії.

Розвивати обчислювальні навички, логіку, аналітичні вміння, пам‘ять, увагу, зв‘язне мовлення.

Будувати взаємні стосунки на толерантній основі, продуктивно співпрацювати в групі.

Виробляти контрольно-оцінювальні вміння.

Виховувати пізнавальний інтерес до вивчення математики.

^ Матеріали і обладнання: віяло цифр, малюнки до задач, роздатковий матеріал, картки із завданнями, комп‘ютер, зошит, зореліт, зірки, смайлики.

Хід уроку

І. Організація класу

Пролунав і стих дзвінок,починається урок.

Всі за парти посідаєм, працювати починаєм.

ІІ. Оголошення теми і мети.

На цьому занятті ми зробимо ще один крок Планетою Міркувань. Ми продовжуємо будувати зореліт. Коли виконаємо всі завдання, то зафарбуємо наступну важливу деталь зорельоту, яка допоможе не загубитися у космічному просторі. Ми побували у кімнатах рослинного світу, грибного царства, у кабіні подібностей і ось для нас відкривається кімната під назвою «Арифметична скарбниця».

На занятті ми будемо вчитися встановлювати і записувати до кожного малюнка відповідну математичну дію, записувати знаки «=», « », « » між заданими числами, відновлювати у математичних виразах пропущені числа та арифметичні дії.

Розвивати обчислювальні навички, логіку, аналітичні вміння, пам‘ять, увагу, зв‘язне мовлення.

Будувати взаємні стосунки на толерантній основі, продуктивно співпрацювати в групі.

-Що очікуєте ви ?

Розв‘язувати

відновлювати

обчислювати

працювати

- Я очікую, що ви будете працювати наполегливо і старанно, ми будемо міркувати, а також рахувати, задачі розв‘язувати, свій розум розвивати. Будьте уважні, активні та дружні, бо дружба - то велика сила.

(На дошці зореліт, а навколо зірочки із завданнями).

ІІІ. Робота над темою.

Вправи з числами.

1). Порахувати від 1 до 10; від 19 до 14; від 13 до 17; від 18 до 12; від 15 до 20.

2). Гра «Сусіди» (вчитель показує картку з числом, а учні називають сусідів цього числа.

3). Знайди зайве число.

21 44 9 90 45 16

40 20 30 33 70 90

66 12 33 44 77 55

31 33 35 25 37 39

^ 1.Завдання з геометричним матеріалом.


8

16



7



5

1



4


1 2


15



3


15

        • Назвати геометричні фігури.

  • Знайти суму чисел в колах.

  • Знайти суму чисел у п‘ятикутниках.

  • Знайти різницю чисел у трикутниках.

  • На скільки більше число у квадраті , ніж число у прямокутнику?

^ 1. Бліц-турнір «Математична атака»

Завдання для команд «Розумники» і «Розумниці».

«Розумники»

1). Третій день тижня.

2). Скільки сторін у трикутника.

3).Назвати першу ноту.

4). Найменше двоцифрове число.

5). Скільки десятків у числі 50?

6). Скільки місяців має рік?

7). Скільки кольорів у веселки?

8). Яка особливість комах?

9). Назвати хвойне дерево.

10). Назвати дитинча свині.

«Розумниці»

1). Скільки днів у тижні?

2). Скільки сторін має квадрат?

3). Перший місяць року?

4). Назвати найбільше одноцифрове число.

5). Скільки десятків у сотні?

6). Сьомий день тижня.

7). Назвати весняні місяці.

8). Назвати свійського птаха.

9). Назвати листяне дерево.

10). Назви дитинча курки.

  1. Задачі.

Усно (у дітей віяла)

  • З будки виглядають хвостики цуценят. Скільки цуценят у будці, якщо ми бачимо 8 хвостиків?

  • З-за куща стирчать 10 вушок. Там заховалися зайчики. Скільки їх?

  • Динь 10, а кавунів 8. Поставити різні запитання до задачі.

(Питання задається товаришеві)

Фізкультхвилинка. Гра-медитація «Я – сонце».

Заплющіть оченята. Уявіть , що ви - маленьке сонечко. Ви прокидаєтеся, вмиваєтеся, розчісуєте свої промінчики і піднімаєтеся на небо. Ви - велика куля. У вас багато тепла і світла. Ви - велике сонце. Ви даруєте тепло всій землі, лісам, річкам, морям, лукам. Ви вдихаєте тепло, перетворюєтесь на маленький промінчик і летите над Землею, купаєтесь у блакитних хвилях річки, стрибаєте по вікнах будинків. А зараз потягніться, розплющте оченята. Відпочили?

^ Задачі з підручника розв‘язують у парі.(с.83-85)

Задачі групам ( об‘єднуються за числами)

1 Сім‘я їжаків назбирала 12 яблук. Тато їжак зібрав 6 яблук, мама їжачиха 4 яблука, а решту- син їжачок. Скільки яблук приніс син?

(Розв‘язати і зробити схему).

^ 2 У школу привезли 40 кг картоплі і 30кг моркви. Поставити таке запитання, щоб задача розв‘язувалась відніманням.

3 У токаря було 9 болтів і 5 гайок. Скільки треба виготовити ще гайок, щоб їх стало стільки, скільки болтів.

^ 4 В одному будинку 16 квартир, а в другому- на 8 менше. Скільки квартир у другому будинку? (Розв‘язати і зробити схему).

5 за малюнком на комп‘ютері.

  1. Закономірності.

( Діти працюють в домашній групі.)

І група. 2 3 6 7 10 11 . . . .

10 8 11 9 12 10 13 . . . .

ІІ група . Постав крапочки так, щоб на кожній наступній кульці було на 2 крапочки більше.

. …

ІІІ група. №4 Постав у кожному квадратику стільки ком, щоб у кожному наступному було на 2 коми менше.

, , , , ,

, , , , ,

ІV група. ст.86 завдання 2

V група (біля дошки)

Розстав між числами знаки

2 3 3 5 6 7 9 9 1 5 2 8 7 5 2 8 7 7 3 0 9 7
Фізкультхвилинка.

–Як живеш? Ось так

- Як ідеш ? Ось так!

- А біжиш? Ось так!

  • Вночі спиш? Ось так!

  • Як береш? Ось так!

  • Як даєш? Ось так!

  • Як шумиш? Ось так!

  • Як сидиш? Ось так!




  1. Відновлення чисел та дій у арифметичних діях.

Встав у кожний кружечок знаки «+» або «-» так, щоб приклад був розв‘язаний правильно.

(Стовпчики у кожного учня, два учня працюють біля дошки).

4 + 2- 3=9 4+4- . = 5

1 . 7 . 1=9 8-2+ . = 9

7 . 2 . 4=1 . +2+5= 9

1 . 5 . 2=8 9-5- . = 0

9 . 5 . 1=3 . -1- 5 = 3

^ 4. Робота з геометричним матеріалом у групах.

№1 виконують завдання з підручника с.88 (з.8)

виконують завдання з підручника с.88 (з.9)

№2 завдання на комп‘ютері ( складають будиночок)

№3 ракета

№4 дівчинка

№5 метелик

(У конвертах набір геометричних фігур)

ІV Підсумок заняття. Рефлексія.

  • Чи здійснились ваші очікування?

  • Оцініть свою роботу на уроці.


Я- молодець

Я добре

працював


Я старався,

але не все

виходило

- Я переконалася, що ви вмієте обчислювати в межах 20, складати та розв‘язувати задачі, вмієте міркувати швидко, лічити точно, відповідати правильно.


Схожі:

Розробка заняття з розвитку продуктивного мислення iconУрок розвитку мислення 2-3 клас Тема. Логічні вправи, цікаві задачі. Підсумок за чверть
Мета. Активізувати мислення дітей. Сприяти розвитку уваги, пам'яті, швидкості мислення учнів, розвивати логічне мислення. Сприяти...
Розробка заняття з розвитку продуктивного мислення iconЦентр розвитку дитини «Калинка» Заняття на тему
Розвивальні: розвивати пізнавальну та рухову активність, логічне мислення, пам’ять, увагу, зв’язне мовлення, самостійність, вміння...
Розробка заняття з розвитку продуктивного мислення iconРоль гри у формуванні мислення дітей із затримкою психічного розвитку
Затримка психічного розвитку – це уповільнення темпу розвитку психіки дитини, що виражається у недостатності загального запасу знань,...
Розробка заняття з розвитку продуктивного мислення iconРозробка уроку читання в 3 класі з елементами методики розвитку критичного...
Тема: Збережемо красу природи. В. О. Сухомлинський. «Хлопчик І дзвіночки конвалії»
Розробка заняття з розвитку продуктивного мислення iconМовленнєві заняття в системі сучасної дошкільної освіти
Щоб створити оптимальні умови для мовленневого розвитку дошкільника, педагогам слід використовувати різні форми роботи: irpи, проблемні...
Розробка заняття з розвитку продуктивного мислення iconГиппенрейтер Ю. Б. Деятельность и внимание // А. Н. Леонтьев и современная...
Методична розробка заняття з дисципліни „Основи психології”. Підготувала Волошина Р. Г. – викладач двнз „Макіївський політехнічний...
Розробка заняття з розвитку продуктивного мислення iconПрактичні заняття 4, 5 Практичне заняття №4
Мета заняття: набуття практичного досвіду розв’язання систем лінійних рівнянь усталеного режиму роботи електричної мережі методом...
Розробка заняття з розвитку продуктивного мислення iconЗаняття з англійської мови для дітей старшого дошкільного віку
Мета: Розвиваюча: розвиток наочно-образного мислення І мовленнєвої здогадки, вдосконалення стійкої уваги
Розробка заняття з розвитку продуктивного мислення iconЗаняття №2 (мова) Клас: 11
Мета: повторити вивчене про уподібнення приголосних звуків, спрощення в групах приголосних; розвивати пам'ять, мислення, увагу
Розробка заняття з розвитку продуктивного мислення iconВступ 3
Розробка бази даних з архітектурою “клієнт-сервер”. Розробка серверної та клієнтської частини
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка