Ви почули вже дзвінок?




Скачати 33.72 Kb.
НазваВи почули вже дзвінок?
Дата конвертації25.02.2013
Розмір33.72 Kb.
ТипВопрос
uchni.com.ua > Математика > Вопрос
Хід уроку
І. Організація початку уроку
«Добрий день» дозвольте вам сказати

На уроці рада всіх вітати!

Ви почули вже дзвінок?

Він покликав на урок,

Кожен з вас приготувався

На перерві постарався

І ми будем працювати,

Щоб з уроку більше взяти.

А цікаво вам дізнатись,

Що сьогодні може статись?

Ну то всядьтеся зручніше,

І
Слайд 1
працюємо скоріше.
Метод енергізатор - актуалізують різні здібності дітей.

(Діти сидять парами, взявшись за руки, хором промовляють:)

Тепло своїх долоньок

Я другу віддаю.

Урок новий цікавий

Я з радістю почну.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Притча-казка «Пряник»

Рано-вранці, до сходу сонця, взяла Людина Пряник і пішла в поле, де росла пшениця, жито. Зірвала Колосок, витягла з нього зернинку, покуштувала, посміхнулася. Поклала Колосок до кишені.

Зустрівся Колосок з пряником.

  • Хто ти такий? – запитав Пряник.

  • Колосок!

  • Ой, який же ти колючий! Чому ти такий? Яка від тебе користь?

Посміхнувся Колосок, поворухнув вусами й говорить:

- Без мене не було б ні хліба, ні сухаря, ні тебе, Прянику.

Здивувався Пряник, з повагою подивився на Колоска, поступився місцем.

  • Отже, - говорить Пряник, - все від тебе. Але хто над тобою старший?

  • Праця, - відповів Колосок, вона все створить. А праця - в руках Людини. Праця і Людина - ось що головне.

Цю казку написав своєму синові, який навчався в школі, відомий педагог В.О.Сухомлинський. У житті Людини головне – праця. Головне у вивченні математики – навчитися вільно володіти темою «Звичайні дроби», а вона потім допоможе опанувати такі науки як хімія, фізика, економіка тощо.

Повідомлення теми і мети уроку.

На партах у учнів знаходяться різнокольорові кульки та паперові кошики. Вчитель повідомляє, що за успішне виконане завдання, учень може покласти до свого кошика певну кількість кульок будь-якого кольору. В кінці уроку кожен підрахує кількість кульок у своєму кошику і отримає відповідну оцінку.

Протягом уроку, поки наповнюються кошики, вчитель повинен звертати увагу на те, який колір обирає учень. Якщо до кошика потрапляють червоні кульки, то це свідчить про активність учня, зелені – рівновагу, жовтий - енергія і оптимізм, помаранчевий – впевненість у собі, синій – учень працює інтуїтивно, білий – учень не зосереджений на завданнях.
ІІІ. Актуалізація опорних знань, підготовка до сприйняття нового матеріалу.

Колективне розв'язування вправ:


  1. Накреслити відрізок довжиною 6 см. Поділити його на три рівних частини. Виділіть одну з цих частин іншим кольором.

  2. Накресліть прямокутник, довжина якого 12 см і ширина 3 см. Поділіть його на чотири рівних частини. Зафарбуйте три з цих квадратів.

  3. Н
    Слайд 2

    Оцінювання.

    акресліть квадрат зі стороною 8 см. Поділіть його на 4 рівних частини. Зафарбуйте дві з цих частин. Чи правильно, що зафарбовано половину квадрата?

ІУ. Вивчення нового матеріалу

а) Пояснення за схемою.

  1. Приклади, що дають уявлення про звичайні дроби.

  2. Що називають звичайним дробом?

  3. Що називають чисельником дробу? Знаменником дробу?

  4. Що показує знаменник? Що показує чисельник?






Слайд 3



Слайд 4

Слайд 5


б) Історичний екскурс. Запускаємо програму «Конкурс на створення учбової літератури нового покоління для середньої школи» «Математика 5-11 класи (практикум)»

ОбриємоДовідникІсторико-біографічні матеріалиЛінія часуВикликати інтерактивну лінію часу









в) Відмінювання дробових числівників.

Дробові числівники складаються з двох частин: перша - є кількісним числівником, друга - порядковим: шість сьомих .

Дробові числівники відмінюються так: перша частина – як ціле число, друга – як прикметник у множині (крім називного і знахідного відмінків)

Н. хто? що? п’ять шостих

Р. кого? чого? п’яти шостих

Д. кому? чому? п’яти шостим

З. кого? що? п’ять шостих

Ор. ким? чим? п’ятьма шостими

М. (на, в) кому? чому? на п’яти шостих

О
Слайд 6
цінювання.

Схожі:

Ви почули вже дзвінок? iconВи почули вже дзвінок?
Це І інформаційні технології, супутникове телебачення, атомні електростанції, міжнародна торгівля. Щоб належно користуватися такими...
Ви почули вже дзвінок? iconЯк розвивається ваша дитина?
Вашій дитині вже 5 років… І ви, як турботливі батьки розумієте, що школа вже не за горами І починаєте замислюватися
Ви почули вже дзвінок? iconВ цьому уроці ми розглянемо 4 види відносин, які постануть перед...
У ньому й ви, як почули були слово істини. Євангелію спасіння свого, та в Нього й увірували, запечатані стали Святим Духом обітниці....
Ви почули вже дзвінок? iconЯк впливає вага тіла на артеріальний тиск?
Якщо цей індекс перевищує 27, але є меншим, ніж 28,5, то вже йде мова про легке ожиріння. Коли ж індекс Кеттле наближається до 35...
Ви почули вже дзвінок? iconІ коли вже я впораюся. Вже скоро звечоріє. Ой, людоньки добрії, гості дорогії, здрастуйте
Зі святом вас, будьте здорові з Калитою та святим Андрієм. Я рада,що ви завітали до мене на свято
Ви почули вже дзвінок? iconСценарій першого дзвоника в Циблівській зош І-ІІІ ступенів 2005-2006 н р
...
Ви почули вже дзвінок? icon«Ти жінка, мати, берегиня!»
Панчук про традиції святкування 8 березня. Клепак Олександр та Любченко Юлія продекламували твір «Мамина любов», Анастасія Ауріте...
Ви почули вже дзвінок? iconСупровідний лист
Перший параграф: Стисло (у двох реченнях) скажіть, чому ви пишете. Назвіть посаду, галузь або професійну сферу, в якій ви зацікавлені....
Ви почули вже дзвінок? iconУрок, на який лунає дзвінок
Дорогі вчителі, ми ніколи не  забудемо ваших імен,ваших звичок,вашої великої науки. Минатимуть літа,колись сивина торкнеться І наших...
Ви почули вже дзвінок? iconНоворічний гість
Простіше кажучи, розслаблятися ніколи. Тож кожен зосередився на своїх безпосередніх обов’язках. Та несподівану тишу, що панувала...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка