Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Математика. 5-12 класи. «Перун». Київ. 2005 Базовий підручник




Скачати 181.4 Kb.
НазваПрограма для загальноосвітніх навчальних закладів. Математика. 5-12 класи. «Перун». Київ. 2005 Базовий підручник
Дата конвертації09.08.2013
Розмір181.4 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Математика > Документы
КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ ВИВЧЕННЯ АЛГЕБРИ У 8 КЛАСІ

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Математика . 5-12 класи. « Перун». Київ .2005

Базовий підручник : О. С. Істер .« Алгебра 8» .Київ .« Освіта». 2008

Альтернативні підручники: -

ППЗ: -

Дидактичні матеріали:

А.Г.Мерзляк, В.Полонський, Ю.М.Рабінович, М.С.Якір. Алгебра. Збірник задач і завдань для тематичного оцінювання для 8 класу. Харків. Гімназія. 2008

( 2 год на тиждень, у І семестрі – 32 год, 2 год на тиждень у ІІ семестрі – 38 год, усього 70 год )


з / п уроку

з / п уроку

за темою


Назва розділу, теми уроків, види письмових робіт

Кількість

годин

Дата

уроку по

класах

Примітка

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

1

1

Повторення навчального матеріалу за попередні класи

1










2

2

Діагностична контрольна робота

1
















Розділ 1.^ РАЦІОНАЛЬНІ ВИРАЗИ

30
















    1. ^ Дроби.

Додавання і віднімання дробів

10










3

1

Дроби. Дробові вирази. Раціональні вирази

1










4

2

Допустимі значення змінних

1










5

3

Основна властивість дробу . Скорочення дробів

1










6

4

Зведення дробів до нового знаменника

1










7

5

Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками

1










8

6

Розв’язування задач і вправ. ^ Самостійна робота

1










9

7

Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками

1










10

8

Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками

1










11

9

Узагальнення та систематизація знань і вмінь з теми

1










12

10

Тематична контрольна робота № 1:

«Дроби. Додавання і віднімання дробів»

1
















    1. ^ Множення та ділення дробів.

Тотожні перетворення раціональних виразів

11










13

1

Аналіз тематичної роботи . Множення дробів

1










14

2

Піднесення дробу до степеня

1










15

3

Ділення дробів.

1










16

4

Розв’язування задач і вправ. ^ Самостійна робота

1










17

5

Тотожні перетворення раціональних виразів.

1










18

6

Тотожні перетворення раціональних виразів.

1










19

7

Розв’язування задач і вправ. ^ Самостійна робота

1










20

8

Раціональні рівняння. Рівносильні рівняння

1










21

9

Розв’язування раціональних рівнянь

1










22

10

Узагальнення та систематизація знань і вмінь з теми

1










23

11

Тематична контрольна робота № 2:

«Множення та ділення дробів.

Тотожні перетворення раціональних виразів»

1










1

2

3

4

5

6

7







^ 1.3 Степінь із цілим показником. Стандартний вигляд числа

9










24

1

Аналіз тематичної роботи. Означення степеня з цілим від’ємним показником

1










25

2

Властивості степеня з цілим від’ємним показником

1










26

3

Розв’язування вправ на використання властивостей степеня

1










27

4

Стандартний вигляд числа

1










28

5

Розв’язування задач і вправ. ^ Самостійна робота

1










29

6

Функція , її графік і властивості

1










30

7

Функція , її графік і властивості

1










31

8

Узагальнення та систематизація знань і вмінь з теми

1










32

9

Тематична контрольна робота № 3:

«Степінь з цілим показником. Стандартний вигляд числа»

1
















Розділ 2.^ КВАДРАТНІ КОРЕНІ. ДІЙСНІ ЧИСЛА

14










33

1

Аналіз тематичної роботи. Функція у=х2 та її графік

1










34

2

Квадратний корінь. Арифметичний квадратний корінь

1










35

3

Розв’язування задач і вправ. ^ Самостійна робота

1










36

4

Рівняння х2. Тотожність

1










37

5

Раціональні числа. Ірраціональні числа. Дійсні числа. Числові множини. Етапи розвитку числа

1










38

6

Арифметичний квадратний корінь із добутку, дробу, степеня.

1










39

7

Добуток і частка квадратних коренів. Тотожність

1










40

8

Розв’язування задач і вправ. ^ Самостійна робота

1










41

9

Винесення множника з – під знака кореня

1










42

10

Внесення множника під знак кореня

1










43

11

Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені

1










44

12

Функція ,її графік і властивості

1










45

13

Узагальнення та систематизація знань і вмінь з теми

1










46

14

Тематична контрольна робота № 4:

«Квадратні корені. Дійсні числа»

1
















Розділ 3.^ КВАДРАТНІ РІВНЯННЯ

18
















    1. ^ Квадратні рівняння.

Формула коренів квадратного рівняння

9










47

1

Аналіз тематичної роботи .Означення квадратного рівняння. Неповні квадратні рівняння.

1










48

2

Розв’язування неповних квадратних рівнянь

1










49

3

Формула коренів квадратного рівняння

1










50

4

Розв’язування рівнянь за допомогою формули коренів квадратного рівняння

1










51

5

Теорема Вієта

1










52

6

Розв’язування квадратних рівнянь зо допомогою теореми Вієта

1










53

7

Розв’язування задач і вправ. ^ Самостійна робота

1










54

8

Розв’язування задач за допомогою квадратних рівнянь

1










55

9

Тематична контрольна робота № 5:

«Квадратні рівняння. Формула коренів квадратного рівняння»

1
















^ 1.2 Розв’язування раціональних рівнянь, що зводяться до квадратних, і застосування їх при розв’язуванні задач

9










1

2

3

4

5

6

7

56

10

Аналіз тематичної роботи. Квадратний тричлені його корені.

1










57

11

Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники

1










58

12

Розв’язування рівнянь, що зводяться до квадратних

1










59

13

Розв’язування рівнянь, що зводяться до квадратних

1










60

14

Розв’язування задач за допомогою квадратних рівнянь

1










61

15

Розв’язування задач за допомогою рівнянь, які зводяться до квадратних

1










62

16

Розв’язування задач і вправ. ^ Самостійна робота

1










63

17

Узагальнення та систематизація знань з теми

1










64

18

Тематична контрольна робота № 6:

«Розв’язування раціональних рівнянь, що зводяться до квадратних, і застосування їх при розв’язуванні задач»

1
















Розділ 4.^ ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ

6










65

1

Повторення та систематизація знань та вмінь з теми:

«Раціональні вирази»

1










66

2

Повторення та систематизація знань та вмінь з теми: «Квадратні корені . Дійсні числа»

1










67

3

Повторення та систематизація знань та вмінь з теми: «Квадратні рівняння»

1










68

4

Тематична контрольна робота № 7: «Повторення»

1










69

5

Аналіз тематичної роботи. Розв’язування вправ

1










70

6

Підсумковий урок

1










Схожі:

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Математика. 5-12 класи. «Перун». Київ. 2005 Базовий підручник iconПрограма для загальноосвітніх навчальних закладів. Математика. 5-12...
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Математика. 5-12 класи. «Перун». Київ. 2005
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Математика. 5-12 класи. «Перун». Київ. 2005 Базовий підручник iconПрограма «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Математика....
«Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Математика. 5 – 12 класи», видавництво «Перун», Київ, 2005 рік
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Математика. 5-12 класи. «Перун». Київ. 2005 Базовий підручник iconУроків вивчення математики у 6 класі
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Математика. 5-12 класи. «Перун». Київ. 2005
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Математика. 5-12 класи. «Перун». Київ. 2005 Базовий підручник iconМетодичні рекомендації щодо вивчення математики у 5-9 класах подано...
«Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Математика. 5-12 класи», видавництво «Перун», Київ, 2005 р., у науково-методичному...
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Математика. 5-12 класи. «Перун». Київ. 2005 Базовий підручник iconМетодичні рекомендації щодо вивчення математики у 5-9 класах подано...
«Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Математика. 5-12 класи», видавництво «Перун», Київ, 2005 р., у науково-методичному...
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Математика. 5-12 класи. «Перун». Київ. 2005 Базовий підручник iconМетодичні рекомендації щодо вивчення математики у 5-9 класах подано...
«Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Математика. 5-12 класи», видавництво «Перун», Київ, 2005 р., у науково-методичному...
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Математика. 5-12 класи. «Перун». Київ. 2005 Базовий підручник iconМетодичні рекомендації щодо вивчення математики у 5-9 класах подано...
«Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Математика. 5-12 класи», видавництво «Перун», Київ, 2005 р., у науково-методичному...
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Математика. 5-12 класи. «Перун». Київ. 2005 Базовий підручник iconМетодичні рекомендації щодо вивчення математики у 5-9 класах подано...
«Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Математика. 5-12 класи», видавництво «Перун», Київ, 2005 р., у науково-методичному...
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Математика. 5-12 класи. «Перун». Київ. 2005 Базовий підручник iconМетодичні рекомендації щодо вивчення математики у 5-9 класах подано...
«Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Математика. 5-12 класи», видавництво «Перун», Київ, 2005 р., у науково-методичному...
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Математика. 5-12 класи. «Перун». Київ. 2005 Базовий підручник iconМетодичні рекомендації щодо вивчення математики в 5-9 класах видруковано...
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Математика. 5-12 класи” (видавництво “Перун”, Київ, 2005 р.) та в науково-методичному...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка