Тема: Вправи І задачі на застосування таблиці множення числа 9




НазваТема: Вправи І задачі на застосування таблиці множення числа 9
Дата конвертації17.03.2013
Розмір45.2 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Математика > Документы


Носівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1

Тема: Вправи і задачі на застосування таблиці множення числа 9.

Складання і розв’язування рівнянь.

Мета: Закріпити знання таблиці множення числа 9;

розвивати вміння складати і розв’язувати рівняння;

виховувати пізнавальний інтерес до вивчення математики.

Тип уроку: нестандартний, урок-подорож.

Обладнання: парусний човен, ілюстрації математичних островів та

портів; перфокартки; роздатковий матеріал; таблиці

для усного рахунку; м’ячик; аудіо касета з

фонограмою шуму моря.

^ Хід уроку

І. Організаційна частина.

Продзвенів уже дзвінок,

Всім пора нам на урок.

Встаньте всі рівненько,

Привітаємось гарненько.

„Добрий день!”

Щоб робота в нас кипіла

Працювати будем

Швидко! Дружно! Вміло! (хором)

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

Бо тема сьогоднішнього уроку – це „Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 9”.

Цей урок навчить вас знати: таблицю множення числа 9;

вміти: складати і розв’язувати рівняння.

Адже сьогодні у нас незвичайний урок математики. Ми з вами всім класом відправились у морську подорож. Подорожувати будемо ось на цьому чудовому парусному човні. Ми побуваємо на незвіданих математичних островах і будемо також заходити в порти.

Діти, а ви знаєте, що таке порт? А острів?

Тож сідайте зручніше і вирушаймо в подорож. (звучить фонограма шуму моря)

ІІІ. Відпливаємо ми з порту „Математична розминка”(Додаток 1)

Відпливемо лише тоді, коли проведемо гру „Назви одним словом”:

Результат при множенні – це ...

Результат при діленні – це ...

Збільшити число в кілька разів – це ...

З

меншити число в кілька разів – це ...

Перше число при множенні – це ...

Друге число при діленні – це ...

Ми справились добре. Попливемо далі.

ІV. Вдалині видніється „Острів усних обчислень”. (Додаток 2)

Робота в парах

Пригадайте таблицю множення числа 9 в парах. (Взаємоперевірка)

Гра „Веселий м’ячик”

Фронтальна перевірка таблиці множення числа 9.

Рахуємо усно. Гра „Ланцюжок” (Додаток 3)
4 x 9 : 6 x 8 - 8 (40)
4. Проводимо гру „Забери зайве число” (Додаток 4)
18, 27, 32, 36, 45, 54, 63, 72, 81

„Два – чотири – всі разом”

Хто вже знайшов зайве число?

Добре! А тепер обговоріть це в парах.

А тепер в четвірках. Спочатку ті що сидять зліва, а тоді ті, хто сидить справа.

А тепер обговорюємо всі разом.

Отже, яке число зайве? Чому ви так вважаєте? Доведіть.

Всі разом ми прийшли до єдиного висновку, що зайве число 32.

V. Запливаємо до порту „Каліграфія”. (Додаток 5)

1. – В цьому порту всі жителі пишуть дуже каліграфічно, тож

давайте і ми не відстанемо від них.

- Таблицю множення якого числа ми сьогодні повторюємо? (9)

- Діти, а як пишеться слово дев’ять? (з апострофом)

- Чому?

- А тепер подивіться на дошку і каліграфічно напишемо

цифру 9.

- А це яке число я написала? (99)

- Яка між ними різниця? Доведіть.

- Що означає цифра 9 у числі 99 справа? А зліва?

2. Запис в зошити цифри 9 і 99.
VІ. – Діти, ми з вами допливаємо до острова „Задач і Вправ”, де повинні показати, як ми вміємо рахувати і розв’язувати задачі. (Додаток 6)

Працюємо за підручником

Задача № 399 (2) (Додаток 7)

а) читання умови задачі

б) повторення умови задачі за схемою на таблиці.





Було

Розпиляні

Березові колоди

48 кол.

всі

? к.

Соснові колоди

36 кол.

? 4 частину

Р

обота в групах (5 хв.)

На скільки дій зробили задачу?

Що взнали у І дії?

Що взнали у ІІ дії?

Запис задачі в зошити.

1). 36 : 4 = 9 (кол.) - березових

2). 48 + 9 = 57 (кол.) - разом розпиляли

Відповідь: 57 колод.

Складіть ще вираз до задачі. Хто може записати на дошці?

36 : 4 + 9 = 57 (кол.)

Обчислюємо приклади № 400 (самостійно).

а). робота біля дошки (2 учні);

б). решта прикладів 3 стовпчики по варіантах.

- Але жителі цього острова приготували нам пастку. В конвертах

знаходяться приклади підвищеної складності. Хто з ними може

справитися?

І є перфокарти на перевірку таблиці множення (перевірка самостійної роботи).

VІІ. – Аж ось і порт „Фізкультхвилинка”. (Додаток 8)

Запливем до нього?

Фізкультхвилинка

Добре те, що сонце світить

Добре те, що віє вітер!

Добре те, що човен цей!

Все пливе, пливе, пливе!


Добре те, що в нашім морі

Синя не брудна вода.

І мене матуся рідна

З подорожі зустріча.

VІІІ. – А ось рядом і порт „Рівняння”. (Додаток 9)

- Ми його ніяк не можемо обминути. Тому швидко і вірно

складаємо і розв’язуємо рівняння.

Робота за підручником № 401

Перше рівняння складаємо колективно (розв’язок з коментуванням біля

дошки)

Х х 9 = 72

Х = 72 : 9

Х = 8

8 х 9 = 72

72 = 72

2. Гра – змагання „Хто швидше”

Дівчатка Х : 3 = 9 Хлопчики Х + 16 = 84

Х = 9 х 3 Х = 84 - 16

Х = 27 Х = 68

27 : 3 = 9 68 + 16 = 84

27 = 27 84 = 84

ІХ. – На нашому шляху знову острів. Острів „Геометричних

фігур”. (Додаток 10)

Для нас є тут завдання.

„Розв’яжіть математичний вузлик” (Додаток 11)

Діти, спробуємо розв’язати?

Що це за геометричні фігури? (Трикутники)

Доведіть.

А які ви тут трикутники впізнали?




1 28 10 19 37 55 46

м о о л д і ц
Розмістіть числа так, щоб кожне наступне було більше від попереднього на 9. Тоді ви прочитаєте слово, яке хочуть сказати жителі цього острова.

Х. – І нарешті ми допливаємо до острова „Очікуваних

результатів і оцінок” (Додаток 12)

1. - Що ми чекали від уроку?

- Чи справились ми із завданнями?

2. Виставлення оцінок.

3. Д/з. № 403, № 404 (диференційоване).


Схожі:

Тема: Вправи І задачі на застосування таблиці множення числа 9 iconТема уроку: Вправи І задачі на засвоєння таблиці ділення на Задачі...
Тема уроку: Вправи І задачі на засвоєння таблиці ділення на Задачі на порівняння двох часток. Рівняння
Тема: Вправи І задачі на застосування таблиці множення числа 9 iconУрок-гра «На математичній біржі»
Тема: Таблиця множення числа Задачі на суму двох добутків. Периметр трикутника
Тема: Вправи І задачі на застосування таблиці множення числа 9 iconУрок математики в 3 класі
...
Тема: Вправи І задачі на застосування таблиці множення числа 9 iconТема. Усне множення двоцифрових І круглих багатоцифрових чисел на...
Ирази даного виду; удосконалювати вміння розв’язувати задачі на знаходження дробу від числа; розвивати обчислювальні навички, оперативну...
Тема: Вправи І задачі на застосування таблиці множення числа 9 iconУрок математики
Тема. Позначення частин числа цифрами. Складені задачі, які містять знаходження частини числа
Тема: Вправи І задачі на застосування таблиці множення числа 9 iconУрок 60 Тема. Складання таблиць додавання й віднімання числа Задачі...
Тема. Складання таблиць додавання й віднімання числа Задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць
Тема: Вправи І задачі на застосування таблиці множення числа 9 iconУроку
Вступ. Лічба в межах 20. таблиці додавання та віднімання чисел 2 І 3 в межах 10. Задачі на знаходження суми та на зменшення числа...
Тема: Вправи І задачі на застосування таблиці множення числа 9 iconУроку. Закріплення знань, умінь, навичок. Обладнання
Мета: удосконалювати зання таблиць множення числа 2 І ділення на 2, формувати вміння розв0039язувати й порівнювати прості задачі...
Тема: Вправи І задачі на застосування таблиці множення числа 9 iconУрок математики
Тема: вправи І задачі на засвоєння таблиць додавання І віднімання чисел у межах 10
Тема: Вправи І задачі на застосування таблиці множення числа 9 iconТема: Розв'язування задач, що містять кратне порівняння числа І суми. Задачі з буквеними даними

Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка