Скачати 53.94 Kb.
|
Дата: 19.11.10. Клас: 6 Урок № Тема: Послідовність виготовлення вишитого виробу. Етапи проектної діяльності. Практична робота: Формулювання теми і завдання проекту.. Мета: Навчальна: а) ознайомлення з основними етапами проектно-технологічної діяльності, б) формування вмінь складати план проектної діяльності; в) формування вмінь визначати кращі ознаки зразків вишитих виробів; г) дотримання правил безпечної праці під час виконання завдань практичної роботи. Розвивальна: розвивати логічне мислення, уміння аналізувати та спів ставляти; естетичні смаки учнів. ^ Формувати технологічні компетентності. Тип уроку: урок формування вмінь і навичок. Обладнання: зразки готових вишиванок,звіти проектних технологій, ТЗН (слайдові супроводження). ^ Форма і методи проведення: вправа «Вершина знань», вправа «Незакінчене речення», гра «Мікрофон», вправа «Візерунок настрою»,бесіда. Щоб здивуватися, потрібна мить, а щоб зробити дивовижну річ, потрібні роки терпіння і наполегливої праці Д. Гельвецій ^ І. Організація класу. Створення емоційного настрою. Діти, я рада бачити вас на сьогоднішньому уроці. Прошу вас звернути увагу на прислів’я, написане на плакаті. Прочитайте його. Мені хотілося б розпочати наш урок саме цими словами. Вправа «Візерунок настрою»
Пропоную вам визначити характер свого настрою. Перед вами на дошці знаходиться незвичайний орнамент. Це візерунок настрою, він визначає характер емоційного стану. Закрийте очі на кілька секунд і уявіть, з яким кольором асоціюється ваш настрій (синій, зелений, червоний, жовтий, коричневий, чорний, сірий). Тепер підійдіть до візерунку, візьміть листочок відповідного кольору і прикріпіть його на дошці.. ІІ. Актуалізація опорних знань учнів: Вправа «Незакінчене речення»
Бесіда :
ІII. Мотивація навчальної діяльності учнів. На уроках трудового навчання виконання творчих проектів вимагає поєднання вивченого теоретичного матеріалу і практичних робіт. Ви самі будете вибирати сферу діяльності, тему проекту, модель і конструкцію виробу,матеріали і інструменти, обиратимете технологію виготовлення й самі будете захищати проект. ^ V. Постановка завдання перед учнями. Знати: етапи проектно-технологічної діяльності. Уміти: визначити завдання для виконання проекту, сформувати вимоги до виробу,скласти план проектної діяльності. ^ Починати свою роботу потрібно з планування. Розглянемо етапи проектної діяльності. V.Практична робота. 1.Об’єднання школярів у пари. 2. Аналіз результатів дослідження щодо потреб у вишитих виробах, економічна оцінка виробу. 3. Формулювання теми і завдання проекту.. 4. Складання плану проекту. Учитель проводить аналіз досліджених учнями потреб у вишитих виробах, способах їх задоволення. Допомагає визначити об’єкт проектування. Бере участь в обговоренні плану виконання проекту. Допомагає в організації робочого місця. для вишивання. Підбиває підсумки практичної роботи. ^
На початку заняття ви визначили свій настрій. Чи змінився він у вас ? Прошу ще раз виразити свій емоційний стан на нашому «Візерунку настрою».
Якщо ви знаєте, в який день тижня народилися, то цей колір буде у вашому житті оберегом! Щоб захистити себе від небажаного стороннього впливу, майте при собі хоча б ниточку того кольору, який відповідає вашому дню тижня. Колір необхідний для душі, як повітря для тіла. Він впливає на емоційний стан людини. Вивчення впливу кольорів на свідомість та здоров’я людини займається наука «Кольоротерапія». Гра «Мікрофон»
^ VIII Домашнє завдання Підготуватись до наступного заняття.. Підготувати інструменти та матеріали для виконання ескізів. Бажаю вам, діти, і надалі бути такими ж старанними й наполегливими в роботі, як під час сьогоднішнього уроку.(слайд №14) Бажаю вам, діти, і надалі бути такими ж старанними й наполегливими в роботі, як під час сьогоднішнього уроку. Побажання Щастя і здоров’я я Вам бажаю, Хай сміється доля, як калина в лузі, Нехай будуть поруч добрі, вірні друзі. Нехай Вас щастя, як дощ обливає, Нехай Вас радість завжди зустрічає, Нехай Вас любить, хто милий душі, Цього я бажаю Вам від душі. Зразок 1. ![]() Зразок 2. ![]() ![]() |
![]() | Урок Тема. Процедури та функції. 10-а дата 03. 04. 2012 Практична робота №18. Тема. Побудова алгоритмів з використанням процедур І функцій | ![]() | Природознавство 6 клас – 35 годин Практична робота №3«Складання харчового ланцюга в екосистемі.» Контрольна робота |
![]() | Урок №7 Тема. Робота з формулами. Практична робота №5 «Створюємо... Закріплення вивченого матеріалу. Практична робота №5 Створюємо та редагуємо формули у текстовому процесорі (17хв) | ![]() | Тема. Створення інтерактивних презентацій. Практична робота №6 Закріплення вивченого матеріалу. Практична робота №2 Робота з інтерфейсом користувача операційної системи Windows (17хв) |
![]() | Урок №5 6 Урок №5 – 6 Підготовка комп’ютера до роботи. Правила техніки безпеки під час роботи з комп’ютером. Практична робота №1 „Робота з... | ![]() | Урок Африка. Особливості географічного положення. Дослідження та... Урок Африка. Особливості географічного положення. Дослідження та освоєння материка. Практична робота № Визначення географічних координат... |
![]() | Урок 5 Тема. Інтерактивне середовище програмування Турбо Паскаль.... Закріплення вивченого матеріалу. Практична робота №13«Створення І редагування програм у Паскалі». (25хв) | ![]() | Про стан виготовлення проектної документації за кошти міського бюджету... |
![]() | Практична робота ... | ![]() | Комплексна практична робота Підготувати комп’ютер до роботи. Завантажити текстовий процесор. Створюваному файлу присвоїти ім’я «Практична робота 6-5» |