Дата: 19. 11. 10. Клас: 6 Урок № Тем а: Послідовність виготовлення вишитого виробу. Етапи проектної діяльності. Практична робота




Скачати 53.94 Kb.
НазваДата: 19. 11. 10. Клас: 6 Урок № Тем а: Послідовність виготовлення вишитого виробу. Етапи проектної діяльності. Практична робота
Дата конвертації19.12.2013
Розмір53.94 Kb.
ТипУрок
uchni.com.ua > Математика > Урок
Дата: 19.11.10.

Клас: 6

Урок №

Тема: Послідовність виготовлення вишитого виробу. Етапи проектної діяльності.

Практична робота: Формулювання теми і завдання проекту..

Мета:

Навчальна:

а) ознайомлення з основними етапами проектно-технологічної діяльності,

б) формування вмінь складати план проектної діяльності;

в) формування вмінь визначати кращі ознаки зразків вишитих виробів;

г) дотримання правил безпечної праці під час виконання завдань практичної роботи.

Розвивальна: розвивати логічне мислення, уміння аналізувати та спів ставляти; естетичні смаки учнів.

^ Виховна: виховувати почуття краси, охайність , культуру праці.

Формувати технологічні компетентності.

Тип уроку: урок формування вмінь і навичок.

Обладнання: зразки готових вишиванок,звіти проектних технологій, ТЗН (слайдові супроводження).

^ Між предметні зв’язки: психологія, народознавство.

Форма і методи проведення: вправа «Вершина знань», вправа «Незакінчене речення», гра «Мікрофон», вправа «Візерунок настрою»,бесіда.

Щоб здивуватися, потрібна мить,

а щоб зробити дивовижну річ,

потрібні роки терпіння

і наполегливої праці

Д. Гельвецій

^ Хід уроку.

І. Організація класу.

Створення емоційного настрою.

Діти, я рада бачити вас на сьогоднішньому уроці. Прошу вас звернути увагу на прислів’я, написане на плакаті. Прочитайте його. Мені хотілося б розпочати наш урок саме цими словами.

Вправа «Візерунок настрою»

  • Чи знаєте ви, що від настрою залежить якість роботи і що кольором можна охарактеризувати емоційний стан людини?



Пропоную вам визначити характер свого настрою.

Перед вами на дошці знаходиться незвичайний орнамент. Це візерунок настрою, він визначає характер емоційного стану. Закрийте очі на кілька секунд і уявіть, з яким кольором асоціюється ваш настрій (синій, зелений, червоний, жовтий, коричневий, чорний, сірий). Тепер підійдіть до візерунку, візьміть листочок відповідного кольору і прикріпіть його на дошці..

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів:

Вправа «Незакінчене речення»

  • Один із видів декоративно-прикладного мистецтва – це … (вишивання хрестом)

  • Для вишивання виробів використовують вовняні, муліне,акрилові… (нитки)

  • Інструменти для вишивання – це… (голка ,наперсток, п’яльці).

Бесіда :

  • Чим відрізняються ваші зразки від готових виробів?

  • З чого потрібно починати свою роботу?

  • Що ми називаємо проектом?

ІII. Мотивація навчальної діяльності учнів.

На уроках трудового навчання виконання творчих проектів вимагає поєднання вивченого теоретичного матеріалу і практичних робіт. Ви самі будете вибирати сферу діяльності, тему проекту, модель і конструкцію виробу,матеріали і інструменти, обиратимете технологію виготовлення й самі будете захищати проект.

^ IV.Повідомлення теми уроку.

V. Постановка завдання перед учнями.

Знати: етапи проектно-технологічної діяльності.

Уміти: визначити завдання для виконання проекту, сформувати вимоги до виробу,скласти план проектної діяльності.

^ VI. Вивчення нового матеріалу.

Починати свою роботу потрібно з планування. Розглянемо етапи проектної діяльності.

V.Практична робота.

1.Об’єднання школярів у пари.

2. Аналіз результатів дослідження щодо потреб у вишитих виробах, економічна оцінка виробу.

3. Формулювання теми і завдання проекту..

4. Складання плану проекту.

Учитель проводить аналіз досліджених учнями потреб у вишитих виробах, способах їх задоволення. Допомагає визначити об’єкт проектування. Бере участь в обговоренні плану виконання проекту. Допомагає в організації робочого місця. для вишивання. Підбиває підсумки практичної роботи.

^ VI Підсумок уроку.

  • Наш урок підходить до свого завершення.

На початку заняття ви визначили свій настрій. Чи змінився він у вас ? Прошу ще раз виразити свій емоційний стан на нашому «Візерунку настрою».

  • Діти підходять до дошки і прикріплюють стікери..

  • Висновки вчителя (за кольором визначити настрій колективу).

  • Синій (спокій, задоволення);

  • Зелений (упевненість);

  • Червоний (збудженість, агресивність);

  • Жовтий (активність, бажання спілкуватися, веселість);

  • Коричневий (тривога);

  • Чорний (страх);

  • Сірий (стрес, гіркота)

  • Космічна енергія, яку ми отримуємо, має біле забарвлення. Доходячи до Землі, вона розкладається на кольори.

  • Кожен день має своє забарвлення:

  • Понеділок – зелений;

  • Вівторок – червоний;

  • Середа – рожевий ;

  • Четвер – фіолетовий ;

  • П’ятниця – синій;

  • Субота – коричневий;

  • Неділя - жовтий

Якщо ви знаєте, в який день тижня народилися, то цей колір буде у вашому житті оберегом! Щоб захистити себе від небажаного стороннього впливу, майте при собі хоча б ниточку того кольору, який відповідає вашому дню тижня.

Колір необхідний для душі, як повітря для тіла. Він впливає на емоційний стан людини. Вивчення впливу кольорів на свідомість та здоров’я людини займається наука «Кольоротерапія».

Гра «Мікрофон»

  • Уявіть собі, що по закінчені уроку до вас підходить журналіст і запитує, чим же цікавим для вас був урок обслуговуючої праці? Щоб ви відповіли? (учитель подає учням (уявний мікрофон), вони відповідають, передаючи його один одному.

  • Який виріб ви обрали для вишивання?

  • Які техніки вам потрібні для цього?

^ VII. Мотивація оцінок за урок, виставлення в журнал, щоденник.

VIII Домашнє завдання

Підготуватись до наступного заняття.. Підготувати інструменти та матеріали для виконання ескізів.

Бажаю вам, діти, і надалі бути такими ж старанними й наполегливими в роботі, як під час сьогоднішнього уроку.(слайд №14)

Бажаю вам, діти, і надалі бути такими ж старанними й наполегливими в роботі, як під час сьогоднішнього уроку.

Побажання

Щастя і здоров’я я Вам бажаю,

Хай сміється доля, як калина в лузі,

Нехай будуть поруч добрі, вірні друзі.

Нехай Вас щастя, як дощ обливає,

Нехай Вас радість завжди зустрічає,

Нехай Вас любить, хто милий душі,

Цього я бажаю Вам від душі.

Зразок 1.

c:\documents and settings\лена\рабочий стол\cfd12161477c[1].jpg

Зразок 2.

c:\documents and settings\лена\рабочий стол\cd45ff7a222e[1].jpg

c:\documents and settings\лена\рабочий стол\магнит[1].jpg

Схожі:

Дата: 19. 11. 10. Клас: 6 Урок № Тем а: Послідовність виготовлення вишитого виробу. Етапи проектної діяльності. Практична робота iconУрок Тема. Процедури та функції. 10-а дата 03. 04. 2012
Практична робота №18. Тема. Побудова алгоритмів з використанням процедур І функцій
Дата: 19. 11. 10. Клас: 6 Урок № Тем а: Послідовність виготовлення вишитого виробу. Етапи проектної діяльності. Практична робота iconПриродознавство 6 клас – 35 годин
Практична робота №3«Складання харчового ланцюга в екосистемі.» Контрольна робота
Дата: 19. 11. 10. Клас: 6 Урок № Тем а: Послідовність виготовлення вишитого виробу. Етапи проектної діяльності. Практична робота iconУрок №7 Тема. Робота з формулами. Практична робота №5 «Створюємо...
Закріплення вивченого матеріалу. Практична робота №5 Створюємо та редагуємо формули у текстовому процесорі (17хв)
Дата: 19. 11. 10. Клас: 6 Урок № Тем а: Послідовність виготовлення вишитого виробу. Етапи проектної діяльності. Практична робота iconТема. Створення інтерактивних презентацій. Практична робота №6
Закріплення вивченого матеріалу. Практична робота №2 Робота з інтерфейсом користувача операційної системи Windows (17хв)
Дата: 19. 11. 10. Клас: 6 Урок № Тем а: Послідовність виготовлення вишитого виробу. Етапи проектної діяльності. Практична робота iconУрок №5 6
Урок №5 – 6 Підготовка комп’ютера до роботи. Правила техніки безпеки під час роботи з комп’ютером. Практична робота №1 „Робота з...
Дата: 19. 11. 10. Клас: 6 Урок № Тем а: Послідовність виготовлення вишитого виробу. Етапи проектної діяльності. Практична робота iconУрок Африка. Особливості географічного положення. Дослідження та...
Урок Африка. Особливості географічного положення. Дослідження та освоєння материка. Практична робота № Визначення географічних координат...
Дата: 19. 11. 10. Клас: 6 Урок № Тем а: Послідовність виготовлення вишитого виробу. Етапи проектної діяльності. Практична робота iconУрок 5 Тема. Інтерактивне середовище програмування Турбо Паскаль....
Закріплення вивченого матеріалу. Практична робота №13«Створення І редагування програм у Паскалі». (25хв)
Дата: 19. 11. 10. Клас: 6 Урок № Тем а: Послідовність виготовлення вишитого виробу. Етапи проектної діяльності. Практична робота iconПро стан виготовлення проектної документації за кошти міського бюджету...

Дата: 19. 11. 10. Клас: 6 Урок № Тем а: Послідовність виготовлення вишитого виробу. Етапи проектної діяльності. Практична робота iconПрактична робота
...
Дата: 19. 11. 10. Клас: 6 Урок № Тем а: Послідовність виготовлення вишитого виробу. Етапи проектної діяльності. Практична робота iconКомплексна практична робота
Підготувати комп’ютер до роботи. Завантажити текстовий процесор. Створюваному файлу присвоїти ім’я «Практична робота 6-5»
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка