Тренінг «Образ 5 класника»




Скачати 25.04 Kb.
НазваТренінг «Образ 5 класника»
Дата конвертації03.03.2014
Розмір25.04 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Математика > Документы
Тренінг «Образ 5 – класника»

1 . Вступне слово. Всі учасники сидять по колу.

Сьогодні ми проводимо Семінар «Викладання математики у 5 класах за новим Державним стандартом».

2 . Я пропоную вам всім ( по колу ) подивитися на сусіда праворуч і побачити в ньому щось незвичайне, особливе, дивовижне, те, чого раніше не бачив , і сказати йому про це: " Сьогодні тут я побачила в тебе (вас ) …"

3 . Згадайте ті далекі часи, коли ви з початкової школи перейшли в середню ланку. Що було найважче? (Різні вимоги вчителів, різниця емоційного сприйняття вчителів - добра , сувора , зла ) .

4 . А тепер уявіть, що перед вами п'ятикласники. Згадайте перші місяці - вересень, жовтень. Які асоціації у вас виникли у зв'язку зі словом " п'ятикласник " ( по колу ) .

5 . У кожного з нас є образ 5-класника і ми маємо уявлення про кого, і про що йдеться. Зараз ми створимо образ 5-класника за допомогою цих карток. Можна підставляти слово "не".

Все було з часткою "не": уважні, самостійні, старанні, дисципліновані, слухняні, активні, грамотні, добре читають, добре вирішальні, комунікативні, добре переказувати.

Отже, у нас виник образ " чайника "(дитина, яка тільки починає навчатися в середній ланці). (^ На дошку прикріплюється зображення чайника). Так, ми, педагоги , сприймаємо 5-класників.

6 . Психологами нашої школи було проведено опитування сучасних 5-класників, ось які висловлювання дітей про вчителів вони почули:


- Не встигаю запам'ятовувати імена учителів;

- Хочу відпочити від школи;

- Сильно кваплять вчителя;

- Відкриваю щось нове;

- Немає часу на свої справи;

- Обзиваються старшокласники;

- Немає часу на себе і на їжу ;

- Став дорослим ;

- Зараз все складніше ;

- Хочу інших вчителів ;

- Я став розумним, сильним , дурним ;

- Зараз важче і складніше;

- Тепер я вмію робити все по - дорослому ;

- Гірше вчуся , зараз найважче - домашнє завдання ;

- Зараз краще;

- Зараз більше уроків;

- Дуже важко ;

- Вмію себе краще контролювати ;

- Гірше вчуся , відчуваю втому ;

- Хочу , щоб математика була кожного дня;

- Стало складно , але я справляюся.


7 . Ми підійшли до головного: 5-класника - " чайника ", ми повинні перетворити його на впевненого допитливого учня .

Якого 5-класника ви хотіли б отримати з початкової школи?

Підсумок семінара

В кінці нашої зустрічі хочеться підвести підсумок. Будь ласка, напишіть на відривних аркушах якості, які ви будете виховувати у ідеального компетентного учня 5 класу.

Педагоги приклеюють ці аркуші на чайник.

У 5 класі :

вчителя 5- х класів враховують якості - це вміння учнів працювати самостійно, ініціативність ( або активність), вміння розраховувати власні сили, відповідальність, незалежність, бажання і вміння вчитися.

Заключна частина.

Шановні, педагоги, на секунду закрийте очі. У цей час на зображенні чайника з'являється нова піктограма, що зображає впевненого , допитливого учня .

Робимо висновок про отриманому " новому " п'ятикласників .

Підсумок: ви створили образ майже ідеального 5- класника , значить зумієте і в житті нашого 5- класника - " чайника " переробити в 5 -класника - учня впевненого і допитливого .


Схожі:

Тренінг «Образ 5 класника» iconНосівська зош і-іііступенів №1
Коли тренінг завершиться, ці аркуші будуть роздані учасни­кам знову, щоб вони могли вирішити, якою мірою тренінг задоволь­нив їхні...
Тренінг «Образ 5 класника» iconЗміст програмового матеріалу
Художня література як одна з форм духовної діяльності людини. Функції художньої літератури. Різновиди образів (образ-персонаж, образ-символ,...
Тренінг «Образ 5 класника» icon«Елементи тренінгу на уроках основи здоров’я у початкових класах»...
Тренінг – форма групової роботи, яка забезпечує активну участь І творчу взаємодію учасників між собою І з учителем. Хоча тренінг...
Тренінг «Образ 5 класника» iconКонкурс «Український романс». Жанри І форми інструментальної музики....
Види І мова мистецтв. Види мистецтва та специфіка їх художньо-образної мови. Просторові, часові та просторово-часові (синтетичні)...
Тренінг «Образ 5 класника» iconІмпресіоністський образ світу у новелістиці Михайла Коцюбинського
Вступ
Тренінг «Образ 5 класника» icon«Публічна бібліотека інформаційний центр громади» семінар тренінг
Відкриття семінару. Лекція «Сучасні вимоги до діяльності бібліотечних закладів району.»
Тренінг «Образ 5 класника» iconЛитература Написати твір за казкою-повістю Д. Р. Кіплінга “Образ Мауглі”

Тренінг «Образ 5 класника» iconТренінг «Сила звичок»
Мета: дати дітям змогу зрозуміти, що звички можуть допомагати а також стати на перешкоді у досягненні життєвих цілей
Тренінг «Образ 5 класника» iconТренінг сприяння збереженню
Основна мета: формування позитивного сприйняття дійсності, сприяння саногенному мисленню
Тренінг «Образ 5 класника» iconСемінар «Ефективна взаємодія з батьками»
Психологічний тренінг «Побудування ефективного спілкування І взаємодії з батьками» (Садовничая А. С., Кальє Т. В.)
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка