Інформаційна картка про виявлення передового педагогічного досвіду вчителя вищої категорії фізико-математичнго ліцею




НазваІнформаційна картка про виявлення передового педагогічного досвіду вчителя вищої категорії фізико-математичнго ліцею
Дата конвертації21.03.2013
Розмір23.8 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Математика > Документы
Інформаційна картка

про виявлення передового педагогічного досвіду

вчителя вищої категорії

фізико-математичнго ліцею

Ющенко Валерії Анатоліївни
Дата народження: 06.04.1965


Предмет – хімія
Категорія – вища
Стаж роботи – 18 років
Тема досвіду: „Самостійна робота учнів на уроках хімії”

Ідеї нової філософії освіти і загальні вимоги, що ставляться до сучасної дидактики хімії не тільки в реалізації принципу єдності навчання, виховання і розвитку учнів, посиленню практичної спрямованості навчання, формуванню в учнів пізнавальної активності, а й різним видам самостійної роботи учнів, особливо формуванню умінь самостійно працювати з підручником у процесі набуття нових знань і вдосконалення набутих умінь.
^ Суть досвіду:

Використання диференційованих пізнавальних завдань, додаткових завдань і карток самооцінки позитивно впливає на формування здібностей до самостійної навчальної діяльності учнів. В ній закладається серйозний потенціал формування найважливіших складових здібностей до самоосвіти – самооцінки й прагнення до підвищення рівня навчальних досягнень учнів.

В даний час перед школою постає важлива задача – прилучити учнів до самостійної роботи, до творчого мислення, прищепити їм уміння самостійно поповнювати свої знання.

У вигляді одного з засобів рішення цієї актуальної проблеми є організація практичних робіт, що забезпечує усвідомлене і міцне оволодіння знаннями і методами пізнання. У масовій практиці ми частіше використовуєм практичні роботи з метою закріплення, повторення, використання набутих навичок, знань і умінь.

У процесі підготовки до практичної роботи виникає питання, як організувати роботу усього класу і кожного учня окремо з урахуванням його здібностей і знань. Для вирішення цього питання я використовую диференційовані (обов’язкові і додаткові завдання), спеціально розроблені для різних груп учнів. Пропоновані завдання повинні бути посильними для учнів, а з іншого боку – у визначеній мірі важкими, зухвалими в них пізнавальний інтерес, бажання самостійно знайти істину. Серед цих завдань є завдання середнього, достатнього і високого рівнів, які оцінюються за 12 бальною шкалою.

Наведемо приклади таких завдань до практичних робіт.

Вид досвіду : репродуктивний

Хто представляє І.А Коваль директор Ніжинського фізико-математичного ліцею


Дата попередньої атестації ___________
Протокол № _______ від _______ засідання м/о

Підпис директора ___________
Дата __________

Схожі:

Інформаційна картка про виявлення передового педагогічного досвіду вчителя вищої категорії фізико-математичнго ліцею iconМетодичні рекомендації щодо створення відеопрезентації передового...
Програми економічних реформ на 2010 – 2014 (розділ «Реформа системи освіти»), указу Президента України від 30. 09. 10 року №926/2010...
Інформаційна картка про виявлення передового педагогічного досвіду вчителя вищої категорії фізико-математичнго ліцею iconВиявлення, вивчення, узагальнення й впровадження передового педагогічного...
Передовий педагогічний досвід це результат творчої діяльності педагога з елементами новизни, спрямований на реалізацію актуальних...
Інформаційна картка про виявлення передового педагогічного досвіду вчителя вищої категорії фізико-математичнго ліцею iconПро затвердження Положення Про Всеукраїнський конкурс професійної...
З метою виявлення І підтримання творчої праці майстрів виробничого навчання, підвищення їх професійної майстерності, популяризації...
Інформаційна картка про виявлення передового педагогічного досвіду вчителя вищої категорії фізико-математичнго ліцею iconЗагальні питання з атестації
Під час атестації вивчаються професійні якості вчителя, його сильні та слабкі сторони, рівень загальної культури, створюються оптимальні...
Інформаційна картка про виявлення передового педагогічного досвіду вчителя вищої категорії фізико-математичнго ліцею iconПлан роботи мо вихователів гпд зош №6
Вивчення та узагальнення педагогічного досвіду роботи вихователів гпд та передового педагогічного досвіду
Інформаційна картка про виявлення передового педагогічного досвіду вчителя вищої категорії фізико-математичнго ліцею iconПлан роботи школи передового педагогічного досвіду музичних керівників 2009-2010н р. Керівник
План роботи школи передового педагогічного досвіду музичних керівників 2009-2010н р
Інформаційна картка про виявлення передового педагогічного досвіду вчителя вищої категорії фізико-математичнго ліцею iconВикористання інформаційно-комунікаційних технологій та створення...
Пичений багатий педагогічний та виробничий досвід. Дуже часто педагогічні працівники не замислюються про необхідність та доцільність...
Інформаційна картка про виявлення передового педагогічного досвіду вчителя вищої категорії фізико-математичнго ліцею iconКарта передового педагогічного досвіду
Сєвєродонецьк Луганської області, сзш №18 вул. Курчатова 27 Б, osvita18@yandex ru
Інформаційна картка про виявлення передового педагогічного досвіду вчителя вищої категорії фізико-математичнго ліцею iconМетодична робота з педагогічними кадрами
Створення творчої групи вчителів з метою впровадження передового педагогічного досвіду у вирішенні проблеми школи
Інформаційна картка про виявлення передового педагогічного досвіду вчителя вищої категорії фізико-математичнго ліцею iconВ.І. Славгородський – вчитель-методист вищої категорії Свердловського...
Впровадження в навчально-виховний процес сучасних фізкультурно-оздоровчих технологій
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка